Terapioista

eikiitos_

Lyhyesti ja ytimekkäästi - älkää KOSKAAN hakeutuko mihinkään terapiaan psykiatrien manipuloitavaksi, ei kognitiiviseen eikä varsinkaan psykoanalyyttiseen. Miksi varoitan?

14

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fheskjlöd

      terapia loppuu siihen kun terapeutti suuttuu koska ei oo saanut tahtoaan lävitse ts.pystynyt manipuloimaan asiakastaan oman tahtonsa alaisuuteen jolloin tuntee epäonnistuneensa ihmisenä

      • terapiantarpeessalol

        Anteeksi kun olen niin empaattinen ja sinä terapeuttini olet niin epäonnistunut asiakkaasi manipuloinnissa, pahaa tekee katsella kun ironisesti yrität hypnotisoida mut pillerinvetäjäksi.


    • Manipuloittautuminen

      Tätä minäkin olen aina ihmetellyt. Miksi joskun satunnaisesti valitun ihmisen tahdon mukaisesti eläminen ja päänsä manipuloittaminen olisi terveellistä.
      Ei auta ainakaan, jos ongelmana on se, että on tullut elämässään manipuloiduksi.

    • Yllä_taas

      "Aspergerinfo" nimimerkillä "eikiitos_" tänään sunnuntaina 5.11.2015 klo 15:10 aloitti taas typerääkin typerämmän ketjun, ikään kuin hänellä olisi mitään kokemusta mistään terapioista tai vastaavanlaisesta aivomanipulaatiosta.

    • liian_terve

      Ei ole terapeutteihin luottamista. Hymistellään mukana, mutta kun jotain konkreettista apua pyydetään sulkeutuvat kaikki. Ei saa lausuntoa edes toimeentuloa varten...

    • infoomena

      mutta mitä ihmettä kuinka monet haksahtavat maksamaan pahan tiedon omenista kun täältä saa makeempia ilmaiseksi

    • jjhhgkjfktugftuf

      Mitäs jos antaisit ihmisten luoda oman käsityksensä asioista.

    • Aspergerinfo

      Minä olen luonut oman käsitykseni, kuten tässä ketjussa varmasti joku muukin, omakohtaisiin kokemuksiini perustuen siitä, ettei psykoterapeuttisin keinoin ole minua osattu juurikaan millään tavoin auttaa. Tämä on siis vain minun oma kokemukseni. En muodosta käsityksiä mistään asioista, ennen kuin ne itse koen henkilökohtaisesti. Myöskään psykiatrian poliklinikoilta en ole saanut silloin joskus kun olen sieltä yrittänyt hakea tukea, yhtään minkäänlaista apua, vointini on joka kerta pahentunut, sillä noissa paikoissa ei ole ammattitaitoista henkilökuntaa. Minulla on antaa vaikka kuinka paljon omakohtaisiin kokemuksiini perustuvaa faktaa aiheesta. Sekä tuttavieni luvalla, myös heidän samankaltaisista kokemuksistaan koskien julkista terveydenhuoltoa. En sairasta mitään mielisairautta, ei ole diagnoosia persoonallisuushäiriöistä, olen lähes lääkeresistetti lisäksi, olen kokenut masennukseni johtuvan ulkoisista tekijöistä 95 prosenttisesti. Tämän havainnon tein jo lapsena. Ainut mitä tarvitsen on ymmärrys erityispiirteistöäni kohtaan, joka vaikeuttaa jokapäiväistä elämääni muiden ihmisten parissa. Se ei näy ulospäin, useat tahtoisivat olla ystäviäni ja tutustua minuun, minun on kuitenkin todella vaikea luottaa kaiken kokemani jälkeen ihmisiin yleensäkään enää kovinkaan paljoa.

      • yjttyiriooo

        Ja juuri sitä ymmärrystä ei saa mistään.
        Harmittaa, että koskaan yritinkään, olo vaan huononi,


    • Aspergerinfofani

      Kiitos Aspergerinfolle (ke:lle) aloituksesta. Summa summarum; autismin kirjon ihmisiä ei ole mahdollista psykoterapeuttisin keinoin auttaa, koska psykoterapiat, olipa mikä tahansa suuntaus kyseessä, perustuvat ihmisten manipulaatioon. Koska ihminen on yksilö, jokainen omanlaisensa, ei ole yhtä, kahta eikä sataa oikeata tapaa "auttaa" psykiatrisin keinoin ketään. Neuro PSYKIATRISETkin "auttamismallit" ovat jo kauan olleet tarkkailun alla.

      t. neurologi/biologi/fyysikko/kemisti -info

      • ljhgfhjklöä

        Itselläni on ongelma manipulaation tuloksena, mistään siihen ei apua saa, kun koko manipulaatio on varmaan sananakin tabu. Eikä sovi kritsoida kun kaikki manipuloijat tarkoittavat vain hyvää.


    • kehari

      Onko kenelläkään kokemusta akupunktiosta?

      • Aspergerinfo

        Minkälaisia oireita sinulla on, mihin tahtoisit helpotusta?


    • kehari

      on tämä päävamma

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe