Finnair on yksi maailman parhaista lentoyhtiöistä

boxi

Lakatkaa valittamasta. Finnair on yksi harvoista todella luotettavista lentoyhtiöistä maailmassa. Isot lapset ruikuttavat, kun eivät tajua sitä työn määrää, mitä lentoliikenne vaatii.
Joka ikisen lennon jälkeen matkustajien pitäisi taputtaa kiitokseksi tehdystä kokonaistyöstä, mutta tämä kiitollisuus koetaan junttimaiseksi. Itse häpeän joka kerta silmät päästäni, että todellakin olen niin juntti, että en yksin kehtaa taputtamalla kiittää. Jokaisesta oven avauksesta kiitetään, mutta ei lentoon suoritetusta kovasta työstä,
Lakatkaa valittamasta isot lapset. Takana on 35 valtiota. Aina kiitollisin mielin lennän Finnairilla, kun vain mahdollista on.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WeLoveFinnair

      Finnair on aivan varmasti yksi maailman parhaimmista ja luotettavimmista lentoyhtiöistä mitä tulee LENTOKAPTEENEIHIN, -PERÄMIEHIIN ja LENTOKONEISIIN.

      Muille saisinkin antaa kenkää ja uudelleenkoulutuksen. Ei noita paskantärkeitä "cabin crew" kestä kukaan!

      • kommentoin

        Tähän pätee vanha sanonta: Niin metsä vastaa kuin sille huudetaan.


      • Finsikiläiset
        kommentoin kirjoitti:

        Tähän pätee vanha sanonta: Niin metsä vastaa kuin sille huudetaan.

        Ovat huutajia, ja matkustajat metsä.


    • ennytmenis

      Tää ketju on varmaan jonkun vinnairin henkilökunnan aloittama... Aika surkeeta palvelua, safkat aika ohuet ja tosiaan abloodit tulee, että taas päästiin kunnialla alas, tosi junttimaista. Suomalaiset taputtaa läpsyttää muidenkin yhtiöiden koneissa, jos sattuu olemaan jotain tuulipukutavistiitiäisiä työnnetty koneeseen pakettimatkalle sinne muiden joukkoon.

      • ParempiKuinMoniMuu

        Ja sinä olet joku Finnair kaunainen. Finnair on yksi täsmällisimmistä lentoyhtiöistä, harvoin pahoja myöhästymisiä. Lentokone ei ole mikään Michelin ravintola. Täysin samaa mieltä tuosta läpsyttelystä.


      • boxi

        En ole vinnairilla töissä. Tavistiitiäinen sen sijaan olen, mutta niinhän me kaikki olemme, Olen sis erik lääk. Ja niin saakelin juntti, kun en kehtaa edes tehdystä työstä kiittää!


    • laplap

      Ennen oli semmoinen käytäntä että, vain ja ainostaa etelän lomalennoilla, siis tilauslennoilla taputettiin. 60-luvulla Keihäsmatkoilla taputettin, kun espanjalaiset lentoyhtiöt lensi koneita.
      Reittilennoilla ei koskaan taputeta.

      • Sinähän et sitä etikettiä taputuksesta millään lailla tässä maailmassa päätä.


    • reissuraisa

      Jos huvittaa taputtaa, niin miksei? Suomalaiset aina kyttäävät kauheasti muiden tekemisiä ja seuraavat henkilökuntaa kuin he olisivat joku nähtävyys. Minä vain matkustan ja maindaan omista asioistani.

    • erdtfgyhui

      Minä taputan aina ainakin mielessäni kun kapteeni tekee onnistuneen laskeutumisen.
      Huvittaa te ns. maailmanmatkaajat jotka käytte kerran elämässä kanarialla ja olette täällä muka jotain asiantuntijoita matkailun suhteen.

    • Aivanhirveetä

      Ilmatarjoilijat ainakin ovat todella surkeita finskillä. Mitälie sossueukkoja( tai piilosossu kokoomuslaisia) laiskoja sitruunahymyjä.

      • takapenkkiläinen

        No kun katsoo suomalaisia noin yleensä, niin semmoiset tarjoilijat kuin on kansakin. Miksi yrmynaamoille pitäisi edes hymyillä, tulisi hullu vaikutelma.


    • Kahdenviikonkoulutus

      Kun olet lentänyt ensin Emiratesilla, Qatarilla, Etihadilla, Cathay Pacificilla ja muutamalla muulla oikealla lentoyhtiöllä ja tämän kokemuksen jälkeen astut Finnairin businekseen niin onhan se karmea kokemus! Mutta turha valittaa koska ei ole pakko lentää Finskillä. Antaa suojatyöpaikan väen luulla liikaa itsestään.

    • Saara_aaraS
      • IkuisetNarisijat

        Hhahhaaaa,muaahhaaaa. Vaiko purseri on se joka vastaa matkustamon viihtyvyydestä.
        Ei taida olla oikein faktat tiedossa narisijoilla ja toinen ovat iänikuiset ruokavammaiset.Yksikään lentoyhtiö ei kuskaa varmuudeksi erikoisruokia lennoilla mikäli joku nyt saattaisi niitä haluta.
        Tiesittekö että juuri Suomessa ja suomalaiset matkustajat tilaavat sekä kysyvät erikoisruokia eniten koko maailmassa.


    • Miksi ihmeessä sitten taputtaa jonkun konsertin jälkeen? Ulos vaan. Samalla logiikalla mennään koneesta ulos vaan. Hiivatan kiittämätöntä junttiutta, johon itsekin siis syyllistyn. Että riepoo, että en osaa olla välittämättä muista ja pläiskyttää kiitokseksi oikein kunnolla!

    • laplap

      Lentokone, teatteri tai konsertti ovat jokseenkin eri asioita, ainakin minulle. Itse tervehdin koneeseen mennessäni henkilökuntaa. Koneesta poistuessani kiitän ja toivotan hyvät päivän jatkot. Konsertissa taputan, olema joskus jopa tömistänyt jalkoja (ooppera). Olenpa kuulut jonkun jopa viheltävän.
      Luulen että, ei taida koneen ohjaamoon kuulua nykypäivinä taputukset kun se ovi on turvallisuussyistä nykypäivinä kiinni, toisin kun ennen vanhaan. Vuosia sitten ohjaamoon sai lapset ja heidän huoltaja tutustumassa lennonaikana.

      Toki minun puolestani saa taputtaa, jos siltä tuntuu. Itse en ole lennoillani moista kuullut.

    • Lentäjänpoika198

      Luotettava ja toimiva kyllä, mutta palvelun taso on mennyt säästöhuumassa todella paljon alaspäin. Koneista on kadonnut ruoka, viihde (tv-matkanäyttö) ja myytävien listalta on kadonnut iso-osa tuotteista esim. myytävistä snackeista ei saa kuin joitakin vaikka ne listalla olisikin. Lentoemot valtaosin parhaat vuotensa nähneitä ja tympeän oloisia, ei kaikki mutta moni. Koneet ovat ahtaampia kuin ennen, tälläiselle liki 2metriselle pitkät lennot ovat tuskaa. En ole lentänyt aiemmin muilla, mutta aion kokeilla mitä Norwegian ym. tarjoavat.

      • 187cmjaAhdastaoli

        Tulet pettymään. Itse tein tuon virheen viime talvena Oslo-Bangkok-Oslo. Ei koskaan enään Norweigan, ei edes ilmaiseksi.


    • tapu.tapu

      Minä taputan aina bussikuskillekin, jos hän saa bussin pysähtymään pysäkille.

      • NeTaputukset

        Se oli silloin edellisellä vuosituhannella...


    • goodbye

      Voi olla , että on viel aikas luotettava. Mutta Finnairilla on todella paljon häiriökäyttäytyjiä ja lapsiperheet todellakin pelkäävät lentää Finnairilla.

      • no_voi_voi

        Mihin perustuu väitteesi, että Finnairilla on todella paljon häiriökäyttäytyjiä. Häiriökäyttäytymistä voi olla minkä tahansa lentoyhtiön lennoilla ja siihen puututaan. Olen lentänyt eri lentoyhtiöillä reilusti yli tuhat lentoa enkä ole vielä törmännyt häiriökäytökseen.

        Taidat itse olla juoppo häiriökäyttäytyjä, jonka omasta pullosta juomiseen on puututtu kun Finnairia pitää mustamaalata kahdessa eri viestiketjussa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe