Miksi Suomessa estetään puhumista, keskustelua?

VERBAALISESTI-on-oikein

Puhumalla voidaan kiukku purkaa turvallisesti, niin ettei tule tappoja
tai muita rikoksia.

VERBAALISUUTTA tulisi edistää, eikä kieltää MUKA 'rikollisena'.
Se on hyvä tapa purkaa viha a pois.



"RUOTSISSSA "LÄÄKITTIIN" SARJARAISKAAJA !


http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1440217053842.html

"Vuosien kaksoiselämä

Hagamannen eli lukuisia vuosia pelottavaa kaksoiselämää. Hän oli päivisin normaali avopuoliso, kahden lapsen isä ja työntekijä autokorjaamolla.

Viikonloppuöisin hän kuitenkin vaani naisia Uumajassa, Hagan kaupunginosan kaduilla. Hän ryyppäsi itsensä humalaan ja hyökkäsi kaduilla yleensä ensimmäisen vastaan tulleen naisen kimppuun.

Lindgrenin vapautuminen ehdonalaiseen sai monet uumajalaiset raivon valtaan, mikä purkautui kaduille mielenosoituksen muodossa.

Valtteri Varpela"

"Sillä lailla" sanoisi Tarvajärvi! Ruotsissa osataan
käsitellä jopa sarjaraiskaajat,
Suomessahan vain silitellään niiden päitä ja jaellaan ehdollisia tuomioita ulkomaalaisalennuksin !

6

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tappi.tappinen

      Jokaisessa puskassako raiskaaja, on hyvä että täällä käsitellään ongelma niin saadaan raiskaajat kuriin. Ehdottaisin lukollista siveysvyötä.

      • epistä

        Jokainen raiskauksen uhri kantaa elämänsä loppuun asti taakkaa jonka tietää vain raiskauksen uhriksi joutunut. Olen 2 kertaa pelastunut täpärästi raiskatuksi joutumiselta ja vieläkin melkein 50 v jälkeen näen joskus painajaisia noista tilanteistä, olin nuori vain 16v joutuessani noihin tilanteisiin, niihin jouduin vain sinisilmäisyyteni ja kokemattomuuteni vuoksi, onneksi kummassakin tilanteessa on "suojelusenkelini" ulkopuolisen henkilön muodossa pelastanut minut noista tilanteista, voin vain kuvitella miten siinä loukataan naisen koskemattomuutta henkisesti ja ruumiillisesti. Mies joka kerran syyllistyy raiskauseen tekee sen toistekin, ehdottaisin myös lukollista sivesysvyötä kaikille raiskaajille.


      • kuules.vaari
        epistä kirjoitti:

        Jokainen raiskauksen uhri kantaa elämänsä loppuun asti taakkaa jonka tietää vain raiskauksen uhriksi joutunut. Olen 2 kertaa pelastunut täpärästi raiskatuksi joutumiselta ja vieläkin melkein 50 v jälkeen näen joskus painajaisia noista tilanteistä, olin nuori vain 16v joutuessani noihin tilanteisiin, niihin jouduin vain sinisilmäisyyteni ja kokemattomuuteni vuoksi, onneksi kummassakin tilanteessa on "suojelusenkelini" ulkopuolisen henkilön muodossa pelastanut minut noista tilanteista, voin vain kuvitella miten siinä loukataan naisen koskemattomuutta henkisesti ja ruumiillisesti. Mies joka kerran syyllistyy raiskauseen tekee sen toistekin, ehdottaisin myös lukollista sivesysvyötä kaikille raiskaajille.

        Pysyisit 70-80 ikäryhmissä vai meinaatko olla isähahmo, asia on tiedostettu kuitenkin halutaan puhua ikäistemme kans.


      • epistä
        kuules.vaari kirjoitti:

        Pysyisit 70-80 ikäryhmissä vai meinaatko olla isähahmo, asia on tiedostettu kuitenkin halutaan puhua ikäistemme kans.

        epistä ihmettelee miten voisin olla "isähahmo" vai etkö ymmärrä lukemaasi? ja toisekseen matikkapääsi on näköjään todella heikko.


    • VETOOMUS_sinulle
    • New.Zion.World.Order

      Puhumista, keskustelua estetään tulossa olevan uuden ja edistyksellisen valtiomuodon sisäänajon takia. Maailman kasaarieliitillä on jo muutaman vuosikymmenen ollut käytössä yhteiskuntajärjestelmän laboratoriokokeilu koko Maapallon väestöä (noin 500 miljoonaa; liiat tapetaan) varten ja malli on osoittautunut toimivaksi, joten se otetaan jo hyvinkin pian käyttöön kaikkialla. Mallia on menestyksellisesti testattu Pohjois-Koreassa. Tosin sitä vielä vähän joudutaan hiomaan ja depopulaatiokokeilu on vielä alkupisteessä.
      Suomi tulee tässäkin olemaan kärkijoukoissa, kiitos hyvin koulutetun ja tarkoin valitun ja opastetun valtaeliitin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3340
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2882
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2730
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2544
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1843
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1777
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1650
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe