Cryptlib ?

Koodaaja82

Tomiiko teillä tämä web -osoite ?

http://cryptlib.com/

Itse en tuohon pääse, eli joko palvelin on (ja on ollut jo pidempään) nurin...

TAI

paikalliset viranomaiset ovat estäneet pääsyn tuonne.

Kirjoitan tätä siis Suomen (ja EU:n ) ulkopuolelta.

Pääsettekö te muut em. web -sivustolle ?

Olisi nimittäin tuolle tarvetta.

OpenSSL:ään en luota, eiköhän sen "laatu" tullut selväksi HeartBleed -tapauksen yhteydessä.

4

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä-toimii

      Suomesta.

    • valtiollista_sensuuria

      Kuinka yleistä tuollainen on, että jokin valtio estää omalla alueellaan pääsyn esim. juuri cryptlibin lataussivulle, ilmeisesti estääkseen sen, etteivät maan asukkaat voisi ladata salauskirjastoja ja hyödyntää niitä omatekoisissa ohjelmissa?

      • Turbo-Urpo1

        Aika helvetin yleistä, minäkin kärsin niin maan perusteellisesti juuri tuosta samasta onglmasta päivittäin.


    • Auttaisiko_VPN

      VPN -palvelullahan kai voisi vastaisuudessa kiertää tämäntapaiset ongelmat !

      1. Onko ilmaisia VPN -palveluita olemassa ?

      2. edullisimmat maksulliset ?

      3. Jos on Suomessa laajakaista kotona, ja jos sitä ei aio irtisanoa matkan ajaksi, niin ehkä voisi kotiinsa jättää vaikkapa Raspberry Pi:n konfiguroituna jonkinlaiseksi välityspalvelimeksi.
      Tässä tapauksessa väärinkäytön estämiseksi se pitäisi kai konfiguroida siten, että sille ensin kirjaudutaan, ja vain kirjautunut käyttäjä pääsee käyttämään VPN -palveluja.

      Turbo-Urpo1:

      oletko:

      a) jatkuvasti matkoilla jossain, jossa paikallinen hallitus sensuroi internettiä ?

      b) Suomessa, mutta katselet päivittäin esim. Matti Nikin kotisivuja (tai jotain muuta vastaavaa, jota Suomessa sensuroidaan ilman perusteita).

      Virallisestihan Suomessa sensuroidaan vain lapsip0rn0a mutta epävirallisesti sensuurilistalle on päätynyt muutakin, esim. Matti Nikin kotisivut, ja eikös Thaimaan prinsessan kotisivutkin joutuneet Suomessa sensuroiduksi (ihan vahingossako ?)

      Tuo on muuten mainio vasta-argumentti sensuurille: jotenkin kummasti sensuurilistalle yleensä päätyy sivustoja, joita siellä ei pitäisi olla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3630
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2982
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2880
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2758
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2663
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2149
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1897
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      190
      1833
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1827
    Aihe