Tarkkaa tietoa maailmanlopusta

nytseontiedossa

Nyt on tarkkaa tietoa milloin maailmanloppu tulee kaikille joten turha enää hätäillä. Maailmanloppu koittaa kun suuri valon herra Rollor lakkaa valaisemasta ja lämmittämästä tulellaan maailmankaikkeutta ja aiheuttaa maailmankaikkeuden lämpökuoleman. Se tulee tapahtumaan 492 506 372 448 656 vuoden 211 päivän 17 tunnin 51 minuutin ja 3 sekunnin kuluttua tämän viestin laittamisesta.

Herramme Rollor on hyvin täsmällinen ja antaa vain faktatietoa maailmanlopusta.

Tästä voisivat muut jumalat ottaa oppia ja jättää epätarkat arvoitukset sikseen.

4

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄRSYTTÄÄIHMISISSÄ

      toi on ihan täyttä paskaa ei oo mitään rolloria eikä tule olemaankaan yritätkö olla hauska vai uskotko muka ite tollaseen. vaan tyhmä meinnan uskoo tollatteeseen ja mieti jos joku lapsi näkee tän oikeen tosi pieni lapsi ei ymmärttäisi kuinka typerältä toi oikeesti kuulostaa niin voisitte harkita mitä netissä puhutaan liiankin useesti näihin outoihin keskusteluihin törmää ja tulee mietittyä et mitä VITTUA !! Kerran näin itekkin 5vuotiaana jonku tän tapasen aloin itkee ja pelkäsin koko ajan maailmanloppua ainakin puolivuotta niin tälläsiäkö keskusteluja täälä vieläkin on!!!

      • Herran_miekka

        Lasten on hyvä tietää jo pienestä pitäen että valon herra Rollor tulee tuomitsemaan aikanaan niin elävät kuin kuolleetkin tekojensa mukaan. Rukoilen puolestasi pelastustasi koska et itse tunnu kykenevän siihen.

        Herran rauha ja valo olkoon sinunkin kanssasi.


    • diibadaabarumanaama

      Herra Trololo

    • erttkkl

      Se aurinkokaasu on sitten 5 mikjardiin vuoden pääästä ilmeisesti niin harvaaa, että se on vain vain valousvaa avaruudessa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3580
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2962
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2850
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2644
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2435
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      2102
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1877
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      46
      1806
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      171
      1757
    Aihe