Suomi sodassa 2017

Hörh

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Hakeutuu sotaan..." Hoh hoh hoh hoooo.

    • googmaagoog

      KERRON tään ,että olen puhunut ja on toteutunut ja kun oli kyse ilmatilaloukkauksista , niin sanoin että 2016 he eivät enää tunne rajojaan. Toivon olevani väärässä!
      Etsikää ja tutkikaa esim Tukholman profetia. Kaikki ei ole pelottelua ja hullujen hihhuleiden jorinoita. Meitä on varjeltu..............

    • elektroniaseitajamuita

      Kekkekee on taas trolli esimerkki jota Pentagonin trollitehdas maksaa ja ylläpitää Tallinassa.
      Suomalaiset työttömät- tai freelance toimittajat ovat käyneet tämän CERI. projektin kurssin.
      Unohtakaa heidän pissakakka vitsinsä, ja asiaan_ Suomen nuoret ovat nyt oikeasti hengenvaarassa, Jussi Niinistö, taustarahoittajiensa kanssa, on nyt valmistelemassa lakia, joka velvoittaa varusmiehet suoraan sotaan.
      Tämä neonatsi on siis tekemässä nopean toiminnan joukkoja venäjää vastaan?
      Miksi nyt? saatteko dollarinippuja? Samantien vois joka jätkä intissä ampua kuulan kalloonsa, vastassa on nimittäin ihan UFO armeija, soltun henki sitä vastaan kestää noin 2 minuuttia.

    • liikaauhoamista

      Näin saattaa tosiaan olla. Tai sitten on...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3480
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2820
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2708
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2614
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2415
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1998
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1837
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1753
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      158
      1650
    Aihe