kertokaa???

kannabista

Eli siis poltan tässä lähipäivinä kannabista (white rhinoa) en ole siis enne poltellut joten mietin sitä että kuinka paljon poltan? Ja voinko polttaa pihalla? Onko järkeä polttaa ekalla kerralla white rhino ? (Vahvempaa kannabista) ? Ja kertokaa mitä kannattaa pitää mielessä polttaessa ja tärkeitä seikkoja ? Kaikki tieto on plussaa !

31

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 223232333434342421

      mene poliisi laitokselle ja kerro mitä ajattelit tehdä. saat hoitoa hyvissä ajoin.

    • Wataraa

      Poltat ensin vähän, ja lisää vasta myöhemmin, jos on tarvetta. Yleisin ongelma on se, että poltetaan liikaa ja tulee vain paha olo.

    • Kaupakäsi

      Muista juoda alkoholia paljon ennen polttoa, toimii paremmin.

      • fgy

        Viina pilaa kaiken.


      • Fyffi

        Yleinen ongelma on pilata kannabiskokeilu alkoholilla. Tulee vain paha olo ja sitten syytetään kannabista siitä.


      • kannabiss
        Fyffi kirjoitti:

        Yleinen ongelma on pilata kannabiskokeilu alkoholilla. Tulee vain paha olo ja sitten syytetään kannabista siitä.

        Juuu sen tiesinkii että alkoi ei todellakaa kannata ottaa et sr pilaa kokemuksen kokonaan mutta kiitos !!


    • Hohini

      Pidä mielessä että vahvaa kannabista tarvitsee yksi ihminen mahdollisesti noin liiskatun itikan kokoisen annoksen. Se voi nousta pitkään joten odota ainakin 30min vaikutuksia. Suusi kuivuu, juo vettä. Myöhemmin iskee nälkä joten kaukaa viisas ostaa jääkaappiin kunnollista ruokaa. Tai jos on oikein fiksu niin laittaa itse ruokaa jota voi sitten lämmitellä mikrossa. Älä syö vatsaasi kipeäksi:)

      • kannabidta

        Okei kiitos !!


    • Ellikopter

      Ilman muistia on kiva olla. Eli siis, ensin viinaa niin että on kunnolla jurrissa, jonka jälkeen suoritetaan poltto. (mahdollisimman paljon.)

      • oushiiit

        Juu hei en oo vitu tyhmä :Ddd?


    • Kannabispiikki

      Aluks juot 8dl viinaa ja sit heität hatsit hihaa

      • ääääääääö

        Jooo vittu herätkää nyt


    • miten_meni

      Joko olet psykoosissa?

      • kannabisss

        En oo :p en oo kyl kamaakaa kerenny kokeileen ja voiko ees siitå psykoosin mennä xf


      • Klblnnmb

        Kyllä. Päädyt mielisairaalaan, vankilaan tai vankimielisairaalaan. Kannabikseen ei voi kuolla, mutta hullujenhuoneella valuu suusta kuola. Muista myös että kannabis on portti huume..muista portti...kannabis on portti...luonasi alkavat tuntua raskailta..portti...kannabis...portti...päädyt mielisairaalaan...heroiini...kannabis on portti...


      • kannabissss

        No mitäs vittua jos mä kerran kokeilen kannabista nii eise vie mua mielisairaalaa ? Ja enkä oo aikonu kyllä muita "huumeita" kokeilla


      • a.apinen
        Klblnnmb kirjoitti:

        Kyllä. Päädyt mielisairaalaan, vankilaan tai vankimielisairaalaan. Kannabikseen ei voi kuolla, mutta hullujenhuoneella valuu suusta kuola. Muista myös että kannabis on portti huume..muista portti...kannabis on portti...luonasi alkavat tuntua raskailta..portti...kannabis...portti...päädyt mielisairaalaan...heroiini...kannabis on portti...

        Aivan paskapuhetta kyseinen porttiteoria. Jos mä haluan käyttää heroiinia, varmaan käytän, oli laillista tai ei. Sama ganjan kanssa. Minua vituttaa kyseiset "joisit sinäkin vain VIINAA" tyypit, koska tiedän kuinka väärässä he ja koko nykyinen yhteiskunnan lakikirja ovat ganjan suhteen! Tämän tästä jonkun suusta lipsahtaa argumentti "Mutta kun kohta ganja ei riitä!!". Kyllä se riittää helvetin monelle ihmiselle. He pitävät siitä olosta, josta sinä et osannut nauttia sillä kokonaisvaikutuksiltaan hamppu on miedompaa kuin alkoholi.

        Ganja ei sovi aivan joka tilanteeseen, esim. koulussa käynti vaikeutuu kun motivaatio sinne lähtemiseen laskee ja olisi kiva pajauttaa vaan kaverin bongista ja käydä ostaa hyvät ruoat. Toinen hyvä ihan livenä kuulemani argumentti on "näin sun silmistä/aggressioista että jotain olet ottanut". Just. Sama kaveri vetää 5 pulloa jaloviinaa viikonlopun aikana ja kiroaa paskaa duunia, mutta näkee silti siinä kunnossa mun silmistä, että jotain on otettu? Juuri olin itsekin päässyt töistä, vitutti ja keljutti. Olen erittäin temperamenttinen ihminen sille päälle sattuessani. Seuraavalla kerralla join 6-8 olutta ja olin vetää kyseistä herraa naamaan, kun kehtasi väittää minua pirinarkkariksi. En ole edes koskaan käyttänyt kyseistä ainetta eikä ole koskaan ollut mielenkiintoa, koska pidän itsestäni adhd persoonallisuushäiriöisenä aivan au naturel.

        Oikeastaan kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että alkoholi on tähän mennessä ollut kaikista vahvin huume jota olen käyttänyt.. Kuitenkin takana on psykedeelejä erinäisinä kokemuksina (jollainen kannabiskin on, joskin kohtuullisen miedolla tavalla) ja jonkin verran uudempia muuntohuumeita, jotka ovat tuntemattomuudessaan aika vaarallisia mutta toisaalta myös jännittäviä kun käyttöannos voi olla alle 0,01 gramman luokkaa (erityisesti poltettuna vaarallista). Onneksi netistä saa 10 eurolla digitaalisen vaa'an ja noita paskimpia kemikaaleja on varmasti poistunut markkinoilta.

        Media maalaa huumeista erittäin värittyneen kuvan. Sen sijaan, että olisi vain perinteiset hasis, kannabis, marihuana (jotka ovat YKSI SAMA ASIA) ja sen lisäksi piristävät amfetamiini, metamfetamiini, euforisoivat ekstaasi ja sen johdannaiset, opiaatti heroiini ja psykedeeli LSD ja kärpässienet... Köyhät voi juoda resilaria ja kiljua. Tämä jaottelu on todella yksinkertaistettu ja sopii ehkä ala-asteen eka luokalle valistusmateriaaliksi.

        Nykyään on reilusti yli 200 eri kemikaalia, jotka pärähtävät jollain tavalla päähän. Niitä tehdaan kiinassa suurissa tehtaissa suurella rahalla. Jostain se kulkeutuu sitten rajan yli suomeenkin, hinnan noustessa monikymmenkertaiseksi. Joku käärii tässä hommassa rahat ja käyttäjät kärsii, kun myydään esimerkiksi Alfa-PVP nimistä kemikaalia ekstaasina. Ekstaasia ei valmisteta kyseisellä tavalla eikä kyseinen kemikaali ole nähnytkään ekstaasia, kunhan vain vaikuttaa suurinpiirtein samalla tavalla, jolloin kokematon käyttäjä saattaa luulla nauttineensa jotain muuta. Pärähtäähän ES (euroshopper energiajuoma) myös, ja pikkupojat vetävät kädet täristen sitä tuolla nurkan takana... Miksi sitä paskaa edes myydään ihmisille? Kemikaaleista voi tulla mitä yllättävämpiä ongelmia allergioista ja iho-oireista lähtien. Mutta niitähän käytetäänkin sen päihdyttävän vaikutuksen vuoksi. Miksi? No samasta syystä sitä juodaan viskiäkin... "Maun vuoksi".

        Paras huume oli oikeastaan vahvin, enkä tarkoita tällä nyt etanolia enkä heroiinia... Ganjaa polttamalla alkoi 8 vuoden jälkeen tulla niin paha tupakkayskä (poltan myös röökiä) ettei enää kiinnosta koko homma lainkaan. Noh, voisihan sitä syödäkin (se ei ole ihmiselle myrkyllistä tai vaarallista syötynä), mutta se on asia erikseen... Mutta loppukaneettina, tajuaakohan ihmiset että ensi vuonna kannabis on laillista? Niin suomessa... YK ja UNGASS-kokous, täältä tullaan ;)


      • 11122123223233113
        a.apinen kirjoitti:

        Aivan paskapuhetta kyseinen porttiteoria. Jos mä haluan käyttää heroiinia, varmaan käytän, oli laillista tai ei. Sama ganjan kanssa. Minua vituttaa kyseiset "joisit sinäkin vain VIINAA" tyypit, koska tiedän kuinka väärässä he ja koko nykyinen yhteiskunnan lakikirja ovat ganjan suhteen! Tämän tästä jonkun suusta lipsahtaa argumentti "Mutta kun kohta ganja ei riitä!!". Kyllä se riittää helvetin monelle ihmiselle. He pitävät siitä olosta, josta sinä et osannut nauttia sillä kokonaisvaikutuksiltaan hamppu on miedompaa kuin alkoholi.

        Ganja ei sovi aivan joka tilanteeseen, esim. koulussa käynti vaikeutuu kun motivaatio sinne lähtemiseen laskee ja olisi kiva pajauttaa vaan kaverin bongista ja käydä ostaa hyvät ruoat. Toinen hyvä ihan livenä kuulemani argumentti on "näin sun silmistä/aggressioista että jotain olet ottanut". Just. Sama kaveri vetää 5 pulloa jaloviinaa viikonlopun aikana ja kiroaa paskaa duunia, mutta näkee silti siinä kunnossa mun silmistä, että jotain on otettu? Juuri olin itsekin päässyt töistä, vitutti ja keljutti. Olen erittäin temperamenttinen ihminen sille päälle sattuessani. Seuraavalla kerralla join 6-8 olutta ja olin vetää kyseistä herraa naamaan, kun kehtasi väittää minua pirinarkkariksi. En ole edes koskaan käyttänyt kyseistä ainetta eikä ole koskaan ollut mielenkiintoa, koska pidän itsestäni adhd persoonallisuushäiriöisenä aivan au naturel.

        Oikeastaan kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että alkoholi on tähän mennessä ollut kaikista vahvin huume jota olen käyttänyt.. Kuitenkin takana on psykedeelejä erinäisinä kokemuksina (jollainen kannabiskin on, joskin kohtuullisen miedolla tavalla) ja jonkin verran uudempia muuntohuumeita, jotka ovat tuntemattomuudessaan aika vaarallisia mutta toisaalta myös jännittäviä kun käyttöannos voi olla alle 0,01 gramman luokkaa (erityisesti poltettuna vaarallista). Onneksi netistä saa 10 eurolla digitaalisen vaa'an ja noita paskimpia kemikaaleja on varmasti poistunut markkinoilta.

        Media maalaa huumeista erittäin värittyneen kuvan. Sen sijaan, että olisi vain perinteiset hasis, kannabis, marihuana (jotka ovat YKSI SAMA ASIA) ja sen lisäksi piristävät amfetamiini, metamfetamiini, euforisoivat ekstaasi ja sen johdannaiset, opiaatti heroiini ja psykedeeli LSD ja kärpässienet... Köyhät voi juoda resilaria ja kiljua. Tämä jaottelu on todella yksinkertaistettu ja sopii ehkä ala-asteen eka luokalle valistusmateriaaliksi.

        Nykyään on reilusti yli 200 eri kemikaalia, jotka pärähtävät jollain tavalla päähän. Niitä tehdaan kiinassa suurissa tehtaissa suurella rahalla. Jostain se kulkeutuu sitten rajan yli suomeenkin, hinnan noustessa monikymmenkertaiseksi. Joku käärii tässä hommassa rahat ja käyttäjät kärsii, kun myydään esimerkiksi Alfa-PVP nimistä kemikaalia ekstaasina. Ekstaasia ei valmisteta kyseisellä tavalla eikä kyseinen kemikaali ole nähnytkään ekstaasia, kunhan vain vaikuttaa suurinpiirtein samalla tavalla, jolloin kokematon käyttäjä saattaa luulla nauttineensa jotain muuta. Pärähtäähän ES (euroshopper energiajuoma) myös, ja pikkupojat vetävät kädet täristen sitä tuolla nurkan takana... Miksi sitä paskaa edes myydään ihmisille? Kemikaaleista voi tulla mitä yllättävämpiä ongelmia allergioista ja iho-oireista lähtien. Mutta niitähän käytetäänkin sen päihdyttävän vaikutuksen vuoksi. Miksi? No samasta syystä sitä juodaan viskiäkin... "Maun vuoksi".

