TUKSU JA HOMOKAASU.

Nytonämmäsekaisin

Johanna Mia Tukiainen

17 min ·

.Kuulin miamilaiselta ystavaltani, etta valtiot ruiskuttavat jotain myrkkya ilmastoon mika aiheuttaa erilaisia sikiovaurioita, mm. homoutta (minulla on homokavereita, ei mitaan pahaa teita vastaan, mutta nama ovat erikoisia teorioita), lentokoneilla ruiskuttavat myrkkya jotta haluavat pysayttaa mm. ilmatilan lampenemista. Ihmiset elavat epatietoisuudessa. Raskasmetallit aiheuttavat mm. sikiovaurioita joista johtuu osittain myos homous

12

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahahahehhehhehheeeee

      Ämmä on niin sekaisin että tarvitsee välitöntä hoitoa. Mahtaa vanhemmat olla ylpeitä sekopää pellestä. No kohta lähtee istumaan ja miettimään homokaasun syvintä olemusta.

    • kaikkea.sekin.uskoo

      Hahahhaaaa! Ai nyt Tuksu uskoo jo chemtrails-salaliittoteoriaankin. On se outo.

      • kaasujajoo

        Uskoohan Tuksu illuminaatti-salaliittoonkin. Joku kertoi että US-dollarissa on kolmio-silmä-symboli ja siitähän se innostui. Nyt on vapaamuurarit ja valaistuneet Tuksun unissakin. Taudinkuvaan kuuluu tuo vanha hourupäiden uskomus että yliäänikoneista levitetään ilmakehään kaasuja. Kumma juttu että ne tehoavat vain Johanna Tukiaiseen.


    • DIpilä

      Kyllä se jokin epänormaalius on, että ihmisen "piuhat" päässä kytkeytyvät niin, että hänestä tulee homo. Jos homous ei olekaan geneettistä, sitä kannattaa yrittää parantaa.

      • Lienet tämän kaasun uhri? Kukaan järkevästi ajatteleva ei nimittäin yritä korjata sellaista, mikä ei ole rikki.


      • DIpilä

        Monesko sukupolvi on menossa isäsi puolelta siten, että miehet ylenevässä polvessakin ovat olleet homoja. Oletko itse neljännen vai viiden polven hintti?


    • määnii

      Mitäs se Tuksu on facessa eläviltä tapettavista possuista runoillut?

    • eikaikkitykkää

      Johanna Mia Tukiainen En ole homo, enka lesbo, mutta en todellakaan tuomitse heita. Minua kiinnostaa se ilmiona, koska se on luonnosta poikkeavaa. Aitini uskoo, etta se johtuu sikiovaurioista

      Tykkää · Vastaa · 9 min

      Olli Loukola voi nyt Johanna mä en enää pidä noista sun jutuist koskien tätä aihetta.... ei kaikkien tarvi palvoa P....a!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Tykkää · Vastaa · 3 min

      • Duetto-JT-OL

        Olli-homo saa nyt sitten kenkää Dolls-Duetosta.


    • Plottis

      Miten Tunkki voi olla aina vain noin sekaisin? Miksi läheiset eivät hanki hänelle apua? Surullista.

      • ongelmakiistetään

        Sen läheiset ovat samaa maata, eivät tunnista ongelmaa, eivät myönnä sen olemassaoloa.


    • kuycfv

      Kaasua Komissario Pepponen laulaa Popeda

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3270
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe