Vain harva mie slöytää lapsettoman naisen

mies32-ex-atm

Minäkin etsin vuosia ja sitten päätin ottaa yh naisen. Ihan mukavaa elämää elän vaikka aluksi vierastin lasta joka ei puhunut mulle mitään viikkoihin. Asumme kolmiossa kerrostalossa, naine käy töissä ja minä käyn töissä välillä. Naiseni on hyvätuloinen ja ostaa mulle kaiken mitä tarviin, mikäs tässä ollessa eikä se edes pihtaa.

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pojuhko

      hieno homma jos siitä tykkäät itse en tuohon lähtisi mutta jokainen taplaa tyylillään

    • Selvästi yh-naisen propagandakirjoitus.

      • tuttuajuttua

        joo näitä tullu nyt paljon tai sitten joku toivoton luuseri saanu just pillua.. jokuhan tuolla huuteli jeejee. kuhan tajuu lähtee ajoissa haneen ku nää koittaa etsiä seuraavaa uhriaku lapsi täyttää 3 loppuu kotoma makuutuet ja uutta äpärää kehiin!


    • tämä-selvä

      yh naisen pillu yhtä hyvä kun lapsettoman naisen pillu

      • Ja toisen miehen lapsia elättää yhtä mielellään kuin omia?


      • Kylmä.aamu
        super-atm kirjoitti:

        Ja toisen miehen lapsia elättää yhtä mielellään kuin omia?

        Oletko kuullut mahdollisuudesta asua eri osoitteissa vaikka seurusteleekin? On väärin olettaa kaikkien haluavan asua samassa taloudessa.


      • Ainakylmä
        Kylmä.aamu kirjoitti:

        Oletko kuullut mahdollisuudesta asua eri osoitteissa vaikka seurusteleekin? On väärin olettaa kaikkien haluavan asua samassa taloudessa.

        Eli pano suhdetta tarkoitat. Kyllä minä ainakin haluaisin yhteisen kodin ja herätä jokaikinen kylmä aamu rakkaani vierestä!! mutta, kun olen ruma niin yksin pitää herätä.


      • EiAisuruudelleRy
        Ainakylmä kirjoitti:

        Eli pano suhdetta tarkoitat. Kyllä minä ainakin haluaisin yhteisen kodin ja herätä jokaikinen kylmä aamu rakkaani vierestä!! mutta, kun olen ruma niin yksin pitää herätä.

        Ajatelkaa nykymaailmaa.. Nainen(korjaan huora jos on aviottomia äpäröitä puskenu) saa aina miehen vaikka penikoinut toiselle miehelle, mutta ruma ätmi ei lapsettomanakaan kelpaa kellekkään(paitsi aisuriksi tai säälittävään panosuhteeseen kullinhimoisen yyhoon kanssa).. :(


    • en.ala

      olenmäki lapseton ni miks mua ei löydä kukaan vaan rauhas saan muumioitua tohon ikkunan eteen jakkaralle ku ootan sitä unelmien rinssiä valkosella ratsulla ihan turhaan :( Tulis ees skoda..!!!

    • Nohyivittu

      Ei vittu jonkun toisen miekkosen lapsia hoitamaan.
      Elämä kulkee kulkuaan hyvin pitkälle sen lapsen ehdoilla.
      Joko exä ei ole kuvioissa joten joudut olemaan varaisä tai sitten se on ja joudut tottumaan jonkun toisen haisevan mulkun pyörimiseen ympärillä joka on nussinut partneriasi.

      Täytyy olla aika vitun ihme pillu semmoinen jota ei tästä universumista takuulla löydä.

      Säälin jokaista miestä joka tuon tien valitsee.

      Naiset jotka ovat jo löpsäyttäneet toisen pentuja peräpäästä ulos eivät ole enää naisia.

      • LueSiitäFaktat

        Tämä!!


    • En.Myy.Lapsiperheille

      Lapset on kamalinta mitä tiedän!!! Ehkä jos olisi omia täs elämäs siunaantunut ni niihin olisin tottunut ja ne KURILLA KASVATTANUT, mutta voin kertoa näistä yyhoista, että se pillunpuutekkin aikanaan helpottaa ja järki palaa päähän, kun tajuaa mihin on mulk.. eiku nokkasa pistäny!!

      Kova se on ärmätin osa jos joutuu jonkun kiljuvia sikiöitä katselee Samassa huushollissa. Mä en päästä enää IKINÄ kotiini lapsia!!!

      Tein sen päätöksen, kun oli lapsiperhe käymässä ja päästi mun arvokkaan jalostusnartun karkuun ne saatanan äpärät ja suoraan naapurin kanalaan!! Onneksi ei oll naapuria paikalla!! Käskin painua vittuun!! En ihan näillä sanoilla mutta ymmärrettävästi silti että se oli nyt siinä!!!

      Mulla on siis pientä kenneltoimintaa enkä mä vastaa lainkaan sähköpostiin pennun kyselijöille joiden viestit alkaa näin "perheeseen kuuluu irma-petteri 1,5vee jne"..

      Mulla sitä kun on just varaa valitakkin asiakkaani saati että kotiini ottasin (edes sitä aivan Helvetin kestämätöntä pennun katsomishetkeäkin pitempään) kylään yhtäkään saatanan Kiljukaulaa joka koskee mun tavaroiin ja aukoo luvatta ovia!!!!! Joku roti sentään saatana!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe