TARVIIN NEUVOJA -14 Tyttö

ladadadadalidada

Olen siis 14 vuotias tyttö. Mulla on oikeesti ihan hirveen runsaat menkat. Ohivuotoja tulee oikeesti aina, ihan joka ikisellä kerralla. Nyt, 13 tai 14 päivä, menen mun tädille pariksi yöksi. 3-4 yöksi siis. Eli tulisin 17 tai 18 päivä. Ja asiahan on niin, että viime kuussa mun menkat alko 20 päivä. Mulla ne on epäsäännölliset vielä joten en tiiä alkaako aikasemmin vai myöhemmin. Mä en todellakaaan halua että siellä alkaa. Ja sitten vielä toinen ongelma. Haluaisin oikeesti kokeilla tampooneja, ku kaikki on kehunnut niitä, mutta en oikeesti tiiä mikä ois oikee koko mulle ymym. Sitten kukaan mun isosiskoista ei käytä tamppooneja, joten äiti ei ikinä ostais mulle niitä enkä viiti kysyy. Teenkö niin, että meen kauppaan, työnnän tamppooneja kärryyn, ja iskä ei varmaa ees huomaa, eli riskillä vai jos siellä tädin tykönä alkaa, nii tongin sen kaapit ja pöllin sen tamppooneja. Ooon 90% varma että se käyttää XDD joo mut tää on monille varmaan pieni huoli. Mutta oikeesti antakaa neuvoja ja sanokaa miten mä teen tän homman kans. Kiitos.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dhfdffdd

      Siirrä

    • ooobeee

      no niillehän ei voi mitää ku ne alkaa sit vaan kunnon suojia käyttöön,voithan sä nakata kauppakärryyn ehkä aluksi kuitenki pienin koko.Ihmettelen miksei äitisi voisi ostaa, suojia nekin on eikä sun tarvi tehä niin kuin siskot.

    • apuatulee

      Käy itse ostamassa. Apteekissa ja hyvin varustetuissa kaupoissa on.

    • Fakegirl01

      Itsellä joskus samaa ongelmaa ollut, mutta rohkeasti kysy äidiltäsi tai käy vain itse kaupassa... Minulle ne auttoivat ongelmaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe