REnun Remppa

Aapuva_happi_loppuu

Mulla on nyt neljas vuosi korjatessa Rellun moottoria.
Minun piti ostaa varaosamoottori, mutta se olikin Volvon moottori eikä käy.
Aluksi munulla oli kaikki osat laatikossa, mutta nyt en ihan varmasti muista miten se oli purettassa.
Oliskohan jossain joku opas jpssa kerrottaisiin helpolla miten rellun moottori saadaan läjättyä?

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskavastaava

      Joo ois opaskirja löytyy netistä:hullu puutarhuri.myy se paska ja osta uus auto.rentoa loppuelämää!

    • jfksljfklsdjfksdl

      Olisit ottanut kuvia joka vaiheesta purkaessasi konetta. Yksityiskohtaisia ohjeita tuskin lienee muualla kuin merkkiliikkeen kautta saatavissa ja hinta on varmasti huikea. Toinen vaihtoehto on hankkia toinen moottori jota voit purkaa kuvia ottaen samaan vaiheeseen missä nykyinen moottorisi on, samalla voit kunnostella vaikka kumpaakin ja lopulta sulla olisi kaksi hyvää moottoria josta toisen laitat autoon ja toisen voit myydä.

    • turaukko

      Perusmoottorin saa kasaan ja paikalleen 4tuntiin,ei siinä vuosia mene. mutta tarviisit kyllä varmaankin apulaisen,noissa oppaiden kuvissa ei välttämättä näy osien järjestys,ei niitä voi noin vain heitellä.Onko runkolaakerin ja kiertokangen laakereiden kannet numeroitu? Ne ei käy väärille paikoille,miten päin männät ovat? Ym. kysymyksiä saattaa tulla eteen. Öljyä sitten joka väliin eikä roskia.

      • cappas

        -onkohan tuolla mäntien suunnalla niin väliä , vaikka kaikkihan pitäisi koota niinkuin on alunperin ollut,selvä se..


    • zsxcdf

      ""-onkohan tuolla mäntien suunnalla niin väliä ""

      No on sillä, männäntappi ei ole keskellä mäntää, vaan sivussa ettei tule vääntöä työtahdin aikana, tai tulee sitä mutta ei niin paljoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe