Mielen vai Ikean kylmäkoneet?

CE-merkki

Vaikean valinnan edessä ollaan. Kumpi kannattaisi valita? Tavoitekäyttöaika vähintään 20 vuotta.


Miele K 13820 SD CleanSteel jääkaappi ja Miele FN12827SED pakastin:
-Pakettihinta: 2300 euroa
-Takuu 2 vuotta

Ikea FROSTFRI pakastin ja jääkaappi:
-Pakettihinta: 1600 euroa
-Takuu: 5 vuotta

Mielen koneissa vähän paremmat laatikot. Ikean pakastin vähän pienempi, mutta muuten saman kokoiset. Mielet syö vähän enemmän virtaa. Ikean koneet Elextroluxin valmistamia.

Mielipiteitä? Päätökseen vaikuttavia seikkoja joita en vielä maininnut?

6

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu22

      Miele

    • varojyryyttäjää

      Äänitaso kannattaa ottaa huomioon, esim. 43 db on aika äänekäs laite varsinkin jos tulee makkarin lähelle.

    • eukkopaha

      Miele -fanina sanoisin, että Miele. Luotan merkkiin. Kokemusta on kahdesta käytössäolevasta jääkaappipakastimesta. Alkuvaikeuksia oli - toinen oli viallinen ja meni vaihtoon - mutta sen jälkeen ovat toimineet moitteettomasti. Lämpötilanäytöt on selkeät, taululla näkyy jatkuvasti lämpötilat.
      Varmaan se toinenkin on ihan hyvä.

    • Vihjeeksi

      Meillä on Mielen valkoiset kodinkoneet nyt pelittäneet 15 vuotta ongelmitta. Still going strong....

      • ehdottomastimiele

        Mieleä kannatan minäkin. Olen tyytyväinen omaan jääkaappiin ja tiskariin, jotka molemmat hiljaista sorttia.


    • Kyyninen_ihminen

      Mielen halvin noista, mutta Miele ei tee itse kylmäkoneitaan, joten Gorenje on myös vaihtoehto. Itse olen käyttänyt Mielen koneita jo kohta kolmekymmentä vuotta, koska ne ovat olleet edullisia, eivät halpoja. Nyt Mielen muotoilu on sen verran ufoa, että täytyy miettiä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe