Pakkotapaaminen palstalaisen kanssa?

ATM-arvuuttaja

Kysymys. Johon tulee vastata ilman kiertelyä, kompia tai huijaamista.

Joudutte viettämään 2 tuntia jonkun vastakkaista sukupuolta edustavan palstalaisen seurassa kahvilassa. Onko kyseessä treffit, kaverillinen keskustelu vai kaksi tuntia kärsimystä, saatte päättää itse.

Kenet valitsisitte, ja miksi?

37

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mmmiimmiii

      Lordi B tai Hämsy. En tosin tiedä, lasketaanko ko. nimimerkkejä enää palstalaisiksi, kun ovat viime aikoina kirjoitelleet kovin harvakseltaan. Perustelut: molemmat ovat palstalaisiksi tervejärkisen oloisia, sekä verbaalisti lahjakkaita. Ja hauskoja.

    • taasuusinimimerkki

      En tiedä, kaikki hyvät ehdokkaat älyävät vaihtaa nimimerkkiä koko ajan.

    • kahveelle.vaan

      Naisia on täällä aika vähän, joten vaikea valita. Voisin minä vaikka helkan kanssa pari tuntia höpötellä kahvin ääressä. En pidä ketään palstanaisista potentiaalisina kumppaneina minulle, joten ihan sama.

      • Kiitos. Koska sinulla ei ole vakiintunutta nimimerkkiä niin en uskalla valita sinua vaan otan itse Ratikan, sori :) Luultavasti ne pari tuntia menisivät kaverilliseen keskusteluun tämän palstan älyttömyydestä.


    • Ikis__M

      Plaaahhin voisin tavata koska se voisi olla mukavaakin. Muista ehkä erkki-täti tai helka voisi olla hupaisia nähdä mutta niille (ja kaikille lopuillekin palstanaisille) pitäisi varmaan paikalle tullessaan valehdella olevansa ratikkakuski niin ei tulisi sitten mitään kohtauksia, kyllä minä sen pari tuntia varmaan jaksaisin myötäillä.

      • höpsis

        Minä haluaisin tavata Ikiksen. Vastakkaisista todisteista huolimatta epäilen, että sen palstahöpötyksen alla voisi oikeasti piilläkin jotain jossa on potentiaalia. Siksi minua se ne roskapuheet ärsyttävätkin.


      • Ikis__M
        höpsis kirjoitti:

        Minä haluaisin tavata Ikiksen. Vastakkaisista todisteista huolimatta epäilen, että sen palstahöpötyksen alla voisi oikeasti piilläkin jotain jossa on potentiaalia. Siksi minua se ne roskapuheet ärsyttävätkin.

        Kiits, voisihan sinussakin piillä ja joo, kieltämättä menee höpöttelyksi ja hieman trollailuksi toisinaan mutta täytyy muistaa ettemme ole pelkästään itsemme vuoksi täällä, pitää tarjota myös viihdettä ja vihantunteita niin että hiljaisimmatkin taustalaiset innostuisi kommentoimaan.


      • plaaahhh
        höpsis kirjoitti:

        Minä haluaisin tavata Ikiksen. Vastakkaisista todisteista huolimatta epäilen, että sen palstahöpötyksen alla voisi oikeasti piilläkin jotain jossa on potentiaalia. Siksi minua se ne roskapuheet ärsyttävätkin.

        Olen niin samaa mieltä. Toisinaan kihisen kiukusta kun luen ikiksen juttuja ja tekisi mieli ravistaa koko jannua heräämään :) Joten tapaisin ikiksen ja takoisin sen päähän kaksi tuntia järkeä... luultavasti ilman tulosta :/ Lopuksi tukkisin sen suun pullalla, ei tosin omatekoisella.


      • Pullaonpullaa
        plaaahhh kirjoitti:

        Olen niin samaa mieltä. Toisinaan kihisen kiukusta kun luen ikiksen juttuja ja tekisi mieli ravistaa koko jannua heräämään :) Joten tapaisin ikiksen ja takoisin sen päähän kaksi tuntia järkeä... luultavasti ilman tulosta :/ Lopuksi tukkisin sen suun pullalla, ei tosin omatekoisella.

        Hmmm. Pullalla siis ExPUAlla vai vehnä pullalla ??? ;D


      • plaaahhh
        Pullaonpullaa kirjoitti:

        Hmmm. Pullalla siis ExPUAlla vai vehnä pullalla ??? ;D

        :D Jos Ex-pullan työntäsin sen suuhun niin takuulla olisi hiljaa.. mutta jos nyt ihan vehnäpulla kuitenkin.


      • Expullantyttö
        plaaahhh kirjoitti:

        :D Jos Ex-pullan työntäsin sen suuhun niin takuulla olisi hiljaa.. mutta jos nyt ihan vehnäpulla kuitenkin.

        Ok, sit mä pistän ExPullan itse poskeeni ;D


      • Ikis__M
        plaaahhh kirjoitti:

        Olen niin samaa mieltä. Toisinaan kihisen kiukusta kun luen ikiksen juttuja ja tekisi mieli ravistaa koko jannua heräämään :) Joten tapaisin ikiksen ja takoisin sen päähän kaksi tuntia järkeä... luultavasti ilman tulosta :/ Lopuksi tukkisin sen suun pullalla, ei tosin omatekoisella.

        Tämän perusteellahan se voisi olla antoisa parituntinen, se ravistelu voisi käydä miellyttäväksi :)


        http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/paadyitko_vihamiehesi_kanssa_sankyyn_asiantuntijat_kertovat_miksi


    • 115

      Ratikkakuski on ainut riittävän tervejärkisen oloinen palstamies. Hänen kanssaan voisi pari tuntia kaveri-tasolla kahvikupin ääressä, ihan mallikkasti sujuakin.

      • Friendzoned!


      • scrg
        ätmel kirjoitti:

        Friendzoned!

        Ratikkakuski on kaikkien palstan naisten sankari. Kannattaa googlettaa ja ottaa oppia tyylistään, jos haluaa menestystä niiden naisten kanssa, jotka häntä fanittavat.


      • Ex-----PUA

        Se on klassinen esimerkki kaverialueelle räyskyttävästä valkoritaripuudelista.


      • 115
        Ex-----PUA kirjoitti:

        Se on klassinen esimerkki kaverialueelle räyskyttävästä valkoritaripuudelista.

        Ei me haluta rikkoa sen avioliittoa. Siksi vain kaveritasolla tavattais.


      • scrg
        115 kirjoitti:

        Ei me haluta rikkoa sen avioliittoa. Siksi vain kaveritasolla tavattais.

        Hohhohhoo. Ihan kuin täällä olisi kovastikin kapasiteettia rikkoa kenenkään avioliittoja. :D


    • BlackKnight

      Olen kirjoittanut palstalle varmaankin alle 10 viestiä, ja muistan vain yhden naiskirjoittajan nimimerkin ulkoa.

      Siispä, helka saisi kuluttaa pari tuntia vaikkapa selittämällä mitä ovat "ätmit" ja "ytmit".

      • 1212

        Jo toinen!

        Kylläpä helkalla käy flaksi :D


    • Ex------PUA

      No eiköhän se Tähti-silmä olisi. Pitäisi vaan valita paikka, missä se ei pääse raiskaamaan minua, koska olenhan hyvin siveellinen mies.

      Myös Rose23 (uskon hänen kanssaan pitkällisiin, autismin kirjoa hipoviin keskusteluihin persoonallisuustyyppiemme johdosta), ja Jassukka käyvät hyvin.

      • Ihanaa :) pusu poskellesi <3
        Mua kannattakin varoa, olen aika seksuaalinen ;D (parisuhteessa).
        Koska treffataan ????????
        Mut mä en ala ku sulla on muutkin naiset mielessä ?


    • HerraPorkkana

      Heittäydyn ahneeksi ja valitsisin kaverilliseen keskusteluun ätännän ja Jassukan ;) Syvällinen pohdinta tai huumorin värjäämä tarinointi aiheesta jos toisestakin, molempi parempi.

      • atännä

        HerraPorkkana... Kukahan mahtaa olla hän. Ei ainakaan kovin paljoa olla täällä keskenämme keskusteltu. Jassuka on kiinnostava persoona, ja jos samoilla linjoilla jutusteltaisiin, olisi varmaan mukava tapaaminen :)


    • Varmaan kaikkein mieluiten tapaisin jonkun niistä kilteistä ja kunnollisista hissukkanaisista, jotka vaanii täällä ja vastailee harvakseltaan viesteihin. :-)

      • Oonko mä sellainen pikku hissukka vaanija ku vastaan harvakseen???? :D


      • Tähti-Silmä kirjoitti:

        Oonko mä sellainen pikku hissukka vaanija ku vastaan harvakseen???? :D

        Meh.


      • ätmel kirjoitti:

        Meh.

        Mäk.


      • notämänkerran

        Ihmisissä pidän älykkyydestä ja kammoan laumasieluisuutta. Mutta naisessa pitäisi myös olla empaattisuutta, ettei juttu mene autistisen robotin kanssa keskusteluksi. Palstalaisista erkkitäti vaikuttaa suht kiinnostavalta ihmiseltä, vaikken kaikesta yhtämieltä olekaan. Helka taas on vain pahantahtoinen, ja se lienee hänen ainoa syynsä olla täällä.


    • Joku parikymppinen neitsyt tyttö olis kivaa seuraa..Eipä taida kellään olla vakinikkiä täällä. Jep. Käytäis ehkä baarissa yksillä jos ei kaksillakin ja tietenkin päädyttäis jatkoille varsin intiimeissä merkeissä. Todennäköisesti näin.

    • atännä

      Mulle tulee Ratikan huumorista vahvasti mieleen yksi vanha seurustelukumppani lähes tulkoon 15 vuoden takaa. Ratikan kanssa voisin siis vaihtaa pari tuntia kuulumisia ja vittuilla sivistyneesti :D

      • fgsgdsg

        Oletpa v-mäinen akka.


    • aikuisten.oikeesti

      En jaksa lukea koko ketjua läpi, mutt Ratikka ensimmäiseksi tulee mieleen.
      Äijällä on tassut maassa ja kirjoittaa pääosissa järkevästi,
      ainakin sinisellä nikkeellään.
      Musta nikkehän voi olla ratikkan tai trollin käsialaa...tiedä sitten.
      Kyllä mulla itsellenikin joskus tulee vastattua jotais ilkeää...
      Sininen Ratikka tosin osaa sen sarkasmin keinoinkin tehdyn heiton... =)
      Ja herra Ratikkahan on parisuhteessa niin kahvilaan kahveille ainoastaan.
      *
      Tässä vaiheessa iltaa alan lukeen vielä hetken kirjaa...
      Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille palstalaisille!

    • Prisman_kanta_asiakas

      Joku palstan naisista voisi ehkä olla potentiaalinen kurppani.

    • Irwingoodbye

      Erkki tai Stella.

    • kiva.pakko.näky

      haluaisin nähdä kun täältä naisia pyydettäisiin treffeille ja toisin päinkin haluan nähdä onhan moni sanonut kenestä tykkää niin sopisivat treffit ja haluaisin nähdä kun oikeasti he tapaavat käyvät kahvilla pussaisi ja heistä tulisi pari sen haluaisin nähdä itsekkin tulisi iloiseksi siitä että löysivät toisensa ja heistä tulisi rakastavaiset

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe