Varaavat takat täytyy purkaa 10 vuoden välein, johtuen kanavien nokeentumisesta. Näin sanoo perinnerakentaja Panu.
Takan purku 10v välein.
4
156
Vastaukset
- remonttimies1
Mitä ja miten polttaa ne puut, kuinka monta takkaa on tehnyt, purkaa osaa lähes kaikki hömelöt, täyttä puppua puhuu !
- tottakai_purkuun
Samalla kun se homelääväkin ympäriltä menee purkuun.
- eiuusavuton
Kyllä ainakin meillä nuohooja puhdistaa nuo kanavat. Aika paljon niihin muuten vuodessa kerääntyy nokea. Parina vuonna olen itsekkin kesken lämmityskauden putsannut kanavat ihan opetellakseni.
- kymmenienkin
Vähän tuntuu tiuhalle. Ei kai niitä nokeentumisen takia uusita vaan rapautumisen. Juuri taannoin purimme ja kasasimme pönttöuunin 80 vuoden käytön jälkeen ja joku vuosi sitten kaakeliuunin 30 vuoden jälkeen. Molemmat rapautumisesta johtuen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
A miehelle :)
Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su392445- 1591708
Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset
Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen1751566En halua miestä joka
Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll2491420Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän4241409Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut
Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄811337- 1171283
- 101084
Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos861039Kehitysvammainen teki työtä 19 vuotta ilman palkkaa
K kaupan pullonpalautusautomaattia hoiti ja vapautti muut myyjät muihin töihin. Tästä on varmasti 19 vuoden aikana ollut129991