väkivallan lietsojat liikkeellä

s.partacus

- perussuomalainen taas liikkeellä.

Kansanedustaja Olli Immonen Oulusta esiintyy jyrkillä lausunnoilla maailmassa esiintyviä kultttuureita vastaan. Hän näkee muut kuin kantasuomalaisen perinteen elinkelpoisena.
Blogi on nostattanut maassa vastalauseiden myrskyn. Euroedustaja Jussi-Halla-aho ilmoittautui Immosen tukijaksi. Luultavasti provokaatio on järjestetty Halla-ahon jengissä sovitusti. Useat oikeistolaisten viestit viittaavaat ruotsidemokraattien kannatuksen kohoamiseen, kun ne ovat koventaneet suhtautumista maahanmuuttoon.
Immosen esiintymisen sisällössä on paljon joukkomurhaaja Breivikin ideologiaa.
Immosen artikkelit edistävät vihamielistä suhtautumista toiseuteen. Poliisi on ilmeisesti saanut tutkintapyynnön.

Palstalla on aiheellisesti varoitettu äärioikeiston aktiivisuuden noususta, vihaoppien levittämisestä ja suonanaisista väkivaltakehoituksista.
Kommunistien marxilainen maailmankatsomus pitää maailman erilaisista lähtökohdista syntyneitä kulttuureita yhdenvertaisina toistensa kanssa. Immoslaisten vihankylvölle tulee saada loppu.

60

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luin tuon Immosen pamfletin alkuperäisellä kielellä enkä nähnyt siinä mitään väkivaltaan kehottavaa. Siinähän vain korostetaan meidän tapaamme elää paremmaksi kuin ehkä tänne saapuvien tapaa.

      Jos ihan rehellisiä ollaan niin jos meillä olisi huonommin niin tuöisiko tänne kukaan? Eivätkö ne nykyiset tulijat silloin pysyisi kotimaissaan?

      On siis rehellistä sanoa jotta on tulijoiden parempi oppia meidän tavoillemme kuin meidän muuttaa olemistamme jonkun afrikkalaisen tai burmalaisen kylän tapoihin joista tavoista he juuri ovat paenneet.

      Breivikkiä en ainakaan tuosta lyhyestä kommentista löytänyt, se taistelija ( fighter) joka siellä on ei ole Rambo vaan kansalaisoikeuksiaan puolustava suomalainen ihan demokratian periaatteiden mukaan. Suomennokset joissa tuo taistelija mainitaan eivät oikein anna oikeaa kuvaa ajatuksesta joka alkukielellä on englanniksi ilmoitettu. Kieliä ei voi kääntää sanasta sanaan vaan ajatukset pitää selvittää ja ilmaista.

      Moniko teistä on sen alkuperäisen lukenut ja ymmärtänyt? en usko monenkaan siihen kyenneen.

      Veikkaan koko jupakan olevan tahallista poliittista mustamaalausta jossa ei ole lainkaan ajateltu muuta kuin Immosen nitistämistä.

      • opastan_sinua

        Opastan sinua nyt hiukan kun sinulla ei näköjään näytä olevan tuo englannin kieli oikein hallussa.

        Joten tässä nyt tämä Olli Immosen kuuluisa fb- päivitys myös suomennettuna.

        I'm dreaming of a strong, brave nation that will defeat this nightmare called multiculturalism. This ugly bubble that our enemies live in, will soon enough burst into a million little pieces. Our lives are entwined in a very harsh times. These are the days, that will forever leave a mark on our nations future. I have strong belief in my fellow fighters. We will fight until the end for our homeland and one true Finnish nation. The victory will be ours.

        Eli Suomeksi suurinpiirtein näin:

        Unelmani on vahva, urhea kansa ei voita tästä painajaisesta nimeltä monikulttuurisuus yhtään mitään. Tämä ruma kupla että vihollisemme tulee räjähtämään pian miljooniksi palasiksi. Elämämme ovat yhteenkiedotut erittäin kovina aikoja. Nämä ovat niitä päiviä, jotka eivät koskaan jätä merkkiä kansakuntamme tulevaisuudesta. Minulla on vahva usko, kollegani ovat taistelijoita. Taistelemme loppuun asti puolustaen kotimaatamme ja yksi on todellinen Suomen kansa. Voitto on meidän.

        Nyt sinäkin sitten nimimerkki työeläkeläinen tiedät mitä Olli Immonen on oikein kirjoitellut fb:ssä.

        Minun mielestäni ei ainakaan mikään monikulttuurisuus ole koskaan minkäänlaista painajaista.Pikemminkin se on elämän rikkaus.


      • opastan_sinua kirjoitti:

        Opastan sinua nyt hiukan kun sinulla ei näköjään näytä olevan tuo englannin kieli oikein hallussa.

        Joten tässä nyt tämä Olli Immosen kuuluisa fb- päivitys myös suomennettuna.

        I'm dreaming of a strong, brave nation that will defeat this nightmare called multiculturalism. This ugly bubble that our enemies live in, will soon enough burst into a million little pieces. Our lives are entwined in a very harsh times. These are the days, that will forever leave a mark on our nations future. I have strong belief in my fellow fighters. We will fight until the end for our homeland and one true Finnish nation. The victory will be ours.

        Eli Suomeksi suurinpiirtein näin:

        Unelmani on vahva, urhea kansa ei voita tästä painajaisesta nimeltä monikulttuurisuus yhtään mitään. Tämä ruma kupla että vihollisemme tulee räjähtämään pian miljooniksi palasiksi. Elämämme ovat yhteenkiedotut erittäin kovina aikoja. Nämä ovat niitä päiviä, jotka eivät koskaan jätä merkkiä kansakuntamme tulevaisuudesta. Minulla on vahva usko, kollegani ovat taistelijoita. Taistelemme loppuun asti puolustaen kotimaatamme ja yksi on todellinen Suomen kansa. Voitto on meidän.

        Nyt sinäkin sitten nimimerkki työeläkeläinen tiedät mitä Olli Immonen on oikein kirjoitellut fb:ssä.

        Minun mielestäni ei ainakaan mikään monikulttuurisuus ole koskaan minkäänlaista painajaista.Pikemminkin se on elämän rikkaus.

        En tarvitse sinun opastustasi. Itse halusin lukea juuri tuon alkuperäisen englanninkielisen version koska tuo suomennos ei mielestäni vastaa sitä ajatusta joka alkuperäiseen tekstiin sisältyy. En tunne Ollia enkä oikein noita persujakaan mutta en minä tuon alkuperäisen tekstin vuoksi lähtisi barrikadeille. Siinähän vain halutaan puolustella tapaamme elää ja pitää muita tapoja poissa laskuista.

        Onhan niin kuten jo taisin kirjoittaakin jotta noiden maahanmuuttajien on ollut joko pakko tai ainakin edullista lähteä maasta jossa heidän tapojaan noudatetaan. Joku vikahan niissä on koska paetaan joten on todella tarpeen opettaa heille suomalainen tapa elää ja vaatiakin heitä siihen sopeutumaan. Nythän me hieman liikaakin annamme heille periksi mutta se pitää lopettaa.

        Kaikissa yleisissä asioissa on sopeuduttava tai mentävä takaisin, on kunnioitettava ihmisoikeuksia suomalaiseen tapaan jolloin naiset ja miehet ovat saman arvoisia, on annettava uskon vapaus molemmin puolin jokaiselle tulevalle henkilölle jolloin esim kunniamurhat ja sen tyylin käyttäytymiseen pitää suhtautua vakavasti. Nämä nyt noin esimerkkinä.

        Myös kielen oppiminen pitää vaatia jokaiselta koska vain suomenkielen osaaminen vapauttaa toimimaan tässä maassa joskin vaikkapa englannillakin monesti pärjää isommissa keskuksissa. Kun sopeudutaan suomalaiseksi ei tule ongelmia!


      • Hyvä_Suomi
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        En tarvitse sinun opastustasi. Itse halusin lukea juuri tuon alkuperäisen englanninkielisen version koska tuo suomennos ei mielestäni vastaa sitä ajatusta joka alkuperäiseen tekstiin sisältyy. En tunne Ollia enkä oikein noita persujakaan mutta en minä tuon alkuperäisen tekstin vuoksi lähtisi barrikadeille. Siinähän vain halutaan puolustella tapaamme elää ja pitää muita tapoja poissa laskuista.

        Onhan niin kuten jo taisin kirjoittaakin jotta noiden maahanmuuttajien on ollut joko pakko tai ainakin edullista lähteä maasta jossa heidän tapojaan noudatetaan. Joku vikahan niissä on koska paetaan joten on todella tarpeen opettaa heille suomalainen tapa elää ja vaatiakin heitä siihen sopeutumaan. Nythän me hieman liikaakin annamme heille periksi mutta se pitää lopettaa.

        Kaikissa yleisissä asioissa on sopeuduttava tai mentävä takaisin, on kunnioitettava ihmisoikeuksia suomalaiseen tapaan jolloin naiset ja miehet ovat saman arvoisia, on annettava uskon vapaus molemmin puolin jokaiselle tulevalle henkilölle jolloin esim kunniamurhat ja sen tyylin käyttäytymiseen pitää suhtautua vakavasti. Nämä nyt noin esimerkkinä.

        Myös kielen oppiminen pitää vaatia jokaiselta koska vain suomenkielen osaaminen vapauttaa toimimaan tässä maassa joskin vaikkapa englannillakin monesti pärjää isommissa keskuksissa. Kun sopeudutaan suomalaiseksi ei tule ongelmia!

        "Tämä ruma kupla, jossa vihollisemme elävät, puhkeaa pian miljooniin pieniin palasiin.Minulla on vahva usko taistelijatovereihini. Me taistelemme loppuun asti kotimaamme ja yhden todellisen suomalaisen valtion puolesta. Siihen ei kuulu yhdistykset, jotka aiheuttavat pahoinvointi perheisiimme. Voitto on meidän."

        Huomenna on ympäri Suomea mielenosoituksia ja mielenilmauksia juuri tuon Immosen törkykirjoittelun takia.
        Asia ei jää tähän.Immosen kirjoituksesta on tehty tutkintapyyntö poliisille.Aivan varmasti sanktioita tulee Immoselle ja persuille.


      • AnsioidenMukaan

        Turha yrittää. Englanninkielinen facebook-päivitys oli lähes yksi yhteen Breivikin kirjoitusten kanssa. Miksi ihmeessä siis Immonen pillastuu, kun tämä fakta todetaan ääneen? Kyllä kansanedustajana toimivan pitää ymmärtää sopivan ilmaisun rajat, Immonen itse ylitti ne kirkkaasti. Sen pahempi hänelle, jos hän ei edes itse niitä tajua.


      • AnsioidenMukaan kirjoitti:

        Turha yrittää. Englanninkielinen facebook-päivitys oli lähes yksi yhteen Breivikin kirjoitusten kanssa. Miksi ihmeessä siis Immonen pillastuu, kun tämä fakta todetaan ääneen? Kyllä kansanedustajana toimivan pitää ymmärtää sopivan ilmaisun rajat, Immonen itse ylitti ne kirkkaasti. Sen pahempi hänelle, jos hän ei edes itse niitä tajua.

        Taistelua on niin montaa sorttia, yksi taistelee hilsettä vastaan toinen punkinpuremaa ja aina sitä voidaan kuvata fight sanalla. Immonen haluaa taistella suomalaisuuden puolesta ja siihen on vaikeaa olla ottamatta osaa.

        Jos jotkut tänne haluavat niin suosittelen heillekin suomalaisuutta sillä muutoin olisi kannattanut jäädä sinne mistä on lähtenyt.

        Monikulttuurisuuskin voidaan käsittää varsin usealla tavalla mutta vanha suomalainen sananlasku kertoo sen miten siihen Suomessa suhtaudutaan, "Maassa maan tavalla tai maasta pois". Niin suhtautuivat ne esi-isämme jotka lähtivät jenkkeihin kultaa vuolemaan ja ne jotka lähtivät Volvolle naapuriin töihin. Osa suomalaisuutta säilyi mutta asiat hoidettiin ko maan malliin.

        Arvoisa "Hyvä_Suomi", luotan poliisiin ja uskon heidän vain naureskelevan, tosin kulman takana, teidän vainoyrityksellenne. Nyt olette juuri tekemässä sitä mistä Immosta syytätte, sortamassa toisin ajattelevaa varsin massiivisesti. Niinkö paljon teitä harmittaa persujen menestys ja oma varsin lähellä olematonta oleva oma kannatuksenne? Ette te tällä tavoin mitään voita vaan pikemminkin häviätte.


      • AnsioidenMukaan kirjoitti:

        Turha yrittää. Englanninkielinen facebook-päivitys oli lähes yksi yhteen Breivikin kirjoitusten kanssa. Miksi ihmeessä siis Immonen pillastuu, kun tämä fakta todetaan ääneen? Kyllä kansanedustajana toimivan pitää ymmärtää sopivan ilmaisun rajat, Immonen itse ylitti ne kirkkaasti. Sen pahempi hänelle, jos hän ei edes itse niitä tajua.

        Onko Breivik sinun jumalasi kun sitä noin tarkkaan seuraat?? arvoisa "ansioidenmukaan"?

        Minulle hän ei esitä seuraamisen arvoista persoonaa.


      • no_voi_voi
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Onko Breivik sinun jumalasi kun sitä noin tarkkaan seuraat?? arvoisa "ansioidenmukaan"?

        Minulle hän ei esitä seuraamisen arvoista persoonaa.

        Vai et sinä edes tiedä sitä mitä Breivik on aikoinaan kirjoitellut yleisessä mediassa.
        Ja sitten sinä kumminkin ihan pokalla väität ettei nyt näillä Breivikin ja Immposen kirjolituksilla ole mitään samanlaista yhteistä sanomaa.

        Kyllä sinä taas näköjään teet itsestäsi täyden idiootin kirjoittelemalla ihan puutaheinää.


      • oletko_rasisti
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Taistelua on niin montaa sorttia, yksi taistelee hilsettä vastaan toinen punkinpuremaa ja aina sitä voidaan kuvata fight sanalla. Immonen haluaa taistella suomalaisuuden puolesta ja siihen on vaikeaa olla ottamatta osaa.

        Jos jotkut tänne haluavat niin suosittelen heillekin suomalaisuutta sillä muutoin olisi kannattanut jäädä sinne mistä on lähtenyt.

        Monikulttuurisuuskin voidaan käsittää varsin usealla tavalla mutta vanha suomalainen sananlasku kertoo sen miten siihen Suomessa suhtaudutaan, "Maassa maan tavalla tai maasta pois". Niin suhtautuivat ne esi-isämme jotka lähtivät jenkkeihin kultaa vuolemaan ja ne jotka lähtivät Volvolle naapuriin töihin. Osa suomalaisuutta säilyi mutta asiat hoidettiin ko maan malliin.

        Arvoisa "Hyvä_Suomi", luotan poliisiin ja uskon heidän vain naureskelevan, tosin kulman takana, teidän vainoyrityksellenne. Nyt olette juuri tekemässä sitä mistä Immosta syytätte, sortamassa toisin ajattelevaa varsin massiivisesti. Niinkö paljon teitä harmittaa persujen menestys ja oma varsin lähellä olematonta oleva oma kannatuksenne? Ette te tällä tavoin mitään voita vaan pikemminkin häviätte.

        Kyseisestä asiastahan on tehty tutkintapyyntö poliisille.Syynä rasismi
        Joten asian selvittely nyt jatkuu sitten viranomaisten toimesta.
        Kyllä laittomaan rasistiseen toimintaan on aina pystyttävä puuttumaan laillisin keinoin.Ja rangaistava syyllisiä


      • no_voi_voi kirjoitti:

        Vai et sinä edes tiedä sitä mitä Breivik on aikoinaan kirjoitellut yleisessä mediassa.
        Ja sitten sinä kumminkin ihan pokalla väität ettei nyt näillä Breivikin ja Immposen kirjolituksilla ole mitään samanlaista yhteistä sanomaa.

        Kyllä sinä taas näköjään teet itsestäsi täyden idiootin kirjoittelemalla ihan puutaheinää.

        Minä en muistaakseni verrannut Breiviikkiä ja Immosta vaan sen teit sinä! Olen jo kuitenkin tämän lyhyen tuttavuutemme aikana nähnyt jottet oikein ymmärrä lukemaasi joten analyysisi asetan omaan arvoonsa.

        Sitä kuule rasisti tehdään noita tutkintapyyntöjä näköjään kovin hennoin perustein politiikkaa tehtäessä. Ei kannata hehkuttaa ainakaan ennen kuin tutkinta on ohi ja tulos selvillä.

        On tosin helppoa ymmärtää komujen hätä kannatuksestaan kun se tuppaa kasvamaan samaan suuntaan lehmän hännän kanssa. Vielä kun viitsii ajatella niin persuilla on noin 100 kannattajaa yhtä komukannattajaa kohti. Taitaa kyrsiä?

        Minä en suosi rasismia mutta kommunismi on rasismia parhaimmillaan/pahimmillaan siinä vaan ne "muut" joita sorretaan valitaan hieman eri metodilla, sorrettaviin kuuluvat mm yritysten omistajat, maanviljelijät, yrittäjät, oppineet, papit ja poliisit, sekä muut jotka eivät komujumalaa kumarra tarpeeksi syvään ja lopeta työtä omaksi hyväkseen. Kommunismissa kuuluu jättää ajattelu puolueen johdolle ja rasismi iskee jos ajattelee itse. Kommunisti on rasismeineen hieman väärä henkilö muita samasta aiheesta arvostelemaan.


      • selvä_homma
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Minä en muistaakseni verrannut Breiviikkiä ja Immosta vaan sen teit sinä! Olen jo kuitenkin tämän lyhyen tuttavuutemme aikana nähnyt jottet oikein ymmärrä lukemaasi joten analyysisi asetan omaan arvoonsa.

        Sitä kuule rasisti tehdään noita tutkintapyyntöjä näköjään kovin hennoin perustein politiikkaa tehtäessä. Ei kannata hehkuttaa ainakaan ennen kuin tutkinta on ohi ja tulos selvillä.

        On tosin helppoa ymmärtää komujen hätä kannatuksestaan kun se tuppaa kasvamaan samaan suuntaan lehmän hännän kanssa. Vielä kun viitsii ajatella niin persuilla on noin 100 kannattajaa yhtä komukannattajaa kohti. Taitaa kyrsiä?

        Minä en suosi rasismia mutta kommunismi on rasismia parhaimmillaan/pahimmillaan siinä vaan ne "muut" joita sorretaan valitaan hieman eri metodilla, sorrettaviin kuuluvat mm yritysten omistajat, maanviljelijät, yrittäjät, oppineet, papit ja poliisit, sekä muut jotka eivät komujumalaa kumarra tarpeeksi syvään ja lopeta työtä omaksi hyväkseen. Kommunismissa kuuluu jättää ajattelu puolueen johdolle ja rasismi iskee jos ajattelee itse. Kommunisti on rasismeineen hieman väärä henkilö muita samasta aiheesta arvostelemaan.

        No menehän sitten osoittamaan mieltäsi rassimia vastaan.
        Muun muassa Hesassa,Turussa ja tampereella tänään marssitaan ja vastustetaan rasismia.


      • selvä_homma kirjoitti:

        No menehän sitten osoittamaan mieltäsi rassimia vastaan.
        Muun muassa Hesassa,Turussa ja tampereella tänään marssitaan ja vastustetaan rasismia.

        Minä en toreille lähde mieltäni osoittamaan noin pienen syyn vuoksi, kommunismin poistamiseksi voisin lähteä, komuaate ja sen toteutusyritykset ovat pahimmat rasistit sataan vuoteen!


      • Armolaakso
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        En tarvitse sinun opastustasi. Itse halusin lukea juuri tuon alkuperäisen englanninkielisen version koska tuo suomennos ei mielestäni vastaa sitä ajatusta joka alkuperäiseen tekstiin sisältyy. En tunne Ollia enkä oikein noita persujakaan mutta en minä tuon alkuperäisen tekstin vuoksi lähtisi barrikadeille. Siinähän vain halutaan puolustella tapaamme elää ja pitää muita tapoja poissa laskuista.

        Onhan niin kuten jo taisin kirjoittaakin jotta noiden maahanmuuttajien on ollut joko pakko tai ainakin edullista lähteä maasta jossa heidän tapojaan noudatetaan. Joku vikahan niissä on koska paetaan joten on todella tarpeen opettaa heille suomalainen tapa elää ja vaatiakin heitä siihen sopeutumaan. Nythän me hieman liikaakin annamme heille periksi mutta se pitää lopettaa.

        Kaikissa yleisissä asioissa on sopeuduttava tai mentävä takaisin, on kunnioitettava ihmisoikeuksia suomalaiseen tapaan jolloin naiset ja miehet ovat saman arvoisia, on annettava uskon vapaus molemmin puolin jokaiselle tulevalle henkilölle jolloin esim kunniamurhat ja sen tyylin käyttäytymiseen pitää suhtautua vakavasti. Nämä nyt noin esimerkkinä.

        Myös kielen oppiminen pitää vaatia jokaiselta koska vain suomenkielen osaaminen vapauttaa toimimaan tässä maassa joskin vaikkapa englannillakin monesti pärjää isommissa keskuksissa. Kun sopeudutaan suomalaiseksi ei tule ongelmia!

        HEI! Kun nyt Teille Vallankumousiskurit Pääomatalous eli Kapitalismi on paha ja kamala asia, niin Hyvä Kysymys on se, että mitä todella voisi tarkoittaa Ainemaailma ei siis Henkimaailmakuviona Sosialistinen Talous- ja Yhteiskuntajärjestelmä Hyvät ja Kovat Ylinerot? Onko Sosialismi Talousjärjestelmänä vain sitä, että Yksityinen omistajuus muutetaan Valtio-omistajuudeksi? Miten siten Toveri HT ja Toveri HR suu pannaan eli toimitaan, jos se Anarkismikuvio toteutuu, että VALTIO häviää? Mikä voisi tulla valtiokuvion tilalle Arvoisat Ylinerot ja Puolueneuvoshetulat?


      • mukavaa_oli
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Minä en toreille lähde mieltäni osoittamaan noin pienen syyn vuoksi, kommunismin poistamiseksi voisin lähteä, komuaate ja sen toteutusyritykset ovat pahimmat rasistit sataan vuoteen!

        Minä itse kotiuduin nyt tuolta narikkatorin tämän päiväisestä mielenosoituksesta jossa vastustettiin fasisimia ja rasisimia.

        Kyllä oli porukkaa todella paljon.Ja tunnelma oli todella loistava.
        Jopa tasavallan virassa oleva presidennti Niinistö ja presidentti Halonen olivat hengessä mukana.


      • mukavaa_oli kirjoitti:

        Minä itse kotiuduin nyt tuolta narikkatorin tämän päiväisestä mielenosoituksesta jossa vastustettiin fasisimia ja rasisimia.

        Kyllä oli porukkaa todella paljon.Ja tunnelma oli todella loistava.
        Jopa tasavallan virassa oleva presidennti Niinistö ja presidentti Halonen olivat hengessä mukana.

        Unohditte kokonaan punafasismin vastustamisen. Se tänään olisi se tärkein vastustettava joskin täältä Suomesta jo hävinnyt. Maailmalla on vielä jämiä joita kannattaa vastustaa kuten nyky Venäjä.


      • olet_huvittava
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Unohditte kokonaan punafasismin vastustamisen. Se tänään olisi se tärkein vastustettava joskin täältä Suomesta jo hävinnyt. Maailmalla on vielä jämiä joita kannattaa vastustaa kuten nyky Venäjä.

        "Unohditte kokonaan punafasismin vastustamisen."

        Eihän semmoista nyt voi vastustaa mitä ei ole missään koskaan ollut edes olemassa.:-)


      • olet_huvittava kirjoitti:

        "Unohditte kokonaan punafasismin vastustamisen."

        Eihän semmoista nyt voi vastustaa mitä ei ole missään koskaan ollut edes olemassa.:-)

        Ota opiksi!! Kommunismi = punafasismi!! Ota opiksi!!

        Sitä (kommunismia = punafasismia) siis on ja sitä pitää vastustaa jotta se ei pilaa enää useampien ihmisten elämää ja nyt sen uhriksi jo joutuneet miljoonat ihmiset saavat jäädä sen viimeisiksi uhreiksi.


      • turhaan_valehtelet
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Ota opiksi!! Kommunismi = punafasismi!! Ota opiksi!!

        Sitä (kommunismia = punafasismia) siis on ja sitä pitää vastustaa jotta se ei pilaa enää useampien ihmisten elämää ja nyt sen uhriksi jo joutuneet miljoonat ihmiset saavat jäädä sen viimeisiksi uhreiksi.

        ""Ota opiksi!! Kommunismi = punafasismi!! Ota opiksi!!""

        Ei tässä nyt kenenkään tarvitse sinulta ottaa koskaan mitään opiksi.Sillä ei pelkät sinun omat henkilökohtaiset mielipiteesi muuta asiaa yhtään mitenkään.Sinulla täytyisi olla nyt jonkinlaista todellista oikeaa faktaa mielipiteesi tueksi jotta se sinun mielipiteesi voitaisiin ehkä sitten noteerata edes jotenkin.
        Mutta mitään todellista faktaahan sinä et nyt ole pystynyt esittämään tai kertomaan.Pelkkiä omia henkilökohtaisia mielipiteitäsi sinä nyt vain yrität esittää muka jonkilaisena faktana.Niin kyllä nyt nuo sinun pelkät omat henkilökohtaiset mielipiteesi voi nyt jättää täysin huomioimatta ihan omaan arvoonsa.

        Sillä ei se todellakaan tarkoita yhtään missään yhtään mitään mitä mieltä sinä olet jostain asioista.Mielipiteesi voit toki kertoa jos haluat.Mutta ei sillä ole koskaan sen oikean todellisen totuuden kanssa minkaanlaista tekemistä.


      • turhaan_valehtelet kirjoitti:

        ""Ota opiksi!! Kommunismi = punafasismi!! Ota opiksi!!""

        Ei tässä nyt kenenkään tarvitse sinulta ottaa koskaan mitään opiksi.Sillä ei pelkät sinun omat henkilökohtaiset mielipiteesi muuta asiaa yhtään mitenkään.Sinulla täytyisi olla nyt jonkinlaista todellista oikeaa faktaa mielipiteesi tueksi jotta se sinun mielipiteesi voitaisiin ehkä sitten noteerata edes jotenkin.
        Mutta mitään todellista faktaahan sinä et nyt ole pystynyt esittämään tai kertomaan.Pelkkiä omia henkilökohtaisia mielipiteitäsi sinä nyt vain yrität esittää muka jonkilaisena faktana.Niin kyllä nyt nuo sinun pelkät omat henkilökohtaiset mielipiteesi voi nyt jättää täysin huomioimatta ihan omaan arvoonsa.

        Sillä ei se todellakaan tarkoita yhtään missään yhtään mitään mitä mieltä sinä olet jostain asioista.Mielipiteesi voit toki kertoa jos haluat.Mutta ei sillä ole koskaan sen oikean todellisen totuuden kanssa minkaanlaista tekemistä.

        Kyllä kannattaa ottaa tässä tapauksessa. Jos et näe, että kommunismi sekä fasismi ovat samanlaisia kansan sortajia olet sokea tai omaat punaiset silmälasit.

        Tämä on faktaa kun mietit millainen lopputulema molemmille on tullut kun niitä pyritään soveltamaan, ne eivät sovi ihmisille. Sen näkee niiden häviämisestä vaikka punafasismi saikin sattumalta pidemmän ajan kansojen kiusaamiseen niin sekin on käytännössä nurin maailmanlaajuisesti.


      • olet_väärässä
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Kyllä kannattaa ottaa tässä tapauksessa. Jos et näe, että kommunismi sekä fasismi ovat samanlaisia kansan sortajia olet sokea tai omaat punaiset silmälasit.

        Tämä on faktaa kun mietit millainen lopputulema molemmille on tullut kun niitä pyritään soveltamaan, ne eivät sovi ihmisille. Sen näkee niiden häviämisestä vaikka punafasismi saikin sattumalta pidemmän ajan kansojen kiusaamiseen niin sekin on käytännössä nurin maailmanlaajuisesti.

        Fasistithan vihaavat aina kommunisteja todella paljon, ja aikoinaan fasistithan pyrkivät tuhoamaan myös kommunistit aivan samalla tavalla kuin esim.juutalaiset.

        Joten ei ole nyt sinun pelkät omat henkilökohtaiset mielipiteesi koskaan minkäänlaista faktaa.
        Ne sinun mielipiteesi on aina todella helppo kumota ja osoittaa valheeksi.


      • olet_väärässä kirjoitti:

        Fasistithan vihaavat aina kommunisteja todella paljon, ja aikoinaan fasistithan pyrkivät tuhoamaan myös kommunistit aivan samalla tavalla kuin esim.juutalaiset.

        Joten ei ole nyt sinun pelkät omat henkilökohtaiset mielipiteesi koskaan minkäänlaista faktaa.
        Ne sinun mielipiteesi on aina todella helppo kumota ja osoittaa valheeksi.

        Niinhän olivat aikoinaan katoliset ja protestantitkin tukkanuottasilla, kilpailevat uskonnot eivät halua antaa periksi. Siitä tuo kiista maailman herruudesta johtui -40 luvulla. Sekä fasistinen natsien hallitsema Saksa että kommunistien hallitsema Neuvostoliitto hamusivat maailmaa. Lännen avulla NL pääsi pidemmälle mutta ei saavuttanut päämääriään. Kommunismi ei kuitenkaan pystynyt luomaan mitään pysyvää ja toimivaa järjestelmää vaan sortui omaan kykenemättömyyteensä.

        Yksi suurimmista virheistä oli olla kuulematta kansaa ja demokratiavaje oli toinen. Ne pohjana ja Urkin ETYK sekä Väiskin lihatiski sitten olivat ne laukaisevat tekijät.

        Korjaan myös käsityksesi mielipiteistä, ne voivat olla vääriä mutta valheita ne ovat vasta kun esittäjä ei niihin usko mutta silti niitä levittää. Minun mielipiteisiini on helppoa uskoa vastoin kuin kommunismin positiiviseen tulevaisuuteen.


      • tises
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Unohditte kokonaan punafasismin vastustamisen. Se tänään olisi se tärkein vastustettava joskin täältä Suomesta jo hävinnyt. Maailmalla on vielä jämiä joita kannattaa vastustaa kuten nyky Venäjä.

        Papalla on kova hinku joka käänteessä mainostaa fasismin puolesta. Persuimmonen taitaa kuulua turkulaisen insinöörin kamuihin. Tosin Immonen on alempiarvoinen kouluja käymätön yövartija. Kansa antoi eilen persulaisia uusnatseja nenille.


      • mitä_sekoilet
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Niinhän olivat aikoinaan katoliset ja protestantitkin tukkanuottasilla, kilpailevat uskonnot eivät halua antaa periksi. Siitä tuo kiista maailman herruudesta johtui -40 luvulla. Sekä fasistinen natsien hallitsema Saksa että kommunistien hallitsema Neuvostoliitto hamusivat maailmaa. Lännen avulla NL pääsi pidemmälle mutta ei saavuttanut päämääriään. Kommunismi ei kuitenkaan pystynyt luomaan mitään pysyvää ja toimivaa järjestelmää vaan sortui omaan kykenemättömyyteensä.

        Yksi suurimmista virheistä oli olla kuulematta kansaa ja demokratiavaje oli toinen. Ne pohjana ja Urkin ETYK sekä Väiskin lihatiski sitten olivat ne laukaisevat tekijät.

        Korjaan myös käsityksesi mielipiteistä, ne voivat olla vääriä mutta valheita ne ovat vasta kun esittäjä ei niihin usko mutta silti niitä levittää. Minun mielipiteisiini on helppoa uskoa vastoin kuin kommunismin positiiviseen tulevaisuuteen.

        Kyllä nyt uskottavuutesi uskottavana kirjoittajana tippui jo alle arvosteluasteikon.
        Sillä vain erittäin tyhmät idiootit samaistavat kommunismin ja fasismin keskenään.


      • mitä_sekoilet kirjoitti:

        Kyllä nyt uskottavuutesi uskottavana kirjoittajana tippui jo alle arvosteluasteikon.
        Sillä vain erittäin tyhmät idiootit samaistavat kommunismin ja fasismin keskenään.

        Sanoo kommunisti!! En ole ainoa vaan jokainen fiksu tekee samoin kuin minä, kommunismi ja fasismi/natsismi ovat veljesuskonnot joilla oli kova kiire molemmilla maailmanvalloitukseen. Molemmat ovat häipyneet, toinen tapettiin ja toinen teki tyhmyyttään itsemurhan.

        Mikä ero niillä on loppupeleissä: molemmat haluavat olla kukkulan kuninkaita ja kieltävät kaiken muun ajattelun, molemmilla on se oikea mies/henkilö johdossa joka sanoo mitä ja miten saa ajatella, molemmat siirtävät toisin ajattelijat joko vihreämmille laitumille tai uudelleen koulutukseen piikkilankojen taakse keskitysleireille. Missä se käytännön ero on loppupeleissä jos ne saavat liikaa valtaa?

        Minä pyrin mahdollisuuksien mukaan välttämään molempia, demokratia ja varsinkin vapaa demokratia on se johon minä luotan. Sehän se täälläkin tappoi kommunismin!!

        Sinun kaltaisesi Moskovan trolli saisi ajatella ennen kuin kirjoittaa sillä Moskovan sekoiluopit eivät sivistyneen suomalaisen päässä saa aikaan muuta kuin säälivän hymähdyksen.


      • pettikö_sulta_lääkitys
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Sanoo kommunisti!! En ole ainoa vaan jokainen fiksu tekee samoin kuin minä, kommunismi ja fasismi/natsismi ovat veljesuskonnot joilla oli kova kiire molemmilla maailmanvalloitukseen. Molemmat ovat häipyneet, toinen tapettiin ja toinen teki tyhmyyttään itsemurhan.

        Mikä ero niillä on loppupeleissä: molemmat haluavat olla kukkulan kuninkaita ja kieltävät kaiken muun ajattelun, molemmilla on se oikea mies/henkilö johdossa joka sanoo mitä ja miten saa ajatella, molemmat siirtävät toisin ajattelijat joko vihreämmille laitumille tai uudelleen koulutukseen piikkilankojen taakse keskitysleireille. Missä se käytännön ero on loppupeleissä jos ne saavat liikaa valtaa?

        Minä pyrin mahdollisuuksien mukaan välttämään molempia, demokratia ja varsinkin vapaa demokratia on se johon minä luotan. Sehän se täälläkin tappoi kommunismin!!

        Sinun kaltaisesi Moskovan trolli saisi ajatella ennen kuin kirjoittaa sillä Moskovan sekoiluopit eivät sivistyneen suomalaisen päässä saa aikaan muuta kuin säälivän hymähdyksen.

        vai mikä sinulle nyt tuli?:-)

        "En ole ainoa vaan jokainen fiksu tekee samoin kuin minä,"

        Nythän sieltä suunnasta alkoi taas oikein se kunnon valehtelu.:-)

        Ei todellakaan kukaan muu koskaan kuin pelkästään sinä itse ajattele että fasismi ja kommunismi olisivat jotain maitsemiasi veljesuskontoja.
        Sillä eihän nyt koskaan mikään fasismi tai kommunismi ole olleet edes minkäänlaisia uskontoja.:-)

        Nythän sinulle nauraa taas ihan kaikki noiden todella lapsellisten kirjoitustesi vuoksi.:-)


      • pettikö_sulta_lääkitys kirjoitti:

        vai mikä sinulle nyt tuli?:-)

        "En ole ainoa vaan jokainen fiksu tekee samoin kuin minä,"

        Nythän sieltä suunnasta alkoi taas oikein se kunnon valehtelu.:-)

        Ei todellakaan kukaan muu koskaan kuin pelkästään sinä itse ajattele että fasismi ja kommunismi olisivat jotain maitsemiasi veljesuskontoja.
        Sillä eihän nyt koskaan mikään fasismi tai kommunismi ole olleet edes minkäänlaisia uskontoja.:-)

        Nythän sinulle nauraa taas ihan kaikki noiden todella lapsellisten kirjoitustesi vuoksi.:-)

        Kerro nyt mikä ero niillä loppupeleissä on! Et pystynyt kumoamaan yhtäkään mainitsemaani faktaa kommunismin ja fasismi/natsismin hallinnon lopputuloksista. Se minkä väristä lippua heiluttaen siihen pyritään tai mitä messuja veisataan ei ole oleellista vaan lopputulos ratkaisee.

        Yritä nyt kumota nuo esittämäni faktat!

        -molemmat haluavat olla kukkulan kuninkaita ja kieltävät kaiken muun ajattelun,

        -molemmilla on se oikea mies/henkilö johdossa joka sanoo mitä ja miten saa ajatella,

        -molemmat siirtävät toisin ajattelijat joko vihreämmille laitumille tai uudelleen koulutukseen piikkilankojen taakse keskitysleireille.

        Kolme faktaa näin aluksi, onko vaikeaa kumota kun miettii Saksaa ja Neuvostoliittoa joskus -30 ja -40 ja -50 luvuilla? Varsinkin -40 luku on ratkaiseva. Silloinhan molemmat pyrkivät omalla tahollaan myös maailman tunkion päälle kiekumaan!


      • eroja_löytyy
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Kerro nyt mikä ero niillä loppupeleissä on! Et pystynyt kumoamaan yhtäkään mainitsemaani faktaa kommunismin ja fasismi/natsismin hallinnon lopputuloksista. Se minkä väristä lippua heiluttaen siihen pyritään tai mitä messuja veisataan ei ole oleellista vaan lopputulos ratkaisee.

        Yritä nyt kumota nuo esittämäni faktat!

        -molemmat haluavat olla kukkulan kuninkaita ja kieltävät kaiken muun ajattelun,

        -molemmilla on se oikea mies/henkilö johdossa joka sanoo mitä ja miten saa ajatella,

        -molemmat siirtävät toisin ajattelijat joko vihreämmille laitumille tai uudelleen koulutukseen piikkilankojen taakse keskitysleireille.

        Kolme faktaa näin aluksi, onko vaikeaa kumota kun miettii Saksaa ja Neuvostoliittoa joskus -30 ja -40 ja -50 luvuilla? Varsinkin -40 luku on ratkaiseva. Silloinhan molemmat pyrkivät omalla tahollaan myös maailman tunkion päälle kiekumaan!

        "Kerro nyt mikä ero niillä loppupeleissä on!"

        Fasismin ja kommunismin erothan ovat nyt kyllä todella suuret.
        Fasismissahan (eli ns. Mussolinin mallissa) tarkoituksena oli tukea kansallista identiteettiä, tukea yrittäjyyttä ja vähentää ammattiyhdistysten valtaa.

        Kommunismissa (eli Marxin muotoilemassa mallissa) taas ei kansallisuuksia oteta lainkaan huomioon vaan ihmiset jaetaan eri luokkien mukaisesti (proletariaatti, kapitalistit jne.jne.) ja lisäksi Marx tähdensi raskaan teollisuuden, toverihengen ja kollektiivisen omantunnon merkitystä koko yhteiskunnan pohjana.

        Käytännön mallit näistä kumminkin ehkä ovat sangen ristiriitaisia; aikoinaanhan esim. natsisaksan ns. "fasismi" eli kansallissosialismi sekoitti todella hämäriä rotuoppeja ja militaristisia ääriaatteita keskenään omaan politiikkaansa.

        Eroja siis fasismista ja kommunismista kyllä löytyy todella paljon, mutta toteutuksesta voidaan sitten olla montaa mieltä.

        Ehkä sinun olisi nyt selkeämpää kysyä, mitä eroa oli Hitlerin Saksalla ja Stalinin Neuvostoliitolla?
        Niin sitten sinäkin aivan varmasti ymmärtäisit sen, että mistä tässä nyt oikein keskustellaankaan.:-)


      • eroja_löytyy kirjoitti:

        "Kerro nyt mikä ero niillä loppupeleissä on!"

        Fasismin ja kommunismin erothan ovat nyt kyllä todella suuret.
        Fasismissahan (eli ns. Mussolinin mallissa) tarkoituksena oli tukea kansallista identiteettiä, tukea yrittäjyyttä ja vähentää ammattiyhdistysten valtaa.

        Kommunismissa (eli Marxin muotoilemassa mallissa) taas ei kansallisuuksia oteta lainkaan huomioon vaan ihmiset jaetaan eri luokkien mukaisesti (proletariaatti, kapitalistit jne.jne.) ja lisäksi Marx tähdensi raskaan teollisuuden, toverihengen ja kollektiivisen omantunnon merkitystä koko yhteiskunnan pohjana.

        Käytännön mallit näistä kumminkin ehkä ovat sangen ristiriitaisia; aikoinaanhan esim. natsisaksan ns. "fasismi" eli kansallissosialismi sekoitti todella hämäriä rotuoppeja ja militaristisia ääriaatteita keskenään omaan politiikkaansa.

        Eroja siis fasismista ja kommunismista kyllä löytyy todella paljon, mutta toteutuksesta voidaan sitten olla montaa mieltä.

        Ehkä sinun olisi nyt selkeämpää kysyä, mitä eroa oli Hitlerin Saksalla ja Stalinin Neuvostoliitolla?
        Niin sitten sinäkin aivan varmasti ymmärtäisit sen, että mistä tässä nyt oikein keskustellaankaan.:-)

        Nuo kolme kohtaa jotka luettelin lopputulemiksi ovat edelleen sinulta selvittämättä. Tyypillisen komuloisen tavoin tartuit lillukan varsiin.

        Jos noita et pysty, siis noita kolmea mainitsemaani, kumoamaan niin ne ovat sisaruskontoja kommunismi ja fasismi/natsismi. Ne johtavat käytännössä samaan lopputulemaan elikkä me emme niitä halua, me demokraatit.

        Hitlerin Saksa ja Stalinin Neuvostoliitto olivat perin samanlaisia juuri noiden mainitsemieni kolmen kohdan vuoksi. Pientä värieroa löytyi vaan suuret suunnat olivat samoilla raiteilla.


      • tietosi_ei_riitä
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Nuo kolme kohtaa jotka luettelin lopputulemiksi ovat edelleen sinulta selvittämättä. Tyypillisen komuloisen tavoin tartuit lillukan varsiin.

        Jos noita et pysty, siis noita kolmea mainitsemaani, kumoamaan niin ne ovat sisaruskontoja kommunismi ja fasismi/natsismi. Ne johtavat käytännössä samaan lopputulemaan elikkä me emme niitä halua, me demokraatit.

        Hitlerin Saksa ja Stalinin Neuvostoliitto olivat perin samanlaisia juuri noiden mainitsemieni kolmen kohdan vuoksi. Pientä värieroa löytyi vaan suuret suunnat olivat samoilla raiteilla.

        Itse et nyt todellakaan näytä ymmärtävän kommunismin ja fasismin todellisia oikeita eroja yhtään mitenkään.
        Ja tiedoksesi nyt vain että ei esim. NL ollut koskaan minkäänlainen kommunistinen valtio.Eikä natsisaksassa koskaan esiintynyt sitä täysin oikeaoppista fasisimia.

        Kyllä sinun nyt ensin täytyisi todella paljon enemmän tutustua noihin kyseisiin asioihin että sinulla olisi sitten edes hiukan jonkinlaista kompotenssia olemassa ja pystyisit edes jotenkin asiallisesti ja fiksusti osallistumaan tähän keskusteluun.

        Nyt kumminkin sinulla valitettavasti ei ole minkäänlaista kompotenssia edes olemassa osallistua tähän keskusteluun koska tietosi kyseisestä asiasta ovat todella suppeat ja heikot.

        Hyvää kessää nyt kumminkin myös sinulle.


      • tietosi_ei_riitä kirjoitti:

        Itse et nyt todellakaan näytä ymmärtävän kommunismin ja fasismin todellisia oikeita eroja yhtään mitenkään.
        Ja tiedoksesi nyt vain että ei esim. NL ollut koskaan minkäänlainen kommunistinen valtio.Eikä natsisaksassa koskaan esiintynyt sitä täysin oikeaoppista fasisimia.

        Kyllä sinun nyt ensin täytyisi todella paljon enemmän tutustua noihin kyseisiin asioihin että sinulla olisi sitten edes hiukan jonkinlaista kompotenssia olemassa ja pystyisit edes jotenkin asiallisesti ja fiksusti osallistumaan tähän keskusteluun.

        Nyt kumminkin sinulla valitettavasti ei ole minkäänlaista kompotenssia edes olemassa osallistua tähän keskusteluun koska tietosi kyseisestä asiasta ovat todella suppeat ja heikot.

        Hyvää kessää nyt kumminkin myös sinulle.

        Kuitenkin kommunistinen puolue ohjasi Neuvostoliittoa noin 70 vuotta ainakin joten kyllä se oli kommunistinen, Saksaahan täällä haukutaan päivittäin fasistiseksi ja natsi-Saksaksi joten se oli riittävän fasistinen natsivaltio tähän vertailuun.

        Et kuitenkaan pystynyt noihin kolmeen faktaan vastaamaan ja näin ollen fasismi ja kommunismi ovat vain saman lantin kaksi puolta. Molemmat ovat ihmiskunnan vihollisia!

        Minun tietoni ja ymmärrykseni siis riittävät mutta sinulla näyttää olevan ymmärryksessä kommunismin mentävä aukko.


      • olet_väärässä
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Kuitenkin kommunistinen puolue ohjasi Neuvostoliittoa noin 70 vuotta ainakin joten kyllä se oli kommunistinen, Saksaahan täällä haukutaan päivittäin fasistiseksi ja natsi-Saksaksi joten se oli riittävän fasistinen natsivaltio tähän vertailuun.

        Et kuitenkaan pystynyt noihin kolmeen faktaan vastaamaan ja näin ollen fasismi ja kommunismi ovat vain saman lantin kaksi puolta. Molemmat ovat ihmiskunnan vihollisia!

        Minun tietoni ja ymmärrykseni siis riittävät mutta sinulla näyttää olevan ymmärryksessä kommunismin mentävä aukko.

        "Kuitenkin kommunistinen puolue ohjasi Neuvostoliittoa"

        Niin,entäs sitten?
        Onhan esim. Suomessakin aikoinaan ollut Suomen kommunistinen puolue vallankahvassa kiinni.Eikä silti Suomi ole koskaan ollun minkäänlainen kommunistinen valtio.

        Ja jos nyt tarkoitat natsisaksan kansallissosialismia,niin se ei todellakaan ollut mitään oikeaoppista fasismia.

        Sikllä ei täysin oikeaoppiseen fasismiin koskaan ole kuulunueet minkäänlaiset rotuopit sun muut hämäryydet.


      • olet_väärässä kirjoitti:

        "Kuitenkin kommunistinen puolue ohjasi Neuvostoliittoa"

        Niin,entäs sitten?
        Onhan esim. Suomessakin aikoinaan ollut Suomen kommunistinen puolue vallankahvassa kiinni.Eikä silti Suomi ole koskaan ollun minkäänlainen kommunistinen valtio.

        Ja jos nyt tarkoitat natsisaksan kansallissosialismia,niin se ei todellakaan ollut mitään oikeaoppista fasismia.

        Sikllä ei täysin oikeaoppiseen fasismiin koskaan ole kuulunueet minkäänlaiset rotuopit sun muut hämäryydet.

        Ei SKP ole koskaan ollut vallan kahvassa kiinni vaan ainoastaan osana hallitusta ja eduskuntaa. Se ei pystynyt yksin päättämään mistään vaan joutui tekemään aina kompromisseja muiden hallituksen ja eduskunnan puolueiden kanssa.

        Siinähän se menetti kansan luottamuksen yksituumaisesti pyrkiessään ajamaan meitä kommunistiseen järjestelmään jota suomalaiset vihasivat tai ainakin vieroksuivat. Se ei pystynyt kuten Timo muuttumaan kansan suuntaan vaan vaati jatkuvasti kansaa muuttumaan heidän suuntaansa. Silloin kansa antoi sille aatteelle ja SKP:lle pitkät.

        Neuvostoliitossa taas oli vain kommunistinen puolue joka sai huseerata mielensä mukaan koska oppositio oli keskitysleirillä eikä duumassa. Siinä on vinha ero asioissa. Meillä ei ollut kommunismia koska SKP:n piti tehdä kompromisseja eikä se koskaan päässyt määräävään asemaan kun taas Neuvostoliitossa oli kommunismi NKP:n ollessa ainoa sallittu puolue ja siten määrätessä kaikesta.

        Hyvin pitkälle oikeaoppisuudesta huolimatta kommunismin ja natsien/fasistien järjestelmien lopputulema oli samanlainen jos lippujen värit unohdetaan. Jos olet eri mieltä niin kumoa ne kolme faktaa jotka tuolla aiemmin jo parikin kertaa esitin!


    • ei.voi.tietää

      "Hän näkee muut kuin kantasuomalaisen perinteen elinkelpoisena."
      Miten tämä lause liittyy Immosen "julistukseen"?

    • kolaa-kesti

      Jo on aikoihin eletty, kommarit päivittelemässä vakivalalla uhkailua. Eihän komut itse ole muuta tehneetkään kun uhanneet ja myös käyttäneet väkivaltaa. Missään maassa ei komut ole päässeet vapailla vaaleilla valtaan, aina väkivaltaisesti.

      Suomessa se vaan jäi yritykseksi, halua teillä kyllä oli

    • Hallaahon-äänestäjä7

      Marxin ajattelu ei perustu minkäänlaiseen hyvinvointivaltioon vaan luokkataistelussa saavutettuun proletariaatin diktatu

      KOMMUNISTINEN AINES TERVEHTIIKIN VÄKIVALTAISESTI, TAISTELUTERVEISIN KIRJOITETTIIN AINA ENNEN TAISTOLAISTEN VIESTEISIN AINA JA NYKYISIN LUOKKATAISTELUSSA

      TIEDÄTTEHÄN VASEMMISTOLIITON LIPPULAULUN, TURMA TUOTIIN LAHTAREILLE ATAMAANI ... JNE ARJA SIANMAAN ORKESTERI
      https://www.youtube.com/watch?v=WXR4ixKTaSU
      Turma tuotiin valkoisille, atamaanit murskattiin. Tyynenmeren rantamille marssi uljas päätettiin. Tyynenmeren rantamille marssi uljas päätettiin.


      PUNAVIHREÄN KUPLAN TOIMITTAJAT KIINNITTIVÄT HUOMIOTA IMMOSEN SANAAN TAISTELU, MUTTA VAIKENEVAT toverillisin taisteluterveisin, KUN ON KYSE LUOKKATAISTELULEHDESTÄ TIEDONANTAJA (KANSAN UUTISET) TAI JAAKKO LAAKSON, ESKO SEPPÄSEN JNE. LUOKKATAISTELUPUOLUEEN VASLIITTO OTTAMISESTA KATAISEN HALLITUKSEEN. Marxin ajattelu ei perustu minkäänlaiseen hyvinvointivaltioon vaan luokkataistelussa saavutettuun proletariaatin diktatuuriin http://artoluukkanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/199069-immonen-ruokolahden-leijona Esimerkiksi apostoli Paavali kertoi ettei hän taistele ilmaan hosuen eikä varmaan tarkoittanut sitä, että hän olisi konkreettisesti harjoitellut pankration-uhreilua (muinainen kreikkalainen paini) tai riehunut amfiteatterissa gladiaattorina. Kyse oli vertauskuvasta.

      SAMPO TERHOLLA ON OLLUT HYVÄ KUVAUS SIITÄ, MITEN KREIKKALAISTEN VERONMAKSUHALU KATOSI mamutuksen myötä, KUN RAHAT KÄYTETTIIN VIERAILLE MONIKULTTUURISILLE valloittajille OTTOMAANEILLE. Seuraukset tiedämme.

      NYT OLISI HYVÄ KÄYTTÄÄ HYVÄKSI OLLI IMMOSEN SAAMA MAKSUTON JULKISUUS. Ei ole aivan vieras ajatus, että Erkki haloslainen Tuomiojan kaltaiset elitistit "vaihtavat kansaa". Esimerkiksi lienee selvää, että jos Israelia heikennetään Tuomiojan poliitiseen mallin mukaan, Välimerestä tulee islamilainen sisäjärvi ja Eurooppa muuttuu kansana ratkaisevasti islamin suuntaan.

      IMMOSEN VAROTTELU KANNATTAA OTTAA TOSISSAAN ELI LOPUKSI KUVAUS SIITÄ, MITEN VAARALLISTA SIPILÄN TOIMINTA ON MONIKULTTUURISTEN ELI LAITTOMIEN MAAHANMUUTTAJIEN OTTAMISESSA. Helmikuussa on Libyassa ajanut ISIS-terroristien autosaattue uusilla Toyotan Land Cruisereilla, jotka on rahoitettu Eurooppaan pyrkivien laittomien siirtolaisten rahastuksella. SUOMEN SOSIAALITURVA ON ENSI KERRAN MYYNNISSÄ ENITEN MAKSAVALLE JA OSTOHINNAN KERÄÄ ISIS? http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/07/20/13/2A8E35E100000578-3168157-image-m-6_1437396151533.jpg

      ISIS is thought to control some territory on the Libyan coast and in February, a video appeared to show a fleet of Toyota Land Cruisers carrying the notorious black flag of Islamic State as they drove through the country. Men, women and children cheer and salute the pick-up trucks as they drive freely through what is believed to be the city of Benghazi

      http://www.dailymail.co.uk/news/article-3168157/ISIS-s-second-command-forced-Cersei-Lannister-style-walk-shame-paraded-town-hanged-Libya.html ISIS are supposedly making millions out of taxing gangs who are smuggling people out of Libya and across the Mediterranean into Europe, an investigation claimed in May. The terror group are allegedly demanding half the profit from vessels making the dangerous crossing - commanding up to £60,000 per boat - which is then used to fund their activities.

    • Immonen:
      "Unelmani on vahva, urhea kansa ei voita tästä painajaisesta nimeltä monikulttuurisuus yhtään mitään."

      Julmaa tekstiä. Suoraan Breivikin arsenaalista. Vielä julmempaa kuin avoin väkivaltaan kehoittaminen. Tällaiset lausunnot persujen retoriikassa tarkoittavat, että hörhöt heräisivät toimiin. USA:ssa ns. kiväärilinjan (ku-klux-klaani ym) oikeistolaiset edistävät propagandallaan jatkuvasti tapahtuvia joukkosurmia.
      Voimme olettaa, että alullepanijat ovat Halla-ahon klaanilaisakki. Immonen ei esiintynyt omissa nimissään.

      Monikulttuurisuus. Suomalainen identiteetti on syntynyt monien kulttuurillisten vaikutusten yhteydessä vuosituhansien saatossa. Immonen tarkoittaa myös suomenruotsalaisuutta poistettavana ilmiönä ja muita vähemmistöjä. Meillä on valtavasti slaavilaista vaikutetta, jota immoset eivät edes tajua vaan pitävät sitä suomalaisena. Nykyään kulttuurianti ei tarvitse maahantulolupaa eikä viisumeja. Netti on pullollaan maailmaa.
      Immonen ei kerro nykyisen pakolaisuuden syitä ja se on olennainen puute. Natopommit synnyttävät monenlaista pakolaisuutta. Persujen kärki suuntautuu toisen kerran kansalaisten elinoikeuksiin. Nato hakkaa ensin, persut kiusaavat valmiiksi hakattuja.
      Kansalaiset osoittavat mieltä maailman monien kulttuurien puolesta. Kantasuomalainen ei voi asettua immosten taakse.

      • tuomo-ja-setä

        "Mielestäni kansanedustaja Olli Immosen paljon puhuttu facebook-päivitys edustaa vastenmielistä natsiretoriikkaa. Englanniksi ja suomeksi. Nyanssit ovat puhtaasti äärioikeistolaisia ja rasistisia. Tämä on totta, minun mielestäni. Jos joku on toista mieltä, olkoon sitten. Mutta omasta mielestäni olen oikeassa."
        http://niklasherlin.puheenvuoro.uusisuomi.fi/199127-hih-hih-hitler

        Herlinin viestin sanoma on että Hitlerin ja natsien toimet eivät ole leikinlaskulla kuitattavia. Kansojen kulttuuritaustan kieltäminen jossakin maassa liittyy olennaisesti fasismin ideologiaan, painettuun sellaiseen.


      • olet_oikeassa
        tuomo-ja-setä kirjoitti:

        "Mielestäni kansanedustaja Olli Immosen paljon puhuttu facebook-päivitys edustaa vastenmielistä natsiretoriikkaa. Englanniksi ja suomeksi. Nyanssit ovat puhtaasti äärioikeistolaisia ja rasistisia. Tämä on totta, minun mielestäni. Jos joku on toista mieltä, olkoon sitten. Mutta omasta mielestäni olen oikeassa."
        http://niklasherlin.puheenvuoro.uusisuomi.fi/199127-hih-hih-hitler

        Herlinin viestin sanoma on että Hitlerin ja natsien toimet eivät ole leikinlaskulla kuitattavia. Kansojen kulttuuritaustan kieltäminen jossakin maassa liittyy olennaisesti fasismin ideologiaan, painettuun sellaiseen.

        Tässä nyt erään ex-poliitikon mielipide kyseisen asian suhteen.

        http://demokraatti.fi/kuin-lyhennelma-breivikin-manifestin-aatesisallosta-pekka-vennamo-otti-kantaa-immosen-facebook-kirjoitukseen/


    • Hallaahon-äänestäjä7

      KOMMUNISTI EI TEE VALLANKUMOUSTA VAAN KAAPPAUKSEN, LENIN, CASTRO, MAO ...

      Nykykommunisteista Halonen yritti vyöryttää hallinnon täyteen braxisti-haloisteja ja nimitti Kauriskäen akateemikoksi

      Englantilainen suurlehti Guardian kertoo

      http://www.iltalehti.fi/viihde/2012040515419977_vi.shtml Kaurismäki sekavana haastattelussa: "Rikkaat pitää tappaa"

    • Hallaahon-äänestäjä7

      Kommunistit valehtelevat yllä tapansa mukaan, Immonen vain siteerasi Angela Merkeliä joka vastustaa monikulttuurisuutta

      ENNEN LUULTIIN ETTÄ SOSIALISMI VAIKKA EI TOIMI VENÄJÄLLÄ AFRIKASSA JNE.
      TOIMISI JOTENKIN ONTUEN ITÄ-SAKSASSA
      ELI
      KYLLÄ SAKSALAINEN OSAA mutta ei osannut harppisaksa-Honeckere kaatui

      Saksassakaan ei toimi monikulttuurisuus JOTEN VOIMME VARSIN HUOLETTA TODETA,

      MONIKULTTUURISUUS EI TOIMI MISSÄÄN

      paitsi Hesarin ja Ylen PUNAVIHERkuplatoimittajien päässä

      Angela Merkel vastustaa monikulttuurisuutta
      http://www.bbc.com/news/world-europe-11559451 Merkel says German multicultural society has failed
      http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/103966-liittokansleri-merkel-”monikulttuurinen-saksa-epaonnistui-taysin”
      http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288350520285.html

      • fre-sipp

        Jussi Halla-aho onlähtenyt persusuomalaisen puolueen vyörytykseen. Immosen artikkeli oli osa sitä ja tähdätty puoluekokouksessa tavispersujen syrjäyttämiseksi. Immosen juttu on osa persujen valtataistelua.


    • HansaPena

      Aika moni kailottaa kannattavansa täysin monikulttuurisuutta mutta sitten suut menevät suppuun kun otan puheeksi eräisiin ulkomaalaisperäisiin kulttuureihin kuuluvat naisten ja lasten ympärileikkaukset sekä kunniamurhat. Sitkeimmät mamuttajat mutiset päät painuksissa että "mutq kyllä niinq suomessakin tapetaan ihmisiä ...". Näitä ympärileikkauksia on tehty jo maassamme ja eiköhän täällä kohta kunniamurhiakin nähdä, ei me siinäkään asiassa voida niinpaljon naapurimaatamme Ruotsia olla jäljessä. Siellä nimittäin niitä on jo tehty paljon, uhreina nuoret naiset ja tekijöinä yleensä isät tai veljet jotka katsovat että uhrit ovat loukanneet heidän kunniaansa.

      • deegei

        On aivan sama tekeekö rikoksen suomalainen perussuomalainen, perussuomalainen uusnatsi, uusnatsi, maahanmuuttaja, rikas tai köyhä. Rikokset ovat rikoksia ja niistä kuuluu rangaistus.
        Suurin osa maahanmuuttajista tulevat naton pommitusten, natosotien, jälkiseurauksena. Muistaakseni syyrialaisia on maan sisällä tai ulkopuolella pakolaisina n. 9 miljoonaa kansalaista. Natosodat ovat suurin syy pakolaistulvaan, laillisesti tai laittomasti. Toinen syy on elintarvikepula tai elinehtojen jyrkkä huonontuminen. Siihen vaikuttaa suuresti kapitalistinen vapaakauppa. Se suosii kehittyneitä maita kehitysmaiden vahingoksi.
        Nykyinen siirtolaisliike ei ole normaalia maastamuuttoa. Se vaatii ratkaisua mutta eri tavalla kuin persut esittävät. Natosodat on lopetettava, sotasyylliset Haagin sotarikostuomioistuimeen G. Bush nuoremmasta lähtien sekä toisenlainen maailmankauppa kuin nykyinen, joka riistää vain raaka-aineet kehitysmaista mutta jättävät maat muuten puille paljaille.


    • Oululainen puolueeton lehti Kaleva, vuosikymmeniä tukenut Keskustapuolueen linjauksia. Eilen 28.7 kaksi sivua seikkaperäistä selostusta Immosen taustoista ja "uraputkesta".
      Välihuomatus: Eilisessä maailman kulttuurien puolesta järjestetyssä mielenosoituksessa Helsingissä n. 15 000 kansalaista osoitti tukea kansallisuuksien oikeuteen omaan kulttuuriiinsa.

      Kalevan pääkirjoituksesta otteita:
      - Kansanedustaja Olli Immosen Facebookissa julkaisema natsihenkinen kirjoitus on vahingoksi Suomelle - Puheenjohtaja Timo Soini tyytyi antamaan asiasta löysän lausunnon ja siirtämään vastuun Immosen kohtalosta eduskuntaryhmälle.
      - Immosen teesi "aidon suomalaisen kansankunnan puolesta" on sanoma suoraan natsi-Saksasta, jossa arjalaista rotua puhdistettiin haitallisista yksilöistä. Juutalaisten joukkomurha, muiden vähemmistökansallisuuksien tuhoaminen.
      - Norjan sosiaalidemokraattista nuorisoa joukkomurhannut Anders Breivik esiintyi samansuuntaisen propagandan nimissä. Kaleva yhdistää Breivikin ja Immosen samanlaisiksi natseiksi.
      - Immonen esiintyi hallitusohjelman persunäkemyksen vastaisesti: Hallitus haluaa kehittää Suomea kansainvälisenä ja kulttuuriltaan rikkaana maana. Kaleva haluaa julkituoda: Joko Immonen tai persujen ministerit eroavat. Immonen puolueesta tai persuministerit hallituksesta.
      - Immonen on toisen kauden edustaja. Koko ajan hän on keskittynyt vain muukalaisvihan luomiseen. Vaalipiirin asiat eivät kiinnosta häntä laisinkaan. Immosen toinen asia on ollut Karjalan palauttaminen. Siis muukalaisviha ja rajojen siirto idässä ainoat poliittiset tavoitteet.
      - Soinin julkitulo pikemminkin puolustelee Immosta kuin että hän näkisi Immosen artikkelin sisällön edesvastuuttomuuden. "Elleivät perussuomalaiset tee selkeää pesäeroa Immosen kirjoitukseen ja erota häntä eduskuntaryhmästä (ja puolueesta?), voidaan se tulkita rasistisen ajattelun hyväksymiseksi.
      - Yhtymäkohta Saksan natsien valtaantulon suhteen. "Talouden taantuma ja tulevaisuuden uskon heikkeneminen luovat pohjaa muita alistavalle ajattelulle. Näin kävi 1930 luvun Saksassa. Lama toimi kasvualustana natsismin nousulle."
      - Sananvapaus ei voi tarkoittaa fasististen aatteiden levittämistä myönteisenä oppina. Vapauteen liittyy vastuu. Immosen kirjoitus litsoo vihaa ja aiheuttaa pelkoa
      - Immosella on tukijoita Perussuomalaisten johtavissa piireissä sekä natsilaisessa SVL-liikkeessä.
      - Lopuksi lehden teesi: "Monikulttuurisuus on osa eurooppalaisuutta, ei uhka vaan rikkaus."

      Mitäpä tähän on lisäämistä. Selkeä ja johdonmukainen analyysi. Yhden asian ympärille, fasismin voimien paljastamiselle ja sen vaarallisuudelle syntyi synnyttämättä demokraattinen rintama. Perussuomalainen puolue on valinnan edessä: Tehdä pesäero natsismiin kovalla kädellä.

      • Onhan se s.p kamalaa kun kommunismin suosion häviäminen saa aikaan kaltaisiasi bimboja joilta puuttuu kokonaan ajattelukyky. Samaa saattaneen voida ainakin osin sanoa viittauksestasi Kalevan artikkeliin johon vetosit. Varmasti Keskustan mielestä PerusS kannatus ylittää heidän käsityksensä omasta asemastaan maassamme.

        Luin sen Immosen alkuperäisen ”nootin” joskaan en naamakirjasta koska en ole siellä vaan kopiona englannin kielellä enkä nähnyt mitään sellaista mistä nyt kohistaan. Hän vain kirjoitti kannattavansa suomalaisuutta ja taistelevansa sen puolesta, samaan minäkin olen valmis ja onhan suomalaisuus jotain mitä muutkin haluavat tänne pyrkiessään. Ei siis ole joidenkin yksilöiden vuoksi syytä muuttaa suomalaisuutta jos he eivät tähän suomalaisuuteen halua sopeutua. Heillä varmasti olisi paremmin jossain muualla, vaikka lähtömaassaan.

        Nyt kun kalifaatti on ainakin lähes julistanut sodan länsimaille niin miten erotella kalifaatin taistelijat joukosta jos heitä tuon muukalaisvirran mukana on tänne tulossa, se on kysymys joka hakee vastausta sinultakin!

        Natsi-Saksaakaan en nähnyt siinä lausumassa sen enempää kuin kommunistista Neuvostoliittoakaan tai jämäkomu Venäjää vaikka molemmilla niillähän tuo suuruudenhulluus ja vahvuus oikein korostui. Aito suomalainen kansakunta on hyvä tavoite, se ei tarkoita naaman väriä vaan sitä miten asioihin suhtaudutaan ja miten milloinkin menetellään.

        Immosen kannatus Oulun vaalipiirissä oli noin 5000 ääntä kun SKP sai koko maassa noin 7000 joten kannattaa miettiä teidänkin mitä kansa ajattelee!

        En nähnyt Immosen kirjoituksessa muukalaisvihaa mutta näin hänen haluavan kotouttaa tulijat suomalaisiksi jonka pitääkin olla tavoitteenamme. Silloin kaikki sujuu kitkattomammin kun kaikkia kohdellaan samoin.

        Jos sananvapaus tarkoittaa kommunismin levityksen yrittämistä niin miksi se ei samoin sallisi muidenkin ajatusten levittämistä sillä kyllä kansa tietää ja osaa arvioida mihin kannattaa suunnata kapasiteettiaan. Siksihän kommunismi on joutunut lähtevien listalle joka teitä kyrsii ja pelkona on jotta jos vaikka fasismia pyritään levittämään niin osa teidän kurjuuskulttuurinne kannattajista siirtyy toisen samanmoisen kannattajiksi.

        En näe mitään eroa sinun SVL liikkeessäsi kommunistiseen verrattuna, jos toinen kielletään pitää toinenkin kieltää vai miksi kommunismin kurjuudella pitäisi noiden ihmisten tuhoajien joukossa olla joku erityisasema? Kerro se uskottavasti todistellen käytännön tapauksin, missä kommunismi on luonut vapaan hyvinvoivan yhteiskunnan omien ideoidensa myötä?

        Monikulttuurillisuuttahan meillä on ollut iät ja ajat, on ollut ja on tataareja, juutalaisia, lappalaisia, mustalaisia ja muita vähemmistöjä joita kommunistinen NL aikoinaan osin sorsi. Nyt tänne tulevien uusien on sopeuduttava meidän tyyliimme vaikkapa vain terveyskeskusten osalta, kyllä nainen voi olla potilas vaikka olisikin mieslääkäri eikä potilas tarvitse silloinkaan ”turvamiestä”. Noinkin on vaadittu jotta yhden lääkärin asemalle on saatava naislääkäri tiettyä potilasta varten, tuo ei kelpaa suomalaiseen kulttuuriin vaan minäkin olen ilman turvanaista ollut naislääkärin vastaanotolla.

        PS. kun s.p teet pesäeroa natsismiin niin tee se myös sisaruskontoon kommunismiin!! Muutoin uskottavuutesi kärsii!!


      • skyl
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Onhan se s.p kamalaa kun kommunismin suosion häviäminen saa aikaan kaltaisiasi bimboja joilta puuttuu kokonaan ajattelukyky. Samaa saattaneen voida ainakin osin sanoa viittauksestasi Kalevan artikkeliin johon vetosit. Varmasti Keskustan mielestä PerusS kannatus ylittää heidän käsityksensä omasta asemastaan maassamme.

        Luin sen Immosen alkuperäisen ”nootin” joskaan en naamakirjasta koska en ole siellä vaan kopiona englannin kielellä enkä nähnyt mitään sellaista mistä nyt kohistaan. Hän vain kirjoitti kannattavansa suomalaisuutta ja taistelevansa sen puolesta, samaan minäkin olen valmis ja onhan suomalaisuus jotain mitä muutkin haluavat tänne pyrkiessään. Ei siis ole joidenkin yksilöiden vuoksi syytä muuttaa suomalaisuutta jos he eivät tähän suomalaisuuteen halua sopeutua. Heillä varmasti olisi paremmin jossain muualla, vaikka lähtömaassaan.

        Nyt kun kalifaatti on ainakin lähes julistanut sodan länsimaille niin miten erotella kalifaatin taistelijat joukosta jos heitä tuon muukalaisvirran mukana on tänne tulossa, se on kysymys joka hakee vastausta sinultakin!

        Natsi-Saksaakaan en nähnyt siinä lausumassa sen enempää kuin kommunistista Neuvostoliittoakaan tai jämäkomu Venäjää vaikka molemmilla niillähän tuo suuruudenhulluus ja vahvuus oikein korostui. Aito suomalainen kansakunta on hyvä tavoite, se ei tarkoita naaman väriä vaan sitä miten asioihin suhtaudutaan ja miten milloinkin menetellään.

        Immosen kannatus Oulun vaalipiirissä oli noin 5000 ääntä kun SKP sai koko maassa noin 7000 joten kannattaa miettiä teidänkin mitä kansa ajattelee!

        En nähnyt Immosen kirjoituksessa muukalaisvihaa mutta näin hänen haluavan kotouttaa tulijat suomalaisiksi jonka pitääkin olla tavoitteenamme. Silloin kaikki sujuu kitkattomammin kun kaikkia kohdellaan samoin.

        Jos sananvapaus tarkoittaa kommunismin levityksen yrittämistä niin miksi se ei samoin sallisi muidenkin ajatusten levittämistä sillä kyllä kansa tietää ja osaa arvioida mihin kannattaa suunnata kapasiteettiaan. Siksihän kommunismi on joutunut lähtevien listalle joka teitä kyrsii ja pelkona on jotta jos vaikka fasismia pyritään levittämään niin osa teidän kurjuuskulttuurinne kannattajista siirtyy toisen samanmoisen kannattajiksi.

        En näe mitään eroa sinun SVL liikkeessäsi kommunistiseen verrattuna, jos toinen kielletään pitää toinenkin kieltää vai miksi kommunismin kurjuudella pitäisi noiden ihmisten tuhoajien joukossa olla joku erityisasema? Kerro se uskottavasti todistellen käytännön tapauksin, missä kommunismi on luonut vapaan hyvinvoivan yhteiskunnan omien ideoidensa myötä?

        Monikulttuurillisuuttahan meillä on ollut iät ja ajat, on ollut ja on tataareja, juutalaisia, lappalaisia, mustalaisia ja muita vähemmistöjä joita kommunistinen NL aikoinaan osin sorsi. Nyt tänne tulevien uusien on sopeuduttava meidän tyyliimme vaikkapa vain terveyskeskusten osalta, kyllä nainen voi olla potilas vaikka olisikin mieslääkäri eikä potilas tarvitse silloinkaan ”turvamiestä”. Noinkin on vaadittu jotta yhden lääkärin asemalle on saatava naislääkäri tiettyä potilasta varten, tuo ei kelpaa suomalaiseen kulttuuriin vaan minäkin olen ilman turvanaista ollut naislääkärin vastaanotolla.

        PS. kun s.p teet pesäeroa natsismiin niin tee se myös sisaruskontoon kommunismiin!! Muutoin uskottavuutesi kärsii!!

        Työeläkeläinen on todettu natsimyönteiseksi. Turha hänen sitä on mainostaa joka viestissään. Hän tekee työtä palstalla työväen- ja demokraattisen liikkeen tuhoamiseksi. Siis aito natsi.


      • skyl kirjoitti:

        Työeläkeläinen on todettu natsimyönteiseksi. Turha hänen sitä on mainostaa joka viestissään. Hän tekee työtä palstalla työväen- ja demokraattisen liikkeen tuhoamiseksi. Siis aito natsi.

        En ole tipan tippaa natsimyönteinen vaan jos mahdollista niin tungen sen samaan suohon kommunismin kanssa lopullisesti upoksiin. Nuo uskonnot ovat ihmiskunnan vihollisia molemmat.

        Minkä ihmeen demokratialiikkeen? Minä olen vapaan demokratian suuri kannattaja ja vapaa demokratia on se ainoa jota oikeasti voi demokratiaksi mainostaa. Komudemokratia eli kansandemokratiahan oli puoluediktatuuria jossa kommunistinen puolue ei sallinut kunnon oikeistolaisia oppositiopuolueita tontilleen. Mitä demokratiaa se sellainen on jossa kahlitaan kansalaisten mielipiteitä noin vahvasti?

        En ole edes yrittänyt tuhota työväenliikkeitäkään vaan opastaa järkevälle polulle, polulle jossa pärjäätte paremmin, vai onko jättityöttömyys hyvin pärjäämisen merkki?

        Kannatta miettiä mitä kirjoitat "skyl" sillä nyt meni koko roskasi roskakoriin!!


      • skyl
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        En ole tipan tippaa natsimyönteinen vaan jos mahdollista niin tungen sen samaan suohon kommunismin kanssa lopullisesti upoksiin. Nuo uskonnot ovat ihmiskunnan vihollisia molemmat.

        Minkä ihmeen demokratialiikkeen? Minä olen vapaan demokratian suuri kannattaja ja vapaa demokratia on se ainoa jota oikeasti voi demokratiaksi mainostaa. Komudemokratia eli kansandemokratiahan oli puoluediktatuuria jossa kommunistinen puolue ei sallinut kunnon oikeistolaisia oppositiopuolueita tontilleen. Mitä demokratiaa se sellainen on jossa kahlitaan kansalaisten mielipiteitä noin vahvasti?

        En ole edes yrittänyt tuhota työväenliikkeitäkään vaan opastaa järkevälle polulle, polulle jossa pärjäätte paremmin, vai onko jättityöttömyys hyvin pärjäämisen merkki?

        Kannatta miettiä mitä kirjoitat "skyl" sillä nyt meni koko roskasi roskakoriin!!

        "En ole tipan tippaa natsimyönteinen vaan jos mahdollista niin tungen sen samaan suohon kommunismin kanssa lopullisesti upoksiin. "

        SVL:n ja Magneettimedian sivustot ovat suomalaisten natsien sivustoja. Ne siteeraavat muita eurooppalaisia uusnatsiliikkeitä. Suomalaiset uusnatsit alias äärioikeistolaiset esiintyvät juuri "Työeläkeläisen" teesin varassa. Se on uusnatsien päätunnus syöttää fasismia.


      • skyl kirjoitti:

        "En ole tipan tippaa natsimyönteinen vaan jos mahdollista niin tungen sen samaan suohon kommunismin kanssa lopullisesti upoksiin. "

        SVL:n ja Magneettimedian sivustot ovat suomalaisten natsien sivustoja. Ne siteeraavat muita eurooppalaisia uusnatsiliikkeitä. Suomalaiset uusnatsit alias äärioikeistolaiset esiintyvät juuri "Työeläkeläisen" teesin varassa. Se on uusnatsien päätunnus syöttää fasismia.

        Ei kannata minuun yhdistää mitään magneetteja saatikka SVL liikettä joskaan en edes tiedä mikä se on. Ei ole näillä nurkilla ollut esillä joskaan ei ole komuloisiakaan näkynyt.

        Minulla ei ole teesejä minä edustan vapaata demokraattista yhteiskuntaa ja ajatukseni kumpuavat tilanteen mukaan.


    • enldd

      Perussuomalainen Hels. yliopiston lehtori Arto Luukkanen vertasi eilistä Helsingin mielenosoitusta monikulttuurisuuden puolesta natsien mellastukseksi ja rinnasti mielenosoittajat Lapuan liikkeen perillisiksi.
      http://artoluukkanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/199196-musta-tiistai-ja-uusi-lapuan-liike

      Luukkanen on tunnettu vaatimuksestaan kansalaisten kieltäytyä julkisesti kaikesta vasemmistolaisuudesta. Luukkasen agenda on täsmälleen samanlainen kuin palstalla esiintyvä "Työeläkeläisellä". Kaiken pahan alku ja juuri olisi työväen- ja demokraattisessa liikkeessä. Demokraateista tehdään natseja (myös presidentti Niinistöstäkin joka tuki monikulttuurisuutta). Asiat käännetään päälaelleen.
      Luukkanen esiintyi täysin tukien Immosen vihapuhetta ja haukkui halventavasti mielenosoittajia.
      Luukkasen, Järvenpään persujen jäsen, tuore viesti tältä päivältä heijastaa oikeistolaisten suunniteltua offensiivia käydä toden teolla vihaoperaatioiden laajentamiseen. Suomi 24 Perussuomalaiset palstalla on suuri kampanja Immosen vihapolitiikan puolesta. Rauhan ja kansojen yhteistyötä puolustavia puheenvuoroja ei perussuomalaisten viesteistä löytynyt. Kaikki persut eivät voi olla natsiaatteiden tukijoita.
      Ei mitää tukea persujen vihapolitiikalle.

      • Mahdatko itsekään ymmärtää lukemaasi ja kirjoittamaasi niin kaukana se on esim. kohdallani siitä mitä tännekin olen kirjoittanut.

        En vielä oikein usko edes Immosen vihapolitiikkaankaan sillä onhan sitä hänelläkin oikeus olla jotain mieltä vaikka se sinun mielipiteestäsi poikkeaisikin. Sinähän tässä olet enldd sitä vihapolitiikkaa kylvämässä Immosta kohtaan. Miksi ihmeessä sorrut johonkin mistä muita pyrit moittimaan???? Ole nyt edes omien sanojesi takana vihapolitiikkaa vastaan!!!

        Demokratia on se jota minä kannatan, vapaa demokratia jossa ei vangita ajatuksia minkään yhden aatteen taakse kuten vaikka kommunismissa koska silloin mennään diktatuuriin jos vapaa ajatteleminen ja asioiden hoitaminen ei ole mahdollista.


