Eikö oo mitään muuta kerrottavaa. ..

mormuskatti

Kyllä on mahotonta kairaamista nämä sivut vaikka ei oo etes järvet jäässä. Enää kehtaa sanoa, että ikään ollu koko paikkakunnalla. Ihan mistä tahansa naapuri kunnasta esittää olevansa... Tai vaikka Paanajärveltä.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paulilletiedoksi

      Tämä Suomi24 on Aller yhtiön omistaman firman omaisuutta.
      Ilmoita Pauli Aalto-Setälälle, että ryhtyy toimenpiteisiin, tässähän menee heidänkin firmansa maine lopulta, kun antavat Suomussalmi palstan rönsyillä törkyä, jolla ei ole itse asiassa mitään tekemistä suomussalmelaisten kanssa.

      • jaäkkiä

        Jumalauta kaikki on tässä kunnassa tapahtunut, painu vittuun nää pitää kaikki selvittää ja henkilöt erottaa ja heti !


      • meehänoikeustalollesiitä
        jaäkkiä kirjoitti:

        Jumalauta kaikki on tässä kunnassa tapahtunut, painu vittuun nää pitää kaikki selvittää ja henkilöt erottaa ja heti !

        Kirjoita tuomarille käräjäoikeuteen. He varmaan kuuntelevat sinua.


    • Seko-Eesau

      Kuulehan seko-Esa. Ketään ei sinun paskakirjoittelujesi ansiosta eroteta eikä mitään selvitetä. Ainut seuraus on että joudut itse lukkojen taakse (taas) ennen pitkää ja ihan oman sekopäisyytesi ansiosta. Kuulut paikkaan missä on lukot väärällä puolen ovea.

      • korkeinaikapuuttua

        Sitä ihmettelen, miksi nuo ihmiset, joita hän nimeltä mainiten täällä herjaa, eivät tee hänestä rikosilmoitusta?


      • etmistäämittääälyä

        Kokeilehan pökelö ruveta vielä Poliisin kanssa tappelemaan.


    • Hintti-Esa

      Taitaa olla Eesaulle sateenkaarifilmit tuttua katsottavaa.

    • Huonoa..mainetta

      Harmittaa kun päättäjätkin saavat rikostuomioita. Kertoo kaiken olennaisen kyseisestä kunnasta.

      • eisenkummempia

        Tekevälle sattuu.


      • Astaontiennyttään

        Ja kaikki on totisinta totta!
        Todiste tässä:
        Liite2 eli viesti Pentti Polviselta Esa Heikkiselle

        Päiväys: Thu 9 Apr 2009 22:40 0100 [09.04.2009 22:40:00 EET]
        Lähettäjä: Pekka Paateri
        Vastaanottaja: [email protected]
        Vastausosoite: Pekka Paateri [email protected]
        Otsikko: hei Kun se eka kerta siellä Oulussa käynnin suhteen meni pieleen sen tulipalon takia ja se Petrin kanssa puuhastelu jäi tekemättä. Kun kevään tullen menen oppilaiden kanssa luokka retkelle Ouluun,niin tule sinne, niin mennään Petrin asunnolle ja minä pystyn järjestämään porukkaa ja kaljaa tietysti hommaan, vaikka sinä et sitä käytäkään, joku kokki ja muita miehiä on tulossa sinne. Tätä olen tehnyt hänen luonaan jo useita kertoja eli heti kun tapasimme hänet eka kerran toisen miehen kanssa ja jo samana kesänä hänet vein Helsinkiin, missä hän oli muiden miesten ja minun käytössä. Eipä tässä muuta, kuin odottelemaan sitä Oulun reissua
        Terveisin Pena


      • seonfakta

        OAJ on todennu, että koko YHTEISÖ ON SAIRAS jo vuonna 2009 !


      • Apina-esa
        seonfakta kirjoitti:

        OAJ on todennu, että koko YHTEISÖ ON SAIRAS jo vuonna 2009 !

        Ai että sinä olet sairas? Sammaa paskaruikutusta päivästä toiseen. Suksi perseeseen eesau.


      • miettikääsitä

        Ja esa itse ollu reissuilla mukana!!!!


      • Esan-Retket
        miettikääsitä kirjoitti:

        Ja esa itse ollu reissuilla mukana!!!!

        Nimenomaan!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe