Mikä ihmisiä vaivaa?

Babygirl97

Moi! Olen siis jo toistavuotta ammattikoulussa mutta tuli mieleen peruskouluajat.

:D olihan se hauskaa, raaskia läppää, lapsellista käytöstä, opettajille tirskumista kaveriporassa, välitunnilla kauppaan irttariostoksille jne jne jne.

Mutta sitten oli ne pojat...

"Huora tapa ittes"

"Sä et ikinä tuu saamaan ketään"

"Etsä ikinä käy suihkussa?!" (Heh olen desinfiointi-fanaatikko)

Ja perus tönimistä, haukkumista, oksentamista käytävällä kun käveli ohi. Olin kuulema "Olio" kotoisin Plutosta, välillä Marssista.

Jos joskus joku näki minulla olevan lompakko laukussa "Onko 4L13N (Alien) huorannut Jarnolle (eräs perhetuttu, kerron lisää alempana) Että saisi uuden Ufo-aluksen :DD".

Olin välillä läski ja välillä anorektikoksi huudeltiin kun opettaja kysyi miksen syö.

Erityisen suosittua oli puhua hiuksista! Jos olin brunette "sen paska tulee ulos sen päästä", jos punatukka menkka, blondi kusta jne. Jos sanoin vastaan "noiha o ollu 9vuotta ton pituset" - kiitos anoreksian hiukset olivat ohuet ja tisseihin.

Tämän sain muutettua kun teetätin hiustenpidennykset! Upeat kiharat, uskoin että siitä ei tulisi paljonkaan puhetta mutta väärässä olin. Jos kampasin aamulla hiuksia, ja asentoa muuttaessa klipsi näkyi Ask.fm oli niitä pullollaan luokan tyttöjen osalta. Myös Snapchat oli täynä...

Ei ollut edes paha, kerran istuessani tekemässä koetta, takana istunut poika iski isot sakset takaraivooni sojottamaan pidennyksistä.. Klipsi hajosi ja päänahasta lähti pala irti. Sain jälki-istuntoa kun huudahdin säikähdyksestä kirvelystä kivusta.. kuulema oma syy :))

Äikän numeroni laskettiin "toi tarina oli ihan surkee" "ensaa sen käsialasta selvää"

Skippasin koulupäiviä koska en jaksanut enää jokailtaisen itkun takia nousta ylös aamuisin, olin palanut henkisestä fyysisesti loppuun ja nautin vanhempien "susta ei tule ikinä mitään hyödytön saasta, haista paska akka!" - puheista (joka on muutenkin jokapäiväistä.

Ja kerran olin saanut naarmun käteen "HEI HUORA VIILTELEE!" "TEE PALVELUS JA TAPA ITTES, EI SUA KUKAAN KAIPAA KU OOT NOI OKSETTAVA JA RUMA!" "KUKAAN EI RAKASTA SUA!" "KUKAAN EI TARVITAE SUA!" "JÄISITPÄ AUTON ALLE!" jne jne.

kuulin "tapa ittes" joka tunnin alussa kun kävelin luokkaan ja kenkiä otettiin pois...

Niin Jarno... Oli ala-asteella kerran hakenut minut koulusta ja siitähän metakka nousi sillä vanhannäköinen mies ja herkkä tyttö. Hän kuulema raiskasi minut joka ilta, pani suihkussa takaapäin perseeseen ja paskoin sen kyrvälle aina lopuksi. Olin pikkulutka jne, huora.

Jännää tässä oli että olen (kukaan ei tiedä tästä mutta) ollut seksuaalisen hyväksikäytön kohteena 11vuotiaasta asti aina viimevuoteen kunnes rupesin käyttämään alkoholia ja hakijasta tuli mieheni ♥.

Noh, makaan tällä hetkellä sairaalassa tarkkailussa masennuslääkkeiden tahallisen yliannostuksen takia.

Plz lapset miettikää mitä sanotte. Tuolla kaikella saatatte oikeasti paskoa jonkun elämän, tällähetkellä itsellä vasen käsi mustanaan viiltelystä ja keuhkot kipeät hengenahdistuksesta kun en uskalla kohdata kadulla ihmisiä, pelkään tapaavani jonkun koulusta ja haluavani kuollakseni kadota mielumminkuin kuunnella heidän nauruaan... Mies tietää masennuksesta muttei mitään syistä...

Toivon että joku lukee tämän ja saa miettimään toisen kerran mitä vitsinä sanoo...

Ps. hyvä suoritus lukea lähes 2600 merkkiä.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiusattu1

      Tuo on kamalaa. Olen ollut kiusattu.
      Nyt yks kiusaajista (varmaan) muuttaa pois.

    • totta_on

      Eihän tuo edes ole mitään vitsiä, tuo on jo sairasta saatananpalvontaa kun tuolla lailla yllytetään ihmisiä itsemurhaan. Niiden ei edes tarvitse miettiä mitä ne sanoo, mitenpä ne siihen pystyykään jos aivotoiminta on sen verran vajaata ja kieroa. Tuollaisilla luciferin perseennuolijoilla ei pitäisi olla minkäänlaisia ihmisoikeuksia, oikeastaan albert fish pitäisi herättää henkiin ja myydä ne sille, kukapa tuollaisia "ihmisiä" jää kaipaamaan.

    • sissee

      Siis toi tapahtu yläasteella ja mitä teki opet asian eteen?tollasesta nimittelystä olis voinu tehä rikosilmotuksen!sen sanon et kiusaajien kotikasvatus on menny päinpersettä ne ei tuu työelämäs pärjään ne opetetaan tavoille kovalla kädellä.olet kokenu kovia älä milloinkaa anna kiusaajalle periksi äläkä satuta itseäsi heidän takia.voimahalaus:)

    • Vrldbfvfvd

      Ja mä kun kuvittelin että oma elämä on perseestä

      • Isketakas

        Samoin. Kiitos kirjoituksestasi! Toivotaan että se saa aikaan järkeä niiden kuspäitten päihin joita on ja jotka tuhoaa elämiä! Sinä, voimia ja auttavaa enkeliä sinulle, että jaksat parantua ja unohtaa sillä kun menneille ei muuta voi. Toki yksi mahdollisuus on haastaa tekijät oikeuteen ja kun todisteitakin on.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe