Jos saisit tietää, etä kaipaamasi nainen on suunnaton seksistä nautiskelija, ja omaa estottoman suhtautumisen omaan seksuaalisuuteensa. Naisella olisi ollut useita (paljon) muita miehiä joiden kanssa vain harrastanut seksiä. Nainen on kuitenkin puhdas, pitänyt visusti huolta ettei ole saanut tartuntoja, ja käynyt säännöllisissä tarkastuksissa. Haittaisko, vai kiihoittaisiko sinua tieto naisen vallattomuudesta?
Mies, mitä mieltä olet?
89
<50
Vastaukset
- liianvilliämulle
Tiedän että hän on tälläinen, mutta ei tietenkään huutele siitä. En voisi siksi edetä parisuhteeseen hänen kanssaan koskaan.
- Vällee_villiks_männöö
Ei parisuhteesta nyt ole puhekkaan, vaan ihan seksuaalisien tarpeiden tyydyttämisestä, sen ihmisen kanssa johon tuntee suurta seksuaalista vetoa?
- liianvilliämulle
Vällee_villiks_männöö kirjoitti:
Ei parisuhteesta nyt ole puhekkaan, vaan ihan seksuaalisien tarpeiden tyydyttämisestä, sen ihmisen kanssa johon tuntee suurta seksuaalista vetoa?
Tuo vallattomuus näkyisi varmasti itsevarmuutena mikä taas on seksikästä eli tietenkin se kiihottaa.
- eisitäkukaanomakshalua
Se kylän polkypyörä kelpaa vaan siihen yleiseen käyttöön.
- Vällee-villiks_männöö
Vastaus suoraan kuin jostain 1800 luvulta. Tervetuloa tälle vuosituhannelle, on monen moista mullistusta tapahtunut tässä välillä mm. naisetkin saa äänestää ja käyttää housuja :)
- eisitäkukaanomakshalua
Vällee-villiks_männöö kirjoitti:
Vastaus suoraan kuin jostain 1800 luvulta. Tervetuloa tälle vuosituhannelle, on monen moista mullistusta tapahtunut tässä välillä mm. naisetkin saa äänestää ja käyttää housuja :)
Voit tuolla perustella omaa kevytkenkäisyyttäsi jos haluat, mutta moni mies kääntyy uukkarin kohdallasi jos tulee puhe parisuhteesta ja tietää historiasi. Kuullostat sellaiselta hempukalta joka joskus ihmettelee miksi miehet haluavat sinulta vain seksiä, vaikka sinulla ei ole mitään muuta tarjota. Olet varmaan sinut asian kanssa kun tälläisiä kirjoitat eli nöy pröplem.
- Vällee_villiks_männöö
eisitäkukaanomakshalua kirjoitti:
Voit tuolla perustella omaa kevytkenkäisyyttäsi jos haluat, mutta moni mies kääntyy uukkarin kohdallasi jos tulee puhe parisuhteesta ja tietää historiasi. Kuullostat sellaiselta hempukalta joka joskus ihmettelee miksi miehet haluavat sinulta vain seksiä, vaikka sinulla ei ole mitään muuta tarjota. Olet varmaan sinut asian kanssa kun tälläisiä kirjoitat eli nöy pröplem.
Aloitus on miehille suunnattu- miksi vaivaudut länkyttään vai onko aloitus uhka sulle, kuten joku sanoikin?! Mitä se sua hieroo, jos vaikka omaankin avoimemman suhtautumisen seksiasioihin, kuin esim. sinä? Ei minuakaan piiruakaan haittaa, jos vaikka sinä nussit ukkos kanssa aina pimeässä, peiton alla, sunnuntai kirkon menojen jälkeen. *ystävyydellä tämä* :)
- eisitäkukaanomakshalua
Aloitus on miehille suunnattu- miksi vaivaudut länkyttään vai onko aloitus uhka sulle, kuten joku sanoikin?! Mitä se sua hieroo, jos vaikka omaankin avoimemman suhtautumisen seksiasioihin, kuin esim. sinä? Ei minuakaan piiruakaan haittaa, jos vaikka sinä nussit ukkos kanssa aina pimeässä, peiton alla, sunnuntai kirkon menojen jälkeen. *ystävyydellä tämä* :)
Miksi sitten tulet pinnallisilla seksijutuillasi ikäväpalstalle missä puhutaan tunteista? Suomi24 löytyy varmasti oikeat palstat näille jutuillesi joilla yrität nostattaa itseäsi ja kalastella huomiota miehiltä.
- enkadehdien
Tuollainen hempukka ( nätisti sanottuna ) tuskin on uhka kenellekään. Toiset ottaa siitä maksun, toiset jakaa ilmaiseksi. Yleinen nainen on AINA yleinen siitä huolimatta.
- Enarvosta
Jokainen tyylillään. En itse harrasta irtosuhteita, vaikka saisin naisia todella helposti. En myöskään silloin halua sellaista naista itselleni. Mulle riittää yksi hyvä.
- olet_nolo
eisitäkukaanomakshalua kirjoitti:
Miksi sitten tulet pinnallisilla seksijutuillasi ikäväpalstalle missä puhutaan tunteista? Suomi24 löytyy varmasti oikeat palstat näille jutuillesi joilla yrität nostattaa itseäsi ja kalastella huomiota miehiltä.
Ihan sivusta tämä, aloitus ei ole mun, mutta silti Sinä hyeena voisit painua hevon helsvettiin kiusaamasta ihmisiä. Varsinkin tuo pinnallisuudesta jauhaminen näyttää olevan sulle vahva pakkomielle muiden monien joukossa. No onnea ja menestystä päivystykseen.
- hyvä_huomio
Aloittaja, kun tällasia galluppeja teet, niin ota huomioon, että vastaajat on järjestään mustasukkaisia nillittäjä akkoja, jotka asuu täl palstalla ja vahtaa palstan paria miestä silmä tarkkana ettei kukaan vaan vie ;D
- kukasuthuolii
En kyllä ylpeilisi asialla. Seksuaalisuus on muutakin kuin itsensä jakamista. Mutta jos olet siitä ja itsestäsi ylpeä niin voi sua ressukkaa.
- horomikähoro
Todella outoa kyllä, että tälläisellä asialla yrittää ylpeillä. Jos ap on niin ylpeä seksitaidoistaan niin mikset ryhdy ammattilaiseksi? Vai häpeätkö sittenkin käyttäytymistäsi ja purat sitä vain tänne palstalle sitten.
- enkadehdien
Kyseessä lienee yksinäinen "tapaus" joka näkee miehiä vain jalkovälissään.
- Vällee_villiks_männöö
Sinä tässä se ressukka olet, edustat just niitä enemmistöjä akoista jotka lahnoina makaa vuoteessa, ja odottaa että miehen lauantain seksihetki on taas kertaalleen puuskutettu.
Pakkopullaa se on miehellekkin tyydyttää halunsa vastentahtoiseen lihakasaan.
Minun kaltainen nainen on miehen unelma <3
Paljon hyvää seksiä, hyvä kroppa, söpöiksi kehutut kasvot, miellyttävää seuraakin olen, eikä nalkutusta. Varatut etenkin nauttii kovinkin :) ja minä tietenkin!
Pitihän se arvata, että palstan paviaanit on heti torahampaineen raatelemassa, kun tulee heidän mukavuusaluettaan uhkaava viesti :) - oksettavaa
Sinä tässä se ressukka olet, edustat just niitä enemmistöjä akoista jotka lahnoina makaa vuoteessa, ja odottaa että miehen lauantain seksihetki on taas kertaalleen puuskutettu.
Pakkopullaa se on miehellekkin tyydyttää halunsa vastentahtoiseen lihakasaan.
Minun kaltainen nainen on miehen unelma <3
Paljon hyvää seksiä, hyvä kroppa, söpöiksi kehutut kasvot, miellyttävää seuraakin olen, eikä nalkutusta. Varatut etenkin nauttii kovinkin :) ja minä tietenkin!
Pitihän se arvata, että palstan paviaanit on heti torahampaineen raatelemassa, kun tulee heidän mukavuusaluettaan uhkaava viesti :)Ja hyi, varmaan panet varattuja sen takia kun et halua parisuhdetta kun heistä pääsee helpommin eroon. Ja on mukava leikkiä ihmisten tunteilla ja parisuhteilla. Ja selitykset, että "en minä voi mitään kun se ihastu" ei päde koska jos etenet seksiin varatun kanssa olet yhtälailla vastuussa. Olet yksinkertaisesti ällöttävä ihminen eikä sinun pitäisi ainakaan tällä palstalla olla.
- Vällee_villiks_männöö
oksettavaa kirjoitti:
Ja hyi, varmaan panet varattuja sen takia kun et halua parisuhdetta kun heistä pääsee helpommin eroon. Ja on mukava leikkiä ihmisten tunteilla ja parisuhteilla. Ja selitykset, että "en minä voi mitään kun se ihastu" ei päde koska jos etenet seksiin varatun kanssa olet yhtälailla vastuussa. Olet yksinkertaisesti ällöttävä ihminen eikä sinun pitäisi ainakaan tällä palstalla olla.
Kaikki saa jotain, minä nautinnon, mies nautinnon ja hetken irtioton pirttihirmunsa kahleista, ja pirttihirmu ehkä muutaman vapaan lauantai-illan, tai sunnuntain :)
- AntiAfrodite
Kaikki saa jotain, minä nautinnon, mies nautinnon ja hetken irtioton pirttihirmunsa kahleista, ja pirttihirmu ehkä muutaman vapaan lauantai-illan, tai sunnuntain :)
Heh.. Teikäläisissä ei muuten ole mitään uhkaa, vaikka sitä kovasti jaksattekin usein jankuttaa. ;) Toki jotkut epävarmat naiset näin kokee, joten osa tottakin toki.. Mutta empä nyt ylpeilisi hirveästi jos nusuttelisin epävarmojen naisten ukkoja.
Arvostan suuresti vapaamielisiä ja seksuaalisesti sinut itsensä kanssa olevia, jotka osaavat nauttia vapaiden ihmisten kanssa. Silloin meinaan arvostaa itseäänkin paljon.. (sillä vaikka kuinka sitä todistelisi niin varatun kanssa vehtailu ei koskaan ole mikään suuri saavutus. Puute kun ajaa reikään kuin reikään monet).
Sinkkuna koin haasteena silloin tällöin ns.kaataa sen tavoitelluimman miehen (joka oli vapaa). Huonoon ei tarvinnut koskaan "tyytyä". Kunnes löysin sen oman orini.. hih.
Moni on yksinäinen ja itsekunnioitus hukassa. Sitä paikataan sitten hankkimalla "sulkia hattuun". Pääsee samalla kuvittelemaan kaikki varatut pirttihirmuiksi ja lahnoiksi.. - ylläri, mutta voi olla seksuaalisesti viriili ja vapaamielinen myös parisuhteessa eläessä. Nautintoa, vaikka kuinka muuta haluatte uskotella itsellenne, saa moni ihan niissä omissa lakanoissaan ;)
Tällöin sitä epävarmuutta ei tarvitse kokea millään muotoa. On vain hyvä, että yrittäjiä riittää puolisolle. Ja mikäli parempi löytyy niin joutaakin mennä..
Oikeasti eiköhän useimmat kaipaa sitä omaa vakituista kumppania, jonka kanssa nautiskella aina kun mahdollista. Jakaa arki ja juhla kaikkine ihanuuksineen.
Se vain on ilmeisesti kovin harvinaista tässä maailmassa.
Kyllä moni mies tykkää helpoista naisista. Moni kuitenkin tuntuu arvostavan ei-liian-helppoa-laatua. :) Saa röyhistellä kuviteltuja sulkiaan kun on nainen, jota ei ole kaikki tutut päässeet "maistamaan"..
- Selvännäkijä
Noniin, Katsoppas oheisesta ketjusta mitä mieltä miehet on.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13730832/mina-luokkaa-mita-tanne-naisista-kirjoitetaan - mr.Quumis
Verbaalisesti aloittaja ainakin pesee ketjun muut naiset 10-0 :D :D
Ilo lukea- jatkakaa!!- Vällee-villiks_männöö
Ei tässä ketjussa ole kuin yksi paviaani, säestää itse itseään. Huomaahan sen sokea Reettakin :)
- palstadiagnoosini
Kertoo nykyajan hengestä jotain, jos sen saa jotenkin perusteltua positiivisena asiana, että on jakorasia. Ei tuollaisen ihmisen kanssa parisuhteet kestä. Ap nauttii irtosuhteista ja jos se toimii hänellä niin mikäs siinä, mutta ei voi olettaa, että kaikki hänet kelpuuttaisi. Ihmisillä on eri tarpeet ja eri arvot ja aapeen ei pidä siitä suuttua. Ja vaikka ihminen ei olisi jakorasia niin kuin ap voi hän olla hyvinkin seksuaalinen. Ei tarvitse siitä mutista. Aplle seksuaalisuus on varmaan yhtä kuin seksin harrastaminen mahdollisimman monen kanssa. Aloitus on provosoiva ja jos ap ei kestä eriäviä mielipiteitä, niin voi olla kirjoittamatta tänne.
- Vällee_villiks_männöö
palstadiagnoosini kirjoitti:
Kertoo nykyajan hengestä jotain, jos sen saa jotenkin perusteltua positiivisena asiana, että on jakorasia. Ei tuollaisen ihmisen kanssa parisuhteet kestä. Ap nauttii irtosuhteista ja jos se toimii hänellä niin mikäs siinä, mutta ei voi olettaa, että kaikki hänet kelpuuttaisi. Ihmisillä on eri tarpeet ja eri arvot ja aapeen ei pidä siitä suuttua. Ja vaikka ihminen ei olisi jakorasia niin kuin ap voi hän olla hyvinkin seksuaalinen. Ei tarvitse siitä mutista. Aplle seksuaalisuus on varmaan yhtä kuin seksin harrastaminen mahdollisimman monen kanssa. Aloitus on provosoiva ja jos ap ei kestä eriäviä mielipiteitä, niin voi olla kirjoittamatta tänne.
Alat olla ymmärtämisen tiellä, hyvä sinä! :)
- tosi.asia
Olen kyllä nainen ja käänsin sen niin, että jos joku mies huutelis tuollee. Olishan se melkoinen turn-off. Olenko ny nillittäjä. Kyllä minäkin seksistä nautin, mutta vain sellaisen kanssa josta oikeesti tykkään ja jonka tunnen..tosin sillon voi jäädä vähäiselle, jos rupeaa ronkeliksi.
- Vällee_villiks_männöö
Aloittajaa ei kiinnosta sinun kiinnostuksesi seksiin, luitkohan nyt aloituksen tarkasti? Keille se oli kohdistettu?
Otappa vihjeestä onkeesi- tee iihaaan oma aloitus aiheesta "kiinnostukseni seksiin parisuhteessa" :) ja siellä seksipalstalla tietenkin, kuten olet minua ohjeistanut. - Eitullukaan
Täällä voi kommentoida jos haluaa ja miten haluaa ja kelle. Otappa ihan ite onkeesi, et voi oikeestaan estää kenenkään asiallista vastailua tai mietintää. Harmittaako kun vain naiset vastailee eikä miehet kuolaa valuen? Koska sitähän sä halusit, ketjullista kuolaavia joo-vastauksia.
- Vällee_villiks_männöö
Eitullukaan kirjoitti:
Täällä voi kommentoida jos haluaa ja miten haluaa ja kelle. Otappa ihan ite onkeesi, et voi oikeestaan estää kenenkään asiallista vastailua tai mietintää. Harmittaako kun vain naiset vastailee eikä miehet kuolaa valuen? Koska sitähän sä halusit, ketjullista kuolaavia joo-vastauksia.
Eli olet mustasukkaisena vastaillut kuolaavien miehienkin edestä :)
Hanki oikea elämä, ettei palstan jutut käy liikaa kiehuttaan ;) - tosi.asia
Hups niin :) ja toteamuksesi totta, oikea elämä parempi. En kylläkään mustasukkaisena vastaillut, kun ei o mistä voisi olla. Loppujen lopuksi ihmiset kumminkin hakee sitä jotain muuta kuin pelkkää seksiä.
- jokutoinenolen
Eli olet mustasukkaisena vastaillut kuolaavien miehienkin edestä :)
Hanki oikea elämä, ettei palstan jutut käy liikaa kiehuttaan ;)Sulla on hirveä tarve elää omissa harhaluuloissasi. Moniko mies on muuten vastannut positiivisesti herutteluusi tässä ketjussa?
- eipelkoasiis
Otan vain rumia naisia.
- Ikäväkyllä
Kyllä se haittaa.
Suhtautumisemme seksiin olisi täysin erilainen.
Sinulle seksi on jotakin kokemusperäistä nautintoa ja harrastus.
Minulle seksi on parisuhteessa yhdistävä tekijä jonka tärkein osa-alue on intiimiläheisyys.
Tärkeämpää on siis se toinen ihminen eikä vain seksin harrastaminen.
Olen ollut joskus kiinnostunut kyllä tuollaisista naisista, mutta tajunnut ettei siitä koskaan mitään tulisi suurimmaksi syynä se etten voisi arvostaa ja kunnioittaa noita naisia.
Valitettavasti suurin osa näistä "villeistä/seksuaalisesti aktiivisista" naisista harrastaa sitä haarojen availua vielä kaiken lisäksi täydellisten mulkvistien ja vatipäiden kanssa joka aiheuttaa tunteen että naisen arvo on aikalailla nolla omissa silmissä.
Nainen joka antautuu helpolla jollekin kusipäälle ei vain tunnu naiselta jonka kanssa olla parisuhteessa.
Mutta osa miehistä ei välitä tietysti koska itsekkin ovat samanlaisia.- Vällee_villiks_männöö
"Valitettavasti suurin osa näistä "villeistä/seksuaalisesti aktiivisista" naisista harrastaa sitä haarojen availua vielä kaiken lisäksi täydellisten mulkvistien ja vatipäiden kanssa joka aiheuttaa tunteen että naisen arvo on aikalailla nolla omissa silmissä"
Ei pidä paikkaansa. Jos tietäisit mistä puhut, niin puhuisit eri tavalla. Joten en tämän kummemmin noteeraa oksennustasi. - Ikäväkyllä
"Valitettavasti suurin osa näistä "villeistä/seksuaalisesti aktiivisista" naisista harrastaa sitä haarojen availua vielä kaiken lisäksi täydellisten mulkvistien ja vatipäiden kanssa joka aiheuttaa tunteen että naisen arvo on aikalailla nolla omissa silmissä"
Ei pidä paikkaansa. Jos tietäisit mistä puhut, niin puhuisit eri tavalla. Joten en tämän kummemmin noteeraa oksennustasi.Miten niin en tiedä?
Millä tavoin viestini oli "oksennus"?
Pitäisikö minun sanoa että "kiva kun nainen huoraa ympäriinsä, se kiihottaa mua"?
Miksi kysyä asioita täällä jos ei tahdo negatiivisia vastauksia? Ihmisillä on erilaisia mielipiteitä.
Valittevasti monet naiset nolaavat itsensä omassa kiimassaan makaamalla täysien idioottien kanssa ja ovat myös täysin typeriä mitä tulee näiden miesten idiotismiin. Naiset eivät tajua mitä mieltä muut miehet ovat tuosta miehestä ja siten myös naisesta.
Osa näistä naisista oikein kehuskelee lomamatkoillaan jossa on saatu monenlaista munaa parin viikon aikana ulkomailla tai sitten on seksisuhde jonkun panoäijän kanssa.
Miten sellaista naista voi arvostaa parisuhteessa tai kunnioittaa?
Ei voi. - Vällee-villiks_männöö
Ikäväkyllä kirjoitti:
Miten niin en tiedä?
Millä tavoin viestini oli "oksennus"?
Pitäisikö minun sanoa että "kiva kun nainen huoraa ympäriinsä, se kiihottaa mua"?
Miksi kysyä asioita täällä jos ei tahdo negatiivisia vastauksia? Ihmisillä on erilaisia mielipiteitä.
Valittevasti monet naiset nolaavat itsensä omassa kiimassaan makaamalla täysien idioottien kanssa ja ovat myös täysin typeriä mitä tulee näiden miesten idiotismiin. Naiset eivät tajua mitä mieltä muut miehet ovat tuosta miehestä ja siten myös naisesta.
Osa näistä naisista oikein kehuskelee lomamatkoillaan jossa on saatu monenlaista munaa parin viikon aikana ulkomailla tai sitten on seksisuhde jonkun panoäijän kanssa.
Miten sellaista naista voi arvostaa parisuhteessa tai kunnioittaa?
Ei voi.Et ymmärrä lukemaasi tekstiä- mitä aloituksen kanssa on tekemistä parisuhteen kanssa??? Sä tyrkytät parisuhdetta, ihan kuin ei seksiä voisi muuten harrastaa. Todellakin painu sinne 1800 luvulle, museokamat on erittäin epäseksikkäitäkin, ja haisee tunkkaisille homeisille kellareille. :D
- vaihdapalstaajosahdistaa
Et ymmärrä lukemaasi tekstiä- mitä aloituksen kanssa on tekemistä parisuhteen kanssa??? Sä tyrkytät parisuhdetta, ihan kuin ei seksiä voisi muuten harrastaa. Todellakin painu sinne 1800 luvulle, museokamat on erittäin epäseksikkäitäkin, ja haisee tunkkaisille homeisille kellareille. :D
Syytä itseäsi olet väärällä palstalla ja täällä on parisuhde-ihmisiä lähinnä. Ei seksipetoja niin kuin sinä.
- Ikäväkyllä
Et ymmärrä lukemaasi tekstiä- mitä aloituksen kanssa on tekemistä parisuhteen kanssa??? Sä tyrkytät parisuhdetta, ihan kuin ei seksiä voisi muuten harrastaa. Todellakin painu sinne 1800 luvulle, museokamat on erittäin epäseksikkäitäkin, ja haisee tunkkaisille homeisille kellareille. :D
"Et ymmärrä lukemaasi tekstiä- mitä aloituksen kanssa on tekemistä parisuhteen kanssa???"
Sitähän sinä kaipaat?
Ei kai se mies pahakseen pane jos hän itsekkin on vain seksin perässä mitä tulee muihin miehiin.
"Sä tyrkytät parisuhdetta, ihan kuin ei seksiä voisi muuten harrastaa. "
En minä tyrkytä yhtään mitään.
Tee mitä huvittaa kuten kuka tahansa nainen.
Mies voi kuitenkin ajatella ettei sellaisesta naisesta ole parisuhteeseen.
"Todellakin painu sinne 1800 luvulle, museokamat on erittäin epäseksikkäitäkin, ja haisee tunkkaisille homeisille kellareille. :D"
Spermaviemärit ja mulkkuojat haisevat vielä pahemmalle. - AntiAfroditex
Kuten sinäkin huomasit niin tuota naista tuntuu kovasti häiritsevän ettei kaikki miehet täällä olekaan kiimaisina kuolaten hehkuttamassa "unelma-vaimoehdokkaaksi" :D Hyvä pano varmasti on joten.. mutta kun ne panot ei riitä kaikille.
Samalla kuitenkin yrittää vakuutella ettei mikään tylsä parisuhde häntä kiinnosta vaan villiä seksiä, seksiä ja monen kanssa! Kummastelen mikä häntä vaivaa lopulta.. Ei, emme elä 1800-luvulla (jolloin muuten esim.bordellit kukoisti ym.. siveellisesti niistä ei hiiskuttu silti) mutta jokainen voi valita silti arvonsa eikä kaikkien tarvitse arvostaa muiden valintoja. Kukin tyylillään vaan ei voi vaatia tai suutahdella jos omat arvot eivät nyt niin kuumotakaan kaikki miehiä.
Aloittaja on hiukan hukassa. Kukaan ei häntä estele tai tyrkytä parisuhdetta. Tällöin pitäisi olla ok ettei ns.kelpaisikaan vakavempaan suhteeseen. Vapaasti useiden kanssa seksuaalisuuttaan toteuttaville löytyy silti ottajia hetken hurmioon, kaikki voittavat tavallaan. :)
Itse kyllä ottaisin hyödyn irti tuosta ap:n ajatustavasta.. ei tarttis enää päivätöitä tehdä jos harrastuksesta saisi samalla leivän pöytään. Kaikki kun ei pysty siihen valitettavasti tai tulee mt-ongelmia.
- miehenpuhett4
Mulle ei kävisi. Ei mielestäni mitään hienoa siinä.
- varonihastumistamutta
Otan kyydit pois ehkä useamman kerrankin.
- RistiriitaistaVähän
En ole mies mutta mietin että kirjoitit kyseessä olevan vain irtoseksi. No, eiköhän silloin se toinen hae samaa, ja ole hakenut ennenkin kuten sinäkin, joten luulis omanlaisensa kelpaavan. Mutta jos törmäät ihmiseen joka hakee suhdetta ja jotain kestävämpää, kannattaisi varmaan tehdä kantasi selväksi. Jos haette alunperinkin eri asioita ette varmaan ikinä pääse pisteeseen jossa taustallanne olis merkitystä.
Et kysynyt kai mitä sitten jos etsit rakkautta...? - minäainaskin
kavahtaisin moista henkilöä ja pysyisin jatkossa visusti kaukana.
- valepukkejapettureita
Kyllä niille akkaa jatkuvasti vaihtaville huorapukeille saa kelvata.
- tämäonmieheltä
Minua ei kiinnosta tuollainen nainen. Täydellinen turn-off tulisi. Tiedän kyllä miehiä joita tuo kiehtoisi kovastikin. Kumpiakaan ei ole viisaudelle pilattu.. Hymyn saisit minulta, mutta et ymmärrystä.
- Vällee-villiks_männöö
Joko sait puhallettua pahan olosi aloituksen johdosta? olet vastannut jo aika monta kertaa samaan aloitukseen ;)
- tämäonmieheltä
Joko sait puhallettua pahan olosi aloituksen johdosta? olet vastannut jo aika monta kertaa samaan aloitukseen ;)
Valitettavasti tämä oli ensimmäinen kommentti minulta tähän ketjuun. Ei kiinnosta ei.
- Vällee-villiks_männöö
tämäonmieheltä kirjoitti:
Valitettavasti tämä oli ensimmäinen kommentti minulta tähän ketjuun. Ei kiinnosta ei.
valitettavasti? mitä siihen tulet valittaan, ittehän vapaaehtoisesti vastasit. Valita vaan omaa tyhmää päätäsi, olet palstan vakkaripaviaani siis nainen, mitäpä sun kaltaiselta muuta vois odottaakkaan.
- tämäonmieheltä
valitettavasti? mitä siihen tulet valittaan, ittehän vapaaehtoisesti vastasit. Valita vaan omaa tyhmää päätäsi, olet palstan vakkaripaviaani siis nainen, mitäpä sun kaltaiselta muuta vois odottaakkaan.
Niin eli sinä oletkin siis mies joka tämän provon tähän kehitteli. Hah..!
- Vällee_villiks_männöö
tämäonmieheltä kirjoitti:
Niin eli sinä oletkin siis mies joka tämän provon tähän kehitteli. Hah..!
Olkoon sitten vaikka mieheltä, sovitaan niin ettei sun piruparan yöunoset nyt vain mene tän aloituksen takia niiiiiiiiiih!!
- Hanska_Make
Jos mulla olis tuollainen vaimo niin höyläisin yötä päivää. Nytkin on hanskat mällissä kun tuota aattelen.
- sivusta
Ekkö lukenu alotusta, ei ollu vaimoksi haluamasa kun vaihto miestä kun hanskaa.
- paskahaisoo
Niin kai mutta sitten kun selviäisi että kaikki naapuruston äijät sitä on pannu niin hymy voisi hyytyä.
- Vällee-villiks_männöö
paskahaisoo kirjoitti:
Niin kai mutta sitten kun selviäisi että kaikki naapuruston äijät sitä on pannu niin hymy voisi hyytyä.
Malttasit nyt edes vetää henkeä, ja pitää edes puolen tunnin tauon ennen kuin spämmit uuden vastauksen tähän ketjuun!
- M....Mies
Ei sillä ole väliä onko nainen suunnaton seksistä nautiskelija. Sillä on väliä mitä etsii. Jos etsii satunnaisia suhteita niin varmaan kelpaa niille miehille ketkä haluavat samaa. Itse harrastan seksiä /rakastelua vain sen naisen kanssa kenestä olen kiinnostunut parisuhde mielessä. Siis olen uskollinen sille yhdelle vain, satunnaiset suhteet eivät kiinnosta ja odotan naiselta samaa.
Tämä on siis minun mielipide ja sillä onko ollut paljon kumppaneita aikaisemmin tai että haluaa usein ja erilaista ei haittaa. Hyvältähän se kuulostaa että keksii uusia asiota ja luo kipinää suhteeseen. :) Tuohan on maailman parasta kardiotreeniä ja unilääkkeenä verraton. ;)
Mukavaa iltaa aloittajalle. - riippuukait
onko kyse addiktista
Ei se huonois ois - eivoikunnauraa
Koominen provo, ja jotkut ihan täydessä täällä :D
- hyväprovo
sssssssht hyyssst ;))))))
*vedätetään paviaaneja, apinalauma jonka muodostaa vain yksi lahopäinen karvaperse paviaani on repinyt viimeisetkin karvansa punaperseestään tämän aloituksen takia ;D* - juupajuuuj
hyväprovo kirjoitti:
sssssssht hyyssst ;))))))
*vedätetään paviaaneja, apinalauma jonka muodostaa vain yksi lahopäinen karvaperse paviaani on repinyt viimeisetkin karvansa punaperseestään tämän aloituksen takia ;D*Tuo on vaan joku sun defenssi ajatella että kaikki nega on yhdeltä. Olishan se kamala ajatus jos useampi ihminen pitää tätä toimintaa jotenkin epämääräisenä.
- NAUTTISIVAANOIKEASSA
Nainen on HUORA
- pohtia_mies
Onneksi tämä ei ole minulle. Kukaan mut tunteva ei voi kirjoittaa mulle noin. Alan ehkä herätä todellisuuteen. Onkohan täällä ketään mun "tuttua"? Ei ehkä ole lainkaan.
- Vällee_villiks_männöö
Katsotaan kuinka monta vastausta paviaani akka tähän aloitukseen viel tekee, ennen kuin kello kumahtaa puolen yön ;)
Koville se näyttää paviaanilla ottavan. Ajatella, anonyymi viesti anonyymillä palstalla saa jonkun sekopää akan riehumaan noin mielipuolisesti. Millanenhan riivinrauta on puolisona, ja pihtari sängyssä :)- nihmiehelleitselleen
Oikeestiko kuvittelet, että täällä on vain yksi ihminen joka sinulle vastailee? Et käsitä, että joku voi olla eri mieltä kanssani.
- beware_
Kyllä täällä riittää näitä sekopääakkoja ja luulen, että sait sen yhden todella sitkeän ja fanaattisen tapauksen kimppuus. Siellä se tukehtuu raivoonsa ja pärtsää kohta hermona pyörällä ympäri kyliä stalkkaamassa.
- niinkuka
beware_ kirjoitti:
Kyllä täällä riittää näitä sekopääakkoja ja luulen, että sait sen yhden todella sitkeän ja fanaattisen tapauksen kimppuus. Siellä se tukehtuu raivoonsa ja pärtsää kohta hermona pyörällä ympäri kyliä stalkkaamassa.
Sano sen nimi niin tietää varoa.
- hahajustjoo
salli mun nauraa :D
- miehen-unelma
Kyl mikään ei voita naista sängyssä, joka osaa ottaa miehen, ja osaa myös nauttia kaikesta ilman estoja. Ei haittaa jos ollut paljonkin kokemuksia, sehän kertoo vain terveestä suhtautumisesta luonnolliseen viettiinsä. Ja vielä jos kauniskin. Huh huh, sellasen kissin kanssa voisi viettää loppu elämän vain sängyllä telmien. Näitä pillun pihtaajia tässäkin maassa ihan liiaksi. Ahdasmielisten uskonlahkojen kasvattejako vai mistä niitäkin oikein sikiää?
- uskiksella_nykii
ei tääl ole kuin yksi kommentoija joka on ilmeisesti jehova tai jotain. tosi ahdasmielinen ja tekeytyy halutessan mieheksi vastauksissaan ;D
- melkeinkaikkinähty
uskiksella_nykii kirjoitti:
ei tääl ole kuin yksi kommentoija joka on ilmeisesti jehova tai jotain. tosi ahdasmielinen ja tekeytyy halutessan mieheksi vastauksissaan ;D
Nyt äijä jo vastailee omiin viesteihinsäkin.. Kannattaa etsiä ihan sen tutuimman terapeutin numero valmiiksi huomisaamua varten. Aikamoisessa psykoosissa olet..
- vonTööpeli
Eipä se minua haittaisi.
- naisen-tuollaisen
Vaimokseni ottaisin vaikka väkisin. Olen pihtarin kanssa tuhlannut pari vuosikymmentä elämästäni, jos loppuelämäni olisi seksin ilotulitusta en pistäis yhtään pahakseni.
- Säälinvaimoas
Kaikki naiset tietää miten naisesta tulee pihtari...
- 19Plus16
Anna sen soida... Anna sen soida. Naapurin äijäkin tuossa kiimassa toljottaa.
-Ite en jaksa. :) - NainenMyös
Aika tekopyhää porukkaa todellakin. Kyllä seksi on ihan ihmisen perustarve/oikeus ja kahden kauppa, eikä muille kuulu. Jokaisen oma asia on kenen toisen aikuisen kanssa ja missä. Toki kannattaa huolehtia kumin käytöstä, ettei taudit leviä. Itse olen aika kronkeli, enkä kovin paljon irtoseksiä harrasta, tai harrastan saman tutun turvallisen kanssa, ilman suhdetta. Mutta en moralisoi muita ja tekisin itse samoin, jos siltä tuntuisi.
- 2Plus12
Mikä hätä?
- itsekehuketju
Mitä mieltä olisitte miehet tällaisesta naisesta. Nätti, ihana vartalo, urheilullinen ja nauravainen. Pitää huolta itsestään ja perheestään. Nautiskelee seksistä todella paljon ja on siihen aina valmis. Pukeutuu hyvällä maulla ja on uskollinen eli harrastaa seksiä vaan sinun, oman miehensä kanssa, koska rakastaa sinua monella tavalla?
Turha kysyäkään. Mieluummin siis olen tällainen kuin apn kuvaama nainen, mutta jokainen elää tavallaan.- ei_kiinnosta_lahna
"harrastaa seksiä vaan sinun, oman miehensä kanssa, koska rakastaa sinua monella tavalla?"
Sun kaltaisia kun vaan sattuu oleen melkein jokainen narttu, niin tiedetään jo että jossain vaiheessa sun kaltaisista tulee niitä natkuttavia, pimppiään pihtaavia, ja sillä kiristäviä muijia, joiden seksitaidot = makaa lahnana sängyn pohjalla. - pyhäyksinkertaisuus
ei_kiinnosta_lahna kirjoitti:
"harrastaa seksiä vaan sinun, oman miehensä kanssa, koska rakastaa sinua monella tavalla?"
Sun kaltaisia kun vaan sattuu oleen melkein jokainen narttu, niin tiedetään jo että jossain vaiheessa sun kaltaisista tulee niitä natkuttavia, pimppiään pihtaavia, ja sillä kiristäviä muijia, joiden seksitaidot = makaa lahnana sängyn pohjalla.eli eivät halua sinua enää yhtään.
Mistä voisi johtua, osaathan puhua heille pimpistä?
- PettäjänTie
- pxp
En jaksa luke koko ketjua, mutta sanon tän: Ei seksuaalisuudesta nauttiminen, avoimuus ja "villeys" automaattisesti tarkoita sitä, että jakaa itseään kaikille. Mulle on ainakin tärkeää saada toteuttaa itseään juuri sen kanssa josta tykkää eniten, eikä niitä voi olla kun yksi kerrallaan. Muuten tuntuisi varmaan aika laimealta... Ja harvoin sitä (uskoakseni) edes ehtii kaikkia hienoja taitojaa sen yhdenillanjutun kanssa yhdessä yössä esittelemään. Väitän, että sellainen kummallekin täydellinen seksikokemus syntyy vasta muutamien harjoituskertojen jälkeen. En tietenkään tiedä mistään mitään, koska olen tällainen sairas ja nihkeä pihtari mut mut... Ps. Nyt lopetan tänne kirjoittamisen ihan oikeasti! Myös lukemisen! Tää oli vaan pakko vielä sanoa. VITUTTAA KOKO PAIKKA!!!
- Vähän_samalta
Kun huomaisi sinappituubissa olevan sinapin olevankin paskaa.
- meitä_on_moneksi
Ei sun ongelma ole seksuaalisuus, vaan aivosolujen puute. Kaks aivosolua kiertää samaa rataa ja yrittää epätoivosena tehdä työtä, mut valmista ei tule. Eihän se sun oma vika tietenkään ole...
- TuleTännePaneen
Ei haitannut eikä haittaa ;D
Vastaavasti niitä naisia ollut itsellänikin aika kasa, ja kiihottavaahan se naisen muut panojutut tavallaan on. Kunhan niistä vain rehelllisesti puhuu eikä salaile, niin mikäs siinä. Ja ettei se vähennä seksin määrää eikä laatua, vaan päinvastoin jos se antaa lisää kiksejä molemmille, niin hyvä vain. Sellaisen halusin ja sellaisen sain :) :)
Mmm... tulepas vkonloppuna käymään, tekisi taas mieli.. - SeEräsJaParas
Hyvähän tuo vain on. Ei haitannut eikä haittaa, kunhan ne muut eivät ole minulta pois, eikä niitä tarvitse salailla. Tulehan käymään, voit jäädä yöksi tai lähteä hommien jälkeen.
Puhelin vain kouraan ja ilmoitat kun haluttaa ;) - pyyhinJalat
hei Huora!! Oikea kynnysmatto olet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- kyllämiehettykkää
Anna palaa vaan, orgasmihan on ihana tunne.
- nussittusuuhuunperseen
kyllä panomiehet tykkää, likainen kissa hyi, hyi sua
- HAhaHA_
ISOvittu.......... PASKAreikä
- keksikääjojotainmuuta
Tämäkään aihe ei kuulu tälle palstalle, mutta koska joillakin tulee niin pahat patoutumat elleivät saa purkaa päivän huoritteluannostaan johonkin, niin pitäähän tänne tuollainen provoaloitus kyhätä. Nimimerkkikin jo kertoo kuinka 'tosissaan' tällä kyselyllä ollaan.
- haluanhaluan
Tiedetäänhän se, että pitkäs juoksussa jompikumpi, tai molemmat antaa värkkiään vieraalle, ja ilman suojautumista taudeilta. Sitten sitä mennään puolison kanssa nusaseen, ja ai kun taudit leviää ihanasti
Tosiasia on, että parisuhteessa elävä akka on "saastasempi", kuin satunnaisten kumppaneiden kanssa seksiä harrastava, suojautumisesta huolehtiva nainen. En koskis parisuhteessa olevaan muijaan pikkusormellanikaan.
Ja vapaa nainen ei voi olla huora, vaan parisuhteessa elävä vieraisiin peteihin pomppiva muija on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1015643
- 564261
- 472557
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282388Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151504
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201210- 241111
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431081