        Paras huume oli oikeastaan vahvin, enkä tarkoita tällä nyt etanolia enkä heroiinia... Ganjaa polttamalla alkoi 8 vuoden jälkeen tulla niin paha tupakkayskä (poltan myös röökiä) ettei enää kiinnosta koko homma lainkaan. Noh, voisihan sitä syödäkin (se ei ole ihmiselle myrkyllistä tai vaarallista syötynä), mutta se on asia erikseen... Mutta loppukaneettina, tajuaakohan ihmiset että ensi vuonna kannabis on laillista? Niin suomessa... YK ja UNGASS-kokous, täältä tullaan ;)

        ensi vuonna suomessa kannabis laillista? hähähähähäh taidat olla vähän pilvessä kun tuollaista fantasioit XD XD


      • 3QWR

        Voipi olla että 5 vuoden päästä on.. Ajatellaanpa vaikka älypuhelinten kehitystä välillä 2005-2010. 2005 oli Nokian E70 ja 2010 Iphone 4. Aikamoinen mullistus.


      • porttijaportti
        Klblnnmb kirjoitti:

        Kyllä. Päädyt mielisairaalaan, vankilaan tai vankimielisairaalaan. Kannabikseen ei voi kuolla, mutta hullujenhuoneella valuu suusta kuola. Muista myös että kannabis on portti huume..muista portti...kannabis on portti...luonasi alkavat tuntua raskailta..portti...kannabis...portti...päädyt mielisairaalaan...heroiini...kannabis on portti...

        Kyllä se keskikalja on ainut portti kaikkeen, varsinkin alkoholismiin.


    • Lissäää

      VIINAA!!
      PALJON!!

    • 343443434324242

      ota kannabis piikin ja isket sen silmään. sitten menet nettiin kirjoitteleemaan NWO tarinoita kuten muutkin hörhöt

      • kannabiis

        Vittu herää nyt


    • Hatsiwatti

      On pelkotila riski ja voi jollain taipuvaisilla pärähtää se spykoosikin. Varovasti ja rauhassa, hyvässä seurassa missä et jännitä. Voi olla että tykkäät ja on antoisaa. Välillä tekee terää, muuten kyllä päihteet on turhia ja onni löytyy paremmin vaikka urheilusta ym hyvistä elin tavoista. Jmutta miksi ei joskus voi hommaa pussukkaa ja mennä vaikka viikoksi kalastelemaan paukkuspäissään ja ammenna siitä sitten ajatusta arkeen :) good luck!

      • 3wa4t

        "spykoosi"

        Jos sinusta tuntuu että sinua tarkkaillaan niin saatat olla spykoosissa.


    • Marihuan

      Älä edes kokeile päihteitä, ennenkö keskushermostosi on kehittynyt kunnolla eli about 25 v. olet valmis nautintojen tielle. Oikea tie on vähän kerrallaan. Ihan yhdet savut 1/10 - 1/20 - savukkeesta. Sitten pikku hiljaa lisäät jokaisella polttokerralla. Hyvän olon raja löytyy kyllä...

      • SADASSSDSAD

        NIIN PIKKU HILJAA NOSTAT TOLEA JA JOKU PÄIVÄ OLET HUOMAAT ETTÄ OLET 24/7 HUUMEISSA NIINKUIN KAIKKI NARKIT HÄHÄHHÄÄHHÄHÄ


    • 420thc

      Ekaa kertaa kannattaa polttaa raketista tai äläristä. hihihi.

    • Osmoker

      Joko olet polttanut? Miten meni?

      • tuskin_kuulemme

        Psykoosissa on jo....


      • aloittajamoi

        En sentää :Ddd iha mukavmukava joo on! Tässä on tullu poltettua ny jonki verra. Toimii mulla kans hyvänä unilääkkeenä:p


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2615
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1937
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1665
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1599
    8. 91
      1543
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      117
      1408
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe