Mamulandian parlamentti?

Uudet_Päättäjät

9

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hailenhailee

Nyt alkaa kauhavan asiat rullaamaan kun mamut alkaa töihin,erinomaista.
      Onnea kauhavalaisille.

• Mieti.Tytti

Totta mutta käsitinkö oikein saavatko nyt rienaavia luonteenpiirteitä omaavat irstaspakolaiset esim. nuorten kähmijät menolipun toisen hiippakunnan riesaksi?

• tutkimustietoa

Maahanmuuttoviraston mukaan Suomeen on tullut tämän vuoden aikana noin 30 000 turvapaikanhakijaa, joista 65 prosenttia Irakista ja 14 prosenttia Afganistanista. Suurin osa tulleista on nuoria miehiä.

Kun oikeuspoliittinen tutkimuslaitos selvitti, raiskaavatko ulkomaalaistaustaiset Suomessa enemmän kuin kantasuomalaiset, vastaus oli: kyllä raiskaavat – ainakin jos he tulevat Lähi-idästä tai Afrikasta.

Lähi-idästä tulleilla luku oli 18 kertaa suurempi kuin kantaväestöllä, Afrikasta tulleilla 17 kertaa suurempi ja Keski- tai Etelä-Aasiasta tulleilla kuusi kertaa suurempi kuin kantaväestöllä.

http://www.hs.fi/kotimaa/a1448520345340

• Uutta-Verta

Siihen auttanee tuo mamuparlamentti, joka levinnee kulovalkean tavoin kaikkiin Suomen vastaanottokeskuksiin ja kohta meillä lienee uusi Hallitus.

• LeffaIlta

Tänään kauhavan Lidl:n tuotiin tunnusettomalla tila-autolla partaisia matuja ostoksille moneen kertaan. VOK hoitaa Parta-tyyppien kuljetuksen ilmaiseksi, tottakai. Partapojat ostivat sipsejä ja "juomaa". Taitaa olla leffailta tänään?

• purmoonjoki

Niinpä.Saman oon havaannu ittekkin.Koskas sama palvelu kylän huonojalkasille vanhuksille???

• KAUHANVANJOHTAJA

seuraavaksi valitaan tälle matu parlamentille oma PRESIDENTTI, ja omat edustajat

• Mamuland

Itsenäinen Islamilaisvaltio tuosta vielä tuloo. Sotilastukikohta on jo lentokenttineen ja tutkineen valmiina.

• eläkeläisetne

Haistakaa ny paska, Kuka viittii siel parkkipaikal kyyhöttää, ois ehkä muutakin tekemist.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe