Löytyykö Porvoon uimahallin höyrysaunaan päivällä runkkuseuraa ,sano aika ja päivä tulen sinne, otan vaikka poskeeni
Höyrysaunaan
24
469
Vastaukset
- uskaltaisinko
Miten iltaisin?
- porvoo51
Sopii käyn siellä yleensä maanataina klo 19 jälkeen
- minulle-kanssa
tulen kun vain saadaan ajat sopimaan
- uskaltaisinko
No en näemmä tällä viikolla ehdi mut josko ensi viikolla pääsisin. Mistä tiedän/tunnen olisi noloa jos joku viaton...
- porvoo551
Milloin olet tulossa, mikä päivä ja aika
- porvoo551
porvoo551 kirjoitti:
Milloin olet tulossa, mikä päivä ja aika
miten huomenna iltapäivällä
- uskaltaisinko
Tällä viikolla joku ilta?
- Jesis
Mites huomenna päivällä? Siinä kello 13.00 uusi vai vanhan puolen höyrysauna?
- une..eiku..utelias
Mitä eroa niillä on, muuta ku ikä?
- uskaltaisinko
Huomenna menen illalla...
- uteliasukkonen
huomenna?
- jeseef
ikää? ja monen aikaa olis hyvä?
- jeseef
sunnuntain siis?
- 336
Tuletko iltapäivällä minun luo
- tahmaisetlauteet
Monesti yksinkin runkkaillut siellä ja jättänyt lastit.
- vauvapistefi
ei jumalauta....
- tbuvybubohy
Älä muuta sano!
Sairasta sakkia..
- Himokasmiesnro1
Koska ois taas sessiot
- dafdfsadfs
Saitko?
- 5591
tuletko tänään imettämään
- sakdjhkaldj
Lapsi siirtyi jo pulloruokintaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512