Palstalaisten käsittelyyn olkaa hyvä.

Eenokki

Uskosta osattomina me emme pitäneet kiinni Jeesuksesta. Emme välittäneet Hänestä ollenkaan tai emme kovinkaan paljon. Siksi emme myöskään tulleet Jeesuksen luokse uskossa Häneen. Tästä syystä olimme syntisiä ja matkalla kadotukseen .....Tämä yllä oleva on jaikalin oppia.......

Jaikali selittää että ensin pitää tulla uskossa Jeesuksen luokse siis välittää Hänestä tai välittää jonkin verran. Jos ei niin tapahdu ollaan matkalla kadotukseen.
Raamattu sanoo että pitää tulla katuvana syntisenä Jumalan luokse, nähdä Jeesus syntisten ja varsinkin uskovien. Vapahtajana tunnustaa pahat teot ja rukoilla sielunsa tähden että Jumala vanhurskauttaisi ja antaisi rauhan sydämeen.

Jaikalille syntisyys käsittää vain sitä aikaa kun jaikali ei välittänyt Jeesuksesta tai vain ei kovinkaan paljon.
Nämä kaksi kuplettilaulajaa ovat hännistään toisiinsa sidottuja.
Jaikal ei vieläkään halua edes kuulla että hänen puhdistusaineensa ei poista syntisyydestä mitään eikä jaikal ei halua korvillaan kuulla sanaa olen syntinen.

Jaikal ei halua kuulla olevan syntinen ja tomumaja ei tahdo kuulla että ei ole kristilliseen avioliittoon vihitty ja että hänellä ei ole uskoa muuhun kuin jaikaliin joka hellästi silittää päätä tai tomumajalla on sittenkin uskoa,nimittäin uskoa varsinkin itseensä.

Tomumaja taas myöntää olevansa syntinen ja nolla no sitä olen minäkin, mutta tomumaja ei halua tulla Jumalan auttamaksi ja opettamaksi, sen tähden kilauttelee kaverilleen ja etsii olkapäätä mihin nojaa, Itkeä pillittää iso "painonnostaja"mutta on suuri synti etsiä apua sellaisilta ihmisiltä jotka tahtovat sitoa ihmisiä itseensä ja omituisiin oppeihinsa.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aamuun.uuteen

      >>Tomumaja taas myöntää olevansa syntinen ja nolla no sitä olen minäkin, mutta tomumaja ei halua tulla Jumalan auttamaksi ja opettamaksi, sen tähden kilauttelee kaverilleen ja etsii olkapäätä mihin nojaa, Itkeä pillittää iso "painonnostaja"mutta on suuri synti etsiä apua sellaisilta ihmisiltä jotka tahtovat sitoa ihmisiä itseensä ja omituisiin oppeihinsa.<< "Iso painonnostaja" kiitos tunnustuksesta, ei nyt aihetta itkuun vaan riemuun. Painotkin nousivat okein kivasti, juuri nostelin.

      Sulle eenokki ja minulle läksyä alla. (läksyä olen jo lukenut lue sinäkin) lueskellaan sitä ihan että jää pysyvästi mieleemme.

      Kol. 3:13
      Pitäkää huolta, että tulette toimeen keskenänne, antakaa anteeksi toisillenne, vaikka teillä olisikin moittimisen aihetta. Niin kuin Herra on antanut teille anteeksi, niin antakaa tekin.

      • Eenokki

        Läksyt luen ja jos ne osaan tarkastan aina miettien, kelpaavatko ne Herralle. Täten omatunto kiittää siitä eikä ole tarpeen pyydellä anteeksi.
        Koko elämä on läksyjen lukemista. Näpätyksiä tai jopa luunappeja kyllä välillä tulee, mutta ei pidä lannistua. Näpätykset ovat armoa Herran kädestä. On oikein muistuttaa anteeksiantamisesta.
        Ihmisellä ei pysy kovin kauan aikaa leipä ja makkara vatsassa eikä tieto päässä, siksi on tankattava niitä läksyjä ja välillä katsoa aapiskirjaa.


    • Siinäpä meille taas todistus.Itse todistaja tekee syntiä ojentaakseen muita,joita katsoo kieroon pahan silmällä.Samanlainen rääväsuu kuin aiemmin vuosia sitten muuan palstalla kirjoittaja.Rääväsuun irtiotto-sopisi Eenokille vastaukseksi.Eikös syntisi paina/onko lainkaan omaatuntoa?Toisen parjaaminen on synti.Hyvä esimerkki olet uskovaisista,jotka huomauttavat toisella olevan malka silmässä,kun itsellä siellä on seiväs!

      • Eenokki

        Enhän minä parjaa huomautin vain palstalaisille ja varsinkin eräälle teeskentelijälle, jota kerroin haureuden synnistä. Sanoo itseään uskovaksi, elämää vanhan naisen kanssa hyväksi teoksi, siis ei synniksi. Joku pelkää että joku toinen tekee totisen parannuksen ja vie sen ylimääräisen olennon jänkhälle oppimaan vanhurskautta.


    • musuf

      Liekkö uskoa olleskaan tällä palstalla? Outoja hyypiöitä pilvin pimein.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 178
      1903
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1353
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1164
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1085
    Aihe