MIKSI MIES EI KYSY MITEN MINUN PÄIVÄNI MENNYT

NINAA8989

VAATISIN MIEHELTÄ ENEMMÄN HUOMIOTA, HÄN EI KYSY MINUN PÄIVÄSTÄNI TAI KUULUMISIA ARKENA... MITEN SANOA MIEHELLE NÄTISTI ASIASTA (ETTEI SUUTU) ? VINKKEJÄ MYÖS MITEN ARKI TOIMII?

8

101

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Toivoisin, että sinua kiinnostaisi kuulla miten minun päiväni on sujunut. Haluaisin voida jakaa kanssasi asioita enemmän kuin nyt jaamme. Voisimmeko ottaa tavaksi, että arkisin töiden jälkeen istahdamme hetkeksi ihan vain juttelemaan kuulumisista?"

      Ei varmasti ole olemassa mitään yhtä yksittäistä tapaa, miten arki toimii, vaan jokaisella yksilöllä, pariskunnalla ja perheellä on omansa.

      • EiJumanKavita

        Toi on tollaista ämmien nalkutusta. Jos haluat pitää miehesi tyytyväisenä, niin et todellakaan rupea saarnaamaan tuolla tavalla.

        Teet vain itse aloitteen keskustelulle ja odotat että miehesi reagoi. Jos ei reagoi, niin häntä ei kiinnosta ja sillä selvä.


      • EiJumanKavita kirjoitti:

        Toi on tollaista ämmien nalkutusta. Jos haluat pitää miehesi tyytyväisenä, niin et todellakaan rupea saarnaamaan tuolla tavalla.

        Teet vain itse aloitteen keskustelulle ja odotat että miehesi reagoi. Jos ei reagoi, niin häntä ei kiinnosta ja sillä selvä.

        Itse asiassa miesystäväni painottaa kommunikaation tärkeyttä enemmän kuin minä.


      • KaikkiEiVaanTajua

        Ilmankos olettekin yhdessä. Neuvoni ei ollut sinulle vaan aloittajalla.


    • Kiinnostus on aitoa tai sitten ei! Teennäisyys kuitenkin paistaisi läpi ja mielestäni se olisi vaiteliaisuutta loukkaavampaa.

      Vaimoni ei kysy paljonko vedin maasta tai montako leukaa meni vaan on kiinnostunut siitä ketä muita siellä oli.
      Vastaavasti kun vaimoni tänäänkin tuli harmaahapsien ompeluklubilta minua kiinnosti mitä projekteja heillä on menossa ja millaisen vastaanoton saivat vaimoni viemät rihkamat. Lopusta selvittelystä hän pitää itse huolen.

    • rajatonmies

      Rakkaus on tekoja, eikä vaatimuksia, joten jos sinun tekee mieli jutella, niin tee aloite ja juttele.

      Aika lapsellista vaatia toiselta sellaista mihin ei itse ole valmis. Et ole prinsessa joten et tarvitse prinsessan kohtelua.

      Jos miehesi ei halua jutella takaisin tai häntä ei kiinnosta pätkääkään se mitä sanot, se on sitten toinen juttu. Mutta tee ensin itse se mitä haluat toiselta.

    • Juttukaveri0

      Mikä laki kieltä sinua ensin kysymästä hänen päivästään ja päästyänne keskustelun alkuun, kerrot vuorostaan omastasi. Kerro omastasi niin mielenkiintoisesti ja innokkaasti että hä jaksaa kuunnella sitä.
      (Sijaan : mä tulin töistä , siivosin, kävin kaupassa ja tein sun herkkuruokaa")

    • evdcwdc

      Koska miehet ei ole naisia. Naisille on ominaista tuollainen kysy päivästä esitä kiinnostunutta taktiikka. Miehet on suoria ja yksinkertaisia. Miehet ei esitä kaveria vaan he OVAT kavereita. tajuatko? Sama pätee parisuhteessa. Miestä kyllä kiinnostaa tietää, mutta hän olettaa että kumppani ilman muuta kertoo jos on asiaa. Ei mies tajua, että siinä tarvitaan tuollainen näytelmä suorittaa ensin.
      Jos menet "sanomaan" asiasta niin se tulee menemään pahasti pieleen ja erottaa teitä toisistaan. Älä "sano" ja nalkuta vaan hyväksy toisen erilaisuus ja puutteet, älä vaadi toiselta sitä ja tätä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe