Suunnittelen hatkoille lähtöä

ridfard

Olen 15v ja Minua ahdistaa, ja masentaa ihan kaikki. Haluisin tappaa itseni, tai lähteä hatkoille. Asun laitoksessa. Ja aikuiset eivät laitoksessa sitä tajua että aijon tappaa itseni, vaikka viiltelemällä. Olen yhden keran ollut kepsy-nimisessä paikassa. Jossa hoidetaan/autetaan nuoria pois itsetuhosista ajatuksista, mutta nekään eivät tajua kuinka iso ahditus minulla on. En tiedä, jos lähtisin hatkoille, niin mihin menisin, pelkään känniläisiä, ja pedofiilejä, en tiedä mihin menisin etten joutuisi napatuksi? Auttakaa pliis?

23

1604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joiäkkäämpi

      Ei se kuule tuo hatkoille lähtö pitkälle auta. Pelkäät pedofiilejä ja humalaisia, liittyykö tuo elämäsi pahin painajainen jotenkin noihin edellä mainittuihin? Oletko puhunut henkilökunnan kanssa itsetuhoaikeistasi vai onko niin etteivät he halua kuunnella.

      • Ridfard

        Olen kertonut kahdelle henkilölle, mutta he vain sanoivat että mul on muka koko elämä edes, vaik ei oo, mu elämä o ollu helvettii syntymäst asti. Ja aikuiset eivät ymmärrä, voin täällä laitoksessa viillellä itteni kuivii, enne ku ne ottaa kaikki terävät asett pois, mut kepsyllä, paimios, terävät asett o lukkoje takaa, ja lukot ovis ettei pääse hatkoil. Ja siel sais apuu, elämä alkuu...luulisin........ei pedofiilit ja humalaiset liity mitenkää mu itsetuhosii ajatuksii... Ne o vaa mu yks peloist.. Sen takii en ehkä uskalla karata, mut mua ahistaa nii helevetisti, ni en tiiä mitä mä tee? Ja sinne kepsyl, menee sellaset nyoret, just ketkä viiltelee, karkailee, ja on itseruhosia muute, et ne tarvii apuu, niinku mäki... Oon ite viillelly, ja jatkanki sitä, ku en haluu purkaa sitä ahdiatust muihi ihmisii.


      • turha_pelko
        Ridfard kirjoitti:

        Olen kertonut kahdelle henkilölle, mutta he vain sanoivat että mul on muka koko elämä edes, vaik ei oo, mu elämä o ollu helvettii syntymäst asti. Ja aikuiset eivät ymmärrä, voin täällä laitoksessa viillellä itteni kuivii, enne ku ne ottaa kaikki terävät asett pois, mut kepsyllä, paimios, terävät asett o lukkoje takaa, ja lukot ovis ettei pääse hatkoil. Ja siel sais apuu, elämä alkuu...luulisin........ei pedofiilit ja humalaiset liity mitenkää mu itsetuhosii ajatuksii... Ne o vaa mu yks peloist.. Sen takii en ehkä uskalla karata, mut mua ahistaa nii helevetisti, ni en tiiä mitä mä tee? Ja sinne kepsyl, menee sellaset nyoret, just ketkä viiltelee, karkailee, ja on itseruhosia muute, et ne tarvii apuu, niinku mäki... Oon ite viillelly, ja jatkanki sitä, ku en haluu purkaa sitä ahdiatust muihi ihmisii.

        Ei pedofiileja tarvi pelätä, he ovat ystäviä ja auttavat hädässä.


      • Ridfard

        Pedofiilit ei oo ystävii? Ne on raiskaajii? Sen takii pelkäänki niit, et sää vaa tajuu, mu mont kaverii o tullu raiskatuks, ja pedofiili oli syylline, joku pedofiileist,


    • joiäkkäämpi

      Mitä sinä tarkoitat ... elämä on ollut helvettiä syntymästä asti? Onko sinua kohdeltu kaltoin jo vauvana ja eivätkä vanhempasi rakastaneet sinua ja antaneet hoivaa.
      Kun sinulla on noin paha olla, niin et tällä hetkellä osaa kuvitella kovin pitkälle elämää eteenpäin. Se on tietenkin hienoa, ettet halua vahingoittaa tosia. Pitäisi jäljittää mistä pelkosi johtuvat? Sinun turvallisuuden tunteesi on järkkynyt. Onko sinut jätetty joskus ihan yksin, tavallaan oman onnesi nojaan. Et halua udella, mutta jos jotenkin auttaisi sinua.
      Voitko kuvailla sanoilla sitä pahaa ja ahdistavaa oloa: koetko sen fyysisesti, että heikottaa, pyöryttää tai sydän hakkaa. Voitko nukkua, ja näetkö painajaisia. Pelkäätkö sekoamista, onko paha olo toivotonta yksinäisyyttä, tulevaisuuden tai kuoleman pelkoa, ym.
      Sinua voisi auttaa jos pukisit kokemustasi sanoin.

