Setä Hotsin soi tietysti, ja sitten sormet kakkaan ja Suomen Lippua maalaamaan seinälle. Kikkeli tanassa mennään ympäri kämppää ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNNNNNNNNNNN olen kommunismin kiilto kuva poika! Laminaattia löytyy lisää, ei se asunnon hintaan vaikuta jos on kakkaa lattialla
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNNNNNNNNNNNNN
Tein kakat lattialle
Setä---Hotsin
4
62
Vastaukset
- hourupäävapaalla
Tylsän 2.95% aloitus tämä, oli taas lajissaan alittamaton, ok-ok-ok-ym muu savieinari Tylsä, pelleily seis ja setä hotsin....
- sdasdrwegtereawf
Mogako se taas vinkuu?
- multiniccihirviö
sdasdrwegtereawf kirjoitti:
Mogako se taas vinkuu?
= numeropellettelijä = trollihai = katse.as.hinnoissa. Aloittajakirjoittaja on joku erillinen sekoboltsi.
- antiluki
sdasdrwegtereawf kirjoitti:
Mogako se taas vinkuu?
hildarane paljasti taas itsensä tuli siis kakat lattialle ja vinkuu täällä sitä, ok-pervo eli hoidokki, hotsin, sdasdrwegtereawf, hildaranen tunnistaa kun vinkuu aina tuota mogaansa ja juttunsa aina, ok tai eritteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651433Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109875- 57734
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57710
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39687Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025655Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66643Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69641Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41637