Kilon talli, teidän mielipiteenne?- tapiolan.

Hevoshullu2015

Heippa kaikille :)!
Aloitin ratsastuksen kilon tallilla. Minun mielipiteeni:
Hipposport on aivan tosi lähellä tallia (100-50metriä).
Hyvä maasto, tilava maneesi ja kenttä.
Ihanat ponit (hevosista ei ole kokemusta)
Lempi hevoseni on Suffeli, Ringel ja Lyra.
Hyvä tallihenki, mukavia ihmisiä ja hyvät ratsastuksen opettajat!.
Tapiolan tallin kokemuksiani:
aika pieni maneesi, ei maastoa, tarhaa käytetään kenttänä.
Pulaa tallihenkilö kunnasta (alkeiskurssilla ei riittänyt taluttajia ja 2tallihenkilö-kunnan ihmistä laittoi ainakin minun ponini koko ajan valmiiksi ja minä en oppinut mitään.) Oli kyllä ihanat ponit :)!. Ei päästy kokeilemaan laukkaa alkeiskurssilla.
Alkeiskurssi maksoi paljon ja oli vaan jtn 10ratsastuskertaa toisin kuin kilon tallilla: 17ratsastus kertaa ja paljon edullisempaa siihen verrattuna kuin tapiolassa!
sitten se että kilossa on monta aitausta minne laitetaan hevoset ja tapiolassa vaan yksi pieni aitaus mitä käytetään myös kenttänä :/.

4

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hevoshullu2015

      Tässä oli nyt vain minun mielipiteeni, en halua mitenkään niinku halua huonoa mainetta tapiolan ratsastuskoululle! Haluaisin saada teidänkin mielipiteitänne :).
      T: Hevoshullu2015

    • Kilolainen

      Kuuden vuoden kokemuksella voin sanoa että Kilo on kyllä hyvä talli. Siellä olen ollut itse pienenä aloittelijana, myöhemmin alkeisleirillä avustajana, edennyt paljon. Oma opettajani ehdottomasti paras, joka minulla koskaan on ollut! Kerran olen jo sieltä lähtenyt, sillä kuvittelin ettei talli riittänyt, mutta ihana opettaja ja hyvä tallihenki toivat mut taas lopulta takaisin ;) Suosittelen!

      • Hevoshullu2015

        Kivaa kun joku kertoi mielipiteensä :-).
        Olen samaa mieltä Kilolainen että kilon talli on hyvä :)


    • Kilossakäyvä

      Kilon talli on todella hyvä! Todella hyvä ilmapiiri ja apua saa jos tarvitsee! Kivat ponit. Suosittelen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2180
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      174
      1701
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1577
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1362
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1207
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1079
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe