Setä Hotsin soi tietysti, ja sitten sormet kakkaan ja Suomen Lippua maalaamaan seinälle. Kikkeli tanassa mennään ympäri kämppää ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNNNNNNNNNNN olen kommunismin kiilto kuva poika! Laminaattia löytyy lisää, ei se asunnon hintaan vaikuta jos on kakkaa lattialla
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNNNNNNNNNNNNN
Tein kakat lattialle
Setä---Hotsin
4
62
Vastaukset
- hourupäävapaalla
Tylsän 2.95% aloitus tämä, oli taas lajissaan alittamaton, ok-ok-ok-ym muu savieinari Tylsä, pelleily seis ja setä hotsin....
- sdasdrwegtereawf
Mogako se taas vinkuu?
- multiniccihirviö
sdasdrwegtereawf kirjoitti:
Mogako se taas vinkuu?
= numeropellettelijä = trollihai = katse.as.hinnoissa. Aloittajakirjoittaja on joku erillinen sekoboltsi.
- antiluki
sdasdrwegtereawf kirjoitti:
Mogako se taas vinkuu?
hildarane paljasti taas itsensä tuli siis kakat lattialle ja vinkuu täällä sitä, ok-pervo eli hoidokki, hotsin, sdasdrwegtereawf, hildaranen tunnistaa kun vinkuu aina tuota mogaansa ja juttunsa aina, ok tai eritteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899