Varokaa Vuoksenniskalla

Maaku4

Varokaa Vuoksenniskalla R-kioskin takaista tietä (Näreharju). Tulin viikonloppuna Kengurusta pois ja oli tarkoitus mennä näreharjun yli ja talojen välistä ylös omakotialueelle. Siinä näreharjutien vieressä oli 3 jätkää. Venäläisiä puheesta päätellen. Yrittivät ensin pummata tupakkaa. En antanut. Sen jäkeen pummasivat rahaa. En antanut. Sen jälkeen yksi heistä tönäisi minut maahan. Onneksi kaverini sattuivat ajamaan ohi ja pysähtyivät. Ryssät lähti tosi nopeasti juoksemaan pois. Ajattelin että jos kavereini eivät olisi ajaneet ohi siitä niin olisi voinut sattua pahasti. Tulevat tänne Suomeen eivätkä osaa käyttäytyä ja sitten vielä ihmettelevät että miksi venäläisiä vihataan

17

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 77786

      Olen nähnyt heidät 2-3 viikoa sitten. Kävelin silloin vuoksenniskantiellä niin he olivat vuoksenniskantien ja näreharjun välissä yöllä ja viittoilivat minua tulemaan sinne varjoon. En mennyt ja taisi olla oikea ratkaisu

      • släpsläp

        Niitä asustaa siinä yhes 3kerroksises raplinkipintaisessa talossa, siinä missä on niitä ihmeen auton ropposia pihalla.


      • Niskapetteri

        Mikä talo?
        Ainoa talo joka olisi kuvauksesi mukainen Näreharjulla on Vuoksen Verhoomon viereinen talo, joka on nykyään majoituskäytössä, eikä siinä asu vakituiseen ketään.


    • Pelle9

      Ollaan ajettu viikonloppuna siitä näreharjun ohi niin siinä lähistöllä on välillä yöllä näkynyt pari henkilöä. Poliisit vois alkaa pyörii siellä niin meno ehkä rauhottuis

    • Harakka4

      Pitää viikonloppuna kattoo että näkyykö niitä siellä

    • mansikkala123

      Jos ne olis siinä niin pitäs mennä yksin ohi ja kaverit odottas jossain sivummalla jos jotain alkaa tapahtuu niin kaverit paikalle. Ja sit katotaan kun ryssät saa turpaan

    • Kuluttaja

      Jos nekin lukee tätä niin viikonloppuna ne varmaan pysyy sisällä

      • työtön00021

        No sen näkee sit yöllä


    • Lauri21

      Tänään yöllä noin klo:00:30-02:00 käyn kattoo jos niitä näkys

    • mehmetkamelinpaska

      Kohta voit katella kun näitä Kamelikuskeja Vuoksenhoviin

    • raakarolle

      ryssät ketoon VOISSAPAISTETUILLA ei asiaa sivistysvaltio Suomeen..

    • Harakka4

      Ei ne varmaan tuu niskalle ku on tollanen myrsky

    • ABC1231008

      Ei ollu ketään. Ens yönä meen katsoo uudestaan

    • turveteoloa

      120 kg isänmaalisuutta ja puolikiloopartaa. Toivotan tervetulleeks irakin nälkänäkevekävt pakoloiset jos kävelee mun ohi, mun asuntoon.

    • Niinii9

      Lauantain ja sunnuntain välisenä yönä ne oli siellä taas.

      • Alfa_ja_Omega

        Juu. Kävelin sillon niitten ohi mutta ei ne tehny mitään ku poliisit sattu ajaa just sillon vuoksenniskantietä siitä ohi ku olin melkein niiden ryssien kohdalla. Poliisit olivat varmaan niiden mielestä vähän liian lähellä


    • Alfa_ja_Omega

      Eihän ne uskalla tehdä mitään jos poliisit on lähettyvillä ja ne ryssät käyvät kiinni vain silloin jos niitä on enemmän kuin Suomalaisia. Nähtiinhän se sodassakin että ei ne pärjää yksi yhtä vastaan Suomalaisten kanssa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe