Pajalan kenkä

pettynytasiakas

Kylläpä osaa olla joka kerta törkeätä palvelua pajalan kengässä.Kukaan ei edes tervehdi ja myyjät vain katselee vihaisena,kun kiertelin katselemassa uusia kenkiä.On se kumma,kun ei palveluammatissa osata palvella kaikkia asiakkaita.

59

5242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyväkauppa

      Rouva kauppias ainakin sexsy nainen.

    • savetski

      Toi ei oo totta, siellä on tosi hyvä palvelu, ja myyjät on ammattitaitoisia ja ystävällisiä.

    • hopohopo-

      Aina on ollut ystävällistä ja asiantuntevaa palvelu.

    • Ostava_asiakas

      "kun kiertelin katselemassa uusia kenkiä"

      Kenkien katselijat ei paljon kassakonetta kilistä. Kohtelu saattaa parantua, jos joskus ostatkin jotain. :-)

    • Roiskuukunrapataan

      Hyvä syy käydä ko. paikassa on paikallisen palvelun ja minipuolisen valikoiman säilyttäminen.
      Tietyissä tuoteryhmissä hinnoittelu ei ole valitettavasti kilpailukykyistä.
      Jos haluaa kalliimman hintaryhmän tuotteita hankkia niin paikka on oikea mutta ns. halpistuotteet täytyy ostaa muualta, niistä ei kannata ylihintaa maksella.
      Ei edes Pajalan kengässä.

      • Roiskuukunrapataan

        Siis monipuolisen...


    • nöinäään

      Hyvää palvelua olen aina saanut. Joskus kyllä huomannut pientä kyräilyä myyjien keskuudessa. Joskus asiakaspalvelu on liiankin tehokasta :) Jatkakaa samaan malliin, hyvin menee! :)

    • jatsari

      olen aivan samaa mieltä

    • KitinäJaValitus

      On kyllä näin ulkopaikkakuntalaisena aina ihmetyttänyt tämä jämsäläisten ainainen itku ja kitinä. Sen verran tunnen jämsäläisiä ja aina on kitinä ja valitus ties mistä asiasta päällä. Jokaisella on vain yksi elämä ja kyllähän se on parasta käyttää valittamiseen ja kateuteen ja katkeruuteen. ... Itse olen niin tyhmä, että en ole ymmärtänyt tätä kitinä-itku-valitus onnea...

    • 849

      Sinä pettynyt asiakas, katsoitko itse peiliin. Olitko ystävällinen ja muistitko tervehtiä kun astuit myymälään. Itse olen toiselta paikkakunnalta etelästä ja joka kerta kun olen kaupassa asioinut niin kyllä myyjät ovat olleet ystävällisiä ja tulevat kysymään tarvitsenko apua, vastasin että katselen ensin tässä joten he ovat siirtyneet syrjään ja sanoivat että tulla sitten hakemaan jos apua tarvitsen. Hyväntuulisena olen liikkeestä lähtenyt kun hyväntuulisuus on tarttunut myyjistä.
      Aurinkoista mieltä sinulle pettynyt asiakas, minä en usko tarinaasi yhtään.!!!!!

    • KitkunKatkun

      Ylihintaisia monoja myyvät. Ihme, että puoti on yhä pystyssä. Myyjillä sikapienet liksat, joten palvelu siksi neukkutyylistä. Ei paljon hymyilytä.

      • Jorma.Pennanen

        Ei ole ylihintaisia, vaan sinä olet persaukinen.


    • Märkä1

      Olisi ollut meno jos myyjä olisi tullut seläntaakse tervehtimään täällä tuntuu marisevan ne joille ei kuppikaan maistu sekä seura sen kanssa,on synkkyys käynnyt salaa seläntakaa koputtelemaan.

    • eipalveltava

      itse haluaisin rauhassa katsella mutta jokainen myyjä vuorollaan käy kysymässä tarvitaanko apua ja sitten viimeinen myyjä jää viereen seisomaan . eipä kiinnosta käydä , osaan pyytää myyjää apuun kun tarvitsen , ihme että joku on saanut olla ilman myyjän kyselyjä.

    • enmee

      Tuo on syy, miksi en ole ainakaan 10 vuoteen käynyt ko. liikkeessä. Haluan katsella ja vertailla ihan itsekseni, myyjät antaa kyllä "muka" katsella rauhassa, mutta silti seurailee koko ajan. Jotkut haluaa sitä, että myyjä on mukana valitsemassa ja koko ajan täytyisi perustella, mistä pitää ja mistä ei ja onko tämä nyt parempi kuin tuo toinen jne, mutta itse kuulun niihin, jotka haluaa tuumailla rauhassa. Olisihan se joskus mukava käydä Pajalassa vaikka vaan katsomassa valikoimia, jos jotain kivaa sopivaa olisi tullutkin, mutta en halua juuri tämän takia. Siis näin oli ainakin 10 v. sitten, en tiedä, onko tyyli muuttunut sen jälkeen, en ole uskaltanut mennä katsomaan. Mutta hyvä että on hyvää palvelua niille, jotka tykkää että saa asioida koko ajan myyjän kanssa.

    • ahaenmee

      Eihän tälle voi kuin nauraa..hah hah haa, mitä juttuja :-D

    • Ålångrt

      Yksi ei halua,toinen ei saa,kolmas siltä väliltä eli palvelua.Ilmoita selvästi mitä haluat ettei tarvi täällä purkaa pahaa mieltä.En minäkään ole mikään ilopilleri mutta aina kun menen kyseiseen paikkaan ja sanon kuuluvalla äänellä hei niin kaikki kyllä tervehtiin.

      • tereteres

        Eiköhön ne myyjien pitäisi tervehtiä ensin asiakasta eikä asiakkaan myyjää.
        Näin ainakin koulussa opetettiin!!!


      • kenkäfriikki

        No siitäkin varmaan joku ottaisi nokkiinsa. Siltä tämä keskustelu vaikuttaa.
        Käyn mielelläni Pajalassa, jos kenkiä tarvitsen. Vanhoja, käyttökelpoisia on kuitenkin tuolla varastossa niin paljon, että niillä nykyisin pärjään.


    • Laapotti-lentää

      Kovin moni valittaa kun asiakasta palvellaan ja koetetaan auttaa. Eikös se henkilökunta ole palkattu juuri sitävarten? He jotka kiukuttelevat palvelusta voivat minun mielestäni mennä isoon markettiin kenkiä ostamaan, siellä ei taatusti henkilökunta häiritsa. Pidän itse palvelusta, en itsepalvelusta, ja aina olen saanut hyvää palvelua tuosta kioskista.

      • Kokemusta.näistä.on

        Nää tämän palstan valittajat on niitä persaukisia, joilla ei ole varaa ostaa mitään sen enempää Pajalasta kuin marketistakaan. Hermostuvat, kun henkilökunta tulee palvelemaan toisin kuin kirppareilla, joista kenkänsä ostavat. Jos ostavat sieltäkään. Jättävät vaan jalkaansa ja kävelevät ulos. Kenkiään pikkurahan toivossa myyntiin vienyt näkee sitten, että kuraiset linttaan astutut ruojut ovat myyntipaikalla "asiakkaan" käynnistä merkkinä.


    • skorri

      kyllä sittarin kengissäkin astuu, mutta käveleminen on mahdotonta.

    • Harmoisistakumahtaa-aito

      Aloittaja tietysti kinusi myyjättäreltä sexyä. Ja kun sai kieltävän vastauksen, niin tuli tänne itkemään. Tyydy sinä vasemmistolainen luuseri punikki siihen naapurisi lampaaseen.

    • ASIAKSAS

      KYSEISESTÄ KAUPASTA MYYTIIN MUUTAMA VUOSI SITTEN KAKKOSLUOKAN KENGÄT YKKÖSLUOKAN HINNALLA. SAUMA KÄÄNTYI KÄVELLESSÄ JALAN ALLE. PALAUTIN ..SAIN TYMPEÄTÄ KOHTELUA RAHOJA EI ANNETTU TAKAISIN VAAN LAPPU KÄTEEN ,JOLLA SAA HAKEA VASTAAVAA TILALLE. SINNE MENI KÖYHÄN RAHAT.

      • nndndndn

        Voi luoja kun sulle on jäänyt käpslockki päälle ja veikkaan et olet ollut vittumainen asiakas?


      • asiaksas
        nndndndn kirjoitti:

        Voi luoja kun sulle on jäänyt käpslockki päälle ja veikkaan et olet ollut vittumainen asiakas?

        no enpä kuule ollut,kerroin niinkuin asia oli.miksi näitä hävyttömiä ja tyhmiä kirjoittajia piisaa joka sivulle


      • Johtopäättelijä
        asiaksas kirjoitti:

        no enpä kuule ollut,kerroin niinkuin asia oli.miksi näitä hävyttömiä ja tyhmiä kirjoittajia piisaa joka sivulle

        Ja semmoisia, jotka eivät osaa kirjoittaa. Eivät ymmärrä välilyönneistä, välimerkeistä eikä käytöstavoista mitään, mutta tarinaa pitää joka tuuttiin tuupata. Todennäköisesti ovat myös asiakkaina yhtä hankalia.


      • Anonyymi
        nndndndn kirjoitti:

        Voi luoja kun sulle on jäänyt käpslockki päälle ja veikkaan et olet ollut vittumainen asiakas?

        Minulle on opetettu , että isoilla kirjaimilla kirjoittaminen on huutamista. Tosi vaikea lukea ko. tekstiä.


    • kantalappu

      Ihmettelen liikkeen kannatusta. Useasti ei ole auton autoa pihassa...

    • Upeenainen

      Minä käyn silointällöin jotakin ostamassa.
      Pääsee kauppiasrouvan jutuille..

    • muualle

      Oisin ostanut kumpparit, mutta ketään ei kiinnostanut.Oli hienostorouva korkkareita ostamassa ja hällä näytti olevan monta liehakoijaa. ROUVA PAJALA itse on miellyttävä ja ystävällinen.

    • veikkausvoitot

      Niillä on sukukokous arkisin 17.00 jälkeen sepon pihassa ja tupakkia palaa.. Tullaan taksilla ja siviilli autoilla palveriin ja autot käy joutokäynnillä ja poltellaan tupakit . Ei kenkää.. ei taksikyytiä Pajalalta.

      • PiiaS

        En ole moneen vuoteen käynyt ko. kaupassa. Ostan kenkäni Jyväskylästä. Viimeksi, kun kävin myyjä lähti karkuun, palvelusta ei tietoakaan.


      • ihmettelen.suuresti

        On se kummallista, kun minä olen Pajalassa käynyt, niin aina on joko ystävällinen omistajarouva tai myyjä ilmestynyt heti kysymään, voisiko olla jotenkin avuksi.


    • laatuaa

      minun mielestä siellä on makeita miesten korkokengiä.hinnalla ei ole väliä,laata maksaa.nääs.

    • Patapoika

      Kun maailma ei riitä..niin muotitietoisille Jämpsäläisille

    • Niinsemeneevielä

      Niin, voihan sen itse valita mistä poposensa ostaa, halvalla tai kalliilla. Ja huonoa palvelua voi karttaa. Onneksi vielä on itsemääräämisoikeus.

    • Anonyymi

      Itse kauppiaan vois laittaa asiakaspalvelukurssille toljottamasta keskellä lattiaa. Osaa just ja just päivää sanoa ja on totinen kuin lyhtypylväs. Ei se hymy paljoa rasittaisi.

    • Anonyymi

      Höpsistä ei se kaupa olis vuosikymmeniä pyörinyt jos huono kauppias..kateelisten jämsässä.
      Itse ostan aina pajalasta..hyvä palvelu ja Rouvan Hymy.

      • Anonyymi

        Niin. Rouvasta en tiedä. Tarkoitin sitä ukkoa siellä. Liekö itse kauppias. Ei varmaan irtoa hymyä asiakkaille.


    • Anonyymi

      Kellä/keillä on oikeesti aikaa kytätä jonkun menestyvän liikkeen myyjijen vapaa ajan olemisia/tekemisiä? ei taida olla ihan terveen ihmisen touhuja, toisaalta mikä on katkeroituneen mielen syöverissä tuollaisen vainoomisen touhuilun todellinen tarkoitus ja määränpää? tuosta jo voisi nuo myyjät tehdä vainoomis rikosilmoituksen kuten myöskin näistä ko liikeen toimintaa haittaavista kirjoiteluista.maineen tahriminen haittaa liiketoimintaa ja sille oikeudessa saadaan varmaan jokin hinta lappukkin.

      nyt toivon, että tämä kirjoittelu.herjaaminen solvaaminen yms.sellainen päätyy tähän!
      hyvää kesää kaikille.

    • Anonyymi

      Kellä/keillä on oikeesti aikaa kytätä jonkun menestyvän liikkeen myyjijen vapaa ajan olemisia/tekemisiä? ei taida olla ihan terveen ihmisen touhuja, toisaalta mikä on katkeroituneen mielen syöverissä tuollaisen vainoomisen touhuilun todellinen tarkoitus ja määränpää? tuosta jo voisi nuo myyjät tehdä vainoomis rikosilmoituksen kuten myöskin näistä ko liikeen toimintaa haittaavista kirjoiteluista.maineen tahriminen haittaa liiketoimintaa ja sille oikeudessa saadaan varmaan jokin hinta lappukkin.

      nyt toivon, että tämä kirjoittelu.herjaaminen solvaaminen yms.sellainen päätyy tähän!
      hyvää kesää kaikille.

    • Anonyymi

      Kellä/keillä on oikeesti aikaa kytätä jonkun menestyvän liikkeen myyjijen vapaa ajan olemisia/tekemisiä? ei taida olla ihan terveen ihmisen touhuja, toisaalta mikä on katkeroituneen mielen syöverissä tuollaisen vainoomisen touhuilun todellinen tarkoitus ja määränpää? tuosta jo voisi nuo myyjät tehdä vainoomis rikosilmoituksen kuten myöskin näistä ko liikeen toimintaa haittaavista kirjoiteluista.maineen tahriminen haittaa liiketoimintaa ja sille oikeudessa saadaan varmaan jokin hinta lappukkin.

      nyt toivon, että tämä kirjoittelu.herjaaminen solvaaminen yms.sellainen päätyy tähän!
      hyvää kesää kaikille.

    • Anonyymi

      Kellä/keillä on oikeesti aikaa kytätä jonkun menestyvän liikkeen myyjijen vapaa ajan olemisia/tekemisiä? ei taida olla ihan terveen ihmisen touhuja, toisaalta mikä on katkeroituneen mielen syöverissä tuollaisen vainoomisen touhuilun todellinen tarkoitus ja määränpää? tuosta jo voisi nuo myyjät tehdä vainoomis rikosilmoituksen kuten myöskin näistä ko liikeen toimintaa haittaavista kirjoiteluista.maineen tahriminen haittaa liiketoimintaa ja sille oikeudessa saadaan varmaan jokin hinta lappukkin.

      nyt toivon, että tämä kirjoittelu.herjaaminen solvaaminen yms.sellainen päätyy tähän!
      hyvää kesää kaikille.

    • Anonyymi

      Voi kiesus mitä panettelua ja mustamaalaamista. Hyvää palvelua aina saanut, niin kauppiailta kuin muiltakin. Ihan pöhkö täytyy olla jos ihan myyjien perässä ajelee ja kyttää mihin tupakalle menevät. Häpeä sinä joutavanpäiväinen kyttääjä. Hanki elämä, sillä teet itsestäsi todella naurunalaisen, tyhmä ihminen.

    • Anonyymi

      Minulla ei ole moneenvuoteen ollut varaa ostaa uusia kenkijä. mutta en ymmärrä tuota kyttäämistä, omia tupakoitaan varmaankin polttelee, onko joku katkera kun ei pääse juoruiluun mukaan. vai mistä se kenkä puristaa

    • Anonyymi

      onhanse naurettavaa ettei oman työmaan pihassa voi juoruta ja tupakoida työpäivänpäätteeksi.

    • Anonyymi

      paska paikka koko Jämsä, kaikki yrittäjät mustamaalataan, se kateus kateus, omat ongelmat ja huono itsetunto, peiliin katsomisen paikka

    • Anonyymi

      Onhan ihan tolkutonta joittenkin jämsäläisten touhut. Kytätään ilmeisesti ihmisiä, jotka käyvät TUPAKALLA jossakin parkkipaikalla. Täytyy elämän olla köyhää ja yksitoikkoista, jos viitsii tollaistakin seurata ja vielä siitä tänne kommentoida.
      Ei käy seuraajaa kateeksi, säälittäisi, mutta sekin on ihan liikaa uhrattu tuollaiseen ääliöön

    • Anonyymi

      Talot myynnissä, firma lypsetty kuiviin.

      • Anonyymi

        Onko jollain Firma niminen lehmä? Ja lypsetty oikein kuiviin! Ja talot myynnissä. Jämsässä on muuten paljon myytäviä taloja. Onkohan niissä kuiviin lypsettyjä lehmiä.


    • Anonyymi

      Saako sieltä Pajalasta uudet varret kumiteriin?

      • Anonyymi

        Ei saa, piä vaan jalassas vanhat risat kumiterät, ne on just sulle käypäset


    • Anonyymi

      asiakastieto.fi/yritykset/fi/pajalan-kenka-oy/02515809/taloustiedot

      Miksi tämä firma on vieäl pystyssä tekohengityksellä?

    • Anonyymi

      Veikkausvoittja , avioeroja. taksimokia, tupakointi.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe