Mustaa valkoisella

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri noin kaikki naiset aina ajattelevat.

      • Niinpä, ajattele. Ja kuitenkin yksi noistakin naisista oli välillä yhdessä ilmeisen menestyvän suomalaismiehen kanssa. Harmittaako?


      • Haistaäitisvittu
        helka kirjoitti:

        Niinpä, ajattele. Ja kuitenkin yksi noistakin naisista oli välillä yhdessä ilmeisen menestyvän suomalaismiehen kanssa. Harmittaako?

        Varmaan yhtä paljon harmittaa kuin sinun lapsena oleminen.

        Kyllähän se vituttaa. :D

        Hankkiset köyden ja hirttäisit itsesi. Selvittäisiin helpommalla. Pissit housuusi kuitenkin.


      • Buzz1

        Helkan huoralla ei ole täällä mitään muuta virkaa kuin vittuilu. Tapa tosiaan ittesi paska.


    • Ikis__M

      Ja sitten täällä toisessa ketjussa minua soimataan siitä kun toisinaan olen joutunut toteamaan "suomalainen nainen on huora", selvennetään nyt sitten tähän ettei ihan kaikki mutta melkein kaikki.

      • höpsis

        Eivätköhän nämä naiset ole enemmänkin sellaisia extreme-tapauksia. He eivät millään muotoa käy esimerkiksi tavallisen somalaisen naisen elämäntavasta.


      • höpsis kirjoitti:

        Eivätköhän nämä naiset ole enemmänkin sellaisia extreme-tapauksia. He eivät millään muotoa käy esimerkiksi tavallisen somalaisen naisen elämäntavasta.

        Juuri noin. Ei tavallisen suomalaisen naisen elämäntavasta kirjoiteta provosoivia artikkeleita.


      • Ikis__M

      • Ikis__M kirjoitti:

        Ei ne ole :( Kyllä "tavallinen" alkaa olla aikamoinen horo ja kunnollinen on poikkeus:

        http://www.turkulainen.fi/artikkeli/258227-naisilla-on-yllattavan-vilkasta-seksielamaa

        "yli viisi seksikumppania vuodessa on naisista noin 20 prosentilla ja miehistä 25–30 prosentilla"

        Mielipiteisiisi sinulla on oikeus, mutta pidetään nyt kuitenkin mielessä, että yhtä lailla miehet harrastavat seksiä, "kun eteen tulee houkuttava tilaisuus". Se, että kannatat kaksoisstandardeja on jo tiedossa, en kaipaa luentoa siitä kuinka jokin asia on sallittavampaa tai luonnollisempaa miehille.


      • Ikis__M
        helka kirjoitti:

        "yli viisi seksikumppania vuodessa on naisista noin 20 prosentilla ja miehistä 25–30 prosentilla"

        Mielipiteisiisi sinulla on oikeus, mutta pidetään nyt kuitenkin mielessä, että yhtä lailla miehet harrastavat seksiä, "kun eteen tulee houkuttava tilaisuus". Se, että kannatat kaksoisstandardeja on jo tiedossa, en kaipaa luentoa siitä kuinka jokin asia on sallittavampaa tai luonnollisempaa miehille.

        Ne valehtelee siellä tyksillä, kyselyyn on helppo laittaa pouutaheinää mutta kun naamakkain lekuri kysyy:
        "Kun kysyn kolmekymppiseltä naiselta, paljonko hänellä on ollut eri seksikumppaneita, yleensä nainen alkaa laskea ja kun pääsee 30:een, ei jaksa enää laskea pitemmälle, naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri, LKT Anneli Kivijärvi kertoo."
        Siellä on se sana "yleensä", siis tarkoittaa vähintäänkin reilusti yli puolet, luultavasti ainakin 90% on tuollaisia nykynaisista.

        En muuten itseasiassa ole niistä kaksoisstandardeista kovin paljoa vouhkannut enkä ihannoinut menestyksekkäitä panomiehiä koska tiedän että saaminen sinällään on helppoa jos tyytyy mihin vaan ja vaivautuu värittämään juttujaan.


      • höpsis
        helka kirjoitti:

        "yli viisi seksikumppania vuodessa on naisista noin 20 prosentilla ja miehistä 25–30 prosentilla"

        Mielipiteisiisi sinulla on oikeus, mutta pidetään nyt kuitenkin mielessä, että yhtä lailla miehet harrastavat seksiä, "kun eteen tulee houkuttava tilaisuus". Se, että kannatat kaksoisstandardeja on jo tiedossa, en kaipaa luentoa siitä kuinka jokin asia on sallittavampaa tai luonnollisempaa miehille.

        Itse olen helkan ikäpolvea ja mielestäni elän ihan tavallisen suomalaisen naisen elämää. Silti kun yritän kertoa tavallisen naisen elämästä, kuitataan kertomani täällä aina lauseella, olet poikkeus. Siinäpä se, kun en ole, suomalainen nainen on tällainen tavallinen perheihminen, eikä tuollainen artikkeleiden kummajainen.


      • 1116
        Ikis__M kirjoitti:

        Ne valehtelee siellä tyksillä, kyselyyn on helppo laittaa pouutaheinää mutta kun naamakkain lekuri kysyy:
        "Kun kysyn kolmekymppiseltä naiselta, paljonko hänellä on ollut eri seksikumppaneita, yleensä nainen alkaa laskea ja kun pääsee 30:een, ei jaksa enää laskea pitemmälle, naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri, LKT Anneli Kivijärvi kertoo."
        Siellä on se sana "yleensä", siis tarkoittaa vähintäänkin reilusti yli puolet, luultavasti ainakin 90% on tuollaisia nykynaisista.

        En muuten itseasiassa ole niistä kaksoisstandardeista kovin paljoa vouhkannut enkä ihannoinut menestyksekkäitä panomiehiä koska tiedän että saaminen sinällään on helppoa jos tyytyy mihin vaan ja vaivautuu värittämään juttujaan.

        Mitä se kenellekään kuuluu montako seksikumppania vapaalla ihmisellä on?


    • ätmi-sinkku

      Marilla yli sata somalia joita on nussinut. Aikamoisia lutkia suomi naiset on.

      • Missä puhuttiin somaleista?


      • helka kirjoitti:

        Missä puhuttiin somaleista?

        Juuri somaleita kaikki suomalaiset naiset aina päästävät päälleen huutamaan "allah akbar".


      • ätmel kirjoitti:

        Juuri somaleita kaikki suomalaiset naiset aina päästävät päälleen huutamaan "allah akbar".

        Kummallinen käsitys.


      • helka kirjoitti:

        Kummallinen käsitys.

        "Allah akbar" on suomalaisten naisten mielestä romanttisinta, mitä mies voi laukeamisen hetkellä ulista.


      • ätmel kirjoitti:

        "Allah akbar" on suomalaisten naisten mielestä romanttisinta, mitä mies voi laukeamisen hetkellä ulista.

        Puhu itsestäsi vaan.


    • 1212

      Ja saammeko pyytää kuvaa näistä naisista?

      Yksi (palsta)totuus josta olen eri mieltä on afrikkalaisten miesten suosio. Todellisuudessa heillä ei paljon flaksi käy, ja siksipä tietyt (kröh, kröh...ylipainoiset...kröh, kröh) suominaiset ymmärtävät että ainoa keino saada edes jonkinlainen YTM on "once you go black, you´ll never go back".

      En olisi kateellinen.

      • Ex---PUA

        Näinpä. Matala MA ajaa epätoivoisiin tekoihin.


    • kilttikunnollinenmies

      Tällaisten miesten kanssa asiat aina vain tapahtuvat.

      • kilttikunnollinenmies

        Helkalle kysymys: Miksi minä en löydä naisystävää? Olen pullantuoksuinen isäntä ja minulla on kolme kissanpentua sylissäni. Päivisin taluttelen mummoja kadun yli ja poimin kadulta päivänkakkaroita.

        Eikö minunlaiselleni "miehelle" sitten ole tänä päivänä kysyntää? :(


      • kilttikunnollinenmies kirjoitti:

        Helkalle kysymys: Miksi minä en löydä naisystävää? Olen pullantuoksuinen isäntä ja minulla on kolme kissanpentua sylissäni. Päivisin taluttelen mummoja kadun yli ja poimin kadulta päivänkakkaroita.

        Eikö minunlaiselleni "miehelle" sitten ole tänä päivänä kysyntää? :(

        Oletatko, että naista ei löydy siksi, että olet kiltti ja kunnollinen?

        En usko, että siitä on kysymys. Uskon, että kysymys on jostain sellaisesta, mitä olet kiltteyden ja kunnollisuuden lisäksi. Tai jostain, mikä sinulta puuttuu. Tai se, mitä sinä pidät kiltteytenä, onkin lapatossumaisuutta, nöyristelyä, kyvyttömyyttä pitää puoliaan, so. negatiivisia luonteenpiirteitä.

        En ole miesystäväni kanssa siksi, että hän on kunnollinen. Olen hänen kanssaan siksi, että hän on hurmannut minut ihan muilla(kin) asioilla JA on lisäksi kunnollinen. Jos hän olisi hurmannut mutta osoittautunut rentuksi, niin en olisi jäänyt.

        Mikä sinusta tekee ainutlaatuisen?


      • kilttikunnollinenmies

        "Tai se, mitä sinä pidät kiltteytenä, onkin lapatossumaisuutta, nöyristelyä, kyvyttömyyttä pitää puoliaan, so. negatiivisia luonteenpiirteitä."

        Käynkin tässä ryöstämässä pankin ja hankkimassa tribaalitatuonnit muutamaan arkaan paikkaan (kyllä, myös sinne).

        "Olen hänen kanssaan siksi, että hän on hurmannut minut ihan muilla(kin) asioilla..."

        Mitä nämä muut asiat sitten ovat? Millä tavalla sinut saa hurmattua? Anna nyt jotain vinkkejä.


      • kilttikunnollinenmies kirjoitti:

        "Tai se, mitä sinä pidät kiltteytenä, onkin lapatossumaisuutta, nöyristelyä, kyvyttömyyttä pitää puoliaan, so. negatiivisia luonteenpiirteitä."

        Käynkin tässä ryöstämässä pankin ja hankkimassa tribaalitatuonnit muutamaan arkaan paikkaan (kyllä, myös sinne).

        "Olen hänen kanssaan siksi, että hän on hurmannut minut ihan muilla(kin) asioilla..."

        Mitä nämä muut asiat sitten ovat? Millä tavalla sinut saa hurmattua? Anna nyt jotain vinkkejä.

        Tuskin tosissasi uskot, että on olemassa vain kaksi ääripäätä: mies on joko kiltti tai rikollinen? Minähän en ylipäänsä haluaisi käyttää aikuisesta ihmisestä sanaa 'kiltti' juuri noiden negatiivisten konnotaatioiden vuoksi (lapatossu, perässävedettävä, nöyristelevä) vaan käyttäisin mieluummin vain sanaa kunnollinen.

        Miesystävälläni ja minulla on yksi "intohimon kohde", joka meitä yhdistää ja jonka takia yhteinen ystävämme meidät varmaan toisillemme hoksasi esitelläkin. En kerro tarkemmin, mikä harrastus tai mielenkiinnon kohde se on, mutta jotain sellaista kuitenkin, mitä en ole voinut koskaan jakaa yhtä intensiivisesti kenenkään muun kanssa, koska niin harva ihminen on yhtä innostunut siitä kuin minä. Eli se hänessä oleva "palo tähän asiaan" on ollut yksi, mikä minut on hurmannut. Toinen on tietysti ulkoinen olemus. En malttaisi pitää näppejäni irti hänestä. Hän on myös erittäin älykäs ja laajasti sivistynyt - nekin asioita, joilla juuri minut hurmataan.

        Tuon kaltaisia asioita. Asioita, jotka yhdistävät juuri meitä keskenämme. Hänessä on niitä luonteenpiirteitä, joita arvostan (määrätietoisuus, luotettavuus, itsevarmuus), ominaisuuksia joita ihmiseltä toivon (keskustelutaito, sosiaaliset taidot, kyky innostua täysillä) ja mielenkiinnon kohteita, joita itsekin harrastat. Lyhyelläkin matematiikalla on aika helppo nähdä, että ihan joka päivä hänen kaltaisiaan vapaita miehiä ei tule vastaan. Ihan yhtä lailla jossain on varmaan nainen, jonka kanssa sinulla on samanlaisia yhteisiä asioita ja joka kiinnostuu juuri sinun ainutlaatuisuudestasi, mutta haasteena on löytää hänet kaikkien muiden joukosta.


      • kilttikunnollinenmies

        "Miesystävälläni ja minulla on yksi "intohimon kohde", joka meitä yhdistää ja jonka takia yhteinen ystävämme meidät varmaan toisillemme hoksasi esitelläkin. En kerro tarkemmin, mikä harrastus tai mielenkiinnon kohde se on, mutta jotain sellaista kuitenkin, mitä en ole voinut koskaan jakaa yhtä intensiivisesti kenenkään muun kanssa, koska niin harva ihminen on yhtä innostunut siitä kuin minä. Eli se hänessä oleva "palo tähän asiaan" on ollut yksi, mikä minut on hurmannut. "

        Seksihän tässä on kyseessä.

        Mutta joo, eiköhän tämä asia tullut selväksi. Kiitos vain.


      • kilttikunnollinenmies kirjoitti:

        "Miesystävälläni ja minulla on yksi "intohimon kohde", joka meitä yhdistää ja jonka takia yhteinen ystävämme meidät varmaan toisillemme hoksasi esitelläkin. En kerro tarkemmin, mikä harrastus tai mielenkiinnon kohde se on, mutta jotain sellaista kuitenkin, mitä en ole voinut koskaan jakaa yhtä intensiivisesti kenenkään muun kanssa, koska niin harva ihminen on yhtä innostunut siitä kuin minä. Eli se hänessä oleva "palo tähän asiaan" on ollut yksi, mikä minut on hurmannut. "

        Seksihän tässä on kyseessä.

        Mutta joo, eiköhän tämä asia tullut selväksi. Kiitos vain.

        Eipä ollut, ei. Seksi toimii välillämme myös, mutta se on vähän sama asia kuin kunnollisuus: on itsestäänselvyys, että sen pitää toimia/sitä pitää olla, ja jos se ei toimi/sitä ei ole niin silloin ei auta vaikka olisi muuten kuinka mielenkiintoinen ihminen tahansa; suhdetta ei voi kehittyä.


      • ATM-automaatti
        kilttikunnollinenmies kirjoitti:

        "Miesystävälläni ja minulla on yksi "intohimon kohde", joka meitä yhdistää ja jonka takia yhteinen ystävämme meidät varmaan toisillemme hoksasi esitelläkin. En kerro tarkemmin, mikä harrastus tai mielenkiinnon kohde se on, mutta jotain sellaista kuitenkin, mitä en ole voinut koskaan jakaa yhtä intensiivisesti kenenkään muun kanssa, koska niin harva ihminen on yhtä innostunut siitä kuin minä. Eli se hänessä oleva "palo tähän asiaan" on ollut yksi, mikä minut on hurmannut. "

        Seksihän tässä on kyseessä.

        Mutta joo, eiköhän tämä asia tullut selväksi. Kiitos vain.

        Seksi, tai matkailu. Ei ole vaikeaa arvata.


      • Ikis__M
        kilttikunnollinenmies kirjoitti:

        "Miesystävälläni ja minulla on yksi "intohimon kohde", joka meitä yhdistää ja jonka takia yhteinen ystävämme meidät varmaan toisillemme hoksasi esitelläkin. En kerro tarkemmin, mikä harrastus tai mielenkiinnon kohde se on, mutta jotain sellaista kuitenkin, mitä en ole voinut koskaan jakaa yhtä intensiivisesti kenenkään muun kanssa, koska niin harva ihminen on yhtä innostunut siitä kuin minä. Eli se hänessä oleva "palo tähän asiaan" on ollut yksi, mikä minut on hurmannut. "

        Seksihän tässä on kyseessä.

        Mutta joo, eiköhän tämä asia tullut selväksi. Kiitos vain.

        Varmaan jotain tosi pervoa täytyy olla kyseessä kun on niin harvoja alan harrastajia.


    • Ketä voi kiinnostaa tuntemattomien ihmisten seksielämä?

    • Ex------PUA

      Näemmä helkastakin on tullut "palstaätmi", kun pyrkii todistelemaan suomalaisen naisen olevan vierasmaalaista kullia lutkuttava huora.

      Liekö sitten omakohtaistakin kokemusta asiasta. ;)

      Sillä kuten hyvin tiedämme, femakot ovat mielestään tasa-arvoisia kun suosivat naisia, ja ei-rasistisia kun antavat persettä mustamakkaramiehille.

      • paskahousutäti

        Expua on vain kiimamulkkunsa vietävissä oleva elukka.


      • Ex---PUA
        paskahousutäti kirjoitti:

        Expua on vain kiimamulkkunsa vietävissä oleva elukka.

        "itte oot!"-defenssi.

        Ei mutta mitä sinä minulle kurpparaivoat, sehän on helka joka tässä todistaa palstatotuudet tosiksi.

        Esim. sen, että suomalainen nainen on niin koira, että se pitää afrikkalaista savikylästä kotoisin olevaa viidakon ykää itseään korkeampitasoisena, jolloin kokee että hypergamia toteutuu kun antaa sen astua itseensä.

        Se on loukkaavaa niin suomalaista naista kuin miestäkin kohtaan, mitä nämä elukat tekevät.


    • Nainen-itsekin

      Karseita lumppuja, tai lähinnä se Mari... Se vanhin nainenhan ei kai ollut nussinut ympäriinsä ihan niin paljoa, ja ensimmäinen puolisonsakin oli valkoinen ranskalainen mies, vielä blondi kaiken lisäksi. Anna myös oli melkoinen lumppu, mutta ei niin suuri kuin Mari.

      Nämä emakot ovat itseasiassa rasisteja, eivätkä edes tajua sitä. Marihan jopa kuvaili afrikkalaisia miehiä alkukantaisiksi, ja kauhisteli sitten, että pidetäänköhän häntä nyt rasistina. Hän ON rasisti, ei mitään muuta. Hänelle nuo afrikkalaiset ja nyt latinomiehet on vain eksoottisia kyrpiä joita tahtoo kokeilla, eikä ihmisiä ollenkaan. Ylipäänsä sadan miehen kanssa (vai oliko niitä yli sata?) nussinut nainen - oli miehet minkä värisiä hyvänsä - on lumppu. En ihmettele ollenkaan, jos ei ole miesten mielestä oikein "vaimo -matskua". Eihän tuo jakorasia ollut kelvannut sille jollekin afrikkalaiselle liikemiehellekään, johon oli ollut omien sanojensa mukaan rakastunut, ja tahtonut naimisiin...

      Jotenkin koominen oli myös Marin esittämä ajatus siitä, että ei tiedä mitään elämästä jos on viettänyt sen kahdeksantoista ihmisen kanssa. Eihän Mari itsekään tiedä kuin vain kyrvistä ja nussimisesta, elämä on paljon muutakin... Vituttaa nämä ihmiset, jotka määrittelevät itsensä ja oman elämäntapansa "oikeaksi" elämäksi, ja jos joku muu ei ole elänyt samoin, ei hän voi tietää mitään... Hyvin samanlainen ajatuskuvio, kuin vanhempien toistama "et tiedä mitään elämästä/rakastamisesta, ennen kuin sinulla on lapsia..."

      • Ikis__M

        Upeaa tekstiä naiselta. Tätä että naiset myöntäisi toisten naisten elukkamaisuuden niin harvoin täällä sattuu että pitäisi piirtää ruksi seinään, hienoa.


      • Ex---PUA
        Ikis__M kirjoitti:

        Upeaa tekstiä naiselta. Tätä että naiset myöntäisi toisten naisten elukkamaisuuden niin harvoin täällä sattuu että pitäisi piirtää ruksi seinään, hienoa.

        Täysin samaa mieltä.

        Se olisi myös naisille itselleenkin hyväksi, että he eivät antaisi vain äänekkäiden lutkien hoitaa puhumista, vaan että juuri tällä tavalla irtisanoutuisivat epäkelpojen kanssasiskojensa kuraliirrosta.

        Sitä ennen on näet turha valittaa meille kunniallisille palstamiehillle, että me "yleistämme", se on täysin naisten omaa syytä, jos nimittäin yhteiseksi viralliseksi imagoksi on valittu "moderni, seksuaalisesti vapaa nainen" tai kuten vielä kultaisella 50-luvulla asia ilmaistiin: lutka.

        Kova yritys on kyllä valkopestä tuota termiä, mutta kyllä sen funktio on ja pysyy samana.


      • Nainen-itsekin
        Ikis__M kirjoitti:

        Upeaa tekstiä naiselta. Tätä että naiset myöntäisi toisten naisten elukkamaisuuden niin harvoin täällä sattuu että pitäisi piirtää ruksi seinään, hienoa.

        Täällä keskustellaan aika kärjistyneesti, niin miesten kuin naisten taholta. Molemmat sukupuolet pysyvät mielellään omissa "joukoissaan" ja syyttelevät toisiaan... Oikeassa elämässä samalla tavalla ajattelevia naisia kuin minä, on kuitenkin hyvin paljon. Ei suurin osa naisista pidä minään saavutuksena ja hyvänä asiana sitä, että joku jakaa tavaraansa ympäriinsä. Säälittävää lumppuilua se lähinnä on.

        Moni näistä jakorasioistakin kyllä häpeää itseään ja yrittää muuttua, osa sitten on näitä Mareja, jotka pitävät sitä jonain hienona asiana ja saavutuksena. Hänen kaltaisensa myös pitävät eniten meteliä itsestään ja mielipiteistään, joten saattaa syntyä kuva, että se kovinkin yleistä olisi vaikkei ole. Itse voin kertoa esimerkkinä jo senkin, että jos viettää kesäisin aikaansa puistoissa, huomaa hyvin äkkiä että nämä afrikkalaiset miehet lähestyvät naisia. Menevät viereen istumaan ja alkavat puhutella, toisinaan jopa käpälöidä. En ole koskaan nähnyt sen johtavan muuhun kuin siihen, että nainen nousee ylös ja lähtee pois. En usko että tuon Marin kaltaisia "viidakkokuumetta" potevia naisia on loppujen lopuksi kovinkaan paljoa.


      • Nainen-itsekin kirjoitti:

        Täällä keskustellaan aika kärjistyneesti, niin miesten kuin naisten taholta. Molemmat sukupuolet pysyvät mielellään omissa "joukoissaan" ja syyttelevät toisiaan... Oikeassa elämässä samalla tavalla ajattelevia naisia kuin minä, on kuitenkin hyvin paljon. Ei suurin osa naisista pidä minään saavutuksena ja hyvänä asiana sitä, että joku jakaa tavaraansa ympäriinsä. Säälittävää lumppuilua se lähinnä on.

        Moni näistä jakorasioistakin kyllä häpeää itseään ja yrittää muuttua, osa sitten on näitä Mareja, jotka pitävät sitä jonain hienona asiana ja saavutuksena. Hänen kaltaisensa myös pitävät eniten meteliä itsestään ja mielipiteistään, joten saattaa syntyä kuva, että se kovinkin yleistä olisi vaikkei ole. Itse voin kertoa esimerkkinä jo senkin, että jos viettää kesäisin aikaansa puistoissa, huomaa hyvin äkkiä että nämä afrikkalaiset miehet lähestyvät naisia. Menevät viereen istumaan ja alkavat puhutella, toisinaan jopa käpälöidä. En ole koskaan nähnyt sen johtavan muuhun kuin siihen, että nainen nousee ylös ja lähtee pois. En usko että tuon Marin kaltaisia "viidakkokuumetta" potevia naisia on loppujen lopuksi kovinkaan paljoa.

        Yritin aikoinani, kun olin uusi palstalla, muistuttaa kirjoittajia siitä, että on myös kaltaisiani naisia jotka eivät voisi kuvitellakaan parisuhdetta täysin erilaisesta kulttuurista tulevan miehen kanssa. Huomasin huutavani tuuleen. Eivät palstaätmit näe muita naisia kuin ne, jotka vahvistavat heidän stereotypioitaan.

        Siispä nykyisin mieluummin vain provoan heitä repimään loputkin pelihousunsa :D


      • Nainen-itsekin
        helka kirjoitti:

        Yritin aikoinani, kun olin uusi palstalla, muistuttaa kirjoittajia siitä, että on myös kaltaisiani naisia jotka eivät voisi kuvitellakaan parisuhdetta täysin erilaisesta kulttuurista tulevan miehen kanssa. Huomasin huutavani tuuleen. Eivät palstaätmit näe muita naisia kuin ne, jotka vahvistavat heidän stereotypioitaan.

        Siispä nykyisin mieluummin vain provoan heitä repimään loputkin pelihousunsa :D

        No kuten sanoin - molemmat sukupuolet syyttelevät toisiaan... Oma lukunsa on sitten tuo provoileminen, sitäkin täällä tapahtuu paljon. Puolin ja toisin.


      • pls456
        helka kirjoitti:

        Yritin aikoinani, kun olin uusi palstalla, muistuttaa kirjoittajia siitä, että on myös kaltaisiani naisia jotka eivät voisi kuvitellakaan parisuhdetta täysin erilaisesta kulttuurista tulevan miehen kanssa. Huomasin huutavani tuuleen. Eivät palstaätmit näe muita naisia kuin ne, jotka vahvistavat heidän stereotypioitaan.

        Siispä nykyisin mieluummin vain provoan heitä repimään loputkin pelihousunsa :D

        Helka on oikeassa. Jos laittaa tänne jotain vähänkään asialliselta kalskahtavaa, sitä ei kukaan huomioi ja miehet vain väittävät, että naiset puolustavat juopottelua ja tavaran jakamista.
        En ymmärrä tuollaista artikkelissa mainittua elämäntapaa, mutta en silti koe, että minä olisin paras henkilö määrittämään miten toisten tulee elää. Sitä vikaa tuntuu kuitenkin olevan palstalla liikkeellä aika paljon.


      • scrg
        Nainen-itsekin kirjoitti:

        No kuten sanoin - molemmat sukupuolet syyttelevät toisiaan... Oma lukunsa on sitten tuo provoileminen, sitäkin täällä tapahtuu paljon. Puolin ja toisin.

        Oho, tänne on tullut moralistiakkain kokoontumisajo. Eikö se nyt olekaan ok, että jokainen saa panna juuri niin paljon ja kenen kanssa tahansa juuri silloin kun haluaa?Jos nyt siis kehitysvammaiset, lapset ja eläimet rajataan ulos. Taikka ei kaikkia eläimiäkään tarvitse rajata ulos, kunhan ei eläimiä tarpeettomasti vahingoiteta.

        Onko se nyt kilttiä nimittää ketään jakorasiaksi?


      • Nainen-itsekin
        scrg kirjoitti:

        Oho, tänne on tullut moralistiakkain kokoontumisajo. Eikö se nyt olekaan ok, että jokainen saa panna juuri niin paljon ja kenen kanssa tahansa juuri silloin kun haluaa?Jos nyt siis kehitysvammaiset, lapset ja eläimet rajataan ulos. Taikka ei kaikkia eläimiäkään tarvitse rajata ulos, kunhan ei eläimiä tarpeettomasti vahingoiteta.

        Onko se nyt kilttiä nimittää ketään jakorasiaksi?

        En minä olekaan kiltti. Olen itseasiassa aika ilkeä... En vain ymmärrä tuon kaltaista elämäntyyliä, mutta jos joku tahtoo niin elää - niin eläkööt. En kuitenkaan hyväksy sitäkään, että kaikki naiset niputetaan saman kaltaisiksi, sillä suurin osa edelleenkään ei tuollaisia ole. Minulla ei edes ole mitään vastaan eri värisiä ihmisiä. En vain pidä kaikista kulttuureista ja uskonnoista. Se minulle sallittakoon...

        Ja eläimiin sekaantuminen pitää ehdottomasti kriminalisoida.


    • SURULLISTA_ALALUOKKA

      NIGGER FUCKERS CLUB..?

    • palstailija

      Voi vit...si. Ei noussut verenpaine :). Mikäs tämän artikkelin tarkoituksena on? Julistaa huoraamisen ilosanomaa vai kertoa yllättävä totuus, että seksi voi ollakin jonkun mielestä parempaa ulkkarin kanssa kuin suomalaisen kanssa. Tätä mieltä on todistettavasti ainakin kolme naista. Häpeä suomipoika, et osaa/ uskalla iskeä naista kuten Mustafa ja sänkytaidoissakin jäät pippelin mitalla kakkostilalle. Marille pitää pystyttää patsas tämän huikean pioneerityön ansiosta, sitten kun koko afrikka on käyty läpi. Jaksaa, jaksaa!

      • Nimimerkki______

        Se on jo käynyt afrikan läpi. Nyt siirtynyt latinoihin... Sen jälkeen vuorossa varmaan aasialaiset.


    • Keksin vaikka mitä realistista ja pirullista sanomista tähän, mutta en viitsi sanoa koska vittuuntuneet tappajafeministit ja/tai murhanhimoinen helka saattaisivat tulla kolkuttelemaan oven taakse yöllä...

      ätmel yllä näytti jo tilanneen itselleen feministien lynkkausseurueen kotiovelleen... "Cannot help you there, bro..." =D

      • OletteIhanTurvassa

        Miksi kukaan suuttuisi mistään mitä sinä tai ätmel sanotte kyseisistä naisista? Helka provoilee, ja muita naisia ei kiinnosta kolmen hesalaisen ämmän nussimiset muutenkaan, saati se mitä mieltä sinä, ätmel tai joku muu siitä on.


      • OletteIhanTurvassa kirjoitti:

        Miksi kukaan suuttuisi mistään mitä sinä tai ätmel sanotte kyseisistä naisista? Helka provoilee, ja muita naisia ei kiinnosta kolmen hesalaisen ämmän nussimiset muutenkaan, saati se mitä mieltä sinä, ätmel tai joku muu siitä on.

        Ei sitä koskaan tiedä... =D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe