Motoristimiehet on nahkahousumiehiä

näinsemenee

Elikkä siis piilonahkah****a. Mikä niissä nahkahousuissa muuten niin viehättää?

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ParempiSuojaus

      Laadukkaat nahasta valmistetut ajovarusteet suojaavat onnettomuustilanteissa(kaatumiset, törmäykset) yleensä paljon paremmin kuin useimmat tekstiilistä valmistetut ajovarusteet. Tekstiilistä valmistetuista ajovarusteista joudut maksamaan paljon enemmän rahaa saadaksesi yhtä hyvät suojaukset kuin nahasta valmistetuista ajovarusteista.

    • Lätkä_60

      Typerys!

    • Mika2222222222222

      Nahat on vaan paremmat, ei siinä muuta. Ensinnäkin ne suojaavat myös säältä tekstiiliä paremmin, mutta ehkä tärkeintä on, että nahka muotoutuu aika nopeastikin pitäjänsä muotoiseksi ja samaa istuvuutta ei vaan oikein saa millään muulla materiaalilla eli ne tuntuvat mukavalta (edellyttää kylläkin kalvottomuutta, kalvolliset muotoutuu huonommin). Sitten on tietenkin tuo suojaavuus, mutta itse en aio kaatua ;-). Myöskään tuuli ei tartu nahkaan yhtä pahasti kuin tekstiiliin eikä nahka lepata tuulessa samalla tavalla. Bonuksena kaiken tämän päälle tulee se, että ne näyttää makeelta ja ovat vaan tyylikkäintä mihin motoristi voi pukeutua.

      • Mika222222222222

        Lisäyksenä täytyy mainita ne nahan huonot puolet eli jos se pääsee kastumaan läpi, niin kestää iänkaiken kuivua mikä on reissussa aika viheliäinen piirre ja tekee sadeasusta ihan välttämättömän. Tekstiiliasu on siinä suhteessa parempi, että kuivuu todella nopeasti eli kastuminen ei ole samanlainen katastrofi. Nahkaa pitää vähän huoltaa eli rasvaus aina kun se on päässyt kastumaan ja muutenkin 2-3 kertaa vuodessa. Tekstiiliä ei tarvitse hoitaa käytännössä ollenkaan.


    • OskarDirlewanger

      Et pääse koskaan ymmärtämään asiaa, koska sinulla ei ole varaa ostaa ja ylläpitää moottoripyörää.

      Sad but true.

    • TomFinsk

      Prideajoissa nahka on seksikkäämpää ja näin osoittaa paremmin mihin ryhmää kuski kuuluu.

    • Mika_plusplus

      Nahka kestää kaatuessa. Tekstiili sulaa ja sitten irtoaa lihat luiden päältä. Nahka hengittää tekstiiliä paremmin. Kuumassa parempi. Ja jos sataa kunnolla, niin erillinen sadetakki on kuitenkin parempi kuin tekninen kalvo.

      • MotukkaUrpo

        Opettele ajamaan motukalla, ei irtoa lihat luiden päältä.


    • Paras-syy

      Paljonko sinä maksaisit siitä, että saisit pukea naisesi tiukkoihin nahkoihin ja myöhemmin myös riisua?

    • arkgnf

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3189
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1560
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe