Olet näyttänyt minulle sen, mitä minulta on aina puuttunut. Kaiken yksinkertaisuuden, luottamuksen, avoimuuden. Arvostuksen. Samanlaisen tavan ajatella, samanlaisen ymmärryksen elämästä. Poltteen, jonka syvyyttä en tiennyt sinua ennen. Kehon yhteisen kielen. Me kaipaamme samoja asioita, hellyyttä ja huolenpitoa, suuria tunteita. Miten helppoa kaikki sinun kanssasi onkaan!
Onko ihmekään, jos sinua ikävöin! Jokaiseen päivään sinua kaipaan, jokaiseen yöhön lähelleni hengittämään. Niin monta kertaa on ollut lähellä sanoa se sanoista kaunein. Vai tiedätkö sen sanomattakin siitä, miten sinulle puhun, miten sinua katson ja kosketan? Sinä et siitä puhu, muusta paljonkin. Luulen, että tiedät kuitenkin saman kuin minäkin, vähän siitä jo ainakin.
Minua pelottaa tämän kaiken suuruus. Pelottaa varmuus siitä, että näin on oikein, näin kuuluu olla. Että sinä olisit minulle se, jota olen koko elämäni etsinyt ja minä sinulle se, jota olet aina kaivannut. Elämän edessä on joskus hiljainen ja nöyrä odottaen aikaa oikeaa.
Vähästä olen ollut onnellinen, tyytynyt siihen mitä on. Nyt pyydän elämältä, älä anna jäädä tämän tähän.
Sun kanssa mulla on kaikki
6
<50
Vastaukset
- YksiNAINEN-
Ihana viesti jollekin onnelliselle! Tekstissäsi on paljon tuttuja tunteita
- KaunisItku
Kaunis teksti toivottasti sinun "hän" saa kuulla tuon!
- jokuonkanssasivieläonnel
Päätin jo etten enää vastaile, jos luenkaan. Tähän kommentoin tuntemusteni pakottamani pienesti kauniiden ajatustesi liikuttamana:
:') - kiitosAloittajalle
Tämä tekstisi toi tälle herkälle miehelle kyyneleet silmiin. Onneksi on tuollaista rakkautta vielä olemassa kaiken tämän muun seassa. Siitä kannattaa joka tapauksessa pitää kiinni, sillä paljas tunne on lahja.
Toivon todella, että saisit aloittaja sen mitä nyt pyydät ja, että hän tuntisi samoin sinua kohtaan. Ajatus tästä lohduttaa itseänikin.- ihastuttavaaloitus
Olen samaa mieltä kuin kiitosAloittajalle. Todella kaunis teksti jollekulle. Itse kyllä vähän kyynisesti epäilen, että kahdella ihmisellä olisi samanmoisia, vahvoja tunteita toista kohtaan.
- Kyyneleet
Hieno ilmaisu aidosta tunteesta, välittämisestä. Kosketti todella. Lähetä tämä viesti sille ihmiselle, jota ajattelet, tämä on niin ihanasti kirjoitettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1721925Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693935- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise51694