    • SKP:n äänenkannattaja Tiedonantaja julkaisi persuoikeiston vihapuheista Immosen tiimoilta 31.7 useita juttuja.
      Pääkirjoitus otsikolla "Nollatoleranssi natseille". Vapaus ei merkitse fasismin aatteiden levittämisen sallimista. Vapaus on niistä irtautumista. TA kiinnittää huomiota, että Immonen kirjoitti viestinsä norjalaisen natsin 4 vuotta sitten tekemän joukkomurhan päivänä. Valkoisen rodun ylistys Immosella on luonteeltaan Breivikin kaltainen ja natsistinen. Toiseksi Immonen halusi legaalistaa terroristisen murhaajan Eugen Schaumanin teon yli 100 vuotta sitten ja poseerasi SVL:n uusnatsin kanssa. Immonen on kansanedustajakautensa toiminit yksistään rasismin ja natsismin merkeissä ja hänellä aatteille tukea 5000 äänestäjän verran. Hyvin harva johtava perussuomalainen on sanoutunut Immosesta irti, joten puolue leimautuu väistämättä äärioikeistolaiseksi. Soini puhuu ympäripyöreitä ja on ilmeisesti äärioikeistolaisten vanki kannatuksen suhteen. Toisaalta Soini itse vannoo, että he ovat alusta saakka suhtautuneet torjuvasti maailman kulttuureihin.

      "Immosen ja kumppaneiden päävihollinen ei ole maahanmuutto (tärkeä huomio!) vaan ennen muuta "kulttuurivasemmistolainen vihervasemmisto", suvaitsevaisto, .....vihan kohteeksi valikoituvat vääränväristen ja -uskoisten ohella vasemmistolaiset, homoseksuaalit, työttömät, köyhät - kaikki ne, jotka katsotaan kuuluvan "suomalaisen yhtenäiskulttuurin" ulkopuolelle.

      SKP:n puh.johtaja JP Väisänen puhui Helsingissä mielenosoituksessa kulttuurien kirjon puolesta. JP toteaa, että kapitalismi tarvitsee immosia eikä natsistiset ulostulot ole yllätys. Immonen tukee käytännössä EU:n eliitin harjoittamaa politiikkaa, jossa työläiset on asetettu vastakkain vapaan liikkumisen nimikkeen turvia, hansat toisiaan vastaan , pohjola etelää vastaan tai toisinpäin. Kun työläiset tappelevat toisaan vastaan, rahavalta saa olla rauhassa.
      JP:n ehdotuksia: Kommunistien tulee olla rasisminvastaisessa toiminnassa. Unelmien ja ihmisoikeuksien rinnalle on nostettava demokratian puolustus ja rauhanliike. TTIP vapaakauppasopimus kaventaisia valtiollista demokratiaa. Etniset kulttuurit tulee sallia ja erilaisten kulttuurien työläisedustajien tulee tuntea solidaarisuutta toisiaan kohtaan.
      JP toteaa Immosen artikkelin ja muut vihapuheet hyökkäykseksi humaania ihmiskuvaa vastaan.

      • taed

        ""Immosen ja kumppaneiden päävihollinen ei ole maahanmuutto (tärkeä huomio!) vaan ennen muuta "kulttuurivasemmistolainen vihervasemmisto", suvaitsevaisto, .....vihan kohteeksi valikoituvat vääränväristen ja -uskoisten ohella vasemmistolaiset, homoseksuaalit, työttömät, köyhät - kaikki ne, jotka katsotaan kuuluvan "suomalaisen yhtenäiskulttuurin" ulkopuolelle. "

        Tätä netissä "Halla-ahon äänestäjä" toistaa useilla palstoilla ammentaen oppiaan oppi-isältään. Lisäksi hän hyökkää suomenruotsalaisten kimppuun ja jopa muidenkin porvaripuolueiden monikulttuurin kannattajia vastaan. Hänellä usein toistuu loisena komujen lisäksi edellämainitut. "Äänestäjä" ja Immonen laulavat samaa natsilaista virttä.


      • Jos halutaan olla demokraattisia ja tasapuolisia niin natsien lisäksi nollatoleranssi pitäisi Tiedonantajan laittaa myös kommunismille. Samaa jaskaahan ne ovat kun vain lipun väri oikeasti erottaa loppupeleissä.

        Laita nyt s.p tiedoksi Tiedonantajalle!

        Vai onko niin, ettei demokratia ja tasapuolisuus kuulu kommunismiin?


      • astok
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Jos halutaan olla demokraattisia ja tasapuolisia niin natsien lisäksi nollatoleranssi pitäisi Tiedonantajan laittaa myös kommunismille. Samaa jaskaahan ne ovat kun vain lipun väri oikeasti erottaa loppupeleissä.

        Laita nyt s.p tiedoksi Tiedonantajalle!

        Vai onko niin, ettei demokratia ja tasapuolisuus kuulu kommunismiin?

        Normaali uusnatsien kommentti. He kieltävät itsensä saadakseen tehdä rauhassa myyräntyötään.


      • astok kirjoitti:

        Normaali uusnatsien kommentti. He kieltävät itsensä saadakseen tehdä rauhassa myyräntyötään.

        Miksi hyväksyt kuitenkin kommunistisen myyräntyön? Tuskin se natsien homma sen pahempaa olisi kuin kommunistienkaan.

        Minua on turhaa komuloisen alkaa natsittelemaan uutena tai vanhana natsina, minä olen demokratian kannattaja koska se on molempien noiden uskontojen kukistaja, natsien ja kommunismin.


    • Vapaa toimittaja ja tietokirjailija Hanna Nikkanen. Artikkeli "longplay.fi 27.7".
      Katkelmia.
      Olli Immosen vihollisia eivät ole ensisijaisesti maahanmuuttajat vaan syntyperäiset suomalaiset. Niitä ovat suomenruotsalaiset, sateenkaariväki, liberaalit, piiskat, demarit, arvoliberaali oikeisto sekä kotimaisen kulttuurin tekijöiden ja kuluttajien enemmistö. Nämä olisivat "kulttuurimarxisteja". Mukaan kuuluu siis myös marxilaisuus ja marxilainen työväenliike. Tämä väki tukee homojoen oikeuksia avioliittoon ja uskontojen rauhanomaista rinnakkaineloa. Maahanmuuttajat ovat teksteissä keppihevosena hyökätä sivistystä vastaan.
      Immosen teksteistä saa kuvan, että suomalaisten käydään sotaa (ideologista). Immolaisille moni perussuomalainenkin on vihollinen.
      Perussuomalaisten keskuudessa käydään valtataistelua, joka on onnistuttu pitämään poissa julkisuudesta. Immoslais/halla-aholaiset vastaan muut. Puolue on ainakin piirjärjestötasolta ylöspäin kahtiajakautunut.
      Immonen kirjoitti joukkomurhaaja Breivikiä myötäilevän tekstinsä puoluekokouksen alla ja ilmeisenä "sodanjulistuksena" valtataistelussa. Immonen, äärioikeistolaisen Suomen Sisu järjestön puheenjohtaja sisulaisineen esitti suoran pilkan Soinia kohtaan. Kiista levisi suljetuilta palstoilta julkisille. Timo Soini puhuu myös ivallisesti kulttuurimarxilaisista mutta Immonen aatetovereineen pitää Soinia itseään kulttuurimarxistina. Immoslaiset kansallismieliset ovat rakentaneet puolueen sisälle oman verkostonsa.

      Nikkasen analyysi on miettimisen arvoinen. Toistaiseksi suuri yleisö on mieltänyt persuoikeiston ärhäkkääksi maahanmuuttokriittiseksi ryhmäksi. Mutta eikö juuri Soini asettanut vuosituhannen alussa teesin tuhota marxilaisuuden Suomesta. Mikäli Nikkanen on oikeassa ja Soini syrjäytetään, Perusomalainen puolue joutuu vahvemman oikeistolaisuuden käsiin. Persujen oikeistolaisin jengi tuli Immosen kautta ohjelmineen näkyviin. Immosen ohjelma myötäilee fasistisia oppeja.

    • kevätvihakampanja

      Tämän kevään aikana, vaalivuosi, oli havaittavissa erittäin voimakas ja organisoitu kampanja "kulttuurimarxisteja" vastaan. Hanna Nikkasen esittämät väestöryhmät olivat maalitauluna.

    • Vasemmistoliiton äänenkannattaja "Kansan Tahto" käsitteli 31.7 äärioikeistoa pääkirjoituksessaan.
      Immosen tapaus ei ole ainutlaatuinen. Samoja linjauksia äärioikeisto on esittänyt jo sadan vuoden ajan mainittuna Norjan Breivik sekä aikaisemmin Hitler. Immonen lausuu taistelevansa ryhmittymänsä kanssa, kunnes kulttuurimarxisteista ei ole jälkeäkään maailmassa ja uhoaa varmaa voittoa hankkeelleen. "Ei voida enää puhua natsismin kanssa flirttailusta. Kyseessä on selvä yhdyntä."
      Perussuomalaisten nuorten oululainen puheenjohtaja puolustaa oululaista Immosta ja tukee monikulttuurisuuden vastustamista. Immonen on se persoona, joka taannoin nimesi Helsingin Itäkeskuksen maahanmuuton uhkien tyyssijaksi käymättä itse paikalla lainkaan. Immonen ehdotti pari vuotta sitten väestön etnistä luokittelmista ja suositteli 2012 romanikerjäläisten poistamista maasta muiluttamalla.
      Immonen hengenheimolaisineen asettuu "puhtaan suomalaisen kulttuurin" ympärille mutta jota ei ole olemassa eikä koskaan ole ollut. Kaikkien kansallisuuksien historia nivoutuu toistensa kanssa ja ovat vuorovaikutuksessa keskenään.
      Oikeiston äärilaidan retoriikka on koventunut, vaikka se vielä verhoilee rasismin monikulttuurisuuden vastustamiseksi. Myös arvot ovat kohentuneet ja solidaarisuus on monille tuntematon virasperäinen sana. Internet, näiden immosten ja natsisympatiseeraajien sananvapausparatiisi, on väärällään vihapuhetta. Milloin tarjotaan niskalaukasta, milloin rotusotaa, milloin krematoriota väärän syntyperän omaaville milloin vihervasemmistolle milloin "kulttuurimarxisteille". Tämä ilmiö on havaittavissa myös SKP:n palstalla riehuvista oikeistolaisista.

      Tärkeä huomio: "Syytä kehitykselle voidaan etsiä uusliberalistisen politiikan lopputulemasta. Pankkiirien aikaansaaamasta lamasta versoo muukalaisvihaa ja äärioikeston nousua." Toivottavasti Vasemmistoliitto pitää oikean analyysin voimassa. Immoset eivät lakkaa toimista tämän takaiskun takia, jonka saivat.
      Toinen tärkeä huomio: "hallituspuolueen (persut) monikulttuurisuutta vatkaava siipi hoitaa likaisen työn kiinnittämällä huomion tuhanteen pakolaiseen kun työttömyysluvut huitelevat kohti neljää sataa tuhatta....Kun köyhä tappelee köyhän kanssa, miljonäärit nauravat matkalla pankkiin."

    • immosen_perintö

      Immoslaisten propaganda tuottaa turmiollista satoa. Uusnatsit hyökkäsivät Jyväskylässä marssinsa jälkeen tavarataloon ja pahoinpitelivät kaupassa olijoita.
      http://www.hs.fi/kotimaa/a1438394131983

      Saksassa natseilla oli tukenaan aseistetut SA-joukot tihutöissä. Nyt spontaaanisti syntyneen demokraattisen demokraattisen rintaman tulee jatkaa toimintaansa. Hyssyttely ei riitä. Perussuomalaisten piirissä vuosikausia lietsottu vihapolitiikka tuottaa väkivaltaista satoa. Väkivaltaan syyllistyneille rikollisille tulee saattaa ankarat tuomiot.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2310
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1791
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      167
      1670
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1402
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1398
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1148
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      76
      1072
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe