Seinäjoen surmaaja tunnusti

Oliviaaaa

" – Vastaaja on ilmoittanut, että ulkopuolista tekijää ei ole, Kimmo Lampinen sanoo.

Teinityttöä epäillään murhasta, joka tapahtui Seinäjoella Joupin kaupunginosassa 28. huhtikuuta. Epäilyksen mukaan tyttö iski keittiöveitsellä kuolettavasti samanikäistä luokkatoveriaan. Tapausta tutkitaan murhana, sillä teon epäillään olleen suunnitelmallinen. Syyttäjän mukaan piirteitä on myös raakuudesta.

– Tietoon on tullut uusia asioita. Yksityiskohtia en voi tarkemmin avata, kun poliisin lisätutkinnat ovat kesken, kertoo Lampinen.

Etelä-Pohjanmaan käräjäoikeus antoi syyttäjälle perjantaina lisäaikaa syytteen nostamiseen. Syyte on nostettava 25. syyskuuta mennessä.

Lampinen arvioi, että asian käsittely alkaa käräjäoikeudessa lokakuussa. Murhasta epäilty tyttö on tällä hetkellä mielentilatutkimuksessa. Epäilty ja uhri kävivät Seinäjoen lyseon koulun kahdeksatta luokkaa.

Poliisi ei ole kommentoinut veitsellä tehtyjen iskujen määrää, mutta tilanne oli poliisin mukaan nopea ja yllättävä.

IS:n tietojen mukaan teossa on ollut ainakin osittain kysymys siitä, että tytöillä on ollut yhteinen ihastuksen kohde.

Tunnustuksesta kertoi ensimmäisenä Iltalehti.

Päivitys kello 16.40: Lisätty kohta, jossa syyttäjä kertoo teossa olleen piirteitä raakuudesta. "



Noniin H on tunnustanut. Mikähän siinä kesti noin ihmeen kauan? mutta keskusteltaisiinko vähän tästä aiheesta.

Oon ite miettiny et miten jotkut jaksaa puolustaa ees tuota H:ta? Ehkä joskus ihan alussa kun tuli tieto tuosta surmasta, niin keskustelupalstoilla sokeasti puolusteltiin tuota H:ta! Etenkin kaikki äiti immeiset.

Miten tekijän ikä voi saada joidenkin päät vitun sekaisin??? Löytyiskö näiltä kaikilta H:n puolustelijoilta sitten sympatiaa vaikka Lauri "Late" Johanssonille?? Epäilen.

Jotkut oikeen puhu, että kyllä 15-vuotias on niin NUORI, että ei se voi ymmärtää jos jonkun tappaa "vahingossa" ! Mitä helvettiä oikeesti ihmiset? ;o

15vee on 3v päässä täysi-iästä.
Jos on päästään niin ulalla ettei ymmärrä mitä voi tapahtua kun riehuu veitsen kanssa, niin aika PAHASTI ollaan kasvatuksessa jäljessä !
Ja tälläsen ihmisen tulis pärjätä sitten vielä omillaan 3v päästä, eikä alkuunkaan ymmärrä edes mitä tapahtuu jos veitsen kanssa heiluu...

Voi pyhä sylvi. Nyt mä kyllä huokasen.

Sitten vaikka uutisissa poliisi on monta kertaa myös tiedottanut ja hyvin painottanut, että TEKO ON OLLUT TAHALLINEN JA RAAKA. Eikä paikalla ole silloin ollut muita H:n ja O:n lisäksi, joten ulkopuolisen tekijän riski on olematon. Ne asian haarat on jo tarkasti tutkittu.

Eieiei, silti povataan palstoilla että ei se H voi olla syyllinen ja ei varmasti tehnyt tahallaan tuota ! ja vaikka mitä ihqua.

Oli jopa kaikkia hulluja teorioita että joku olisi lavastanut syylliseksi tämän 15v tytön!

Tainnu tulla vähän liikaa seurattua CSI:tä kun mielikuvitus noin hyvin juoksee...

Sitten on nämä jotkut vanhemmat jotka ei tajua suojella lastaan H:lta, eikä kaverit myöskään itseään. Vaikka tänä päivänä tilanne taitaa olla jo onneksi toisin päin, kun alettu pikku hiljaa näkemään millanen H on todellisuudessa. Jos ois kyse mun omasta 15-vuotiaasta lapsesta, jonka kaveri tekis jotain noin hirveetä kun MURHAIS toisen ikätoverinsa, niin ei todellakaan ois niin pimeen tyypin kaveri niin kauan kun on ala-ikänen koska mulla on velvollisuus suojella äitinä lastani kaiken maailman hulluilta!!!

Ja ei voi muuta sanoa kuin että NORMAALI 15-vuotias ei todellakaan murhaa! Tämä ihminen on todella hullu! Erittäin sairas!

Ja onnistunut pitkään vielä esittämään normaalia, pärjännyt koulussa ja urheilussa. Vetänyt kovaa kulissia ja pitkään pää kesti myös olla tunnustamatta. Empä ihmettelisi, jos mielentilatutkimuksessa vaikka paljastuu että tämä muija on PSYKOPAATTI. Eikä se ois yhtään liioteltua, vaan erittäin todenmukaista kun ottaa huomioon nämä kaikki seikat mitä tässä on ollut.

Sitä meistä ei kukaan tiedä millaista H:n kotielämä on ollut ja muutenkin, onko ollut rajusti vaikka kiusattu. Mutta jotakin kautta tuollasia perkeleitä syntyy. Se on yleensä monen asian yhteisvaikutus. Geenit ympäristövaikutus. Siinä yksiselitteisesti se. Vaikka tuo ihminen sais hoitoa, siitä tuskin tulee koskaan ylläri pylläri täysin normaalia.

Jos jonkun kanssa joskus pariutuu, niin todennäkösesti samanlaisen hullun ja toivon että murhaaja ei tule koskaan kasvattamaan lasta!

Esim. 2-vuotias voi vahingossa tappaa, jos vanhemmalta jää ase huolimattomasti lapsen ulottuville ja sisällä on myöskin luoteja ja posauttaa vahingossa sisaruksensa vaikka sitten hengiltä... Silloin se syyllisyys siirtyy vanhemmalle, koska 2v ei tietenkään tajua kauhean hyvin mitä tekee! Mutta kyllä jokainen 15v tietää, kun melkeen aikuinen, se on päivän selvä asia!

Naurettavin ikinä oli myöskin motiivi tähän murhaan. Yhteinen ihastus? :D nythän se ämmä vasta sen jätkän saakin kun paljastu murhaajaksi. ! Typerin veto ikinä. Miten joku 15-vuotias voi olla noin helvetin lapsellinen ...?

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varttihullu

      Sehän on meillä Kuopiossa hullujenhuonella mitattavana, Niuvanniemessä. Varmaankin saa hullunpaperit ja on vapaana kunhan voikukka alkaa nousemaan.
      Useasti olen siitä ohi aajnut autolla ja pongasinpa Sanna Sillanpään ulkoilemassa siinä Niuvantiellä.

      • Oliviaaaa

        No siellä päin niitä kaikkia hulluja asuu...

        Mutta onko tuo nyt todellista tietoa että se on siellä tutkittavana??? Mä taas oon kuullu et se olis Turussa.

        Voitko kertoa lisää meille tästä H:sta? Jos tiedät jotain? Millainen hän on jne? Sain vähän sellaisen käsityksen että olet hoitajana Niuvanniemessä.


    • kuin

      uutisen mukaan 2 tyttöä ihastui samaan poikaan josta daama sai alkunsa. sinänsä ihmeellistä kun täällä päin on varaa valita kun sinkku poikia ja miehiä pisaa pilvin pimein.

      • Oliviaaaa

        Näinpä. Monia hyviä kaloja meressä.

        Ei voi muuta sanoa kuin helvetin nolo ja pahasti yliammuttu juttu... Tai ennemminkin puukotettu.

        Millastahan tuon H:n elämä tulee olemaan kun pääsee vankilasta/hoidosta?

        Palaakohan Seinäjoelle... vai minne sitten ikinä meneekään... Mua pistää vihaksi koko likka... Toinen menetti ihan turhan takia henkensä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3189
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1560
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe