Hamsteri putosi :'(

Hamsterinpudottaja

Auttakaa! Hamsterini putosi noin 60cm korkuiselta pöydältä. Se oli hyvin vilkas. En ehtinyt pöydän toiselle puolelle ja se putosi. Putoamisen jälkeen jatkoi matkaa lattialla hirveän tohkeissaan. Sen jälkeen tarkastelin sitä enkä huomannut mitään erikoista. Päästin omaan mökkiin ja nyt ollut siellä. Mitä kannattaisi tehdä? Miten pitäisi tarkastella? Voiko siihen kuolla? Tiedän tehneeni ison virheen. Joten en kaipaa vastauksia jossa minua haukutaan huonoksi hamsterin omistajaksi. :/

6

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RohtoRiSetä

      Tuskin kävi mitään jos se vaan jatkoi matkaansa. Rauhassa nyt vaan!

    • marleenäö

      Hamsterisi on varmasti ihan kunnossa, minunkin hamsterille on käynyt aika samanlailla ja ei ollut moksiskaan siitä:) ole Vain huoleti!:)

      • Saakositäpestä

        Juu ei se varmaan kuole ja multakin on pudonnut hamsteri ja jatko vaa matkaa


    • Karvakerä

      Kissa hyppäsi pöydältä lattialle tai koira loikkasi portaalta maahan. Sen vakavammasta jutusta ei ole kysymys nytkään. Putoamisnopeus 60 sentistä lattiaan on 3,5 metriä sekunnissa eli hamsterin juoksunopeuden verran. Kyllä sillä jalat kestävät ja jos kyljelleen putosi, karva pehmentää.

    • eisaapudota

      Vie hamsusi eläinlääkäriin, jos hamsu sulla vielä on. Et kadu. Aina saa uusia eläimiä, mutta rakkaimmat ovat aina niitä ensimmäisiä. Onnea.

    • Syrkkiki

      No, en usko että mitään kävi. Mulla hamsu tippu n. 150cm pudotuksen karkureissulla(äiti jötti häkinluukun auki) portaista. Tippui tosin sohvalla ja siitä vasta maahan. Oltiin ihan varmoja että se kuolee, mutta kun viikko oltiin tarkkailtu niin ihan normaali se oli, ja eli peräti 2v ja 7kk

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4137
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4006
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3622
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      61
      2942
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2731
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2508
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2498
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2396
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2279
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2235
    Aihe