Lapsenlapsillani hyvät sijaisvanhemmat

yksmummovaan

Olen onnellinen siitä, että lapsenlapsillani on nyt hyvä olla sijaiskodissa. On rauhaa, ruokaa ja rakkautta. Kun vanhemmat syystä tai toisesta eivät kykene tai jaksa -on lapsen paras päästä hyvään sijaiskotiin. Myös lasten sukulaiset saavat tavata lapsenlapsia, eikä kumpikaan lasten biologisista vanhemmista pysty vieraannuttamaan lapsia omista läheisistään. Joskus vanhempien päihteiden käyttö tai psyykkiset sairaudet vaativat lapsen sijoittamista pois kodistaan. Minun lapsenlapseni saavat nyt nauttia turvallisuudesta, siitä mikä on lapsen oikeus. Olen isovanhempana tyytyväinen - toki olisin toivonut, että lasten vanhemmat olisivat pystyneet huolehtimaan omista lapsistaan, mutta koska näin ei ole, olen hyvin kiitollinen sijaisperheelle lasten saamasta hyvästä hoidosta ja turvallisesta kodista.

4

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valvohan

      Voit olla onnellinen, jos sijaisperhe on hyvälaatuinen. Älä kuitenkaan tuudittaudu siihen luuloon, että kaikki sijaisperheet ovat hyviä. Ole kuulolla! Valvo, sillä sitä ei välttämättä tee kukaan.

      • cvfgbhnjmk

        Ei jumalauta tää hullu on kyllä pilannu tän palstan täysin, suosittelen kaikkia sijaisvanhempia siirtymään kaksplussan puolelle, sinne pitää rekisteröityä, joten aika nopeasti potkitaan pellolle nämä epämääräiset ihmiset. :) Myös olisi hauska kuulla ihan normaaleiden biovanhempien ja muiden sukulaisten juttuja, enkä tarkoita tietenkään vain ruusunpunaista unelmaa, mutta sentään jollain tapaa järkevää juttua mitä tältä yhdeltä tulee kommenttikaupalla päivittäin. :D


    • tottakaikki

      Taisi kolahtaa, kun noin voimallinen tunteenpurkaus irtosi. Nimimerkki "valvohan" puhuu ts. kirjoittaa totta. Sijaishuollossa ei tulisi olla kaltoin kohtelua. Sitä kuitenkin on yllättävän paljon.

    • heikaikkiiiii

      Kaksplussalla on mukavaa, suosittelen liittymään sinne. Harhaiset bannataan nopeasti. Sinne minäkin siirryin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3179
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1559
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe