Pelkään olevani psykopaatti...

sadistisusi

Olen siis 13-vuotias tyttö, ja minulla on vain yksi todellinen kaveri... En oikeastaan välitä kenestäkään muusta kuin kyseisestä kaverista, enkä hänestäkään välillä. Pistän muut tekemään 'likaiset' ja vaativammat työt, enkä pidä siitä, että joku on suositumpi kuin minä itse -ja minähän olen koulun epäsuosituin. Haluan olla aina huomion keskipiste ja porukassa kunnioitetuin, ja olen välillä hyvinkin itsekeskeinen. Olen hyvin temperamenttinen, ja suutun aina kun joku ihan vitsilläkin sanoo minusta jotain minusta ei-niin-miellyttävää. Olen melko väkivaltainen, sadistinen ja narsistinen, ja välillä haluan ihan tarkoituksella satuttaa jotakuta minulle läheistä. Ja harkitsen joskus jopa ihmisten tappamista, ainakin niiden, jotka kiusaavat minua. Pidän siitä, kuinka adrenaliini virtaa suonissani ja saan satuttaa ihmisiä. En tiedä, pitäisikö olla kauhuissaan vai jotain ihan muuta.
Olen hakannut viime vuoden aikana koulussa kolme tyyppiä, minun ikäisiäni poikia, raapaisin vahingossa (oikeasti vahingossa) luokkakaverini (tytön) käsivarteen todella pahan haavan ja viimeiseksi yhden nelosluokan pojan kaulaan tatuoin kynnenjälkeni ja uskon, että tein hänelle pysyvät arvet. Ja kävin hänen kimppuunsa ihan vain, koska hän uhkasi (läpällä) heittää koulureppuni aidan yli tielle, jos en päästäisi häntä keinuihin. Minähän menin, otin reppuni häneltä ja --- Niin, ja seuraavana päivänä näin työni tulokset; hänen kaulansa oli aivan hirveän näköinen. Se oli täynnö punaisia jälkiä ja vielä sillonkin vuosi verta. Pelkäsin hetken, että hänen täytyisi mennä sairaalaan, tai pahempaa, mutta sitten aloin tuntemaan vain ylpeyttä. Kaikki katsoivat minua peloissaan, vihaisena ja halveksuen. Olin iloinen, että sain aikaan sellaisia reaktioita. Ja kun luokkani tytöt tulivat luokseni valittamaan toimistani, minä vain nauroin ja sanoin, että mitä väliä, hän kerjäsi sitä!
Joskus, kun minut valtaa halu satuttaa, kuuntelen musiikkia tai piirrän, mutta aina sekään ei auta. Haluaisin vain mennä ihastukseni luokse ja purkaa pahaa oloani häneen -enkä hyvällä tavalla. Olenko siis psykopaatti!??

11

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedäntunteen

      Onko sulla skypee

      • sadistisusi

        Noup


    • Psykopaatti

      Olet mene ajoissa hoitoon muuten joku tappaa sinut.itse saan hoitoa olen hoidossa oleva psykopaatti,viimeksi löin yhtä mua kiilannutta rekkakuskia reiteen lankulla.lähdin pois eikä mulkku voinut todistaa mitään,kuka uskoisi että minihameine.n barbin näköinen tyttö vois i olla niin raaka.

      • sadistisusi

        Kiitti vastauksesta!


    • ageaegage

      Koko teksti on trolli tai sitten luulosairautta. Ei se mitään se menee ohi pian

      • sadistisusi

        Ihan totta kyllä puhuin, jos sitä tarkotit.


    • Jotainrajaapls

      Ei jeesus :DD "Olen hakannut kolme tyyppiä neljän vuoden aikana raapimalla, olenko psykopaatti?"

      • sadistisusi

        Neljän vuoden aikana? Hanki lasit. Sanoin että VIIME VUODEN AIKANA. Sitä paitsi, kyllä minä ne ihan oikeasti hakkasin, vai epäiletkö?


    • tuu.kik

      Onks sulla kik?

      • sadistisusi

        On, mutta se ei tietenkään toimi.


    • Vitunhulluortroll

      Joteki ku luin tän tekstin ni aluks kiinostun susta joteki ku kuulostit nii omituiselta ja hauskalta tyypiltä... Sit luin että haluut purkaa pahaa oloasi ihastukseen ja siin vaihees kiinostus laski ↓, jos et ollu trolli niin mene hoitoon. -14v poika

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe