Riittääkö yksi mökki?

perusmökkeilijä

Kuten tunnettua mökkeily on suositumpaa kuin ikinä ennen ja lisää hurjaa tahtia edelleen suosiotaan. Jos tämä nyt jollekin vielä on epäselvää, niin kannattaa katsoa vaikka Huvilan ja Huussin katsojalukuja, aina vain uusia katsojaennätyksiä kuukausi kuukauden perään. TV tarjoaa jatkuvasti lisää mökkeily, puutarha tms ohejmia ja jos on käynyt mökki tms messuilla,niin ei meinaa sisään mahtua.
Monissa näistä ohjelmista on käynyt ilmi, että usein ihmisillä on 2 mökkiä, toisaalta jos mökkejä on 3-4, niin on monilla halua myydä yksi pois.
Itse päätyisin tuollaiseen 2-3 mökin optimiin, yksi varustellumpi rantamökki, yksi erämahenkinen ja sitten mahdollisesti yksi hiihtomökki.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buenavista

      erä/hiihto- ja saaristomökki yhdistelmä toimii mulla ainakin

    • Teltatkin.viihtyisiä

      Minua kiinnostaisi sotilasteltta, retkiteltta, harjateltta, soputeltta, huvilateltta, herätysteltta, juhlateltta. Ja pari kolme tonttia mihin niitä pystyttää. Sitten olisin teltta pystyssä.

    • lisäämökkejä

      Itsekin olen pannut merkille tuon mökkeilyn suuren suosion.Olen myös käynyt noilla mökki- puutarha tms messuilla ja melkein tympäsi kun ei kääntymään mahtunut.
      Kyllä tuolla kahden mökin systeemillä hyvin ajelee, ettei tule liikaa hoidettavaa.

    • MökkeliLoppuu

      Hahahahahahha!!!
      Mökkeily on hiipunut täysin. Onko mökki myynnissä eikä kauppa käy!?

      • perusmökkeilijä

        "Mökkeily on hiipunut täysin."
        Käyppä ajelemassa joku perjantai 5-tietä pohjoseen tai sunnuntaina
        etelään... ja muista varata riittävästi aikaa.
        Raportoi sitten uudelleen;)


    • mökkiläine.n

      Oiskohan useamman mökin omistamisessa myös sekin, että ne on peritty? Meillä on kyse juuri siitä. Pohjoisessa on yksi vaatimaton erämaamökki, upealla paikalla, mutta ajaminen sinne kestää. En halua käydä siellä ollenkaan. Sitten on järkevän ajomatkan päässä oleva mökki, jossa taas viihdyn todella hyvin.

    • Pillarilla-kumoon

      Tuo on ihan totta. Meilläkin on kolme mökkiä. Vanhempien ja isovanhempien jäljiltä perinnöksi jääneitä. No yksi on niin mätä, ettei siinä ole muuta käyttökelpoista kuin tontti - tai siis sehän on kaavoittamatonta joten ei siis mitään arvoa. Kyllä on kiva. Voi saatana miten osaakin olla kiva. Ja kukaan ei osta niitä kun ne on liian kaukana ja liian pieniä ja liian... vaikka sun helvettiä. Eikä tänä kesänä ollut vuokralaisiakaan kuin yhdessä juhannuksena. Minua oksettaa koko mökkitouhu.

      • Pillarilla-kumoon

        Olin vähän väärillä jaljillä. Ei meillä olekaan kuin kaksi mökkiä. Sen käyttökelvottomaksi mädäntyneen mökin tontti oli jo keväällä siirtynyt takaisin emätilan omistukseen eli sen tilan josta se on aikoinaan lohkottu. Kävin siellä vielä alkukesästä tietämättä, että se ei ole enää meidän:) Mökki ja muut rakennukset on kuulema nyttemmin jo pilkottu ja poltettu.


    • VitunMökki

      Kun pääsis mökeistä eroon. Saisi vihdoin hengittää.

    • köyhät_kyykkyyn

      Vain köyhillä on 3 mökkiä!!! Mulla on seuraavaa:RCI:n lomapaikka puerto ricossa,sitten on himos mökki,sitten löytyy pieliseltä yksi 152neliön mökki omalla 7000neliön tontilla ja sitten on vielä päijänteeltä 140neliön kanssa omarantainen hirsimökki vuodelta 2008,ai niin sitten on vielä virosta pärnusta yksi kiva mummonmökki.Tosiaan vielä löytyy perintömökki puron varresta juukasta,meinasi unohtua!On vaan semmonen 2.5hehtaarin tontilla,no pientähän tuo nyt on.Mielestäni alle 4mökin omistajien ei kannattaisi edes vaivautua noin köyhänä tänne kirjoitella mitään,alkaa hävettää kirjoitella noin köyhien kanssa samaan sivustoon...tulee tunne että ajavat velkaautoilla...hyi,pois täältä köyhimykset!Nyt vaan odotellaan että joku tyhmä maksaisi tuosta juukan paikasta 600th....mutta ei oikei ole kysyntää,saamari kun tarttis pikkurahaa ja ei haluais velkaakaan tehdä..Pitäis tuo 40th ajettu bmw X5 jo vaihtaa kun on ihan paska laitos.

      • Oliko-hiki-kun-heräsit

        Kerroppa missä sulla on Pielisellä mökki. Katselin rekisteristä noita tonttikokoja ja totesin, ettei sulla taida sellaista mökkiä olla ainakaan Pielisellä.


      • pakaapuhutmökitön
        Oliko-hiki-kun-heräsit kirjoitti:

        Kerroppa missä sulla on Pielisellä mökki. Katselin rekisteristä noita tonttikokoja ja totesin, ettei sulla taida sellaista mökkiä olla ainakaan Pielisellä.

        Ja koko Juukan saa 600 th vaikka se on isompi reilusti kuin 2,5hehtaaria.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3550
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2952
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2840
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2728
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2624
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2425
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      2058
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1867
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1773
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      165
      1723
    Aihe