bbw haaveilee viriilistä ja aktiivisesta

halukasbbw

Olen 45 bbw nainen. Sama mies minulla on ollut jo kohta 20 vuotta. Ongelmani on, että joudun elelemään puutteessa avioliitossani. Seksiä on liian vähän, puhumattakaan muusta läheisyydestä ja hellyydestä. Mies ei myöskään suostu oraaliseksiin. Kun täytin 40, olen tullut entistä himokkaammaksi ja kiimaisemmaksi. Miehelleni riittää eroottiset harrasteet kerran viikossa ja jopa vain kerran kuukaudessa. Lasten ja omaisuuden takia olen päättänyt kestää. Vaikka olisin vapaakin, en ole kiinnostunut irtosuhteista. Haaveilen aktiivisesta ja viriilistä rakastajasta. Kahden kanssa olen asunut yhdessä, molemmat varmaan jonkin sortin asensuaaleja. Eli kyllä vuosikymmenten aikana ovat melkoiset patoumat syntyneet. Haluaisin laihtua, mutta ongelmani on lohtusyöminen, kun seksikin on ns. kortilla. Onko mielestänne ihmisen pyhä velvollisuus saada lapset täysi-ikäiseksi ? Mistähän sellaisen aktiivisen ja viriilin rakastajan ylipäänsä voisi löytää ? Eihän sellaista kait näe ihmisestä päälle päin ? Harvoin kait näistä mieltymyksistä voi kovin suoraa tiedustella ihmiseltä heti tavattaessa ? Kannattaako rakastajan hankkiminen vai pitääkö vielä yrittää kestää muutaman vuoden ? Valistuneita mielipiteitä?

19

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ukm53pkseutu

      Kerranhan täällä vain eletään, joten miksi elää puutteessa. Naisena saat varmasti seuraa. Laita vaan haku sopivaan treffisivuun niin löydät omasi. Pienellä kärsivällisyydellä siivoat "urpot" pois ja hyvä rakastaja löytyy. Naisten markkinat nämä tuntuu olevan.
      P.S. Olen itsekin viriili ja halukas avuksesi, jos kiinnostaa;)

    • Rohkeasti hakuun vaan,löydät aivan varmaan miehen joka haluaa naida sut taivaankukkuloille. Kerran me täällä vain ollaan.
      Itsekin olin tosi kiinnostunut..

    • dfffgcg

      Kaikki pettäjät saunan taakse siellä voi tehä kiikun itelleen loppuu se vonkaaminen

    • alkuperäinenbbw

      Näköjään on kahta koulukuntaa. Toisten mielestä pitäisi kärvistellä ja toisten mielestä rakastaja kannattaa ottaa. En kyllä käy missään, paitsi töissä. Sinänsä miesten elekieltä kun olen yrittänyt lukea, tuskin monien mielestä mitenkään poissuljettu vaihtoehto olen. Silloin kun nuorempi ja hoikempi, oli jopa pari ahdistelutapausta töissä. Ei kyllä ollut kivaa sekään. Amerikkalaisen tutkimuksen mukaan 80 % miehistä haluaa hoikan naisen. No itse olen vähän kuin Raakel Lignell, ok hoikkana tai pulleampana versiona. Jos ei muuta, niin ainakin myötätuntoni kaikille puutteessa eleleville perheenisille. Voi sitä nainenkin joutua olemaan pihtaavaan miehen miehen kanssa, kun eivät kaikki miehetkään ole niin älyttömän kiinnostuneita seksistä. Ei voi kuin ihmetellä, miten niinkin toisilleen epäsopivat ihmiset ajautuvat yksiin. Tuntuu kyllä aika kenotekoisilta nettihaut. Ehkä jos mä joskus kohtaan jonkun mua kiihottavan tai siis tunteen pitää olla molemminpuolinen, niin sitten... Vai pitäisikö ensiksi kuitenkin hankkiutua vapaille markkinoille ? Onko kukaan ottanut avioeroa seksuaalisen eritahtisuuden vuoksi ? Kokemuksia ?

      • mekkk

        Asia voi olla niin että 90% avioeroista johtuu seksistä tai sen vähyydestä jos muuta ongelmaa ei liitossa ole ja ei kukaan voi elää niin että saa seksiä vaikka kerran kuussa ja halut ovat kerran tai kaksi päivässä niin ei liitto toimia ja monet hommaavat vakipanon niin helpottaa. Kompromissi on hyvä asia niin helpotta ja potenssilääkkeitä saa mies lääkärilta niin helpottaa.


    • liuto

      Vapaaehtoisia löytyy :)

    • Ruler16

      Itse kyllä tykkään bbw kokoisesta naisesta. Ja myös tavasin yhden kaunottaren. Sun tarina, on aivan sama, kun naisella ketä tavasin. Meillä oli mahtava seksi, mutta sen jälkeen hänellä oli ongelmia omatunnon kanssa, ja hän ei enää vastanut viesteihin, oli vielä yksi seksi vuoden kuluttua ensimmäisestä, ja siihen se sitten päätyi. Toisaalta, voi olla että seksi ei ollutkaan niin mahtava hänen mielestä ))) vaikka kesti useamman tunnin

    • Täällä olis mies tarjolla

      • loppoooppo

        täälläkin ----


    • ddffgg

      Suksi läski teurastamolle

    • Koitetaan skypeseksiä, ei tuu huono omatunto, kun ei fyysisesti petä.

    • dffggyu

      Ei varmasti kun ei tartte lyllerön kanssa pettää

    • yksielämäsi

      Aloittajalle,olen jo 63v.nainen ja olin samassa tilanteessa kolmisen vuotta sitten.Mieheni ei halunnut seksiä,minä taas melkein vuosivuodelta enemmän.
      Iskurista etsiskelin sopivaa herraa puolisen vuotta,ihan reilusti esitin mistä on kysymys,eikä kukaan ehdokas suhtautunut brutaalisti tilanteeseeni.Seksikaverikseni siilautui sitten samassa tilanteessa oleva ukkomies.Tapaamme pari kolme kertaa kuukaudessa esim.illan Omppuhotellissa.Olen iloisempi,aktiivisempi ja miehenikin on tyytyväinen,kun en ole koko ajan petipuuhiin pyytelemässä.Emme tee kenellekään pahaa ja nautimme ihanasta seksistä.Omantunnon kanssa kannattaa keskustella ennen tätä ratkaisua,itselleen pitää olla rehellinen.Jos päädyt ulkopuoliseen suhteeseen,tässä viestiketjussa saattaa olla jo monta mukavaa ehdokasta,vaihda heidän kanssaan muutama viesti,kyllä ne asiat siinä selviävät.Älä anna itsesi tulla vanhaksi,katkeraksi ja kärttyisäksi.Hyvä seksi voisi olla pelastus ja kannustaa myös huolehtimaan itsestään.

      • ddfrtyyuj

        Painu kuiva rusina vanhainkotiin pappoja naimaan


      • juusojapiwiljami59

        kerro missäpäin asut haluan nauttia sinun kanssa


    • xdxfggh

      Mikään ei ole niin ällöttävää kun ihranen läskikasa pelkkä ajatuskin saa etomaan

    • perillepäässyt

      Kysymykseesi lapsista, heistä tulee joka tapauksessa täysi-ikäisiä, mutta eivät lakkaa olemasta lapsiasi. Sinä itse-olet jo lakannut olemasta- hyvä itsellesi.

    • BBW naiset on ihania myöskin sekä seksikkäitä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      290
      3244
    2. 202
      2908
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2494
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      223
      1958
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      15
      1398
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1231
    Aihe