Maailmalla valtava kapina homoliittoja vastaan

kapikapikapinaaa

Ympäri maailmaa on valtavia mielenosoituksia homoliittoja vastaan. Puhumattakaan siitä, että suurimmassa osassa Euroopassakin homoliitot eivät ole laillisia saati sitten jos ajatellaan koko maailmaa.

Italiassa:
http://www.naturalmarriage.org.au/news-posts/over-300000-rally-in-rome-against-same-sex-marriage/

Pariisissa:
http://yle.fi/uutiset/pariisissa_suurin_mielenosoitus_kymmeneen_vuoteen/6448943

Meksikossa:
https://www.lifesitenews.com/news/tens-of-thousands-take-to-street-in-mexican-cities-to-protest-gay-marriage

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomeen.kanssa.tarvitaan

      Pitkästä aikaa hyviä uutisia, ehkä maailma on järkiintymässä ja tervehtymässä.
      Gay-Pride muuttuukin Gay-Shameksi.

    • uskovainen_

      Rakastan homoja. En hyväksy avioliiton muuttamista.

      Olen iloinen nähdessäni, että maailmalla on noin paljon ihmisiä, jotka ovat valmiita protestoimaan avioliiton puolesta.

    • ParempiMamuKuinHomo

      Toivottavasti saataisiin Suomeen mahdollisimman paljon afrikkalaisperäisiä pakolaisia, niin saataisiin Suomessakin näiden pervoliittojen kannatus laskuun.

      • bhtrrtgbrtb

        muslimit ja sharia-laki. olen aina ihmetellyt näitä vihreitä homoja, kun haluavat muslimeita tänne niin kovasti.


    • AjatteleLasta

      Maailmalla osataan sanoa suiraan...Allekirjoita kansalaisaloite 1175

    • asfgasgsgsf

      Ensimmäisen linkin voi unohtaa, hurlumhei-propagandasivu. Toinen kaksi ja puoli vuotta vanha uutinen. Kolmas taas ykkösen kaltaiselta hihhulivajakkipropagandasivulta.

      Ette te osaa.

    • MuuttuvaMaailma

      Höpö höpö - säälittävä aloitus! Aloittaja oli sitten poiminut pari vuotta vanha uutisen Ranskasta. Läntisessä maailmassa on homoliitot yleisesti hyväksyttyjä. Menee varmaan pari-kolmekymmentä vuotta asia on normaalia arkipäivää. Näin maailma muuttu veliseni!

    • Hyväniiin

      Venäjä on homoliitoissa edelläkävijä edelleen. Siellä kunnioitetaan ainakin siinä Jumalan sanaa.

      • vcxcvaxvc

        Onko se Putininkin mielestä muka parempi olla suututtamatta jotain olematonta satuolentoa kuin että valkoinen venäläinen orpolapsi pääsisi vaikka Suomeen samansukupuolisen, hyvätapaisen ja hyvin toimeentulevan pariskunnan elätettäväksi ja kasvattamaksi niin ettei tarvitse rottien kanssa lapsuuttaan elää Pietarin viemäreissä ja kaduilla sekä myydä persettä?

        Onko se kovin lohdullista, että on lapsuutensa elänyt paskasessa viemärissä ja hankkinut elantonsa persettä jakamalla, jos toinen vaihtoehto olis ollu suututta olematonta satuhahmoa?


    • kaikenlisäksi
      • VoihanMVnLukija

        Ja me kaikki mv-lehden lukijat iloitsemme tapahtumasta...en oikein tiijä mitä teijän kanssa pitäisi tehä - ette sovi oikein yhteiskuntaan mutta kun ei teitä saa oikein minnekään heitettyä poiskaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      77
      2325
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1801
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      170
      1689
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe