Eilen aamuyöstä oltiin mun ystävän kanssa lähdössä Club 96 kotiin päin. Minä tilasin taksin, koska olin menossa Lohtajalle ja kaveri aikoi kävellä kotiin kun oli niin lyhyt matka.
Päästyäni itse perille, soitin vielä kaverilleni ja sain kuulla mitä oli tapahtunut...
Hän oli loppu matkasta huomannut, että joku seuraa. Lähellä kotiaan hän oli lähtenyt juoksemaan, jolloin ulkomaalaistaustainen mies oli tarttunut häntä kädestä kiinni ja huutanut jotain omalla äidinkielellään.
ONNEKSI samassa eräs suomalainen herrashenkilö oli juossut paikalle ja huutanut miehellä että päästää ystävästäni irti. Samantien mies oli lähtenyt juoksemaan pois paikalta.
Paikalle tullut herra kertoi ystävälleni, että oli jo kaukaa huomannut, kun mies oli lähtenyt seuraamaan häntä. Hän oli lähtenyt kävelemään heidän peräänsä, varmistaakseen ettei mitään tapahtuisi. Ja luojan kiitos hän päätti näin.
Luulen, että useampi henkilö olisi jättänyt tilanteen huomioimatta ja mennyt suoraan kotiin. Kuka tietää mitä kaikkea mies olisi tehnyt ystävälleni..
Iso kiitos herrashenkilölle, että lähdit kävelemään ystäväni perään ja näin ollen estit luultavastikkin tilanteen, joka olisi pilannut ystäväni elämän.
Tätä saa ja pitääkin jakaa. Kajaani, niinkuin moni muukaan kaupunki ei ole enää turvallinen paikka..
Club 96 + ympäristö, varokaa naiset
32
1564
Vastaukset
- Pelottaa
Toivottavasti ihmiset tiedostavat tämän uhkan ja osaisivat varoa ettei mitään pahaa pääsisi sattumaan. Kajaani ei enää ole sama paikka kuin muutama kuukausi sitten. Ahdistelutapauksia on ollut useita ja ainakin kahta lasta on ahdisteltu kaukavedessä maahanmuuttajamiehen toimesta.
- 369665
Jos Club 96 paikassa aamuyöhön asti tyrkyllä on. Niin johan siinä on muutenki ihminen pilalla , ei siellä normaali sakkia ole muutenkaan.
- allahakbar
Aina parempi kun onnela. 96 ssa Todella hyvä henkilökunta ainakin ennen ollut .ei turhia vähemmistöjä sisään päästänyt, se mitä tapahtuu ravintolan ulkopuolella niin eipä siihen voi vaikuttaa ..sotalapsillakin on tarpeensa..ruokaa rahaa pillua!. kysymys kuuluu että missä järjästyksessä...http://mvlehti.net/2015/10/05/suomeen-maahantunkeutunut-irakin-armeijan-luutnantti-levittaa-tyton-kuvaa/..
KANSALAISALOITE jokainen suomenkansalainen saa kantaa kaasusumutetta itsepuolustustarkoituksessa.. LÄHINNÄ LAKI KOSKISI VAIN NAISIA/13 vuotta täyttäneitä tai mikä se nyt oli se sotalapsien naima ikä..- Syst
baarin puolesta en menis niinkään vannomaan mutta poket niin kuin kajaanin kaikki muutki poket hyviä. Ja eipä viime aikoina ole niin hirveästi näkynyt missään baarissa roikkuvan turhia vähemmistöjä ku näyttänee joka baarin tiukentaneet linjaustaan joka on hyvä. seki myös totta että mitä baarin ulkopuolella tapahtuu nii ei baarit siihe voi vaikuttaa ja aikuisia ihmisiä jotka nyt lähtökohtaisesti pitäisi osata pitää itestänsä huoli.
- allahakbar
KANSALAISALOITE junkaamisesta LÄHINNÄ LAKI KOSKISI VAIN minua että saan junkata 96 ssa Todella hyvä henkilökunta.
- pitäkäävaranne
Näitä tapauksia on nyt näköjään alkanut ilmaantumaan tiheään tahtiin ihan pienen ajan sisällä. Olkaa naiset ja nuoret varovaisia kylillä liikkuessanne!! Älkää varsinkaan pimeään aikaan kulkeko yksin! Hankkikaa jokin itsepuolustusväline jota kannatte aina mukananne. On huoli teistä! :(
- Riivattu
Ja tämä tarina ei ole tosi!.
- Ullahuukbaraa
VAADIMME HALAL-VASIKKAA JA TUORETTA PILLUA!!
- taksialle
Vastaavanlaisen tapauksen luin facebookista eilen, yksikin on liikaa.
- Toopermanni
Taitaa olla Onnela (hah!) ainut paikka missä tätä tapahtuu??
- huonoltanäyttää
Johan nuo päiväsaikaankin kaupungilla ja Entringillä parveillessaan melko röyhkeästi naisihmistä silmiin tipottaa katsovat ja jopa silmää vinkkaavat, eli eivät juuri naista näytä arvostavan,harva suomalainen mies siten käyttäytyy tuntematonta naista kohtaan ja entäs se että uimallissa jopa lapsiin kohtaktia yrittävät,jos kertomukset paikkansa pitää, Van uskaltavatko uimvalvojat puuttua asiaan, sitähän syntyisi iso haloo. Kyllä meidän omien kaupunkilaisten pitää siellä pystyä käymään hyvin mielin, Huolestuttavalta näyttää, ei kait se oikein ole että naiset eivät voi kohta täällä enää härärässä liikkua, tai kohta muutenkaan yksin.kuten heidän kotimaassaan,eli tuovat omat tapansa tänne ja se ei ole oikein, maassa maan tavalla ja lakien mukaan. Rähinät ovat lisääntyneet etelä suomessa ja vastapuolena turvapaikanhakijat, kyllä tässä kansalaisten hätä ja huoli omasta turvallisuudesta kasvaa.
- pennanderi
Islamin sääntöjen mukaan naisella tulee olla mukana huoltaja ja päällä burkha, muuten se on kutsu seksiin.
- niinkyllä
Niinpä, ihmetys siitä, että Suomessa naiset liikkuvat yksin, nouseekin turvapaikanhakijoiden keskuudessa esille.Sekä se että klo 22 jälkeen täällä alkaa hiljaisuus. Kulttuurien eroavaisuus aiheuttaa ristiriitoja. Eikä ole kovin helppoa omaksua uusia tapoja jos on jo aikuinen ihminen ja ikänsä tottunut tiettyihin asioihin..
- Kohta_Tapahtuu
Eilen Illalla Sairaalan kohdalla Silmät palaen mamu seurasi
nuorta äitiä lapsen kanssa. Jos silmillä voisi raiskata niin näin
olisi siinä kohtaa tapahtunut. Pidemmälle en seuranut heitä. - neitokaiset
Taisit itse olla se joka halusi siltä pimppiä.
- 56ty56ty
ilmoittakaa AINA poliisille, muuten koko juttu on huuhaata: http://yle.fi/uutiset/ulkomaalainen_seurasi__poliisi_ihmettelee_somekirjoittelun_motiiveja/8358606
- Nyt_kamarille_HOPHOP
Tismalleen! Näillä koitetaan saada ihmiset pelkäämään vaikka totta kai tervettä järkeä ihmisten tulisi käyttää. Silti tällainen naurettava valehtelu on sairasta. ILMOITTAKAA SINNE POLIISILLE JA TEHKÄÄ RIKOSILMOITUS! Muuten tämä on täyttä valhetta!!
- ilmariunho
Eräät Kainuulaiset tytöt sanoivat etteivät kelpaisi kenellekkään no ny sitte valitetaan kuin kelvataan. Olkaapa tyytyväisiä kun kelpaatte edes tumille ja viksuille miehille ,saatte kunnon meisseliä voitte sitte kehua kaverille kuinka suuri niillä on.
- naiseläjä
Ylimielisesti ja arvostellen naista katsovat, eipä siinä naisihminen tunne kovin mukavaksi oloaan, ei olla sellaiseen totuttu, Ei liikuta enää yksin varsinkaan hämärässä, ei pidetä mitään paljastavia vaatteita, ei oteta mitään katsekontaktia ettei synny vääriä käsityksiä, syy on kait naisen jos jotain tapahtuu, mitäs liikkui yksin. Ohjeita, ohjeita....Ollaan vieraan kulttuurin armoilla omassa kaupungissa.
- islamintahtiin
Tästä se lähtee, täytyy suomalaisten muuttua ja pukeutua vieraitten mukaan.
- karviainenperseessä
Just luin YLE:n päivityksen että poliisi ei ole ehtinyt pitää laki yms infotilaisuutta tulijoille koska tulijaa on ollut niin paljon. Melko vaarallista.
- karviainenperseessä
Tässä http://yle.fi/uutiset/turvapaikanhakijoiden_laillisuusinfot_pitamatta_kajaanissa/8359082
- Ikääntynyt
Kannattaa lopettaa ne kapassa kulkemiset. Oikeastaan Suomesta pitäisi lopettaa kaikki ravintolat ja olutkapakat, niin eiköhän monen elämästä tulisi vähän siedettävämpää. Sijalle normaaleja seurustelupaikkoja, joissa keskusteltaisiin ihan selvin päin. Kapakat kerää ympärilleen vaikka minkälaista raiskaajaa ja väkivaltaisia ukkoja.
- aivopieru
Siinäpä viisas kommentti, tuhansilta ihmisiltä menis työpaikka. ole vain kaksinaismoralistinen kääkkä.
- fhiegoihg
kyllä saapi pelätä, minä kävin Lidlissä ja siellä oli 3 miestä jotka ostivat ruokaa ja kahtelivat silimät niin palaen että pakasteet suli minun korissa. Siinä sitten kotona olin sulaneet pihvit lautasella jotka maistuivat ihan raiskaukselle.
- SilmiesiPolte
No on ollut palavat silmät! Olisiko pihvit kypsyneet sillä tuijotuksella jos olisit ollut pidempään?
- tyhymät
Jos toinen lähtee illanvietosta taksilla ja toinen asuu ihan lähellä niin kannattaisko mennä samalla kyydillä? Tässähän ei seurannut se yksi ulkomaalainen mies tyttöä, vaan kaksi miestä: suomalainen ja ulkomaalainen. Mitähän se kotimainen tapaus olisi tehnyt jos ei olisi ollut se ulkomaalainen lähistöllä? Eiku ei, täällähän ei ole koskaan kukaan valkoihoinen raiskannut ketään.
- irmaliisamwija
pidän pekonipakettia mukana kaiken varalta
- ewrfdtgyhjkjhygtfr
Mistäs lähtien rikokset ovat muuttuneet "keksityiksi" jos rikosilmoitusta ei ole tehty? Pätee ilmeisesti vain mutiaisten tekemiin rikoksiin? Hyvin on saastaisen valtamedian propaganda mamuilun erinomaisuudesta purrut...
- Printtirules
Onneksi ovat sanomalehtien varhaisjakajat vieläkin pelotteena.
- Ser_la
Yäk! Onko Kaukavedessä mamuja?Lopetan nyt uimassa käynnin,hehän eivät pyyhi tarpeella käytyään...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk532037Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901405Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.611234Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631143- 1141091
- 67906
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72889Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65844Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise8791Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍72769