Käsi rinnalle; Tunnustakaa!!!

Lehmänhermot

Oletteko te pyöräilevät öykkärit niitä samoja, jotka talvella räyhäävät testosteroiinin vallassa hiihtoladuilla? En tarkoita tavallisia kauppaan farkut jalassa kelaavia, vaan niitä, kyllä te kaikki tiedätte minkä tyyppisistä ylimielisistä maailmanomistaja pyöräilijöistä kirjoitan? Ottakaa vastaan tämä keskustelun aloitus provona tai trollina, ihan miten vain, mutta kertokaa, en ymmärrä teitä lainkaan? Itse en rähise oikeastaan mistään ikinä, en kotona enkä varsinkaan kotioven ulkopuolella, mutta asia minua kiinnostaa. Siis oletteko samoja tyyppejä ja miksi ihmeessä rähisette? Haluaisin mielenkiintoisen keskusteluketjun ja forumin johon voi vapaasti valittaa ja räyhätä ja haukkua, sillä aiheuttamatta haittaa muille.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • markettipyöräilijä

      Sinnekö ne siirtyy? Minä pyöräilen läpi talven, eipä silloin juuri maantiepyöriä tule vastaan.

      • Lehmänhermot

        Sitäpä tässä juuri arvuuttelen? Ei ole tullut vielä yhtään tunnustusta.


    • Triathlon75

      Olen kilpapyöräilyn ja triathlonin harrastaja, hyötypyöräilijä ja myös autoilija, enkä kyllä rähjää missään!

      Suurin osa tuntemistani pyöräilijöistä on kyllä ihan fiksua väkeä, myös pyöränpäällä, mutta valitettavasti poikkeuksiakin löytyy, niin kuin muistakin ihmisistä!

      Otan kyllä paikkani liikenteessä pyöräillessä, mutta pyrin noudattamaan hyviä tapoja sekä liikennesääntöjä!

      • Lehmänhermot

        Suurin osa hiihtäjistäkin on ihan tavallisia. Sitten ne muutamat pääsevät otsikoihin meuhkaamisellaan, ja haluaisinkin tietää, ovatko he sulan maan aikana näitä teitten trikoosankareita?


      • Triathlon75

        No....ainakin useimmat suomalaiset "trikoosankari" pyöräilijät hiihtävät talvella...

        Mutta suurin osa EI öykkäröi, vaikka nopeammin liikkuvatkin...

        Nopea pyöräilijä on kyllä välillä sekä jalankulkijoiden, että autoilijoiden ristipaineessa, mutta olen kyllä itsekkin "alan miehenä" törmännyt muutamiin pyöräilijöihin, joilla on "tankoraivo" päällä:(


    • lämpimästisuosittelen

      Aloittajan kannattaisi hakea apua ongelmaansa ammattilaisilta.

      • Lehmänhermot

        Aloittaja on jo vahvalla lääkityksellä, älä siitä huoli. Mutta ole hyvä ja keskustele aiheesta.


    • valelääkäri1231234

      Varmaan ne samat henkilöt öykkäröivät autolla, pyörällä, hiihtoladulla ja kirjoittavat trolliviestejä keskustelupalstoille. Toisaalta voi myös olla heitä, joiden mielenterveysongelmat tulevat esille vain joissain tietyissä olosuhteissa.

    • Näinonmarjat

      Usein öykkäri on öykkäri melkein missä hyvänsä, kun jokin päässä naksahtaa. Öykkäri raivoaa pyörän satulassa, ladulla, jääkiekkokaukalossa, uimahallissa, auton ratissa, kassajonossa jne, haastaa muita oikeuteen koska saa siitä sairasta mielihyvää.

      Onneksi näitä on kai melko vähän, mutta määrä lienee kasvussa.

      • Juu_ei

        Määrä ei liene kasvussa, mutta kun hoitoa ei ole tarjolla...

        Ihmiset ovat mitä suurimmassa määrin yksilöitä, eivätkä jonkin ryhmän (pyöräilijät, kävelijät, hiihtäjät...) edustajia. Yleistäminen on melkein aina epäonnistumaan tuomittu tapa luokitella ihmisiä.

        Nykynuorista ilmeisesti kasvaa näppäimistön ääressä toisia kunnioittamattomia ja tapoja noudattamattomia juntteja useammin kuin aikaisemmista sukupolvista. Valitettavasti netin kommenttien lukeminen ei ole kovin hyvästä kenenkään mielenterveydelle. :(


    • herätysnyt

      Tämä oli ehkä tyhmin keskustelu missä olen vieraillut. Joka lajista löytyy niitä törppöilijä ihmisiä, tajuatteko kuinka idiooteilta kuulostatte? Nyt selkä suoraksi ja katsokaa peilistä, kyllähän teistäkin jotain vikaa löytyy. Sanokaa mikä laji vaan, sieltä löytyy törppöilijöitä, älkää leimatko kaikkia lajin harrastajia for real herätkää nyt .

      • valiste_nimimerkki

        Ehkäpä on huono keskustelu. Olen samaa mieltä. Mutta yritystä on provotrollilla = aloittajalla, joksi oletan koko keskustelu yrityksen? Ei ainakaan koko ajan samaa hybrid-maantiepyörä vääntöä. Ei tosin ole saannut mielenkiintoista keskustelua aikaan tuo alkuperäinen yrityksistään huolimatta.


      • satulapäinprsttä

        Olet kaiketi itse aloittaja?


      • valiste_nimimerkki
        satulapäinprsttä kirjoitti:

        Olet kaiketi itse aloittaja?

        En satu kyllä olemaan. Seuraan vain mielenkiinnolla eri keskusteluja. Pyöräily kiinnostaa ja olen sitä mieltä että hyvät keskustelut ovat vähissä. Samaa jauhetaan keskusteluketjusta toiseen. Joten jos joku yrittää provosoida muita vastaamaan, niin minulle se sopii. Jos aihetta jopa selvästi yritetään, joskin huonolla menestyksellä, vaihtaa muuksi kuin maantie-hybrid vänkäämiseksi, niin ei voi ainakaan yrityksen puutteesta moittia. Itse en keksi mitään järkevää aloitusta, niin en voi tätäkään aloittajaa tuomita, vaikkakin luulen hänen tyylistään päätellen, aloituksen olleen täysi trollaus, johon kukaan ei viitsinyt tosin edes vastata.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      289
      3153
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      23
      2794
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      20
      1883
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      130
      1871
    5. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1634
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      115
      1616
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1380
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1163
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1123
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      62
      1073
    Aihe