Iskä rankaisee mua jatkuvasti

Xxx_tommi

Mun iskä kurittaa mua koko ajan millon mistäkin pikku asiasta. Joudun laskee housut alas ja menee sen polvien päälle ja se läpsäsee mua pepulle. Se tietää että selkäsauna on laitonta siks se vaan läpsäisee hiukan. Ei se muuten mut on nii vitun nöyryyttävää se tilanne. Toistuu vielä usein. Kukaa ei usko mua. Koska tää loppuu? Täytän kohta 14.

22

62

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piiskauskiellettävä

      Sano sille että oot jo iso poika ja se tuntuu homolta tai uhkaat kertoo sossuille. Mun mielestä yli 10 vuotiaita poikia ei sais piiskata koska se voi tuntuu sillo jo seksuaaliselta häirinnältä pojasta.

    • Xxx_tommi

      Onko se sustakin siis homoa?

    • piiskauskiellettävä

      No onhan se jos mies läpsii toista miestä ja etenki paljaalle perseelle. Puhu sille että keksii muita menetelmii tai pidät ees kalsarit jalas mut ton on loputtava oot jo iso äijä. Muutenki ongelmat pitäis hoitaa puhumalla ei väkivalloin. Jos ei auta nii meet terkkarille puhumaan.

    • perperpervoo

      50vuotiaan alottajan perverssi seksifantasia.

    • Xxx_tommi

      Emmä saa pitää alkkareita. Ja koska on jo karvoja niin tää on niin hävettävää. En uskalla mennä puhuun tästä. Onkohan muilla tällasta? Kukaan ri kerro ku häpeää.

    • 567675765

      Tuo on tyypillistä vanhoillislestadiolaisissa perheissä. Lapsia raiskataan niin ahkerasti kuin jaksetaan ja VAIN toinen vanhoillilestadiolainen voi antaa synnit anteeksi. Sen jälkeen perheessä ei puhuta moisista koska naapuri setä on karkoittanut isin synnit, joten ongelmia joista puhua, ei ole.

    • Xxx_tommi

      Ei me olla uskovaisia. Onx täällä ketää jolla on sama kohtalo?

    • sissee

      siis täh!kieltäydyt moisesta tollane rangaistus on laiton,älä alistu enää.

    • Xxx_tommi

      En uskalla pistää vastaan. Onko sulla ollu joskus tollasta?

      • meeeehelevettii

        Mitäs masokisti-pedofiili-homo oikee valittaa?


    • Xxx_tommi

      Ja en siis homo ole!

    • Onko_tästä_jotain_apua

      Näyttää että et löydä sellaista joka on kokenut samaa, tietenkin hyvä ettei sellaisia muita olisikaan, mutta selvästi tarvitsisit vertaistukea. Tuossa jo ohjailtiin terkkarille, se on hyvä neuvo. Kerro kuitenkin ensin isälle, että aiot mennä, jos uskot ettei siitä seuraa isompaa pahoinpitelyä. Isäsi on selvästi omituinen. Etkö voisi äidille kertoa?

    • Xxx_tommi

      En uskalla sanoa isälle enkä kertoa terkiarille . Kyl äiti tietää se on nähny monta kertaa. Mä en voi oikee uskoa että olisin ainut! Oonko oikeesti?

    • piiskanonloputtava

      Varmasti monet muut pojat saa vielä piiskaa persuuksille, kato vaikka perhe palstalta kurinpito osio. http://keskustelu.suomi24.fi/perhe/kasvatus/kurinpito Jotain tolle pitää tehä koska et haluu enää kokee tollasta paskaa. Rohkeutta vaa, puhut ensin mutsis kanssa, jos ei auta viet asiaa eteenpäin. Joku muu rankaisukeino pitää olla koska oot jo murkkuikänen ja se tuntuu homolta ja nöyryyttävältä. Tai ees et saisit pitää alkkarit välis.

    • Yks_kiltti_poika

      Te ootte outoja. Mä saan ihan remmiä pakaroille faijalta ja olen 15v. Mäkin oon perse paljaana. Miks te teette tollasta numeroo asiasta? Mua ei haittaa ei se nyt paljoo satu. Netissäkin on samanlaisii videoita.

      • trollipoika1000000000

        Trolli


    • Xxx_tommi

      Joudutko säkin kiltti poika olee pippeli paljaana eiks sua hävetä?

    • 54321q

      Mie ihmettelen et tuo kiltti poika ei piä sitä minnään. Kamalaa semmonen on.

    • Apuaannan
    • fjfkfodod

      Mä en kyllä menis siihe että se läpsäsee perseelle. Vittu huutaisin sille nii että ei enää homostelis

    • Muahävettääajatuski

      Hyi noloo!

    • MelkoVarmasti

      Kyllä se sitten loppuu, kun olet armeijan käynyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1733
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      204
      806
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe