Windows 10 Pro aktivointi ei onnistu

Superhyperpro

Tässäpä haaste aidoille Windows asiantuntijoille.

Tumpelot ja mussuttajat älkää vaivautuko.


----->

Ostin uuden Asus K551LN läppärin jossa Windows 8.1 (ei Pro).

Minulla on aiemmin hankittuna retail-versio Windows 7 Ultimate.



Poistin läppärin kovalevyltä kaikki partitiot ja asensin Windows 7 Ultimaten täysin tyhjälle kovalevylle.

Aktivoin Windows 7 Ultimaten onnistuneesti.

Päivitin Windows 7 Ultimaten päälle onnistuneesti Windows 10 Pron.

--->>> mutta mutta... Windows 10 Pro ei ole aktivoitu.

"This product key has not been activated"

"Error code: 0xC004C003

Error description: The activation server determined the specified product key has been blocked."



Nappaako tuo Windows 10 Pron asennus käyttöön jotenkin sen läppärin alkuperäisen Windows 8.1 OEM lisenssinumeron eikä käytäkään Windows 7 Ultimate lisenssinumeroa.

31

3222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 35vMS-leluja-ja-haittoja

      Error code Description
      0xC004C003 The activation server determined the specified product key is in use.

      Edellinen asennus pois käytöstä ja "numeromummolle" soittamaan.

      Sikataloudella menee kuulemma huonosti SUOMESSA.

      • Superhyperpro

        Unohdin mainita, että edellinen Windows 7 Ultimate asennus on käytössä noin kaksi vuotta sitten hajonneella kovalevyllä. Sen jälkeen samaa lisenssiavainta ei ole käytetty.

        Eilen kyllä sain tuon kyseisen W7:n aktivoitua, mutta kun päälle laitettiin W10 Pro, aktivointi oli poistunut.

        Jos vanha W7 asennus on syypää taustalla, niin miten tuon kyseisen asennuksen saa "pois käytöstä"?


    • ultimateacti

      Windows 10 Ultimatea ei ole olemassa, joten se ei voi sitä aktivoida.

      • 35vMS-leluja-ja-haittoja

        From Edition To Edition
        Windows 7 Starter Windows 10 Home
        Windows 7 Home Basic
        Windows 7 Home Premium
        Windows 7 Professional Windows 10 Pro
        Windows 7 Ultimate


    • tietävä

      Mene piratebay kirjoita hakuun Windows loader lataa daz loader uusin versio asenna se (aktivoi Windows 7:kan) asenna kaikki päivitykset lataa ja asenna Windows 10 pro päivityksenä. Nyt pitäis olla aktivoitu

      • M-Kar

        Lopeta se haittaohjelmien tyrkyttäminen.


    • "Error description: The activation server determined the specified product key has been blocked."


      Sinulle on jäänyt vanha asennus johonkin. Silloin se asennus pitää deaktivoida. Pääkäyttäjän oikeuksilla käynnistät command promptin ja komennat seuraavaa:

      slmgr.vbs /upk

      Tämä poistaa aktivoinnin jolloin voit aktivoida sen toisessa koneessa. Tarvittaessa soita Microsoftille jos aktivointi ei ole mennyt läpi.

      Muita vaihtoehtoja on, että kyseinen lisenssi on mitätöity. Eli se sinun "hankittu" Windows 7 Ultimate on joku piraatti ja samalla koodilla on useita asennuksia joten Microsoft on mitätöinyt lisenssin. Vaihtoehtoisesti olet sitten itse asentanut sitä Windows 7:aa moniin eri koneisiin monia kertoja ja saanut aktivoitua ja Microsoft on mitätöinyt siksi lisenssin.

      Jos lisenssi on mitätöity väärinkäytöksen vuoksi niin silloin korjauksena on uuden Windows lisenssin ostaminen.

      • Superhyperpro

        Kyseinen W7 on 100 % aito, pahvilaatikkoineen, hologrammeineen kaikkineen... ostettu Amazonista.

        Mutta itselläkin tuli mieleen, että onko ne himpatin mikkisoftan pirut mitätöineet lisenssin jostain syystä.

        En ole asentanut ko. lisenssiä kuin yhteen koneeseen, mutta siihen kylläkin yhteensä varmaan 12 kertaa (kaikkea pitää kikkailla) ja minulla on ollut se samassa koneessa kahdella levyllä yhtä aikaa käytössä (toinen ns. testilevy)... riittääköhän tuo syyksi mitätöintiin?

        Tällä hetkellä W7 lisenssi on edelleen "käytössä" tuolla testilevyllä, mutta sitä ei ole käytetty yli kahteen vuoteen koska se sanoi poks.

        Mutta niin kuin sanoin, sain ko. W 7 lisenssin aktivoitua vielä tiistaina puhelinpalvelun kautta.

        Vasta W 10 Pro alkoi mussuttamaan ettei aktivointi onnistu.

        Tällä hetkellä käytössä W 10 Home, tämän läppärin mukana tulleella W 8 OEM lisenssillä.


      • previewin_kautta

        Tuo näyttäisi olevan muilla foorumeilla yleistä, 0xC004c003 tulee kympin päivityksessä, jos Win7 aktivointi ei hyväksy alkuperäistä avainta ja joutuu tekemään puhelinaktivoinnin.

        Ei kai siinä muu auta kuin asentaa win7 uudelleen ja yrittää saada se aktivoitumaan alkuperäisellä avaimella joka siinä pakkauksessa on.
        Jos ei aktivoidu, niin päivitä build 10130:aan (joka ei ole hwid pohjainen ja aktivoituu geneerisellä avaimella) ja siitä valmisversioon. Voi myös asentaa 10130:n puhtaana ja jättää seiskan asennuksen väliin.
        MS aikanaan lupasi että insiderit jotka ovat preview-versioon päivittäneet, voivat päivittää valmiiseen kymppiin ja lopettaa insider jäsenyyden ilman että tarvitsee vanhaa 7/8:ia asentaa uudelleen. Se ainakin toimii hyvin, eikä tule aktivointiongelmia.


      • omaguru

        windowsin saa aktivoitua samalla koodilla useita kertoja! itsellä vanhasta serveristä rakenneltu kone, johon hakkeri tunkenut näppinsä pari kertaa, ja emolevy päätti sanoo poks kertaalleen... kone on syönyt about yli tonnin osat, ja siksi en ala mitään uutta lisenssiä hankkimaan... 4,3 teraa sisäistä muistia, 6 GT ram muistia(samat kammat tulis tilattuna maksamaan 500 e.) eikä oo mikään halpa näytönohjain. prossu amd phenom IIx4 3ghz, ja siinä "vähän" järeämpi tuuletin, 700 watin virtalähde, äänieristetty pyörillä kulkeva kotelo... pelikoneen osia melkoisesti sisältää hän, ja toi tonni ylittyisi varmaan reilusti, jos kaikki osat ite tilais netistä, ku oon noita hintoja huvikseni katellu... oon myös käyttänyt samaa koodia moneen muuhun koneeseen... nyt koodi on käyttökelvoton, mutta se on käytetty varmaan 20 kertaa... ainahan windows väittää, että koodin saa käytettyä vain yhteen koneeseen, mutta onneks noita koneen osia löytyy ostettujen lisäksi keräyspisteistä, ja monissa koneissa on vieläpä tuotetunnus tarra kyljessä:) liian kallista koota koneita ainakin myyntiin, jos maksaisi kaikesta täyden hinnan... itse tyhjennän pääkiintolevyn kokonaan, jos asennanwindowsin uudelleen... siksi tuo 300 GT levy on asennettuna, että varmuuskopioin tiedostot sinne useasti, jos jotain odottamatonta tapahtuu..


      • omaguru kirjoitti:

        windowsin saa aktivoitua samalla koodilla useita kertoja! itsellä vanhasta serveristä rakenneltu kone, johon hakkeri tunkenut näppinsä pari kertaa, ja emolevy päätti sanoo poks kertaalleen... kone on syönyt about yli tonnin osat, ja siksi en ala mitään uutta lisenssiä hankkimaan... 4,3 teraa sisäistä muistia, 6 GT ram muistia(samat kammat tulis tilattuna maksamaan 500 e.) eikä oo mikään halpa näytönohjain. prossu amd phenom IIx4 3ghz, ja siinä "vähän" järeämpi tuuletin, 700 watin virtalähde, äänieristetty pyörillä kulkeva kotelo... pelikoneen osia melkoisesti sisältää hän, ja toi tonni ylittyisi varmaan reilusti, jos kaikki osat ite tilais netistä, ku oon noita hintoja huvikseni katellu... oon myös käyttänyt samaa koodia moneen muuhun koneeseen... nyt koodi on käyttökelvoton, mutta se on käytetty varmaan 20 kertaa... ainahan windows väittää, että koodin saa käytettyä vain yhteen koneeseen, mutta onneks noita koneen osia löytyy ostettujen lisäksi keräyspisteistä, ja monissa koneissa on vieläpä tuotetunnus tarra kyljessä:) liian kallista koota koneita ainakin myyntiin, jos maksaisi kaikesta täyden hinnan... itse tyhjennän pääkiintolevyn kokonaan, jos asennanwindowsin uudelleen... siksi tuo 300 GT levy on asennettuna, että varmuuskopioin tiedostot sinne useasti, jos jotain odottamatonta tapahtuu..

        "windowsin saa aktivoitua samalla koodilla useita kertoja!"

        Toki. OEM Windowsia voi aktivoida äärettömän monta kertaa siinä koneessa mihin se on ensimmäisen kerran asennettu. Se kytkeytyy emolevyyn, ei merkitystä monta kertaa aktivoidaan siihen samaan emolevyyn.

        Retailia voi aktivoida äärettömästi mutta siinä on tärkeätä, että on yhdessä koneessa kerrallaan. Vanha asennus pitää poistaa ja sitten vasta uuteen koneeseen.

        "utsellä vanhasta serveristä rakenneltu kone, johon hakkeri tunkenut näppinsä pari kertaa, ja emolevy päätti sanoo poks kertaalleen... kone on syönyt about yli tonnin osat, ja siksi en ala mitään uutta lisenssiä hankkimaan... "

        Ei sillä ole merkitystä paljon olet osiin käyttänyt rahaa. Jos on OEM Windows, se vaihdetaan samalla kuin emolevyvaihtuu. Pois lukien jos on varaosatakuu vielä voimassa ja saa täysin samanlaisen emolevyn tilalle laitevalmistajalta niin toimii sillä.

        "oon myös käyttänyt samaa koodia moneen muuhun koneeseen... nyt koodi on käyttökelvoton"

        Ja tästä syystä. Olet itse pilannut sen Windowsin. Microsoftilla on oikeus mitätöidä lisenssi väärinkäytöksissä. Korjauksena tähän on uuden lisenssin ostaminen.

        "ainahan windows väittää, että koodin saa käytettyä vain yhteen koneeseen, mutta onneks noita koneen osia löytyy ostettujen lisäksi keräyspisteistä, ja monissa koneissa on vieläpä tuotetunnus tarra kyljessä:)"

        Ja se asennetaan kyseisen koneen emolevyyn sen tarran koodilla JA asennusmedialla. Niiden tietokoneiden mukana kun tulee se Windowsin asennusmedia, jos ei muuten niin palautusosiolla ja siltä asennetaan se ja se aktivoituu tämän tarran koodilla.

        "liian kallista koota koneita ainakin myyntiin, jos maksaisi kaikesta täyden hinnan.."

        Siis tietokoneita myydään uutena esiasennettuna Windowsilla, maksaa muutaman satasen, ei tonnia.

        Saman koneen voi myydä eteenpäin ja Windowsin voi asentaa uusiksi asennusmedialla mikä on mukana toimitettu. Jos on pöytäkone niin voi myös lisätä osia. Rikkoutuneita kiintolevyjä, muistipalikoita jne. voi vaihtaa.

        Täysin tyhjästä erillisistä osista jos kasaa koneen niin siihen voi ostaa halvalla Windowsin. Jos kokee Windowsin liian kalliiksi niin sitten ei osta Windowsia vaan laittaa jonkun halvemman.

        Jos sitten kusetat ostajaa, Microsoft mitätöi lisenssin kun huomaa väärinkäytöksen, sinä vastaat siitä myydystä koneesta. Jos koneet on uusia, vastaat niistä jollain tavalla 4v myyntihetkestä. 2v olet täysin vastuussa, 4v ajan pitää pystyä korjaamaan.

        Jos kone on käytetty, jäteosista kasattu niin vastaat silloinkin siitä puoli vuotta. Eli käytännössä joutuisit ostamaan ja asentamaan siihen uuden Windows 7:n tai palauttaa rahat takaisin.

        Jos käytät jotain "aktivaattoria" ja saastutat sen haittaohjelmalla, syyllistyt rikokseen joka voi tulla todella kalliiksi.

        Toisin sanoen, älä kuseta äläkä myy pa5kaa. Pidä tekemisen taso sellaisena mitä sen pitääkin olla.


      • AsusDeluxe
        M-Kar kirjoitti:

        "windowsin saa aktivoitua samalla koodilla useita kertoja!"

        Toki. OEM Windowsia voi aktivoida äärettömän monta kertaa siinä koneessa mihin se on ensimmäisen kerran asennettu. Se kytkeytyy emolevyyn, ei merkitystä monta kertaa aktivoidaan siihen samaan emolevyyn.

        Retailia voi aktivoida äärettömästi mutta siinä on tärkeätä, että on yhdessä koneessa kerrallaan. Vanha asennus pitää poistaa ja sitten vasta uuteen koneeseen.

        "utsellä vanhasta serveristä rakenneltu kone, johon hakkeri tunkenut näppinsä pari kertaa, ja emolevy päätti sanoo poks kertaalleen... kone on syönyt about yli tonnin osat, ja siksi en ala mitään uutta lisenssiä hankkimaan... "

        Ei sillä ole merkitystä paljon olet osiin käyttänyt rahaa. Jos on OEM Windows, se vaihdetaan samalla kuin emolevyvaihtuu. Pois lukien jos on varaosatakuu vielä voimassa ja saa täysin samanlaisen emolevyn tilalle laitevalmistajalta niin toimii sillä.

        "oon myös käyttänyt samaa koodia moneen muuhun koneeseen... nyt koodi on käyttökelvoton"

        Ja tästä syystä. Olet itse pilannut sen Windowsin. Microsoftilla on oikeus mitätöidä lisenssi väärinkäytöksissä. Korjauksena tähän on uuden lisenssin ostaminen.

        "ainahan windows väittää, että koodin saa käytettyä vain yhteen koneeseen, mutta onneks noita koneen osia löytyy ostettujen lisäksi keräyspisteistä, ja monissa koneissa on vieläpä tuotetunnus tarra kyljessä:)"

        Ja se asennetaan kyseisen koneen emolevyyn sen tarran koodilla JA asennusmedialla. Niiden tietokoneiden mukana kun tulee se Windowsin asennusmedia, jos ei muuten niin palautusosiolla ja siltä asennetaan se ja se aktivoituu tämän tarran koodilla.

        "liian kallista koota koneita ainakin myyntiin, jos maksaisi kaikesta täyden hinnan.."

        Siis tietokoneita myydään uutena esiasennettuna Windowsilla, maksaa muutaman satasen, ei tonnia.

        Saman koneen voi myydä eteenpäin ja Windowsin voi asentaa uusiksi asennusmedialla mikä on mukana toimitettu. Jos on pöytäkone niin voi myös lisätä osia. Rikkoutuneita kiintolevyjä, muistipalikoita jne. voi vaihtaa.

        Täysin tyhjästä erillisistä osista jos kasaa koneen niin siihen voi ostaa halvalla Windowsin. Jos kokee Windowsin liian kalliiksi niin sitten ei osta Windowsia vaan laittaa jonkun halvemman.

        Jos sitten kusetat ostajaa, Microsoft mitätöi lisenssin kun huomaa väärinkäytöksen, sinä vastaat siitä myydystä koneesta. Jos koneet on uusia, vastaat niistä jollain tavalla 4v myyntihetkestä. 2v olet täysin vastuussa, 4v ajan pitää pystyä korjaamaan.

        Jos kone on käytetty, jäteosista kasattu niin vastaat silloinkin siitä puoli vuotta. Eli käytännössä joutuisit ostamaan ja asentamaan siihen uuden Windows 7:n tai palauttaa rahat takaisin.

        Jos käytät jotain "aktivaattoria" ja saastutat sen haittaohjelmalla, syyllistyt rikokseen joka voi tulla todella kalliiksi.

        Toisin sanoen, älä kuseta äläkä myy pa5kaa. Pidä tekemisen taso sellaisena mitä sen pitääkin olla.

        "Jos on OEM Windows, se vaihdetaan samalla kuin emolevyvaihtuu."
        Mun mielestäni emolevy on vain yksi komponentti muiden joukossa, tärkeä osa tietenkin, muttei nyt mitenkään sen ihmeellisempi kuin vaikkapa näytönohjain tai prosessori. Näistä kolmesta jopa halvin osa, eli ei emolevy todellakaan ole se itse kone.


      • AsusDeluxe kirjoitti:

        "Jos on OEM Windows, se vaihdetaan samalla kuin emolevyvaihtuu."
        Mun mielestäni emolevy on vain yksi komponentti muiden joukossa, tärkeä osa tietenkin, muttei nyt mitenkään sen ihmeellisempi kuin vaikkapa näytönohjain tai prosessori. Näistä kolmesta jopa halvin osa, eli ei emolevy todellakaan ole se itse kone.

        "Mun mielestäni emolevy on vain yksi komponentti muiden joukossa, tärkeä osa tietenkin, muttei nyt mitenkään sen ihmeellisempi kuin vaikkapa näytönohjain tai prosessori. Näistä kolmesta jopa halvin osa, eli ei emolevy todellakaan ole se itse kone."

        Näytönohjain tai prosessori ei voi olla kokonainen tietokoneen rauta. Pelkkä emolevy sen sijaan voi olla.

        Se tietokoneeseen kytkentä tehdään käytännössä emolevyyn ja se tunniste muodostetaan sieltä löytyvien komponenttien tiedoista. Esiasennetuissa koneissa se aktivointiavain on myös vuosia ollut siellä emolevyllä.

        Joten, ei merkitystä miten sinä sen käsität mutta käytännössä menee näin, että kun emolevy vaihtuu niin silloin vaihtuu OEM Windows lisenssi. Parempi siis pysyä samassa emolevyssä mahdollisimman pitkään jos OEM Windowsia haluaa.

        Niille ketkä haluaa vaihtaa emolevyä usein, on sitten ne retail versiot, joten tässä ei ole mitään ongelmaa.


    • hygttders

      Minulla tuppaa "aktivoitumaan" vaikka kuinka yritän pitää sitä pois koneeltani!
      En enään uskolla päivittää w8... tehdas asennukset aina kun käynnistää koneen.

    • optiosanktio1

      Ilmeisesti avaimen toiminta perustuu tietokoneen raudan HWID-tunnukseen joka sinun tapauksessa on se W8,1 tunnus. Tuo tunnus säilyy samana vaikka vaihdat käyttöjärjestelmän johonkin muuhun viralliseen. Käsittääkseni tuo tunnus muuttu jos koneen raudalle tehdään muutoksioa esim vaihtamalla prosessori tms toiseen.
      En ole täysin varma asiasta mutta tuollaisen vaihdon jälkeen tuollaista ongelmaa ei pitäisi tulla. Korjatkoon viisaammat.

    • jätin_leikin

      Windowsien aktivointi on salatiedettä. Itse kyllästyin tähän salatieteeseen jo Windows XP:n kanssa ja siitä lähtien nämä aktivointileikit ovat saaneet jäädä.
      Microsoft ei ole missään kertonut kaikkia syitä jotka voivat vaikuttaa aktivointiin.

      Minulla oli varmasti aito tehdasaktivoitu Windows XP (OEM)joka jatkuvasti pyysi uutta aktivointia vaikka mitään laitemuutoksia ei oltu tehty. (ainoa suuri syntini oli se, että asensin siihen joitakin avoimen koodin sovelluksia. Vakavin taisi olla LibreOffice? Kun se Microsoftin aktivoitava Office ei kelvannut minulle)

      Tämän jälkeen olen käytellyt bsd-unixeja ja linuxdistroja ILMAN aktivointi riesoja.

      • optiosanktio1

        Mistä sinä pystyit sen varmistamaan että se oli varmasti aito...?
        Oliko kone ostettaessa uusi ja siinä aktivointikoodi mukana?
        Jos ostit käytetyn niin koodihan on voitu napata jostain toisesta koneesta joka oli edelleen käytössä jne... syitä on monia.
        Et sitten vaivbautunut selvittämään asiaa Mirosoftin tuelta. Aidot koodit kyllä aktivoituu viimeistaan puhelinaktivointina. XP:n aikaa jos aktivointi oli tehtu 5 kertaa niin sen jäleen aktivointi piti tehdä puhelimella.

        No onhan kaikki tietenkin mahdollista että sinulla oli "maanantaipäivän" tuote.


      • Superhyperpro

        optiosanktio1...

        No tuskin Amazon.co.uk Prime myy piraatteja. :)

        Melkoinen väärentäjä ja häksöri saa olla, että osaa tehdä paketoinnista täydellisen kopion hologrammeineen ja hologrammit myös DVD-asennuslevyihin.

        Lisäksi aina on aktivoinnit toimineet tähän asti ilman puhelinaktivointia vuodesta 2009.

        Niin ja kaiken olen aina ostanut uutena.

        Nyt viimeisimmän kerran aktivoin W7:n puhelimella koska tähän K551ln-koneeseen ei saanut toimivia verkkokortin / wlanin -ajureita.

        Kommenttisi: "Käsittääkseni tuo tunnus muuttu jos koneen raudalle tehdään muutoksioa esim vaihtamalla prosessori tms toiseen." ...voi valitettavasti pitää paikkaansa.



        Mutta kokeilenpa vielä joskus lähitulevaisuudessa esimerkiksi tuota "build 10130 -temppua".

        Kiitos kaikille neuvoja antaneille, vaikka varsinaista ratkaisua ei löytynytkään.

        Alkaa vaikuttaa mahdottomalta tehtävältä.


      • optiosanktio1

        Hei vedä henkeä...!
        Tuo minun aikaisempi (Mistä sinä pystyit sen varmistamaan että se oli varmasti aito...?) ei ollut sinulle osoitettu, kuten ei muukaan siinä kommentissa.

        Niin ja tuo rudalle tehdyt muutokset pitävät tosiaan paikkansa, sain vahvistuksen aika varmalta taholta.


    • Piratix

      Piraatteja käyttämällä olen välttänyt aktivointihelvetin onnistuneesti ja vuosia. Tarkemmin siis siitä lähtien, kun aktivoinnit keksittiin.
      Miksköhän ihmiset haluavat oikein maksaa ongelmista.

      • mitenvainn

    • Buahhahahahahahaha

      Koko homma taitanee olla trolli! Ei W10 päivitys ole kiinostunut edellisen windowsin aktivoinnista.
      Sen verran monta kertaa asentanut sen aktivoimattoman seiskan päälle. Eikä ole ruvennut kyseleen tyhmiä!
      Kysymys tulee, jos et rekisteröi uutta w10 omalla Ms-live tunnuksellasi.

      • Piratix

        No itse en ole ikinä edes tarvinnut mitään M$-live -tunnusta tai rekisteröintiä.
        Elämä on helppoa kun niin haluaa.


      • Facts-for-noobs

        Windows 10 ilmaispäivitys on kiinnostunut edellisen aktvoinnista, ilman aktivointia ei kymppikään aktvoidu ensimmäisellä kerralla, siis päivityksenä.
        Aloituksessa ongelma taas on ollut se että yritetään eri versiota aktivoida eri version päälle, ei Pro ja Ultimate ole sama asia.


      • AsusDeluxe
        Facts-for-noobs kirjoitti:

        Windows 10 ilmaispäivitys on kiinnostunut edellisen aktvoinnista, ilman aktivointia ei kymppikään aktvoidu ensimmäisellä kerralla, siis päivityksenä.
        Aloituksessa ongelma taas on ollut se että yritetään eri versiota aktivoida eri version päälle, ei Pro ja Ultimate ole sama asia.

        Vanhemmat Ultimatet päivittyy 10 Proksi, että sikäli kyseessä pitäisi olla sama asia.


    • ehhkäpä
    • teekkarinari

      Wittu, joita pellejä. Ostin Lada 1300 S:n. Kone tuuttasi. Ostin Opel Zafiran kytkimen. Miksi Ladani ei edelleenkään starttaa? Aloittjan kanssa nypitään kirppuja sen perseestä ja tätä ihmetellään.

      Asiallisia kommentteja pliis. Vain tumpeloille!

    • ripeä_duunari

      Miksi sitä itseään pitää kiusata erikseen aktivoitavilla ohjelmilla? Minä olen lopettanut näiden aktivoitavien ohjelmien käytön. Olen siirtynyt vapaiden ohjelmien käyttäjäksi.

      Jos näillä ei saa kaikkia töitään tehdyksi niin sellaiset työt saavat jäädäkin tekemättömäksi. Tarpeelliset työt tehdään kunnon työllä eikä millään aktivointipakolla.

    • Väärintoimittu

      windows kymppiä ei tarvitse aktivoida koska se aktivoituu itsestään hetken kuluttua asennuksesta. Samoin tekee puhdas asennus, sitäkään ei tarvitse erikseen aktivoida jos sen kopioi suoraan Microsoftilta usb tikulle.

    • sitsepelaa

      Näin on, kun kysytään tuotekoodia klikkaa vain kohtaa "Ei mulla ole mitään vitun koodia", ja näin W10 aktivoituu ihan itekseen.

      • Vanhaketju

        Jostain syystä täällä aktivoituu vain home versioksi, kun pitäisi aktivoitua proksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe