Mitä voin tehdä?

Ainakinpulassa

Kaikki mitä olen ladannut exchangesta, katoaa joka kerta kun sammutan simssin. Jos siis haluan kyseisen kaman joudun aina lataamaan sen uudelleen kun käynnistän simssin. Onko tähän jotain ratkaisua vai onko se vaa exchange?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simahtanut

      Oletan, että tallensit oikein, joten vika ei ole varmaan siinä. Sanoit, että kama häviää. Oletko varma, että sen edes pitäisi säilyä pelissäsi? Jotkut kamppeet nimittäin vaatii jotain lisäriä tai muokattua sisältöä. Ellei peli käynnistyessään tunnista merkkijonoa, se ei voi laittaa kamaa näkyviin.
      Itse hain tavarat useimmiten MTS:n (pelin toiminnan muutokset yms.) tai TSR:n (vaatteet, hiukset, jne.) sivuilta. Siinä oli jonkin verran plaraamista, mutta kun kamppeet oli kerran saanut paikoilleen, ne löytyivät joka kerta uudelleen.

      • Keskustelunaloittaja

        Siis itse tavara näkyy aina pelissä mutta ei vaan tallennu ns. lopullisesti simsiin, vaan katoaa aina kun käynnistän simssin uudelleen. (Samalla myös perheet katoavat jossa olen kyseistä tavaraa käyttänyt)
        Mitä tarkoitat tavaroiden hakemisella?


    • Simahtanut

      Jos olet asentanut lataukset käynnistyssovelluksessa. en oikein tiedä mikä voi mennä vikaan. (pelin avattuasi näet vaihtoehdon "lataukset", toiseksi ylimmäinen, muistaakseni. Sieltä klikkaat jokaisen kamppeen ja annat ladata peliin, kunnes jokaisen kohdalla on pieni korttipakka joka hiirellä luettessa näyttää merkintää "ladattu")
      Hakemisella tarkoitan Mod The Sims - tai The Sims Resource-sivuilla käymistä ja sieltä tiedostojen lataamista omalle koneelle. Nämä tiedostot yleensä puretaan jollain zippausohjelmalla (7-zip on ainakin ilmainen, sen voi ladata netistä) ja liitetään peliin Mods/Packages - kansioon. Ne ovat silloin PACKAGE-tiedoston muodossa, joten peli pystyy ne lukemaan.
      Tietokone/System(C:)/Käyttäjät/Omistaja/Tiedostot/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Packages lienee useimmilla tiedostopolku. Siellä Mods-kansiossa pitää olla myös resource.cfg-tiedosto, jonka löytää netistä muistaakseni mm. MTS:n ohjesivulta.
      Jotkut ladattavat tulevat suoraan vihreinä Sims 3-tiedostoina. Ne voi tipauttaa suoraan Sims 3:n Lataukset (Dowloads) -kansioon ja asentaa peliin kuten edellä, käynnistyssovelluksen avulla. Tiedostomuoto on silloin "The Sims 3TM -käyttäjäsisältö" ja tiedostopolku muotoa Tietokone/System(C:)/Käyttäjät/Omistaja/Tiedostot/Electronic Arts/The Sims3/Downloads (tai Lataukset, jos pelaat suomeksi).

      Anteeksi pitkä vastaus, joka vaadittiin, jotta itsekin ymmärtäisin. :)
      Noin menetellen ladatut kuitenkin yleensä toimivat. Elleivät toimi, ovat tiedostot vikapaikassa tai viallisia, mikä jälkimmäinen kuitenkin on noilla kahdella sivulla hyvin harvinaista. Latausten laatijat antavat yleensä hyvät ohjeet, joita kannattaa tietenkin noudattaa.

      • Samaihminen

        Olen asentanut kaikki käynnistyssovelluksessa. Aika outo ongelma.


      • Edelleenaloittaja

        Enkä usko että vika on tavaroissa sillä katsoin että ne on tosi suosituja ja usein ladattuja eli todenäköiseati toimivia.


      • Simahtanut
        Edelleenaloittaja kirjoitti:

        Enkä usko että vika on tavaroissa sillä katsoin että ne on tosi suosituja ja usein ladattuja eli todenäköiseati toimivia.

        Voisiko vika olla sitten itse pelissä? Tää on nyt ihan mutu-ajatus, eikä perustu oikein mihinkään muuhun kuin epämääräiseen tunteeseen, mutta oletko päivittänyt peliä aikoihin?
        Luulisin, että itse laittaisin modit talteen, poistaisin lataukset pelistä exchangessa (jolloin ne jää kuitenkin edelleen peliin sinne latauskansioon) ja päivittäisin pelin. Ellei se auttaisi, niin lataisin vielä pelin kokonaan uudelleen. Viime kerralla pelin lataus (Sims 3) ei kestänyt mulla kuin jotain puoli tuntia, joten ei se ole välttämättä mikään iso juttu. Kauemmin mulla kestää laitella kaikki lataukset ja modit yms. paikoilleen.
        Se, ettei peli löydä ladattuja (mun mielestä, huom.) voi johtua jostakin sellaisesta, ettei se saa oikeaa ohjetta tai jokin osoite on vinksahtanut. Silloin pelin uudestaan lataamisessa voisi olla järkeä.

        Kohteliaimmin S.


      • Samahenkilöaloittaja12

        Kiitos, sain ne nyt toimimaan :)


      • Simahtanut
        Samahenkilöaloittaja12 kirjoitti:

        Kiitos, sain ne nyt toimimaan :)

        Hienoa! Jos ehdit, niin kertoisitko vielä mikä auttoi? :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe