MamutSuomessa

SEAGRASDSEH

Mitä mieltä olette mamuista Suomessa?

31

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uukuniemeläinen

      Ketä ovat mamut?

      • murriperkeIe

        Alve, Lääkelehtinen, monte ja Genio.

        mur


      • SEAGRASDSEH

        Hyvä uukunniemeläinen. Mamut on lyhenne maahanmuuttajista.


      • uukunniemeläinen
        SEAGRASDSEH kirjoitti:

        Hyvä uukunniemeläinen. Mamut on lyhenne maahanmuuttajista.

        Kiitos sinulle. Eipä minulla ole kokemuksia mamuista. Kukapa tänne susirajan taakse eksyisi. On minulla sukulaisia Helsingissä. Kertovat siellä olevan suuret määrät kerjäläisi, jotka eivät ole Suomesta. Lienevät sitten noita mamuja. Telkkaria minulla ei ole kun ei ole sähköjäkään. Radion aukaisen aina kun uutiset tulevat. Tuon tuosta joku on tappanut yhden tai useamman. Melkein poikkeuksetta kertovat tappajan olleen ulkomaalaistaustainen. Liekö sekin sitten se mamu.


      • SEAGRASDSEH
        uukunniemeläinen kirjoitti:

        Kiitos sinulle. Eipä minulla ole kokemuksia mamuista. Kukapa tänne susirajan taakse eksyisi. On minulla sukulaisia Helsingissä. Kertovat siellä olevan suuret määrät kerjäläisi, jotka eivät ole Suomesta. Lienevät sitten noita mamuja. Telkkaria minulla ei ole kun ei ole sähköjäkään. Radion aukaisen aina kun uutiset tulevat. Tuon tuosta joku on tappanut yhden tai useamman. Melkein poikkeuksetta kertovat tappajan olleen ulkomaalaistaustainen. Liekö sekin sitten se mamu.

        Hyvä uukunniemeläinen. Elät siellä Impivaarassa, joten ymmärrän asenteesi. Sinulla ei ole valistunutta tietoa maahanmuuttopolitiikasta. Uskot sukulaisia ja radion uutisia. Maahanmuuttajat ovat rikkaus Suomelle. Haluamme olla esimerkillinen kansakunta suvaitsevaisuudessa ja EU:n direktiivien noudattajana. Tiedätkö sinä mikä on EU?


      • uukunniemeläinen
        SEAGRASDSEH kirjoitti:

        Hyvä uukunniemeläinen. Elät siellä Impivaarassa, joten ymmärrän asenteesi. Sinulla ei ole valistunutta tietoa maahanmuuttopolitiikasta. Uskot sukulaisia ja radion uutisia. Maahanmuuttajat ovat rikkaus Suomelle. Haluamme olla esimerkillinen kansakunta suvaitsevaisuudessa ja EU:n direktiivien noudattajana. Tiedätkö sinä mikä on EU?

        Anteeksi, en halunnut loukata mamuja kun en heistä mitään tiedä. EU:sta tiedän vain mitä radiosta olen kuullut. Niin ja paikallislehdestä Uukunniemen sanomista. EU:n ansiosta ja rahoituksella saimme koko pitäjän alueelle valokaapelin. Nyt jokainen mökin mummo saa nopean tietokone yhteyden nettiin. Eipä niillä mummoilla taida olla edes tietokonetta. Onpahan valokaapeli valmiina. Sitä minä vain ihmettelen kun poliisi, Kela, Verotoimisto siirrettiin kaupunkiin. Sitäkin ihmettelen kun tiet ovat niin huonossa.


    • Eniten_äänessä
    • Ei minua haittaa maahanmuutto, mutta se alkaa haitata jos oman maan kansa joutuu näiden vuoksi kärsimään. Saati jos ääriaineistoa pesiytyy mukana ja alkavat tuhoamaan suomea ja suomalaisia. Tykkään Sveitsin mallista tässäkin asiassa, kiintiö maahanmuutolle olipa kyseessä kuka tahansa joka maahan haluaa muuttaa.

      • spot_

        krääh!


      • Tiedätjosolet

        Hei sulle. Oletko hän vai feikkisi?


      • Tiedätjosolet kirjoitti:

        Hei sulle. Oletko hän vai feikkisi?

        Kuka hän? En ihan tainnut ymmärtää kysymyksen asettelua. :) Feikkaako minua joku vieläkin, kun olen rekattu?


      • Tiedätjosolet kirjoitti:

        Hei sulle. Oletko hän vai feikkisi?

        Kuka hän? En ihan tainnut ymmärtää kysymyksen asettelua. :) Feikkaako minua joku vieläkin, kun olen rekattu?


      • Miksi nämä tulee 2 kertaan? :/


      • Tiedätjosolet
        Jassuka kirjoitti:

        Kuka hän? En ihan tainnut ymmärtää kysymyksen asettelua. :) Feikkaako minua joku vieläkin, kun olen rekattu?

        Olen ent. Mr Kalluppi.


      • Tiedätjosolet kirjoitti:

        Olen ent. Mr Kalluppi.

        Niin arvelinkin, kukaan muu ei vihjailisi noin. :)


      • Tiedätjosolet
        Jassuka kirjoitti:

        Niin arvelinkin, kukaan muu ei vihjailisi noin. :)

        Tunnen tämän palstan. Kaikki kusettavat kaikkia. En usko sinun olevan hän, joka oli nettiystäväni vuosien takaa. Enää minua ei kuseteta.


      • Tiedätjosolet kirjoitti:

        Tunnen tämän palstan. Kaikki kusettavat kaikkia. En usko sinun olevan hän, joka oli nettiystäväni vuosien takaa. Enää minua ei kuseteta.

        Ei ole pakko, mutta ateismi palstalta kaikki sai alkunsa. :) Oletko Bubastista tai savonarolaa nähnyt palstoilla? Tai Konna veijaria?


      • Tierdätjosolet
        Jassuka kirjoitti:

        Ei ole pakko, mutta ateismi palstalta kaikki sai alkunsa. :) Oletko Bubastista tai savonarolaa nähnyt palstoilla? Tai Konna veijaria?

        Ok. Vakuutit minut tiedoillasi. Ihanaa kohdata vanha kamu :)


      • Tierdätjosolet kirjoitti:

        Ok. Vakuutit minut tiedoillasi. Ihanaa kohdata vanha kamu :)

        Mihin sitä vanhoista tavoista pääsis, vaikka aina vannoo muuta. Nyt on pieni "oma" hetki ja heti palstoilla ihmettelemässä. :) Muut pesueestani nukkuu ja niin pitää itsekin mennä. Huomenna työntäyteinen päivä taas tiedossa. :)

        Öippisiä.


      • Tiedätjosolet
        Jassuka kirjoitti:

        Mihin sitä vanhoista tavoista pääsis, vaikka aina vannoo muuta. Nyt on pieni "oma" hetki ja heti palstoilla ihmettelemässä. :) Muut pesueestani nukkuu ja niin pitää itsekin mennä. Huomenna työntäyteinen päivä taas tiedossa. :)

        Öippisiä.

        " Muut pesueestani nukkuu". Uskonko lukemaani. OLet siis saanut lapsen. IHANAA!


      • Jassukkaoff
        Tiedätjosolet kirjoitti:

        " Muut pesueestani nukkuu". Uskonko lukemaani. OLet siis saanut lapsen. IHANAA!

        No skypemieheni kans kehiteltiin sellanen leikki ;)


      • Tiedätjosolet
        Jassukkaoff kirjoitti:

        No skypemieheni kans kehiteltiin sellanen leikki ;)

        Haista vittu pervo häirikkö.


      • Tiedätjosolet
        Jassukkaoff kirjoitti:

        No skypemieheni kans kehiteltiin sellanen leikki ;)

        Arvasinhan minä sen :)


      • Jassuka_off
        Tiedätjosolet kirjoitti:

        Haista vittu pervo häirikkö.

        Vanhus hiljaa!


      • Tiedätjosolet kirjoitti:

        " Muut pesueestani nukkuu". Uskonko lukemaani. OLet siis saanut lapsen. IHANAA!

        Itseasiassa kyllä, kaksi. Esikoisen kaksi ja puoli vuotta sitten ja kuopus tänä vuonna alkuvuodesta. :)

        Ihmeiden aika ei ole ohi, vaikka joskus toivottomalle lapsien saamisen suhteen näyttikin. Nyt sitten piisaa sitä kaitsemista ja ojentamista. ;)


      • Tiedätjosolet
        Jassuka_off kirjoitti:

        Vanhus hiljaa!

        Vituttaako, kuuntelen? Vanhus dazuko siellä vielä jaksaa yrittää viimeisillä voimillaan. Säälittävä olet ilman minun sääliäni.


      • Tiedätjosolet
        Jassuka kirjoitti:

        Itseasiassa kyllä, kaksi. Esikoisen kaksi ja puoli vuotta sitten ja kuopus tänä vuonna alkuvuodesta. :)

        Ihmeiden aika ei ole ohi, vaikka joskus toivottomalle lapsien saamisen suhteen näyttikin. Nyt sitten piisaa sitä kaitsemista ja ojentamista. ;)

        IHANAA! Muistan vaikeudet. En osaa sanoa kuinka onnellinen nyt olen puolestasi.


      • Tiedätjosolet
        Tiedätjosolet kirjoitti:

        IHANAA! Muistan vaikeudet. En osaa sanoa kuinka onnellinen nyt olen puolestasi.

        Näin ikälopun tuhkamunan ominaisuudessa olen todella iloinen puolestasi Jaana!


      • Tiedätjosolet kirjoitti:

        Näin ikälopun tuhkamunan ominaisuudessa olen todella iloinen puolestasi Jaana!

        Vaadin itseeni kohdistuvaa trollausta, sillä palstanäkyvyyteni on taas vähentynyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2048
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1952
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      148
      1558
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe