Onnistuneet, mihin olet päätyneet

MäHaluunJotainMuuta

Moni on ajatellut vaihtaa koko it-alan jonekin muulle sektorille.
Olisi mielenkiintoista kuulla, että mihin joku entinen it-heppu on onnistunut pääsemään ja aloittamaan hommat uudella alalla.

Ja siis, asiallisia vastauksia.

7

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poli-it

      Politiikkaan. Olin ennen projari.

    • Mitävaan

      Tuohan riippuu ihan kokonaan siitä, minkä ikäinen olet ja onko esim. mahdollisuutta/varaa opiskella toinen ala. Ilman koulutusta kun vaihtoehdot on nykymarkkinoilla vähissä.

      Yrittäjäksi tietysti voi aina ryhtyä jos on jostain tietämystä esim. harrastuksen kautta hankittuna. Yks tuttu perusti kaverinsa kanssa asuntoautoja vuokraavan yrityksen. Heillä oli tosin rahaa ostaa kaksi uutta asuntoautoa bisineksen pohjaksi ja nykyään taitaa olla jo kymmeniä vuokrattavia autoja.

    • Djfjjfjebf

      Tatuoijaksi. Entinen Nokian johtaja.

    • Janne46

      Remonttifirmaan 'projektipäälliköksi' ja toimarin oikeaksi kädeksi joka tosin tarttuu myös maalitelaan ja vasaraan, pieni firma kun ollaan. Palkka tippui ensisestä 30% mutta elämänlaatu parani selkeästi. Parasta on että näkee konkreettisesti työnsä jäljen ja että ikärasismia ei ilmene. Sopivasti paperihommia, markkinointia ja talouden pyöritystä, että nuppia saa myös käyttää. Joskus tuntuu vaan hyvältä olla fyysisesti väsynyt työstä, vaikka en varsinaisesti rakennusmies olekaan.

    • Poledancer

      Tankotanssijaksi - keski-ikäinen Nokian ex insinööri

    • Rujvcft

      Tietoliikenneasentajaksi. Ex nokia.

    • JoKolmejapuolivuotta

      Ei ole oikein onnistunut kunnolla uranvaihto... opiskelua, työkkärin kursseja... ehkä eniten työtekoa on ollut vaimon firmassa auttelu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3189
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1560
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe