Mistä edullisesti ja vaivattomasti kotisiivousta?

Kyllästynytsiivoamaan

Haaveilen kotisiivouksesta 1-2krt/kk 200m2 kokoiseen asuntooni. Onko kenelläkään kokemuksia PÄÄKAUPUNKISEUDULTA kuinka paljon kyseinen siivous maksaisi?
Sekä mahdolliset suositukset ja kokemukset eri siivouspalveluista olisi tarpeen!

4

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pääkaupunkiseudunneiti
    • kyllästynytsiivoamaan

      Moikka! Kiitos paljon linkistä, täytyypi kokeilla moista.

    • satuhahmo

      Taas joku mainostaa itseään? Näillä sivuilla mainokset näkyvät kommenttien välissä, eivät kommentteina. Mainoksista on maksettava. Rehellisyyttä peliin.
      Käväisin mainostajan? sivuilla. Mitään oikeaa ei selvinnyt. Ainoastaan lupauksia ja vakuutteluja.

      Kuka suorittaa siivouksen kauttanne tilatussa siivouksessa?

      Asiakkaidenne ei tarvitse tehdä mitään ennen siivoojan tuloa.
      Siivoojanne ei kuitenkaan siivoa esim. koiran tai kissan sairaudesta johtuvaa ripulitahraa tai oksennusta.
      Lapsetkin saattavat tehdä vahinkoja ja eivät vanhemmat niitä aina huomaa.
      On se lystiä, kun kotiin tullessa asiakas näkee, että vielähän se oksennus siellä lattialla on.

      Leluja nykykodissa on paljon. Niiden raivaamisessa menee usein aikaa. Eihän niitä voi imaista imuriin. Pakko ne on kerätä pois.
      Lupaamanne korkeintaan puolituntinen viivästymiseen tuloajassa menee helposti jo lelujen keräykseen edellisessä paikassa.
      Vaatteiden keräilyssäkin menee aikaa, jos niitä pitkin lattioita on.
      Asiakkalle soittaminen ei aina onnistu. Mitenkäs sitten?

      Sohva voi olla raskas, tai sitten ei. Siirretäänkö sitä? Siivotaanko sen alta?

      Rehellisyyttä kuitenkin osoittaa kehoituksenne kerätä kodin arvoesineet turvalliseen, lukittuun paikkaan, pois siivoojan näkyviltä ja saatavilta.
      Vakuutuksenne varkauden varalta näyttää olevan hieman kyseenalainen. Vesivahingon vakuutus miljoonasta eurosta on halpa. Esinevakuutus (esim. televisio, arvotaulu, tulipalo) on huomattavasti kalliimpi.

      Hieman ihmettelen mainintaa työluvasta. Onhan kaikilla Suomalaisilla työlupa. Onhan?

      Onko firmanne päättäjillä siivousalan kokemusta lainkaan?

      Jos tarvitset siivooja:
      - kysele tuttaviltasi heidän kokemuksistaan
      - ota sellainen, joka lupaa saman siivoojan jokaiselle käyntikerralle
      - sovi ennakkojärjestelyistä (keräätkö lelut, vaatteet yms pois ennen siivoojan tuloa)
      -- huomioidaan työajassa jo ennakolta, ei tarvitse soitella
      - mieti, mitkä ovat sinulle sopivat ehdot ja tavat -sovittele ne itsellesi sopiviksi
      - huomioi siivooja ihmisenä
      - muista, että halvin ei aina ole paras
      --- tai voit kokeilla onneasi ja tilata siivouksen samalla tavalla kuin taksi tilataan

      Toisessa kommentissa verrataan firmaa Uber-taksipalveluun.
      Uber-taksipalvelu on kielletty jo monessa maassa. Syynä epärehellisyys, varkaudet, huimat ylihinnat , "odottamattomat kustannukset" ja veronkierto.

      Jokainen tekee itse valintansa. Valintaansa voi olla tyytyväinen tai voi myös katkerasti katua.
      Kannattaa siis miettiä tarkoin.

      Tämä kirjoitus ei viittaa mihinkään firmaan, ei nimeltä mainittuun, eikä nimettömään.
      Mainostajana mainittu firma on kuvitteellinen ja vailla mitään todellisuuspohjaa.

    • tuula3475

      Itse oon käyttänyt uuudenmaan monialayhtiötä ja ollut erittäin tyytyväinen. Asiansa osaavia ja vieläpä erittäin mukavaa porukkaa. Kannattaa ainakin tutustua.

      www.siivouspalvelut.net

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1706
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      95
      751
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe