Kaveri ja vaimo

ScoupleM

Olen fantisoinut aina katsella miten vaimoni naisi vierasta. Keroin kaverilleni miten kiihottunut olen jos joskus saisin kokea tämän fantasian. Kaveri kertoi miten hän oli aina himokkaasti katsellut minun vaimoani joten sovimme että ok, mutta miten hän saisi vaimoni suostumaan siihen.
Vaimo käytti usein rakastellessamme sauvaa kun rakasteltiin joten aloin samalla puhua että miten jos tämän sauvan sijasta sinua panisi myös kolmas. Hänestä se on ajatuksissa mukana kun tulen takaapäin ja hän saa sillä kiihotettua itseään ja miten se tuntuu hyvältä.
Kerroin että fantasioin myös usein seksin aikana miten hän saisi aitoa kolmatta sisään ja miltä se tuntuis minun peniksessä kun sisällä liikkuis toinen penis sillä olinhan vähäm bi taipuvainen ja minusta olisi kiihottavaa tuntea että tuntisinko itse mitään kolmannen kalun liikkeestä peniksen varressa jos minun penis olisi vaikka siellä kakkosessa samaan aikaan.
Mutta asia jäi sitten sille asteelle.
Taas järjestin tapaamisen kolmistaan ja kutsuessani kaveria sovin että josko hän yrittäis iskeä vaimoani ja päästäis siihen tilanteeseen no sovittiin että myöhästyisin itse pikkasen ja kaveri pääsisi lämmitelleen. No mutta kun vaimo oli arvannut jo ajatuksen niin hän olikin tultaessani riisunut kaverin housut ja otti kaverin penistä suihin ja katsoi minua ja huomautti, et sitä saa mitä tilaa ja hetken katseltuani heidän touhua olin valmis työntämään jäykistyneen penikseni hänen sisään ja sain tunte miten kiihottavaa on olla jälkiliukkailla.

17

18577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scouplejatkoa

      Huomasin miten olin turhaan aristellut toteuttaa fantasiaani sillä mikään ei ollut niin kiihottavan näköistä kun katsoa vaimoa joka makasi sohvalla spermat valuen posliini pillusta pitkin mustia stay up sukkia ja punainen huulipuna oli levinnyt pitkin kasvoja.
      Vaimo alkoi herätellä kaverin penistä käsillään ja antamalla kaverille suuseksiä. Tiedän että hänen suuseksi on taivaallista ja monesti pitääkin jarrutella ettei laukea siihen käsittelyyn. Pikku hiljaa kaverin kalu alkoi olla juhla kunnossa ja oikeastaan oli aika iso jos vertasin omaani olihan sillä pituutta yli kahden naisen nyrkin mittaa. Huomasin miten vaimo kääntyi ja upotti kaverin penistä spermasta valuvaan rakoon vetäen sen ulos kokonaan ja taas sisään pohjaan asti. Vaimo kun osaa nauttia niin äntelee siihen malliin että joskus tuntuu naapurien kuulevan koko panon ajan mitä meillä tapahtuu. Nyt aloin jo huomata että omakin penis on valmiiksi kovana. Vaikka olisin mielellään katsellut kahden lemmiskelyä ja vaimon halukkaita kasvoja tyyliin tyydytän itseni käsin. Otin käsillä vaimosta valuvaa spermaa ja työnsin sormeni hänen anaaliin pikku hiljaa ja lisäsin toisen sormen myös mukaan. Otin penikseni käteen ja voitelin sitä lopulla spermalla ja työnsin peniksen vaimon kakkoseen hiljalleen loppuun asti. Tunsin miten kaverin penis oli sisällä ja aloin työnnellä penistä sisään ja ulos huomasin miten me kolme alettiin panee kiihtyvällä tavalla ja miten vaimo huusi pankaa teidän yhteistä naista kunnolla. Olihan se himoittava näky kun vaimo oli saaneen näköinen tai oikeastaan spermasta valuva käytetty nainen.

    • Ausurinhalut

      Minä järjestin kaverilleni tarkoituksella vaimoani... Olimme mökillämme ja tarjoilin vähän juomaa kaverilleni jonka olimme pyytäeet saunomaan. Vaimo ja kaverini ottivat ihan reilusti, itse vain maistelin ja sitten painoin vaivihkaa köännykän soittoääntä teeskennelle, että sain puhelun. Näyttelin, että minun oli mentävä käymään kaupungissa ja sanoin vaimolleni ja kaverilleni, että jatkavat iltaa ihan rauhassa ja käyvät vaikka saunassa. Tulisin takaisin kun ehdin. Ajoin omaa mökkitietäni isolle tielle ja parkkeerasin auton tien laitaan. Istuskelin autossa varmaan tunnin ja sitten hiippailin varovasti takaisin möklle. Oli jo syksyn alkua ja ilta oli pimentynyt, kun astelin saunan ikkunan taa, sillä olin kuullut ääniä sieltä. Aivan oikein. Ystäväni oli täydessä touhussa vaimoni kanssa joka tuntui nauttivan suuresti joka hetkestä. Itse runkkailin ikkunan takana ja kun he saivat, sain minäkin. Odottelin vielä kun he menivät mökille sisään, sain senkin ikkunasta nauttia liveshowsta oman vaimoni ja parhaan ystäväni esittämä.

      Kun tulin takaisin, koettivat olla, kun mitään ei ollut tapahtunut, mutta minä vihjailin koko illan ja sanoin, että kyllä meidän pitää ottaa uusiksi ja pian. Katsoivayt toisiaa ja purskahtivat nauramaan tajuamatta, että olin nähnyt kaiken. Myöhemmin sain houkuteltua heidät olemaan avoimesti yhdessä, niin, että sain vierestä katsoa heidän nautintoaan ja annoin vaimolle virallisen luvan naida kaverini kanssa milloin vain mieli tekee...

    • Uskollisuus_kunniaan

      Minä puhuin vaimoni suostumaan kolmen kimppaan ja sitten pyysin lapsuuden ystäväni viikonloppu vierailulle ja kun vierailupäivä koitti niin olimme vaimoni kanssa yhdynnässä ja tuli aika kun kaveri ajoi pihaan niin vaimolle tuli kiire pukea mutta sain hänet suostumaan että otamme vieraan alasti vastaan ja siitä kaverin toivottua olimme äkkiä sängyssä ja kiima oli niin kova että sinä viikonloppuna naimme aina kun vaimo herätteli kullit tai jommalla kummalla alkoi seistä ja se seisoi olimme tyytyväisiä tilanteeseen ja nyt on
      24 vuotta siitä eka kerrasta ja jatkamme samaa hommaa edelleen eli vaimo on jäänyt kahden miehen loukkuun
      Harrastamme toki monien muidenkin kanssa kimppakivaa olemme 100% heteroja joten vaimo on kaikkien huomion kohteena olemme täysin tyytyväisiä tilanteeseen
      Kunnia meidän Prinsessoille

    • Istuttiin laivan baarissa. Seurasin vaimon ja parin opiskelijan juttelua. Äkisti vaimo esitteli minut miehille. Olen sen siskon mies.

      • Yllättynyt

        Minä sain vaimon kimppaan ystävieni kanssa kun vietimme juhlien meillä kahden kaverini kanssa.
        Sanoin vaimolleni että nyt on hyvä tilaisuus kimppa seksiin.
        Meni jonkin aikaa kun vaimoni tuli alasti ja kysyi onko mukaan tulioita.
        Olimme hetkessä alasti ja vaimon perässä sängyssämme ja siitä alkoi meidän kimppamme ja vähintään kerran viikossa joku vieras on vaimoni jalkojen välissä


    • PilluaRiittääKavereille

      Vaimolle miestä kavereista
      On hienoa kun vaimon kanssa asiat ovat niin hyvin että haluaa antaa vaimollekin nautintoa kimppa nainnin merkeissä
      Ja olla niin hyviä kavereita joiden voi antaa naida omaa rakasta vaimoa

    • VaimolleParasta

      Kun seksi ja henkinen hyvinvointi kotona on hyvä Silloin nauttii kimpasta ja puolison nauttimisestä täysin ja todella haluaa vaimolle hyviä muistoja kiikkustuolissa istuessaan

    • OnnellinenVaimo

      Olen naimisissa oleva 36 v nainen
      Suostuin aikoinaan mieheni pyyntöön kolmesta miehestä naimassa minua
      Alku kankeuden jälkeen olen mieltynyt naimaan usean miehen kanssa kerrallaan
      Olen tyytyväinen elämääni ja seksiini

    • VaimonKanssaKimppaan

      Meillä käy tietyt kaverit melko usein kun ovat saaneet vaimolta pillua ja kaverit himoitsevat vaimoani.
      Olemme suostuneet viikonloppuisin silloin yleensä koko viikonloppu joko yhden tai kahden vieraan(kaverin) kanssa
      Keskiviikkona Saunomme myös ja monesti kaveri tai pari on sanomassa kanssamme
      Meillä on tyyli saunoa kaikki kerralla miehet ja naiset saunan jälkeen oleillaan alasti
      Ja myös naidaan kimpassa 1-2N 2-5M

    • PilluKäyttöön

      Pidämme joskus hauskaa vaimon ja kavereiden kanssa naimassa kimpassa vaimoani

    • Scouplejatkonainen

      Kutsuin miehen kaverin meille kun hän oli iltaa viettämässä ja halusin tuntea miltä tuntuu kun saan nauttia hänen käsistä kahden kesken ja miten hänen jäykkä penis tuntuu suussa kun otan sen syvälle suuhun. Miten se halukkaasti uppoaa kosteaan vakooni ja miten haluan sen työntyvän liukastettuun anaaliin. Miten hän osaa kosketella ja käyttää kieltä työntää sitä suuhun, katsoo silmiin ja suutelee taas kaulaani kunnes kääntyy ja työntää penistä ensin siihen kostean halukkaaseen rakooni ja lopuksi kääntää minut vatsalle ja minä ohjaan sen kakkosen suulle. Miten hän työntää sitä vähäsen sisään ja ulos hetken hitaasti syvemmälle ja vetää hiuksista liikuttaen minua ja saan orgasmin kun hieron samalla häpyäni lakanoihin lopuksi tunnen miten hänen orgasmi tulee ja valun kakkosesta spermaa.
      Hetken levättyämme mieheni saapuu kotiin ja on hämmentynyt ja kysyy että nautinko vieraasta ja sainko haluamani kiihokkeen ja olihan tämä sovittua vierasta nautintoa.
      Nyt pyysyn miehet sohvalle ja istuin heidän väliin aloin käpälöimään miehen penistä ja sain tuntea miten se paisui samalla toisella kädellä vieraan penistä ja se oli sen verran isona että sormeni ei enää ylettynyt ympäri. Halusin sitä suihin ja samalla runkkasin miestäni pyysin häntä riisumaan ja otin molempien kädet ohjaten ne toistensa peniksen ympäri halusin katsella miten miehet tyydyttää toisiaan ja se kun menee riittävän pitkälle on himoittavaa katsella miten he alkavat jo imemään toisten nännejä halukkaasti. Häivyn välistä ja näen miten mihet ottavat toistensa paisuneen kalun suuhun ja ottaa sitä syvemmälle lopuksi alan kateellisena katselemaan tilannetta ja huomaan miten alan olemaan vain katselijana enkä kahden miehen halun kohteena. Haluan mukaan ja otan mieheni peniksen suuhun ja ohjaan vieraan kalun miehen peräaukkoon ja kostuttelen sitä syljelläni kunnes vieras nussii miestäni anaaliin ja päätän että tämä ei lopu ennen molempien orgasmia. Illan lopuksi saan molemmilta suuseksiä ja nautinnon siitä miten saan kahta miestä.

    • Aviomies_54

      Pitkään piti puhua vaimoa mukaan. Usein saunottiin toinen mies mukana, joka selvästi oli kiinnostunut kimpasta. Välillä piti jättää vaimo ja vieras lauteille kaksin, eivät vaan saaneet mitään aikaan. Lopulta kerran saunan päälle pyyhkeissä istuessamme sanoin, että ei kannata enää kiertää asiaa kun vaimokin on sanonut, että tekisi mieli koittaa vierasta. Mökin avoimella vuoteella sitten sain vierestä katsoa kun vieras tunkeutui vaimoon, ratsasti pitkään ja nautti. Vaimo alkujännityksen jälkeen oli täysillä mukana reidet auki ottamassa vierasta sisäänsä. Minä vieressä vedellen kannustin ja toivoin, että vieras lennättää lastin vaimon ihanille rinnoille. Niin myös lopulta tapahtui ja se näky sai minutkin laukeamaan. Ikimuistoinen ensikokemus kimpasta.

      • Anonyymi

        Pitkään piti minunkin maanitella, sitten onnistuin saamaan hänet mukaani työreissulle. Olisimme toista viikkoa paperikoneremontissa ja majailisimme asuntovaunussamme tehtaan ulkopuolella olevassa vaunuparkissa. Jo ekan ammuna töihin lähtiessäni kehoitin muijaani etsimään panokaverin itselleen, kun niitä oli pilvin pimein siellä. Niin se tapahtui, muija sai nussia milin määrin päivisin ja minä pääsin liukkaille. Kerran loppuiviikosta pääsin mukaankin, jolloin vaimon kehoituksesta rakastelin hänen miesvieraansa kanssa. Siitä alkoi mahtava jakso elämässämme. On ollut miestä ja naista. Nautinto on vieläkin huipussaan.,


    • Yhdessämuijaa

      Eräs työkaverini tulla tupsahti kerran yhtenä lauantai-iltäna kylään. Sanoin hänelle, että hän tulikin sopivasti, sillä saunakin olisi pian lämmin. Tarjosin hänelle juomaa ja otimme tietenkin itsekin vaimon kanssa. Vaimoni meni ensin saunaan ja oli jättänyt kylvettyään aika seksikkäät alusasunsa pukuhuoneen penkille, missä ne paistoivat silmiimme, kuin nouseva aurinko, ihastuttavina ja viettelevinä. Kylvettyämme istuimme oluet kädessämme pukuhuoneessa olutta nauttien. Huomasin kaverini tuon tuostakin silmäilevän vaimoni mustia ihanuuksia ja kaadoin "lisää pensaa tuleen" kysäisemällä, että eikö armaallani ollutkin aika seksikäs maku? Siihen hän nyökkäsi ähkäisten, mutta huomasin samalla, että hänellä seisoi kylpypyyhkeen alla... Sanoin, että mitäs me pukeutumaan, mennään vaan iltapalalle pyyhkeet vyötäröllämme ja niin teimme. Vaimoni oli aika ohuenlaisessa ilta-asussa, minkä läpi selvästi loisti hänen mustat pikkarinsa ja rintsikkansa. Istahdimme keittiön pöydän ääreen ja ehdotin, että kaverini jäisi yöksi kun olimme jo ottaneet alkoholiakin ja leikilleni sanoin, että joko vierashuoneeseen, tai vaimon viereen... Miehen katse kirkastui ja nauraen vastasi, että tietysti rouvan viereen... Nautimme makkaraa ja perunasalaattia ym ärvintä iltapalaksi ja siirryimme olhuoneen puolelle. Olin yhdessä välissä tyrkännyt yhden parhaista seksiviedoistamme koneeseen ja kysäisin, että halusiko vieras katsoa sellaista. Kertoi katselevansa poroa harva se ilta ja niin painoin kaukosäätimen nappulaa. Kovaa, bi-ja ryhmäseksiaiheinen filmi alkoi pyrimään ruudulla. Vaimoni istui keskellemme sohvalle ja eihän siinä sitten mennyt kuin muutama minuutti, kun jo meillä miehillä seisoi ja vaimollani oli sellainen outo kiiltävä katse silmissään samalla, kun hänen hengityksensä kävi voimakkaana. Kullit nytkähdellen kylpypyyhkeiden allla aloin ihan häpeilemättä hieromaan itseäni, eikä vieraamme jäänyt yhtään jälkeen. Heitin pyyhkeeni lattialle ja kaverini teki samoin paljastaen aika mukavan kokoisen kalunsa nähtäväksi. Hän veteli sitä hitaasti edestakaisin ymmärtäen täysin tilanteen mihin oli joutunut. Hyväilin vaimoani rinnoilta ja haarojen välistä ja pyysin vierastamme riisumaan hänet. Hän ei epäröinyt hetkeäkään ja pian oli alaston vaimoni meidän molempien hyväiltävänä.
      Molemmat työnsimme sormiamme hänen pilluunsa ja vaimoni alkoi imemään vierasta, samalla kun minä työnsin kullini häneen. Homma jatkui niin, että enimme makuuhuoneeseemme jossa mies asettui seln vuoteelle ja vaimoni laskeutui hänen pälleen. Minä vuorostani noukin laatikosta liukkaria ja voitelin kullini työntyen vaimoni kakkosreikään. Voi sitää huutoa ja ulinaa, mikä häneltä pääsi. Pitkälle yöhön nussiskelimme ja jouduin jopa imemään kaveriktanikin ja hän jäi meille koko viikonlopuksoi.

    • Anonyymi

      Tapsin naisen netti sivuilta olen 55v nainen 45v oltiin kumpainenkin tykkäs vaelluksesta keskustelu siirtyi kullan huuhdontaan innostuimme kumpikin. Kerroin tunnen yhden kaivajan yritän ottaa yhteyttä jos saadaan kaivaa yhdessä me ei tarvita kultaa vaan kokemusta. Vaellimme kartan mukaan ja tulimme lähelle paikkaa mies oli pesulla, katsoimme kumpikin Tiina sanoi sillä on valtava mulukku. Huudettiin täältä tullaan Kaarlo katsoi Tiinaa jaksatkohan mutta tee mitä jaksat. Mökki oli pieni piti levittää laudoilla petiä nukuttiin kaikki samassa. Seurravana päivänä Tiina laittoi vaan verkkarit ja paidan kun oli kuuma. illalla istuttiin mökin edessä Tiina kävi joessa pesulla kiljahteli kun kaatoi vettä päälle. Juoksi sisään, oli kyllä virkistävää. Illalla kun alettiin nukkumaan Tiina liikahteli sängyssä oli minuun päin olin nukkuvinani katsoin Tiinan naamaa oli silmät kiinni kiristi naamaa ja kohta rauhottui huomasin Kaarlo taisi naida Tiina huokaili hiljaa katsoin Tiinaa hän katsoi minua ja hymyili, sanoin ääneen Kaarlo annetaan Tiinan naida kuin haluaa.
      Tiina nousi päälle valtava kalu painui sisään ei kestänyt pitkään kun Tiina nai nopeaa ja Kaarlo laski sisään. Tiina nousi minun päälle raksteltiin rajusti tiina oli vapautunut saatiin kumpikin kunnon orgasmi. Tiina nauroi nyt pojat nukkumaan. Päivällä laitoi ränniä katsoin kun Tiina ja Kaarlo meni mökkiin kuului kunnon huudahteluja ja riemukkaita ääniä. Kun tulivat ulos ei asiasta puhuttu mitään useana päivänä naitiin kun halutti viikon päästä lähdettiin Kaarlo sanoi hyvästit, käveltiin kaksi päivää autolle. Tiina penkoi laukusta meikkejä ja nauroi nyt ehkä näitä tarvii. Katsoi pitkään pakettia avasi sen siinä oli kaksi kultakimpaletta siinä luki olipahan erilainen viikko, tullessa käytiin arvijoittamassa kumpikin oli noin tonni hintainen.

    • Anonyymi

      Kyllä mekin olimme haveilleet ja kuiskineet rakastelun aikana toisilemme että mitäs jos olis vieras vuoteessa. Se nostatti kiimaa aika paljon. Mulla oli yksi työkaveri, jota yleisesti kutsuttiin häntäheikiksi. Mulla välähti, että kutsun hänet joskus kylään. Niin sitten aloitin varovaisen lähestymisen. Työmatkoilla hakeuduin aina hänen seuraansa ja juteltiin tietty naisista ja naimahommista. Sitten pyysin hänet kerran saunomaan. Oltiin ihan normaalisti. Huomasin kylä että kaverini silmät suorastaan riisuivat vaimoani. Hauskaa meilä oli ja tanssittiinkin itaita olohuoneen parketilla. Sitten jouduin parin viikon keikalle ja puolihuolimattomasti sanoin kaverileni, että voisko hän välillä käydä katsomassa muijani perään, jos sattu tarvitsemaan jotain. Talomme oli kaupungin laitamilla ja sen kadun viimeinen talo. Soittelin muijalle joka päivä ja hän oli jotenkin poissaoevan oloinen. Kertoi että kaverini oli käynyt pari kertaa katsomassa ja kehui häntä ihan mukavaksi. Kehoitin siinä vaimoani, että kokeilee kaveria myös sänguyssä, sillä sanoin tietäväni, että hän kuolasi vaimon perään. Vaimo kikatteli toisessa päässä ja sanoi oevinaan lekilleen että sen hän tekeekin. Siinä vaiheessa jo tiesin, että kaverini jo pannut muijaa monta kertaa. Lopulta tulin kotiin ja juuri kun tulin kotiin, kaveri oli lähdössä, mutta sanoi tulevansa seuravana päivä pistäytymään. Minä suorastaan revin vaatteni pois ja pukille. Siellä oi odottamassa vielä kaverini spermat. Laskin omani sinne sekaan, ja vaimo vielä pakotti minut nuolemaan kaikki puhtaaksi. Siitä se alkoi. Muijalla on nykyisin useitakin vakipanoja.

      • Anonyymi

        Sama juttu! Tyttöystävä ja minä tiedettiin että kaveri kuolaa hänen peräänsä ja meitä samaten kiihotti se ajatus että he voisivat panna. Sitten tuli yksi ilta kun kaveri ja tyttöystävä lähtivät aikaisin baarista kämpille. Minä halusin juhlia kavereiden kanssa. Tyttöystävä pisti tekstiviestiä että on kotona ja että olenko vilkkuun asti. Vastasin että vilkkuun asti ja haen pitsat aamupalaksi. Tyttöystävä ei laittanut viestiä takaisin ja minä en tiennyt että onko kaveri siellä kun siitä ei oltu sovittu mitään. Jossain vaiheessa tuli valomerkki ja oli pakko lähteä kämpille. Pitseriassa tajusin että siellä on voinut tapahtua jotain. Toivoin että ehtisin paikalle ja saisin nähdä heidät mutta kaveri oli jo häippässyt. Tyttöystävä oli hereillä ja sänky oli sekaisin, peitot potkittu jalkopäähän jne, ja sitten näin sängyllä märän läiskän joka oli siihen valunutta pillulimaa tai ainakin kaverin mällit. Kyrpä tärähti kovaksi kerralla. Tyttöystävä selitti kiimassa että hän kävi vaan pissalla, eikä ole pyyhkinyt tai pessyt toosaansa sen jälkeen kun kaveri oli lauennut. Vittu että kiihotti koittaa sormella sitä märkää ja liukasta tavaraa! Tuota ennen olin joskus teininä ottanut itseltäni poskeen, mutta kun nuolaisin pillusta niin tuttu maku iski suuhun ja tiesin että siellä oli spermat. Parasta oli tuikata kyrpä pilluun kun tuntui että se oli avonaisempi kuin aiemmin.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1940
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      136
      1343
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      935
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      112
      902
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe