aseksuaalinen vaimo

EiYmmärrä

Näin se vain on. Kovin on sekavat tunteet. Lapsiakin on tullut, mutta seksi ei vain "maistu" vaimolle. Eikä se enään maistu minullekkaan, vaikka hän olisikin joskus halukas. On semmoinen väkisin makaamisen olo! Nyt sitten puhuttiin ja kertoi olevansa aseksuaalinen. En tiennyt edes mikä se on, ennen kuin selitti. 11vuotta oltu yhdessä, tuntuu kuin minua olisi petetty, pirun pakko pullaa ollut koko tämän ajan? Joskus ajattelin ja pelkäsin synnytyksen jälkeistä masennusta ja pettämistä jne. Enpä tiedä miten tästä oikein lähtee eteneen. Pettäminen ei ole vaihtoehto, sillä välitän ja rakastan vaimoani. Parisuhdeterapiassa on käyty jne. Yksi vaihto ehto on tietenkin on miksi nyt ei enään maistu, pettäminen. Miksi helvetssä voi olla niin vaikeaa ja saada asioita hoitumaan molemmille toimiviksi. Seksin takia kun en missään nimessä halua viedä lapsiltani pois mahdollisuutta kasvaa molempien vanhempien kanssa. Ei tässä tieten auta kuin hoitaa itsenä jatkossakin tyhjäksi. Muuten meillä menee ruuhkavuodet huomioiden suhteellisen hyvin.

2

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onneavaanteil

      "...vaikka hän olisikin joskus halukas"

      A-seksuaali ei käsittääkseni Ikinä koskaan eikä varsinkaan milloinkaan halua eikä ole halunnut seksiä?

      Se vaan pitää päättää mikä elämässä merkitsee ja laittaa palikat tärkeysjärjestykseen. Jos olet hyvin swksuaalinen ihminen niin voi olla että et kestä masentumatta...

    • 9842

      Tyypillinen kuvio: seksi on miehelle päämäärä, naiselle välietappi. Elämä pettää jokaisen sukupolven vuorollaan, mutta suku jatkuu.

      Vaimosi ei enää tule haluamaan sinua. Hänen himonsa saattavat yllättäen herätä, mutta silloin kohteena on ihan uusi mies.

      Oma kokemukseni on, että viisitoista vuotta menee masennuksen merkeissä, mutta sitten seksi alkaa unohtua ja häipyä mielestä.

      Lohtuna on se, että lapset saavat hyvän lapsuuden. Muista, että sinussa ei ole mitään vikaa eikä vaimossasikaan. Vika on itse elämässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      79
      4167
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3134
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3092
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2917
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2844
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      42
      2583
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      317
      2560
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      232
      2233
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2096
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      45
      2037
    Aihe