tavaran arvo

arvotavara

Miksi 35.000 euroa maksavaa autoa kukaan ei koskaan vaihda 2 euroa maksavaan hammasharjaan?

Helpotetaan vastausta.

Miksi kukaan kapitalisti ei koskaan vaihda 35.000 hintaista euron tuotetta toisen kapitalistin 2 euron hintaiseen tuotteeseen?

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gi.golo

      Vaihtaapa. Kapitalisti kuvittelee päässään hammasharjan todelliseksi arvoksi 50 000 euroa. Näin hän voittaa vaihdossa 15 000 euroa.

    • Voithan sinä aloittaa. Tuo autosi niin vaihdan sen kyllä vanhaan hammasharjaani ja annan vajaan tuubin tahnaa vielä kaupan päälle.

      • ei_pysty

        En voi vaihtaa kanssasi nyt yhtään mitään.
        Koska en ole koskaan ollut minkäänlainen säälittävä kapitalisti.:-)


      • ei_pysty kirjoitti:

        En voi vaihtaa kanssasi nyt yhtään mitään.
        Koska en ole koskaan ollut minkäänlainen säälittävä kapitalisti.:-)

        Miksi lähdit sitten ehdottelemaan jos kerran heti menet puihin?

        Taidat olla säälittävän kapitalistin sijaan säälittävä lusmu!

        Useimmat kapitalistit eivät tarvitse sääliäsi vaam pärjäävät varsin sujuvasti ilmankin. Minäkin, vaikka en kapitalisti olekaan vaan työeläkeläinen, pärjään tuon vanhan hammasharjani ja autoni kanssa mainiosti.

        Ajattelin kuitenkin auttaa sinua koske näytti jotta olet pulassa sen autosi kanssa ja ilman hammasharjaa. Kuka nyt autoa tarvitsisi jos hampaat putoaa?


      • mielenkiintoisaa
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Miksi lähdit sitten ehdottelemaan jos kerran heti menet puihin?

        Taidat olla säälittävän kapitalistin sijaan säälittävä lusmu!

        Useimmat kapitalistit eivät tarvitse sääliäsi vaam pärjäävät varsin sujuvasti ilmankin. Minäkin, vaikka en kapitalisti olekaan vaan työeläkeläinen, pärjään tuon vanhan hammasharjani ja autoni kanssa mainiosti.

        Ajattelin kuitenkin auttaa sinua koske näytti jotta olet pulassa sen autosi kanssa ja ilman hammasharjaa. Kuka nyt autoa tarvitsisi jos hampaat putoaa?

        "Miksi lähdit sitten ehdottelemaan jos kerran heti menet puihin?"

        Kerrohan nyt ensin että mitähän minä nyt olen sitten oikein ehdotellutkaan?


    • Aloittaja "arvotavara" esitti väitteen, sivupersoona "ei_pysty" vastasi siihen kuin olisi sama kirjoittaja joten oletko toinen sivupersoona vai joku muu tolvana?

      On typerää lähteä keskustelemaan jos ei pysty rekisteröimään nikkiään joka osoittaa jottei edes omiin mielipiteisiinsä luota tai että niitä häpeää. Kumpaan luokkaan sinä kuulut? Etkö luota vai häpeätkö?

      Aloituksen veijarihan halusi vaihtaa 35'000€ autonsa 2€ hammasharjaan ja minä suostuin ja tarjosin vielä aloitetun tuubin hammastahnaakin kaupantekijäisiksi. Sitä sinä ehdotit ja minä suistuin mutta sinä menit puihin, en minä!

      • mielenkiintoisaa

        En nyt ole todellakaan mikään tämän keskusteluketjun avaaja enkä todellakaan mikään sivupersoona.

        Sinä itse nyt vain näytät taas kerran sekoilevan kirjoituksiesi kanssa todella kovasti ja ehdottelet muille kirjoittajille taas ihan mitä sattuu.

        Ja näin sitten sinä nyt aivan turhaan annat itsestäsi täysin tyhmän ja yksinkertaisen idiottikirjoittelijan kuvan meille muille palstalaisille.


      • mielenkiintoisaa kirjoitti:

        En nyt ole todellakaan mikään tämän keskusteluketjun avaaja enkä todellakaan mikään sivupersoona.

        Sinä itse nyt vain näytät taas kerran sekoilevan kirjoituksiesi kanssa todella kovasti ja ehdottelet muille kirjoittajille taas ihan mitä sattuu.

        Ja näin sitten sinä nyt aivan turhaan annat itsestäsi täysin tyhmän ja yksinkertaisen idiottikirjoittelijan kuvan meille muille palstalaisille.

        Älä sitten sekaannu muiden keskusteluun jos mitään sanottavaa ei ole ja selvitä mistä milloinkin on kyse sillä muutoin annat itsestäsi todellisen luupää kuvan.


      • oletko_kommunisti
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Älä sitten sekaannu muiden keskusteluun jos mitään sanottavaa ei ole ja selvitä mistä milloinkin on kyse sillä muutoin annat itsestäsi todellisen luupää kuvan.

        Vai miksi ihmeessä sinä nyt yrität vieläpä täysin epätoivoisesti rajoittaa meidän suomalaisten sananvapautta?

        Vai häpeätkö sinä nyt itseäsi ja olemassaoloasi jo todellakin noin paljon että haluat rajoittaa meidän suomalaistenkin sananvapautta?


      • oletko_kommunisti kirjoitti:

        Vai miksi ihmeessä sinä nyt yrität vieläpä täysin epätoivoisesti rajoittaa meidän suomalaisten sananvapautta?

        Vai häpeätkö sinä nyt itseäsi ja olemassaoloasi jo todellakin noin paljon että haluat rajoittaa meidän suomalaistenkin sananvapautta?

        En minä rajoita sanan vapautta enkä tavaran vaihdonkaan. Kun kuitenkin joku teistä halusi vaihtaa tuon 35'000€ autonsa hammasharjaan niin näin eläkeläiselle se sopii ja kun vain tuot sen vaikka Turun torin parkkipaikalle niin tuon sinne hammasharjani sekä lupaamani vajaan hammastahnapotkilon.

        Kerro mihin aikaan olet siellä ja mikä on rekkari niin minä kyllä ilmestyn harjoineni. Katso myös jotta mukana on luovutuspaperit jotta kauppa saadaan solmituksi. Hammasharjani ei ole rekisteröity joten puoleltani luovutus tapahtuu varsin helposti.

        Ala käyttämään rekisteröityä nikkiä niin ei tule sekaannuksia näissä asioissa. Nythän teillä on siellä joukko samaa sanomassa monella nikillä, puskahuutajien ei pidä osallistua jos pää ei kestä!


      • miksi_valehtelet
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        En minä rajoita sanan vapautta enkä tavaran vaihdonkaan. Kun kuitenkin joku teistä halusi vaihtaa tuon 35'000€ autonsa hammasharjaan niin näin eläkeläiselle se sopii ja kun vain tuot sen vaikka Turun torin parkkipaikalle niin tuon sinne hammasharjani sekä lupaamani vajaan hammastahnapotkilon.

        Kerro mihin aikaan olet siellä ja mikä on rekkari niin minä kyllä ilmestyn harjoineni. Katso myös jotta mukana on luovutuspaperit jotta kauppa saadaan solmituksi. Hammasharjani ei ole rekisteröity joten puoleltani luovutus tapahtuu varsin helposti.

        Ala käyttämään rekisteröityä nikkiä niin ei tule sekaannuksia näissä asioissa. Nythän teillä on siellä joukko samaa sanomassa monella nikillä, puskahuutajien ei pidä osallistua jos pää ei kestä!

        "En minä rajoita sanan vapautta enkä tavaran vaihdonkaan."

        Miksi sinä nyt valehtelet?

        Sinähän nyt tuossa aiemmin hiukan ylempänä kirjoitit että:

        ""Älä sitten sekaannu muiden keskusteluun""

        Tuo kirjoittamasi tekstihän on nyt juuri todella loistava esimerkki siitä kuinka sinä yrität tai haluat rajoittaa meidän suomalaisten sananvapautta.


    • Ehdotus. Tuon Työeläkeläiselle 2 euron hammasharjan ja pyydän häneltä vastineeksi 35 000 euroa. Hänellehän sopii vaihto kummin päin tahansa.

      • Aloittaja asiaa kummasteli mutta olin valmis vaihtamaan hammasharjani hänen autoonsa jotta ei tarvitse ihmetellä. Tähän kauppaan ei muiden kannata sekaantua. Mene sinä s.p ja vastaa esittämiini kysymyksiin suoraan kiertelemättä niin vähän kohotat arvoasi ihmisten silmissä!


      • hehehehehehehehhee
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Aloittaja asiaa kummasteli mutta olin valmis vaihtamaan hammasharjani hänen autoonsa jotta ei tarvitse ihmetellä. Tähän kauppaan ei muiden kannata sekaantua. Mene sinä s.p ja vastaa esittämiini kysymyksiin suoraan kiertelemättä niin vähän kohotat arvoasi ihmisten silmissä!

        Jaa että pistit sitten tolppakengät jalkaasi ja tempaist saman tien koivun latvaan eli vedit puihin.-)


      • hehehehehehehehhee kirjoitti:

        Jaa että pistit sitten tolppakengät jalkaasi ja tempaist saman tien koivun latvaan eli vedit puihin.-)

        Minä en vaan alkaja. Edelleen vaihdan hammasharjani 35'000€ autoon koska hyvänsä mutta en missä hyvänsä. Turun torin parkkipaikalla sopii!


      • mitä_pelkäsit
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Minä en vaan alkaja. Edelleen vaihdan hammasharjani 35'000€ autoon koska hyvänsä mutta en missä hyvänsä. Turun torin parkkipaikalla sopii!

        Olin eilen autoni kanssa pyytämässäsi paikassa.
        Sinua ei nyt vain jostain syystä näkynyt yhtään missään.
        Mitä sinä nyt pelkäsit?


      • mitä_pelkäsit kirjoitti:

        Olin eilen autoni kanssa pyytämässäsi paikassa.
        Sinua ei nyt vain jostain syystä näkynyt yhtään missään.
        Mitä sinä nyt pelkäsit?

        Et ilmoittanut aikaa etkä rekkaria eli emme olleet sopineet!

        Toisaalta mistä tiedät vaikka olisinkin ollut? Sinulla ei ole juurikaan mahdollisuuksia tunnistaa minua väkijoukosta!

        Taidat olla jaskan vääntäjiä kuten komuloiset noin yleensäkin.


      • sinut_tunnistettiin
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Et ilmoittanut aikaa etkä rekkaria eli emme olleet sopineet!

        Toisaalta mistä tiedät vaikka olisinkin ollut? Sinulla ei ole juurikaan mahdollisuuksia tunnistaa minua väkijoukosta!

        Taidat olla jaskan vääntäjiä kuten komuloiset noin yleensäkin.

        Kyllähän nyt kaltaisesi erittäin typerän idiootin tunnistaa aina nyt ihan missä vain. :-)


      • sinut_tunnistettiin kirjoitti:

        Kyllähän nyt kaltaisesi erittäin typerän idiootin tunnistaa aina nyt ihan missä vain. :-)

        Miksi et tullut sitten kysymään sitä hammasharjaa? Kumpihan meistä se typerä idiootti mahtaa olla?


      • elättäjäsi
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Miksi et tullut sitten kysymään sitä hammasharjaa? Kumpihan meistä se typerä idiootti mahtaa olla?

        Turun torilla vilkutan autoni (rek:no AKU-313) ajovaloja ylihuomenna klo 12.00. Vaihdan sen autoni siloin sinun hammasharjaasi.
        Muista olla nyt paikalla.


      • arvasin_tämän
        elättäjäsi kirjoitti:

        Turun torilla vilkutan autoni (rek:no AKU-313) ajovaloja ylihuomenna klo 12.00. Vaihdan sen autoni siloin sinun hammasharjaasi.
        Muista olla nyt paikalla.

        Eipä nyt tullut nimim.työeläkeläinen tänään paikan päälle Turun torille vaihtamaan hammasharjansa autooni.


    • Tarjoan edelleen Työeläkeläiselle hammasharjaani hänen autoaan vastaan. Vaihto sopii porvarillisen talousopin kuvaan ja vaadin vaihtoa tehtäväksi.

    • Turun torilla heilutan ylihuomenna klo 12.00 hammasharjaa. Vaihdan sen Työeläkeläisen autoon.

    • Huomenna olen Turun torilla. Hammasharja vaihtuu Työeläkeläisen 35.000 euron autoon.

    • Ei näkynyt Työeläkeläistä. Olisin luovuttanut hänelle hammasharjani ja saanut häneltä vain samanarvoisen kapineen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3036
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3034
    Aihe