      • Ridfard

        Eivät vanhempani hoitaneet minua, eivätkä muita sisaruksiani, ja on kohdeltu kaltoin. Näen sellaisia painajaisia että viiltelisin itseni kuiviin ja sen tapaisia unia, ja yksi hoitsaja täällä laitokses luulee et dramatisoin esim viiltelyssä. Et en oikeest aijo tehä itelleni mitää tai jotai, en kyl ite tiiä mitä se tarkottaa?

        No on sellane olo et haluisin tappaa itteni, ku en jaksais elää enää... Vanhemmat riitelee ja syyttelee toisansa, ja mä oon siin niinku välikätenä... En jaksais sitä enää, haluun kuolla, pois.... Mut hoitaja luulee et esitän, et mul ois muka paha olo.. Mut se on totta


    • tämäiäkkäämpijo

      En ole tavannut sinua mutta jotenkin aavistin, että olet joutunut kokemaan kovia perheessäsi. Minä ainakin uskon, että sinulla on tosi paha olla ja siihen syynä on nuo ikävät kokemukset.
      Älä missään nimessä ajattele että sinä olet syypää ja olisit ansainnut sellaisen kohtelun. Vanhemmillasi on vain pallo hukassa ja ei ole ollut voimavaroja pitää huolta teistä lapsista. Heilläkin on saattanut olla rankkaa lapsuudessa.
      Ei halu tappaa ja satuttaa itseä ole sinulla päämääränä vaan haluaisit kuolemalla helpottaa sitä tuskaa.
      Voi kun sinulla olisi mahdollisuus puhua ja käydä läpi noita pahoja muistoja. Kun niitä tarpeeksi työstää niin niiden terä heikkenee. Sitä alkaa vain sitten pikkuhiljaa kokea että nyt ei tarvitse kokea enää samaa ja aikuisena saa päättää itse elämästään ja laittaa itselle rajoja.
      Pelottaako sinua ylipäätänsä tulevaisuus vai jaksatko edes sitä tässä vaiheessa ajatella. Kyllä sinä voi vielä eheytyä ja saada hyvän elämän. Ihmisessä on paljon eheyttäviä voimavaroja.
      Ajatukissa halaan ja toivon sinulle kaikkea hyvää.

      • Ridfard

        Ei pelota tulevaisuus, ku ei sellast mul oo eikä tuu. Ja jos joun puhuu niist vanhoist paskoist asioist mul tulee entist pahempi olo..


      • Ridfard

        Ei mul oo tulevaisuut!! Haluun kuolla, ni saan tuskani loppumaa, tääl helvetis aikuiset ei tajuu sitä, saatana, haluun pois...


    • kassuliini

      Jos oot laitoksessa, kuinka pääset tekemään näitä viestejä? Onko sulla tabletti omassa käytössä?
      Muista että kun viiltelet itseäsi, kohdistat kaiken vihan itseesi. Kuka on sinun paras kaverisi ja ystäväsi? SINÄ ITSE, Älä siis vahingoita parasta ystävääsi!
      Siis ne, jotka ovat vahingoittaneet sinua, ovat itse vastuussa omista teoistaan. Älä siis rankaise itse itseäsi heidän teoistaan.
      Minä olen viillellyt itseäni ja minulla on arvet muistona. Olen tajunnut että kohdistin kaiken vihan ja sen ettei minusta pidetty lapsena huolta, minuun itseeni. Sinulle on käynyt juuri näin!
      Älä siis rankaise parasta ystävääsi, sinua. SINUA! Ilmoita itsestäsi täällä mitä sinulle kuuluu!

      • adsdsd

        Hyviä neuvoja, mutta miten saada poika eteenpäin elämässä?


      • Ridfard

        Jos tarkotit mua tol "poika" sanal, ni muutan pikkase oon tyttö 15v
        En oo itteni paras ystävä, mieluite satutan itteeni ku toisii, mut jos en ittelleni pysty tekee mitä kohdistas sen ahdistuksen/vihan johonki toisee..,


      • adsdsd
        Ridfard kirjoitti:

        Jos tarkotit mua tol "poika" sanal, ni muutan pikkase oon tyttö 15v
        En oo itteni paras ystävä, mieluite satutan itteeni ku toisii, mut jos en ittelleni pysty tekee mitä kohdistas sen ahdistuksen/vihan johonki toisee..,

        On kaksi vaihtoehtoa siirtää sisäiset ahistukset ulkopuolelle, toinen on vahingoittaa fyysisesti itseään, toinen vahingoittaa muita, olet valinnut itseäsi uhraavan vaihtoehdon, toisin kuin kiusaajat tai muut breivikit joiden sisästä ei löydy empatiaa.

        Mutta miten olisi jokin harrastus? Ala harrastamaan jotain mikä sinua kiinnostaa. Ja jos sua ahistaa edelleen, pyydä edes välillä jotain sua rauhoittavaa lääkettä, masennukseesi. Oletko puhunut kenellekään ammattiauttajalle ahistuksestasi? Jos tunnet jonkun hyvän ja ymmärtävän tyypin, niin kerro hänelle pahasta olostasi. Ja muista se että kun täytät 18 sinä saat valita missä asut, vaikka et saisi töitä pääset omaan asuntoosi asumaan, siellä sinua ei kukaan häiritse. Mutta muista joku harrastus, valitse sellainen josta olet haaveillut, tee haaveistasi totta, voimia ja rohkeutta sulle, niitä tarvitaan.


      • Ridfard
        adsdsd kirjoitti:

        On kaksi vaihtoehtoa siirtää sisäiset ahistukset ulkopuolelle, toinen on vahingoittaa fyysisesti itseään, toinen vahingoittaa muita, olet valinnut itseäsi uhraavan vaihtoehdon, toisin kuin kiusaajat tai muut breivikit joiden sisästä ei löydy empatiaa.

        Mutta miten olisi jokin harrastus? Ala harrastamaan jotain mikä sinua kiinnostaa. Ja jos sua ahistaa edelleen, pyydä edes välillä jotain sua rauhoittavaa lääkettä, masennukseesi. Oletko puhunut kenellekään ammattiauttajalle ahistuksestasi? Jos tunnet jonkun hyvän ja ymmärtävän tyypin, niin kerro hänelle pahasta olostasi. Ja muista se että kun täytät 18 sinä saat valita missä asut, vaikka et saisi töitä pääset omaan asuntoosi asumaan, siellä sinua ei kukaan häiritse. Mutta muista joku harrastus, valitse sellainen josta olet haaveillut, tee haaveistasi totta, voimia ja rohkeutta sulle, niitä tarvitaan.

        Mul on harrstus mut mua alko tänääni ahistaa ku olin siel. Emmää kestä enää!! Mä haluun vetää puukon rintaa!!!

        Kyl mum o rauhottavii mut ei ne auta, en o ainakaa huomannu mitää vaikutuksii. Miten muka vahingoittaa mukta? Jos tekisin itsarin ni sillonhan vahingoittaisin muit, muit mu perhee jäsenii ja läheisii


    • Ridfard

      Ja mä oon taas osastol. Lähi hatkoil koulusr ni kotoo hoitaja huolestu ja sit päätettii lähettää osastol... Olin 2 viikkoo ja 7 päivää osastol ja sit siirettii toisee osastoo.
      Aikuise mu ympäril ei tajuu ettei osasto auta mitää. MÄ HALUUN VUOTAA KUIVII!

    • Ridfard

      MÄ HALUUN KUOLLA!!!!

      • PunkIsNewerDead

        Kuule. Ala punkkariksi. Mohikaanitukka. Tiukat rajut mustat kuteet. Niittejä. Älä anna periksi. Opi löytmään taistelun halu ja rakkaus itsestäsi. Rutistus. Kuuntele täysillä tuo alla oleva.
        https://www.youtube.com/watch?v=ABhDiXbUaBE


    • rasvaanaru

      Kyllä vetasin hirteen itseni Et löydä ikinä työtä Suomestä mamut valtaa koko suomen

      • anarkiaeitapa

        Höpö höpö. Kommenttisi täyttä paskaa, just tuollainen loputon epätoivo vetää suomalaisia juntteja kiikkuun. Koita seuraavaksi keksiä jotain positiivista. Anarkia ei ole terroria, edes itseä kohtaan.


    • kysyvä

      Saiko tyttö avun?

      • ridfard

        Minkä avun???


    • Hemuli12345

      Hei ei kannata lähteä hatkoille vanhemmille tulee huoli

      • Kaikonmänt

        Elossa tuo tuntuu olevan


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe