miksi seksin halu raivostuttaa

vielänauttii

(Nyt en puhu mamuista,enkä toivo,että niitä hirveyksiä
tähän vedetään)
Mutta puhun meistä.Ylikuuskymppinen voi olla hyvinkin nuorekas ja vaikka ei olisikaan,niin seksiä voi haluta ja toivoa.Heti kun tästä suunsa avaa yli kuuskymppinen nainen niin raivo repee.Nimittelyt huora,pettäjä,lutka ym.ovat varsin tavallisia.Seksin kautta me melkein jokainen on tämä maallinen vaelluksemme saatu,sillä on hallittu,kiristetty,kiusattu ja välillä nautittukin.Ihan elämän peruskamaa siis.
Naisilla ja miehillä omat temppunsa käyttää toista hyväksi,tai jättää käyttämättä.
Jos tähän ikään on saanut seksualisuutensa säilyttää,siitä pitäisi ennenkaikkea olla iloinen,ei katkera kiristelijä ja toisten ankara moralisoija.Iloitaan ja nautitaan siitä,mitä meillä on ja säilytetään se käyttämällä sitä:)Aikaa ja rentoutta pitäisi jo alkaa olla.

142

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent.siivoojaparka

      Jaha.
      Taas siinä kaikuu jonkun estrogeenimummon hätähuuto.
      Et sinä meiltä seksiä saa vaikka itket ja pieret. Mene tuonne kadulle ja huuda kovaan ääneen, että haluat seksiä, etkä tiedä mistä sitä saa ja miten.

      • vielänauttii

        Kultaseni,en minä henkilökohtaisesti tarvitse "lisää seksiä".Tuo reaktiosi on vaan juuri sitä sivistymätöntä raivoa,jota kysymykselläni halusin lähemmin tarkastella.Kiitos siitä,että todistit kysymykseni aiheelliseksi:)


      • ent.siivoojaparka
        vielänauttii kirjoitti:

        Kultaseni,en minä henkilökohtaisesti tarvitse "lisää seksiä".Tuo reaktiosi on vaan juuri sitä sivistymätöntä raivoa,jota kysymykselläni halusin lähemmin tarkastella.Kiitos siitä,että todistit kysymykseni aiheelliseksi:)

        Vai että "kultaseni"? Olet siis lesbo? Minä en ole. Turha yrittää.
        Mitä sinä nyt sitten halusit tietää seksistä? Vai halusitko vain kertoa meille, joitten et luule sellaisesta mitään tietävän, että ihmisellä sellaisiakin haluja on. Ja aivan kuin ihmetellen itsekin iltapäiväkiimaasi, halusit kertoa, että jopa sinullakin vaikka olet jo peräti 60.
        Ai niin, joo, informoithan sinä meitä tolloja tuossa aloituksessa kuin uutisena, että olemme seksin kautta saaneet alkumme. Ajatella, että olet noin arvokkaan tiedon saanut ongittua jostain esiin. Kuka sinulle sen nyt on kertonut? Vai netiltäkö googlasit?


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Vai että "kultaseni"? Olet siis lesbo? Minä en ole. Turha yrittää.
        Mitä sinä nyt sitten halusit tietää seksistä? Vai halusitko vain kertoa meille, joitten et luule sellaisesta mitään tietävän, että ihmisellä sellaisiakin haluja on. Ja aivan kuin ihmetellen itsekin iltapäiväkiimaasi, halusit kertoa, että jopa sinullakin vaikka olet jo peräti 60.
        Ai niin, joo, informoithan sinä meitä tolloja tuossa aloituksessa kuin uutisena, että olemme seksin kautta saaneet alkumme. Ajatella, että olet noin arvokkaan tiedon saanut ongittua jostain esiin. Kuka sinulle sen nyt on kertonut? Vai netiltäkö googlasit?

        en muista lempparinimeäsi
        Vai että "kultaseni"? Olet siis lesbo?

        Tuli mieleeni nyt, mutta varmaan 40-vuotta sitten oli tapaus, kun jossain ravintolapöydässä tuli istumaan kanssani sellainen "räyhäporukka", jossa yritin naista rauhoittaa juuri noilla "Kultapieni" sanoilla! Arvaa mikä meteli ja lesboksi nimittely, joten poistuin pikkuhiljaa vasemmalle.

        "rosaliin" totesi saman, jota itsekkin ajattelin, että sexsistä, ainakaan omasta henkilökohtaisesta, ei ole tarpeellista keskustella yleisellä palstalla ja ainakaan 60 ??

        Voisin vielä ymmärtää kaikkein nuorimman palstan ja heille voisikin vanhemmat selostaa tuon asian oikein juurta`jaksain ja ainakin sen, että meille on nyt saapunut suuri joukko eri kulttuurin omaavia poikia, joiden kotimaassa valitaan vaimo jopa 12-v tytöistä.

        Täytyisi aikuistenkin tajuta nyt, että illalla ja yöllä liikutaan vain takxilla, mikäli ei ole ainakin yksi saattaja. Kyllä sota-aika opetti silloin ainakin meidät rajan pinnassa asujat, että pimennysverhot oli kiinni ja pimeällä vältettiin ulkonaliikkumista.

        Tosin itse muistan vain nuo pimennysverhot ja isän varoitukset iltaisin, että siellä voi olla jääkarhuja!


      • ent.siivoojaparka
        Kristiina23 kirjoitti:

        en muista lempparinimeäsi
        Vai että "kultaseni"? Olet siis lesbo?

        Tuli mieleeni nyt, mutta varmaan 40-vuotta sitten oli tapaus, kun jossain ravintolapöydässä tuli istumaan kanssani sellainen "räyhäporukka", jossa yritin naista rauhoittaa juuri noilla "Kultapieni" sanoilla! Arvaa mikä meteli ja lesboksi nimittely, joten poistuin pikkuhiljaa vasemmalle.

        "rosaliin" totesi saman, jota itsekkin ajattelin, että sexsistä, ainakaan omasta henkilökohtaisesta, ei ole tarpeellista keskustella yleisellä palstalla ja ainakaan 60 ??

        Voisin vielä ymmärtää kaikkein nuorimman palstan ja heille voisikin vanhemmat selostaa tuon asian oikein juurta`jaksain ja ainakin sen, että meille on nyt saapunut suuri joukko eri kulttuurin omaavia poikia, joiden kotimaassa valitaan vaimo jopa 12-v tytöistä.

        Täytyisi aikuistenkin tajuta nyt, että illalla ja yöllä liikutaan vain takxilla, mikäli ei ole ainakin yksi saattaja. Kyllä sota-aika opetti silloin ainakin meidät rajan pinnassa asujat, että pimennysverhot oli kiinni ja pimeällä vältettiin ulkonaliikkumista.

        Tosin itse muistan vain nuo pimennysverhot ja isän varoitukset iltaisin, että siellä voi olla jääkarhuja!

        Et muista lempparinimeäni?
        Ethän sinä sitä ole koskaan edes kuullutkaan, höppänä.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Et muista lempparinimeäni?
        Ethän sinä sitä ole koskaan edes kuullutkaan, höppänä.

        Ethän sinä sitä ole koskaan edes kuullutkaan, höppänä.

        Totta "mooses" olen lukenut teidän leikki ketjun, jossa nimmareita jaeltiin. Minullekin Korppis ehdotti, että olisin halunut joskus olla Kristiina, mutta minä halusin olla nukkeni mukaan, joko Marjatta, tai Helena.

        Onhan tuolla Kristiina23 "nikillä" joku yhteys minun elämään, koska se on helppo muistaa, kuten jotkut aikaisemmatkin "nikkini"? Aina niistä muistoja tulee.


      • ent.siivoojaparka
        Kristiina23 kirjoitti:

        Ethän sinä sitä ole koskaan edes kuullutkaan, höppänä.

        Totta "mooses" olen lukenut teidän leikki ketjun, jossa nimmareita jaeltiin. Minullekin Korppis ehdotti, että olisin halunut joskus olla Kristiina, mutta minä halusin olla nukkeni mukaan, joko Marjatta, tai Helena.

        Onhan tuolla Kristiina23 "nikillä" joku yhteys minun elämään, koska se on helppo muistaa, kuten jotkut aikaisemmatkin "nikkini"? Aina niistä muistoja tulee.

        Eihän sitä voi mitenkään minun lempparinimenäni pitää, jos joku on joskus höpsinyt jotain jossain.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Eihän sitä voi mitenkään minun lempparinimenäni pitää, jos joku on joskus höpsinyt jotain jossain.

        Anteeksi.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Et muista lempparinimeäni?
        Ethän sinä sitä ole koskaan edes kuullutkaan, höppänä.

        Voi luoja mistä noita juttujasi revit siivoilija?! 1 nimimerkistäsi EI voi päätellä kumpaa sukupuolta olet 2 kultapieni varsinkin ironisesti (jos tiedät mitä tarkoittaa) voi tarkoittaa muutakin kun, että pikku luudan heiluttajaa haluttaisiin...Tietenkin jokainen toivon kipinä siitä, että joku oikeasti sua pitäis kultanaan joskus saattaa aiheuttaa rumia komentteja ym...


      • Mielipiteiden.tuuletus

        Kylläpä ent. siivojaaparka tuntuu ahdistuneelta ja estyneeltä! Uusia piirteitä meistä aikojen saatossa ilmenee. Kantaa ottava ja nokkela kirjoittaja äityy yhtä äkkiä ärjymään toiselle kirjoittajalle yhden puhuttelusanan vuoksi ja syyttää häntä mm. lesboksi. Keskustelupalstalla on todella valittava sanansa, ettei herätä liian voimakkaita reaktioita.
        Aloituksessa ei mielestäni ole mitään provosoivaa. Monista asioista pitää voida keskustella, ja jos aihe ahdistaa, eihän siihen ole velvollisuus puuttua lainkaan.


      • ent.siivoojaparka
        Mielipiteiden.tuuletus kirjoitti:

        Kylläpä ent. siivojaaparka tuntuu ahdistuneelta ja estyneeltä! Uusia piirteitä meistä aikojen saatossa ilmenee. Kantaa ottava ja nokkela kirjoittaja äityy yhtä äkkiä ärjymään toiselle kirjoittajalle yhden puhuttelusanan vuoksi ja syyttää häntä mm. lesboksi. Keskustelupalstalla on todella valittava sanansa, ettei herätä liian voimakkaita reaktioita.
        Aloituksessa ei mielestäni ole mitään provosoivaa. Monista asioista pitää voida keskustella, ja jos aihe ahdistaa, eihän siihen ole velvollisuus puuttua lainkaan.

        """Kylläpä ent. siivojaaparka tuntuu ahdistuneelta ja estyneeltä! """
        Se on sinun tuntemuksesi ja sillehän en mitään voi, ihan oma ongelmasi. Jokaisen tuntemukset ovat hänen omiaan.
        """syyttää häntä mm. lesboksi."""
        Ihmettelen sanavalintaasi.
        Onko lesbous Suomessa rikos vai pelkästään sinun mielestäsi väärin? Syyttänythän en ole ketään, kun kirjoitin: Olet siis lesbo? Sehän on kysymys, eikä mikään syytös.
        """"Keskustelupalstalla on todella valittava sanansa, ettei herätä liian voimakkaita reaktioita.""""
        Valikoi sitten sanasi, herrantähe.


    • vitskari

      Joillakuilla se vaan on niin mahdotonta ja vaatii paljon toiselta, koko elämän naukumista, aina...

    • tavallistaa

      eiköhän ne oman vaimonsa raiskaajat ole ihan tavan perheenisiä! Ei tarvi puhua mistään mamuista. miks pitää raiskata, tavallisten kotien miesten?

      • vielänauttii

        ??????? ...ja vaimoressukkako ei voi tehdä mitään....tässä yhteiskunnassa?


      • tosikuinvesis
        vielänauttii kirjoitti:

        ??????? ...ja vaimoressukkako ei voi tehdä mitään....tässä yhteiskunnassa?

        tuskin kukaan tekee häpeältään mitään...


    • kylälähtee

      Kiukkuinen nainen on sängyssä kiivas.
      Kun yli kuusikymppinen nainen avaa suunsa, niin ei hän sinne leivoksia odota...

    • Vaisua

      Se on kamalaa, kiduttavaa, halventavaa, kun oma aviomies ei halua. Joutui kiehnäämään ja lähentelemään, jotta sai läheisyyttä, seksiä, rakastelua. Moitteita sai siitä, että oli kuumana "täällä sitä ollaan valmiina".
      Ei raiskannut , ei. Ei koskaan kuumasti halunnut.

      • vielänauttii

        Niinpä,tuossa on varmasti ihan perusjuttu monesta liitosta.Ja jos asuu kaupunkiseudun ulkopuolella,mahdollisuudet harkita vaihtoehtoja ovat naiselle tosi vähissä.Sitten vaan odotellaan ja kärsitään.Nimittäin jos libido itsellä toimii,eikä kumppanilla,siitä esim. syvä masennu voi olla seurauksena.
        Ja sitten vielä tuota rumaa kieltä ja pilkkaamista.Ja kaikki siellä peräkammarissa ja kulissit pystyssä.


      • ent.siivoojaparka

        On se niin tosi traagista. Voiko tuollaista miestä rakastaa, joka moisen kärsimyksen aiheuttaa vaimolleen.
        Ihan tulee tippa silmään ajatellessa minkälaisia sadisteja miehet saattavat olla, kun antavat vanhan vaimonsa kipristellä ja uikuttaa tuolla tavalla kiimassaan.
        Teidän elämänne täytyy olla ihan kamalaa.


      • voi.voi.siivo.parkaa

        lausekkeesi kertovat sinun kuollesta ja kuivuneesta seksistä ryyditettynä rumalla katkeruudella kun ei ole markkina-arvoa enää edes niille remonttimiehille.


      • ent.siivoojaparka
        voi.voi.siivo.parkaa kirjoitti:

        lausekkeesi kertovat sinun kuollesta ja kuivuneesta seksistä ryyditettynä rumalla katkeruudella kun ei ole markkina-arvoa enää edes niille remonttimiehille.

        Ei todellakaan saaneet ("edes") ne nuoret remonttimiehet minua lämpenemään. Se riitti minulle, kunhan saivat tuon kylppärin lämpöpatterin ja kuivaustelineen lämpenemään ja tulemaan lämpimän veden.
        Yritän niellä katkeruuteni siitä.


      • Vaisua
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        On se niin tosi traagista. Voiko tuollaista miestä rakastaa, joka moisen kärsimyksen aiheuttaa vaimolleen.
        Ihan tulee tippa silmään ajatellessa minkälaisia sadisteja miehet saattavat olla, kun antavat vanhan vaimonsa kipristellä ja uikuttaa tuolla tavalla kiimassaan.
        Teidän elämänne täytyy olla ihan kamalaa.

        Todella omituinen on kommenttisi, ent.siivoojaparka
        Etkö todellakaan ymmärrä.


      • ent.siivoojaparka
        Vaisua kirjoitti:

        Todella omituinen on kommenttisi, ent.siivoojaparka
        Etkö todellakaan ymmärrä.

        En. Mitä te toiset odotatte remonttimiehiltä? Minun remonttini maksoi vuokraisäntä.


    • otaoppiavaan

      Tee niin kuin teki Lyyti!
      Loppuu ruikutus ja elämäkin maistuu taas.

      • Vaisua

        Ei se riitä ihminen kaipaa rakastavaa ihmistä.


      • lyytillä.luistaa

        ..ja mitä teli lyyti? rupesiko kirjoittamaan 60 palstalle kun ei saanut seksiä heh heh hee.


    • Ei raivostuta yhtään, ihan rauhallisesti olen suuni saanut avata ja puhua aina puhtaaksi seksistä silloin kun on aihetta ollut ja psyyke ollut siinä oikeassa vireessä. Seksistä on tosi mukava jutella, mutta yleensä teen sen kahden kesken, ei siihen kolmansia kaivata.
      Kukaan ei ole käyttänyt hyväkseen tai sitten en ole sitä huomannut, ilmeisesti olen täysin rinnoin ja sydämin ollut pelissä aina mukana. Kaksinapaista satumaa-tangon tanssi vain lakanoihin verhoutuneenakin on ollut.
      Toisenlaisilla, paljon somemmilla ja lempeämmillä sanoilla minua on kutsuttu, ei koskaan noilla mainitsemillasi, tai ehkä taas olen kuullut vain väärin.
      Herrasmies on herrasmies lakanoidenkin välissä niin sanoissaan kuin teoissaan ja myös huomaavainen niin ennen kuin jälkeen.

      • tytytyyt

        niin onkin,
        mutta herrasmies ei raiskaa omaa rakasta puolisoaan-


      • vielänauttii

        Onnittelut!Hyvin olet osannut valita:)


      • tytytyyt kirjoitti:

        niin onkin,
        mutta herrasmies ei raiskaa omaa rakasta puolisoaan-

        Raiskaus on aina rikos.
        Omituista rakkautta, vallankäyttöä ja väkivaltaa.
        Tiedät mitä pitää tehdä. Mutta haluatko.


    • nautiskellaanvaan

      ah, onnellisia hetkiä teille kaikille ikään katsomatta, hyväähän se tekee.

    • Kuten aloittaja sanoi, on hyvä jos pystyy iloitsemaan seksistä yli kuusikymppisenä.
      Siitä puhe, mistä puute, niinhän ne viisaammat sanovat.
      Liiallinen seksin korostaminen ja siitä alinomaa puhuminen on noloa.

      • vielänauttii

        Liittyykö se kokous ikään?Vai seksiin sinänsä?


      • vielänauttii
        vielänauttii kirjoitti:

        Liittyykö se kokous ikään?Vai seksiin sinänsä?

        ...:)nolous


      • vielänauttii kirjoitti:

        ...:)nolous

        Ei liity kumpaankaan, minusta on noloa jos seksistä puhutaan alinomaa kuten joillakin on tapana. Joskus hävettää rasvaiset jutut sopimattomissa tilanteissa, ei ole ikäkysymys. Nyt vaikutan siltä että on nuttura tiukalla ;) En ole seksikielteinen.


    • notkeita_tuokioita

      Voi, voi. Olen seitsenkymppinen ja eukko samaa vuosikertaa. Kyllä se vaan niin on, että eukolla kosteus on siirtynyt silmiin ja itselläni aamujäykkyys polviin.

      • monilla.vielä.virtaa

        ah silmät kosteana hän katsoo tönkköjä polviasi ja ei osaa sanoiksi lausua että meneppä ukko lääkäriin ja pyydä kovettavaa muihinkin kehon osiin.


      • notkeita_tuokioita_taas

        nimi. monilla viellä virtaa.
        Osasit lukea rivien välistä huumorin pilkahduksia. Huumori on kuin punainen vaate tuollaisille homo-pettereille kuten nim. inhottaa. Lakkaa se homoilu niin lakkaa inhottamasta kun ei tarvitse haistella palaneen paskan käryä.


    • inhottaa

      Yksi ja sama vanha ukko näitä rustailee, seksijuttuja ittelle.

    • LämminLeskenSyli

      Minnuu ei raivostuta muu ku saamattomuus, taitaa olla saamiset saatu, kovasti surettaa jos koskaan en enää saa. Ravintoloissa en tykkää käydä, matkakin on pitkä. Täällä harvaan asutulla maaseudulla on todennäköisyys saantiin todella olematon, varsinkin kun kaikki ympäristössä elää pareittain.

      • ent.siivoojaparka

        Turha ruikuttaa. Ihan omaa saamattomuuttasi.
        Painu tuonne pakolaiskeskusten viereen vonkailemaan. Kyllä sieltä saat. Seksiä on tarjolla joka paikassa, jos se on elämäsi suurin puute ja haluat sitä vain seksin takia.


      • LämminLeskenSyli
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Turha ruikuttaa. Ihan omaa saamattomuuttasi.
        Painu tuonne pakolaiskeskusten viereen vonkailemaan. Kyllä sieltä saat. Seksiä on tarjolla joka paikassa, jos se on elämäsi suurin puute ja haluat sitä vain seksin takia.

        Minkä muun takia seksiä halutaan kuin seksin ja tyydytyksen takia? En koe ruikuttavani, aloituksessa kysyttiin miksi seksi raivostuttaa, kerroin että minua raivostuttaa sen puute. Ala-arvoinen heittosi pakolaisseksistä kertoo enemmän sinusta kuin minusta.


      • Vaisua
        LämminLeskenSyli kirjoitti:

        Minkä muun takia seksiä halutaan kuin seksin ja tyydytyksen takia? En koe ruikuttavani, aloituksessa kysyttiin miksi seksi raivostuttaa, kerroin että minua raivostuttaa sen puute. Ala-arvoinen heittosi pakolaisseksistä kertoo enemmän sinusta kuin minusta.

        Olet varmaankin mies? Olen nimittäin tavannut useita kaltaisiasi miehiä, jotka ei minkään muun takia halua seksiä "kuin seksin ja tyydytyksen takia". Ala-arvoista! Minä haluan tutustua ja että mielistymme molemmat toisiimme, rakkautta, välittämistä, huolenpitoa toinen toisistamme. En ole enkä rupea panopuuksi. Maksakoon seksistä tai vetäköön käteen sellainen mies, joka ei muuhun kykene kuin haluamaan seksiä seksin ja tyydytyksen takia. Stanan tollot ukot!


      • ent.siivoojaparka
        LämminLeskenSyli kirjoitti:

        Minkä muun takia seksiä halutaan kuin seksin ja tyydytyksen takia? En koe ruikuttavani, aloituksessa kysyttiin miksi seksi raivostuttaa, kerroin että minua raivostuttaa sen puute. Ala-arvoinen heittosi pakolaisseksistä kertoo enemmän sinusta kuin minusta.

        Miten keksiitkin noin omaperäisen ja älykkään loppulauseen? En ole tuollaista lukenut täältä kuin vajaat parisataa kertaa.
        Ihan oikeasti, mutta minä en ole kaivannut seksikumppania itselleni kymmeniin vuosiin pelkän seksin takia. Ehkä olen epänormaali jotenkin? Ehkä siitä on ollut ylitarjontaa ja siinä on käynyt samalla tavalla kuin että keittokirjaa lukiessa lähtee nälkä tai suklaatehtaalla työskennellessä alkaa ällöttää kaikki makea.


      • LämminLeskenSyli
        Vaisua kirjoitti:

        Olet varmaankin mies? Olen nimittäin tavannut useita kaltaisiasi miehiä, jotka ei minkään muun takia halua seksiä "kuin seksin ja tyydytyksen takia". Ala-arvoista! Minä haluan tutustua ja että mielistymme molemmat toisiimme, rakkautta, välittämistä, huolenpitoa toinen toisistamme. En ole enkä rupea panopuuksi. Maksakoon seksistä tai vetäköön käteen sellainen mies, joka ei muuhun kykene kuin haluamaan seksiä seksin ja tyydytyksen takia. Stanan tollot ukot!

        No en ole mies. Olen silti aina voinut haluta seksiä seksin vuoksi, tuntematta itseäni panopuuksi tai käyttämättä toista panopuuna. Halun tulee olla molemminpuolinen niin kumpikin saa enemmän kuin antaa. Lisämaustetta hommaan tulee jos kumppania rakastaa ja saa tuntea itsekin olevansa rakastettu.

        Jokainen voi olla mielestäni niin kiinnostunut seksistä kuin miltä itsestä tuntuu, kunhan muistaa kunnioittaa kumppaninsa haluja ja tarpeita. Meillä on erilaisia tarpeita ja haluja, hormoonit hyrrää eri tahtiin, eli ei haluton ole halukasta parempi tai päin vastoin.


      • Vaisua
        LämminLeskenSyli kirjoitti:

        No en ole mies. Olen silti aina voinut haluta seksiä seksin vuoksi, tuntematta itseäni panopuuksi tai käyttämättä toista panopuuna. Halun tulee olla molemminpuolinen niin kumpikin saa enemmän kuin antaa. Lisämaustetta hommaan tulee jos kumppania rakastaa ja saa tuntea itsekin olevansa rakastettu.

        Jokainen voi olla mielestäni niin kiinnostunut seksistä kuin miltä itsestä tuntuu, kunhan muistaa kunnioittaa kumppaninsa haluja ja tarpeita. Meillä on erilaisia tarpeita ja haluja, hormoonit hyrrää eri tahtiin, eli ei haluton ole halukasta parempi tai päin vastoin.

        Kaltaisiasi miehiä riittää, onnellista sulle naisena ja myös miehelle.
        ♪♫ tääl yksinäni laulelen, kun ilta tullut on ♪♫


      • kukapasentietää

        kun yksinäsi laulelet onko dildon surina taustamusiikkina?


      • ent.siivoojaparka
        LämminLeskenSyli kirjoitti:

        No en ole mies. Olen silti aina voinut haluta seksiä seksin vuoksi, tuntematta itseäni panopuuksi tai käyttämättä toista panopuuna. Halun tulee olla molemminpuolinen niin kumpikin saa enemmän kuin antaa. Lisämaustetta hommaan tulee jos kumppania rakastaa ja saa tuntea itsekin olevansa rakastettu.

        Jokainen voi olla mielestäni niin kiinnostunut seksistä kuin miltä itsestä tuntuu, kunhan muistaa kunnioittaa kumppaninsa haluja ja tarpeita. Meillä on erilaisia tarpeita ja haluja, hormoonit hyrrää eri tahtiin, eli ei haluton ole halukasta parempi tai päin vastoin.

        Et ole sitten kiinnostunut prostituoiduksi?
        Mielestäni sinulla olisi hyvät mentaaliset edellytykset siihen ja tienaisit vähän rahaakin eläkkeesi lisukkeeksi.
        Uskon, että suurimmalla osalla aikuisia naisia kuitenkin se seksi on rakkauden lisämausteena eikä niinkuin sinulla, että rakkaus on seksin lisämauste.


      • LämminLeskenSyli
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Et ole sitten kiinnostunut prostituoiduksi?
        Mielestäni sinulla olisi hyvät mentaaliset edellytykset siihen ja tienaisit vähän rahaakin eläkkeesi lisukkeeksi.
        Uskon, että suurimmalla osalla aikuisia naisia kuitenkin se seksi on rakkauden lisämausteena eikä niinkuin sinulla, että rakkaus on seksin lisämauste.

        Oletko luonnossakin noin ilkeä? Ensin olet tyrkyttämässä minulle pakolaisia ja sen jälkeen tekemässä huoraksi?

        Panee epäilemään oletko itse koskaan elämässäsi saanut kokea nautinnollista seksiä, ainakaan et tunnu tietävän siitä mitään.


      • Vaisua
        kukapasentietää kirjoitti:

        kun yksinäsi laulelet onko dildon surina taustamusiikkina?

        Ei ole. Miten typerä oletkaan. Miten voit edes ajatella, että dildo minulle jotain antaisi ja kelpaisi, kun ei seksiä vain haluava ja antava mieskään riitä minulle.
        Kerroinhan juuri, että haluan seksiä rakkauden kera. En halua seksiä vain seksin ja tyydytyksen takia.


      • ent.siivoojaparka
        LämminLeskenSyli kirjoitti:

        Oletko luonnossakin noin ilkeä? Ensin olet tyrkyttämässä minulle pakolaisia ja sen jälkeen tekemässä huoraksi?

        Panee epäilemään oletko itse koskaan elämässäsi saanut kokea nautinnollista seksiä, ainakaan et tunnu tietävän siitä mitään.

        Ilkeäkö?
        Minähän olen yrittänyt parhaan taitoni mukaan auttaa sinua ratkaisemaan ongelmasi ja jopa kartuttamaan taloudellista tilaasi luonnollisilla taipumuksillasi.
        Onko tuo nyt laitaa, että ihminen joutuu itkemään kerta toisensa jälkeen seksin perään tällaisella palstalla, eikä ymmärrä kuinka tyydytää seksuaaliset tarpeensa.
        Hanki nyt se kirja; "kaikki mitä olen halunnut tietää seksistä, mutta en ole uskaltanut kysyä" ja rentoudu sen pariin.


      • LämminLeskenSyli
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Ilkeäkö?
        Minähän olen yrittänyt parhaan taitoni mukaan auttaa sinua ratkaisemaan ongelmasi ja jopa kartuttamaan taloudellista tilaasi luonnollisilla taipumuksillasi.
        Onko tuo nyt laitaa, että ihminen joutuu itkemään kerta toisensa jälkeen seksin perään tällaisella palstalla, eikä ymmärrä kuinka tyydytää seksuaaliset tarpeensa.
        Hanki nyt se kirja; "kaikki mitä olen halunnut tietää seksistä, mutta en ole uskaltanut kysyä" ja rentoudu sen pariin.

        "Onko tuo nyt laitaa, että ihminen joutuu itkemään kerta toisensa jälkeen seksin perään tällaisella palstalla, eikä ymmärrä kuinka tyydytää seksuaaliset tarpeensa."

        Voisitko kertoa minullekin koska aiemmin olen itkenyt seksin perään tällä palstalla ja vielä kerran toisensa jälkeen?

        Onkohan sinulla jokin syy miksi kävit kimppuuni kuin herhiläinen vastattuani tähän aloitukseen henkilökohtaisella kannanotollani.

        Ehkä kirja korvaa sinulle seksin, minulle ei.


      • eisentarviiisovikaolla
        LämminLeskenSyli kirjoitti:

        "Onko tuo nyt laitaa, että ihminen joutuu itkemään kerta toisensa jälkeen seksin perään tällaisella palstalla, eikä ymmärrä kuinka tyydytää seksuaaliset tarpeensa."

        Voisitko kertoa minullekin koska aiemmin olen itkenyt seksin perään tällä palstalla ja vielä kerran toisensa jälkeen?

        Onkohan sinulla jokin syy miksi kävit kimppuuni kuin herhiläinen vastattuani tähän aloitukseen henkilökohtaisella kannanotollani.

        Ehkä kirja korvaa sinulle seksin, minulle ei.

        älä välitä, siivoojaparalla on omat vainoharhansa,
        käy aina välillä jonkun kimppuun kuin sika limppuun,
        sokeutuu omassa raivossaan ja kuvittelee omiaan


    • nuormieli

      Ei raivostuta ollenkaan!, seksi on jumalten lahja meille ihmisille!.

      Siis rakkaus ja seksi, ne on kuin sisko ja veli silloin kun ne kulkevat käsikädessä yhdessä on se kaunista ja luonnollista eikä sen halusta pitäisi eikä saisi kukaan raivostua.

    • Antakaa ku määkin huuran,määkin olen kännissä.
      Mä ole mieheks merkitty papinkirjoihin ja vaik joittenkin mielestä kuljenkin hame päällä niin sano kumminki mielipiteeni.
      Munhan täytyy puhuu nyt ihan vaan teoreettisella tasolla ku naimisis olen.
      Elikkä mä en nyt tajuu sitä et kuka oikees elämäs sinuu paheksuu?
      Palsta taas on mitä on ,ei tällä oo mitää tekemist oikkian elämän kans.
      Kun oikees elämäs kohtaa luonnollisen ,vilkkusilmäsen naisen ,ilosen ja nauravaisen joka loiskuttelee niit feromonei ämpärin kans ympärilleen niin takuulla terve mies innostuu.
      Vaikka se ukko ei oliskaan kasvanu oksan kylkeen kiinne niin onhan sil monia keinoja helliä ihastuksen kohrettaan.
      Jotenkin tuntuu et puhut vaan ajankulukses

      • palvelin-virhe

        "Kun oikees elämäs kohtaa luonnollisen ,vilkkusilmäsen naisen ,ilosen ja nauravaisen" , niin jopahan alkaa tapahtumaan. No, lopun lisäsin.

        Näin on. Sinä, jos kuka, niin "seilorina" tiedät, kuinka satamassa odotetaan, mutta onhan näitä muitakin mestoja. Nämä maankuulut "matkarakastajat" "maakravut", joilla on varma "pano" joka hotellissa ja kaverit sopivat, että eivät ilmaannu samasta firmasta samaan mestaan.

        Kauhea nauru oli minunkin firman kahvihuoneessa, kun "pojat" kertoivat reissuistaan. Samaan aikaan mieheni kiersi ympäri Suomea, mutta ei kieltänyt näitä "heidän luontaiseduistaan"?

        Onhan tuossa kuitenkin taivallettu 52-vuotta yhdessä ja tuskin eroa tulee.

        Nyt meni vaikeaksi, palvelin virhe ja kuitenkin kirjoitukseni näkyy? älkäää hermostuko, jos tämä tulee toistona. , tai parempi, kuin ei tulisikaan.


      • tupperwaara

        Voikun ihkuu yli 50 vuotta huorattu ja vainottu ihmisiä ihan yhteispelillä, kyllä se näemmä pistää naurattamaan, heh heh ihanhan tässä oikein tikahtuu nauruun, kun varmat jakarit avautuvat.


    • Viatonsivullinen

      Turhaa on mitään lisätä, tästä rimpsusta löytyy minunkin tunnetilat.

    • vielänauttii

      Kiitos:)

    • NyMeniMiehenMitta

      Luin ketjun ja minulta loppui kaikki seksihalut.
      Kauheeta. Lähden katselemaan Viagran putouksia...eiku oliko se Niragta...tai sinne päin.

    • pane.paremmaksi

      Seksin puute synnyttä keskusteluja, silloin auttaa sekstailu ja tyytyväinen on antaja ja saaja.

    • näin-se-vaan-on-asia-

      Alotukseen,,,
      Alotuksen tekijä voi harrastaa seksiä aivan niinpaljon kuin haluaa, kaikki ikäisesi eivät ole nymfomaaneja, siis nymfejä,
      yliseksuaalissuus on merkki aivotominnan häiriöstä,
      yleensä niinsanottu vammaset cp vammat sun muuta levästi aivoistaan jotenki vammautuneet kokee yli- suurta sekusaalisuutta, haluja,
      ovat siis nymfomaaneja,
      usein myös alzhaimeriin ja dementiaan kulluu yliseksuaalisuu,
      dementtiaan sairastuvat ovat yliseksuaalisia,
      normaali ihminen hallitsee himosa ja halunsa normaalilla käytöksellään,
      normaalilla ajatusmaalimallaan,
      eivät käyttäydy ympäristöä häiritsevästi,
      siis normaali seksuaalisuus on aivan eriasia kuin yliseksuaalisuus,
      normaali ihminen halitsee tunteensa, käytöksensä sekä halunsa,
      käyttäytyy myös en mukaan,

      • Nomihalut

        Totta turiset. Ei tässä iässä enää joka päivä tarvitse seksiä, pari kertaa viikossa riittää vallan mainiosti.


      • ent.siivoojaparka
        Nomihalut kirjoitti:

        Totta turiset. Ei tässä iässä enää joka päivä tarvitse seksiä, pari kertaa viikossa riittää vallan mainiosti.

        Eikö vaan. Eikä niistäkään normaalilla ihmisellä ole tarvetta tehdä aloitusta tällaiselle palstalle.


      • normaalinylistyslaulu

        Onpas hyvä, tällä palstalla tapaa kerrankin niin normaaleja ja normaalisti käyttäytyviä normaalilla ajatusmaailmalla varustettuja normaaleja rouvia, jotka vielä normaalilla tavattomalla tavallaan lätkivät rohkeasti normaaleja leimoja ihmisten otsiin, että normaalia ihmistä ihan hirvittää näin normaali sunnuntai-iltana lukea näin normaalia juttua kesken normaalien uutisten.
        Jatka vaan samaan normaaliin malliin elämääsi normaali niin sanottu normaali- ihminen. Varo ettet pääse lipsumaan tuosta normaalista elämästäsi ,olisihan se hetken epänormaalia jos siitä johonkin epänormaalin lipsahtaisi, sanoisi vaikka vahingossa että normaalius on loppujen lopuksi aika tylsää, niin tylsää, niin tylsäääää.
        Miten noin normaali- ihminen mahtaa määritellä sanan normaali. Anna olla, normaali on tietenkin ihminen joka ei ole epänormaali, Just. niin normaalisti olisit varmaan vastannut.
        Hyvää normaalia illan jatkoa...


    • böö.ja.böö

      Onko vanhukset hurahtaneet ala-arvoiseen keskusteluun seksistä Böö teitä, luonnollinen tarve, Sama kuin tekisin aloituksen "miksi paskalla käyminen raivostuttaa"

      • Tiesitkösen

        Olet inhottava ihminen.


    • porkkanaa.vai.keppiä

      muutama umpeensammaloitunut jyrää alleen kaiken seksiin liittyvän keskustelun

      • tykkiinsätyytyväinen

        joo saavat munaa ainoastaan kun tunkevat suihinsa kananmunaa muodossa ja toisessa. ei ole tainnut heidän menneissä liitoissaankaan hyvä heilua ja ilmanko on eroja tullut. no, ehkä mukana muutama leskikin ja heitä ei sovi moittia.


      • ent.siivoojaparka

        Ei täällä kukaan oikein ole kertonut, mitä he haluaisivat seksistä keskustella. Porukalla vain vikisevät, että ukosta ei ole enää mihinkään eivätkä nyt tiedä, mistä sitä seksiä saisi. Mitäs siitä olisi keskustelemista? Hyvät neuvotkaan kun ei tunnu kelpaavan.
        Mitäs ottivat itseään vanhemman ukon. Olisi kai se pitänyt ymmärtää, mikä siitä seuraa.


      • orkullinen.ori

        määpä otin itteeni paljon nuoremman akan (rakkaan naisen) ja sen kanssa alkoi seksi pelaamaan ja palautui. ex-mötkön kanssa meinas kuolta henkinenkin puoli. se varmaan purkaa katkeruuttaan joka puolella, vieläkin.


    • mokomatkin

      Hyi teitä. ...Ja vielä pyhäpäivänä....

      • pyhitetty-olkoon-seksi

        adventtina amorin nuolet lentää. voi kuunnella kauneimmat eroottiset laulut kauneimpien joululaulujen sijaan.


      • Meaikuiset

        Pyhäpäivänä on sopivasti aikaa rakastella, nauttia kumppanin kanssa viimeisin päälle. Siinä hiki virtaa vartalolla kun nautitaan .


      • Ei.kun.salille.uusiksi

        Onpa kunto rupsahtanut kehon myötä jos rakasteleminenkin hikoilluttaa. jotkin osat tukossa kehon sisällä.


    • sfhimpsh

      Miksi liitätte sanan raivo - hirveys johonkin seksinhaluun
      - on totta että monet ihmiset vauvoista vaareihin ja mummuihinkin asti ovat hirveyksiä kokeneet - silloin kysymys on ollut jostain muusta - alistamisesta ja vallankäytöstä - riistosta.
      Kulunut elämä teki ihmisistä mitä teki - osasta ihmisiä aseksuaalejakin, itsestään voi silloin vaikka ajatella kui Paloheimon runoon säv. laulusta Minä olin vain satama pieni.. kaikkien myrskyjen maailmassa.
      Omast hurskaan kurjuuden nuoren elämästä kipeimpänä muistona on eräs poika, joka ampui itsensä kun sanoin että suunnittelin jotain toisenlaista elämää kuin parisuhdetta - oli siinä oma elämäkin tuuliajolla pitkän aikaa kaikessa mielettömyydessään - ihan vaan shokkisena.
      Noi kaikki veljeyden tai sisarusten käsikädessä-aatteet silleen ideologisina aatteina mihinkään kanna - aikuisinakin on jokaisella mielestäni oikeus ihan omaan elämään - ei mihinkään sanelupolitiikkaan tai uskolla ja seksilläkään kiristämiseen. Siinäkin trgedioitten ja draamojenkin aineksia välillä ihan liian
      paljon.

      • Niin-siinäpä-se

        Elämässään vähälle seksille jääneet raivoavat katkeruuksiaan kaikissa vastauksissaan.
        Terve ihminen ymmärtää yskät ja flunssatkin.


    • eiilmanrakkautta

      Mies vanhana luulee et nainen haluaa seksiä,seksin vuoksi.Itsellään kun on huoli toimiiko se enää..,siksi naiset on yksin mielummin kuin seksihörhön kanssa.

    • tosiasiat

      Juu,ei ilman rakkautta ja välittämistä.Niiden lisäksi nykyisin on saatavissa molemmille osapuolille apukeinoja,joilla voi asiaa auttaa,jos halut on tallella,mutta homma ei pelitä.Ja jos ei rehellisesti ole haluja enää,niin sittenhän kaikki on hyvin.
      Tällä siivooja paralle voitais kans kerätä kolehti,et sais niitä mainostamiaan estrogeenejä.Siinä samalla siivoutuis suukki ja viha ja katkeruus ainakin vähenis,jos ei miestä saakaan.Ne auttaa semmoseen kärttyisyyteenkin,varsinkin vanhoilla naisilla.
      (...ja taas repee raivo...aloittajaa lainaten :)

      • ikäkin.sen.sanoo

        siivoojaparka alkaakin olla melkein 70 vuotta vanha moppi, kylhä siihen kertyy villakoiria aikas paljon, aivastuttaviakin asioita.


    • Syyt.ja.seuraukset

      Olisiko vastaus siinä, että seksiä on liikaa kaikkialla. Tv:ssä, tietokoneilla, mainoksissa, lehdissä. Seksillä myydään, ei se ole enää kaunis asia kahden ihmisen välillä.
      Porno tekee seksistä rumaa ja ihmisiä käytetään hyväksi. Naisia kaupallistetaan. Ymmärtääkö nykynuori enää että seksi ei ole pornoa? Seksi menettää kauneutensa kun joka tuutista tulee seksiä. Niin kuin se olisi maan pelastava juttu.
      Seksi on parisuhteen liima, kahden toisiaan rakastavan ihmisen kaunis ja herkkä rakkauden osoitus. Siitä on tehty rumaa, raiskataan, käytetään naisia hyväksi, alistetaan, uhkaillaan, kiristetään jne. jopa parisuhteessa. Vanhemman ihmisen seksi ei tähtää enää muuhun kuin nautintoon, lapsia ei voi enää tehdä. Iän myötä varmasti jokaisen seksuaalinen halukkuus muuttuu monista eri syistä. Se on normaalia ja kuuluu vanhenemiseen, miksi lääkkeillä yritetään saada ihmiset haluamaan lisää seksiä? Siitä Viagratkin kertoo ja kehitteillä on naistenkin haluja lisääviä pillereitä. Joidenkin miesten sydän ei kestä enää tätä lääkkein nostatettua halua. Miksi kosketaan Luojan luomaan normaaliin ihmisen seksuaaliseen haluun muuttamalla sitä lääkkeillä, vain nautinnon tähden? Siitä ei seuraa välttämättä mitään hyvää.

      • Aamen tuohon edelliseen. (Sanoo Paloma joka ei ole tiukkapipo, mutta haloo nää seksialoitukset tällä palstalla alkaa jo kyllästyttää)


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Aamen tuohon edelliseen. (Sanoo Paloma joka ei ole tiukkapipo, mutta haloo nää seksialoitukset tällä palstalla alkaa jo kyllästyttää)

        "Paloma.se.co"

        Miksi sitten kommentoit?
        Ikäsi velvoittaa sinut jo ymmärtämään tuon lapsen kommentin lorinoita.

        "kaunis ja herkkä rakkauden osoitus"
        Tuo ei ole kaiken kokeneen 60 aikuisen ilmaus.
        Teoriassa se voi olla 80 Suomi-Filmaus.

        H.


      • elämässäeläen

        rakastelu, seksi ja porno, liittyy samaan eroavat kuitenkin toisistaan.

        rakastelu extraa, sisältää myös henkisen yhteyden
        seksiä tarpeeseen, tavoitteena tyydytys
        porno pakkomielle


      • SiisMitä

        "Miksi kosketaan Luojan luomaan normaaliin ihmisen seksuaaliseen haluun muuttamalla sitä lääkkeillä, vain nautinnon tähden?"
        Miksi halveksiva tuhahdus "vain nautinnon tähden" kun toisaalta kirjoitat "Seksi on parisuhteen liima, kahden toisiaan rakastavan ihmisen kaunis ja herkkä rakkauden osoitus."
        Jos toinen aviopuoliso haluaa vielä rakastella, niin lääkkeillä voi toinen kyetä ja saada paremman nautinnon itsekin. Ennenkaikkea tyytyväisyyden ja hyväntuulisuuden.


      • SiisMitä
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Aamen tuohon edelliseen. (Sanoo Paloma joka ei ole tiukkapipo, mutta haloo nää seksialoitukset tällä palstalla alkaa jo kyllästyttää)

        Sun aloitukset ja tympeät kommentit ovat jo pitkään kyllästyttäneet. Et mennytkään pois, vaikka lupasit :(
        Mietihän itseksesi, miksi sua "nää seksialoitukset tällä palstalla alkaa jo kyllästyttää". Sinusta itsestäsi se syy löytyy, kun "nää seksialoitukset tällä palstalla alkaa jo kyllästyttää".
        Useilla yli 60-vuotiailla miehillä on heikkoa räpeltämistä rakastelu. Siinä, kun nainen vatkaa ja imee "Nouse, nouse" väsyyhän siihen ja tulee niin äkäiseksi, että jo seksi-sana raivostumaan saa.


      • PalomaNonSeq
        SiisMitä kirjoitti:

        Sun aloitukset ja tympeät kommentit ovat jo pitkään kyllästyttäneet. Et mennytkään pois, vaikka lupasit :(
        Mietihän itseksesi, miksi sua "nää seksialoitukset tällä palstalla alkaa jo kyllästyttää". Sinusta itsestäsi se syy löytyy, kun "nää seksialoitukset tällä palstalla alkaa jo kyllästyttää".
        Useilla yli 60-vuotiailla miehillä on heikkoa räpeltämistä rakastelu. Siinä, kun nainen vatkaa ja imee "Nouse, nouse" väsyyhän siihen ja tulee niin äkäiseksi, että jo seksi-sana raivostumaan saa.

        Olen miettinyt valmiiksi. Ei johdu minusta. Mikä ihmeen hinku aikuisilla ihmisillä on tulla levittelemään intiimejä juttujaan yleiselle keskustelupalstalle? Eikö nää "terapiapalstat" ole erikseen? EVVK.


      • eleenahelena1
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Aamen tuohon edelliseen. (Sanoo Paloma joka ei ole tiukkapipo, mutta haloo nää seksialoitukset tällä palstalla alkaa jo kyllästyttää)

        Myös sinun jatkuvat palstan arvostelut kyllästyttää.
        Jokainen järkevä ihminen osaa pysyä pois palstalta, jos ei muuta ole tarjota, kuin arvostelu.


      • ent.siivoojaparka
        PalomaNonSeq kirjoitti:

        Olen miettinyt valmiiksi. Ei johdu minusta. Mikä ihmeen hinku aikuisilla ihmisillä on tulla levittelemään intiimejä juttujaan yleiselle keskustelupalstalle? Eikö nää "terapiapalstat" ole erikseen? EVVK.

        Sehän noilla seksistä keskustelijoilla näkyy olevan jatkuva harminpaikka, kun ihan sitätehen ovat napsineet kalliita estrogeenejä naamaansa, että halut säilyisivät ja onhan ne säilyneet liioitellustikin, mutta kun eivät saa ketään miestä enää kiinnostumaan seksipartnerikseen, edes omaa miestään, elähtäneellä ulkonäöllään. Saavat vain miehet raivostumaan ja nimittelemään huoraksi esittäessään intiimiä kanssakäymistä.
        Puutteessaan ne vikisee ja natisee.


      • SiisMitä
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Sehän noilla seksistä keskustelijoilla näkyy olevan jatkuva harminpaikka, kun ihan sitätehen ovat napsineet kalliita estrogeenejä naamaansa, että halut säilyisivät ja onhan ne säilyneet liioitellustikin, mutta kun eivät saa ketään miestä enää kiinnostumaan seksipartnerikseen, edes omaa miestään, elähtäneellä ulkonäöllään. Saavat vain miehet raivostumaan ja nimittelemään huoraksi esittäessään intiimiä kanssakäymistä.
        Puutteessaan ne vikisee ja natisee.

        Ruotsin mamut, Paloma ja siivooja, tunkevat mukaan, kun seksistä keskustellaan, vaikka heidän mielestään seksistä ei saa keskustella.
        Ootteko Ruotsin mamut, Paloma ja siivooja, oppineet jo sen verran ruåtsin kieltä, että ymmärrätte, mitä tarkoittaa. Leva och låta leva.
        Tehkää oma aloitus teille sopivasta aseksuaalisesta aiheesta. Mutta antakaa herran tähären toisten keskustella muista aiheista. Vaikkei ne teitä kiinnostaisikaan.
        Sitä sanotaan hyväksi käytökSeksi.


      • maailmatäynnävalituksia

        niittamixikin teki valitusketjun ihan isolla kuinka kaltoin sen mies nimitteli sitä ja ilman seksii nainen kauan kauan. sittenpä katosi mixikin, umpeen menneenä, vissiin ei ollut miehestään takertumaan eetes tissiin (no juoppo densa kai se olikin, ukko).


      • de-meter
        SiisMitä kirjoitti:

        Ruotsin mamut, Paloma ja siivooja, tunkevat mukaan, kun seksistä keskustellaan, vaikka heidän mielestään seksistä ei saa keskustella.
        Ootteko Ruotsin mamut, Paloma ja siivooja, oppineet jo sen verran ruåtsin kieltä, että ymmärrätte, mitä tarkoittaa. Leva och låta leva.
        Tehkää oma aloitus teille sopivasta aseksuaalisesta aiheesta. Mutta antakaa herran tähären toisten keskustella muista aiheista. Vaikkei ne teitä kiinnostaisikaan.
        Sitä sanotaan hyväksi käytökSeksi.

        Ovatko "Ruotsin mamut" kieltäneet keskustelun seksistä ? Eivät minun mielestäni. He ovat vain ilmaisseet mielipiteensä keskustelusta ja siihen kai meillä kaikilla on oikeus.


      • SiisMitä
        de-meter kirjoitti:

        Ovatko "Ruotsin mamut" kieltäneet keskustelun seksistä ? Eivät minun mielestäni. He ovat vain ilmaisseet mielipiteensä keskustelusta ja siihen kai meillä kaikilla on oikeus.

        "ilmaisseet mielipiteensä keskustelusta ja siihen kai meillä kaikilla on oikeus"
        de-meter se siinä pyörittelee ja mielistelee ja esittää viisasta.
        Keskustelupalstalla on hyvää käytöstä keskustella aloituksen aiheesta.
        Huonoa käytöstä on keskustella keskustelusta ja pitää aloituksen aihetta sopimattomana.
        Pyöritä lennätä https://www.youtube.com/watch?v=Ul72o6LVX0Y


      • ent.siivoojaparka
        SiisMitä kirjoitti:

        Ruotsin mamut, Paloma ja siivooja, tunkevat mukaan, kun seksistä keskustellaan, vaikka heidän mielestään seksistä ei saa keskustella.
        Ootteko Ruotsin mamut, Paloma ja siivooja, oppineet jo sen verran ruåtsin kieltä, että ymmärrätte, mitä tarkoittaa. Leva och låta leva.
        Tehkää oma aloitus teille sopivasta aseksuaalisesta aiheesta. Mutta antakaa herran tähären toisten keskustella muista aiheista. Vaikkei ne teitä kiinnostaisikaan.
        Sitä sanotaan hyväksi käytökSeksi.

        Koskahan te alkaisitte siitä seksistä sitten keskustelemaan? Odotan mielenkiinnolla.
        Olen vain nähnyt valituksia siitä, että teidän ei mukamas anneta siitä keskustella (heti aloituksessakin) ja toisaalta valituksia sen puutteesta. Onko teillä sydämellänne jotain muuta aiheen tiimoilta keskusteltavaa?


      • de-meter
        SiisMitä kirjoitti:

        "ilmaisseet mielipiteensä keskustelusta ja siihen kai meillä kaikilla on oikeus"
        de-meter se siinä pyörittelee ja mielistelee ja esittää viisasta.
        Keskustelupalstalla on hyvää käytöstä keskustella aloituksen aiheesta.
        Huonoa käytöstä on keskustella keskustelusta ja pitää aloituksen aihetta sopimattomana.
        Pyöritä lennätä https://www.youtube.com/watch?v=Ul72o6LVX0Y

        Tapansa olet tullut tuntemaan SiisMitä - siis demeterin tavat..))

        Se on oikein mielistelyn mestari ja viisasta se pystyy esittämään vain kun kulkee lainavaloilla, mitä se työnään tekeekin...))

        Kiitos myös hyvien tapojen opastuksesta. Jospa minäkin niitä oppisin, kun on näitä ystävällisiä opettajia täällä...


      • Nurselady

        Ihan vain pieni välihuomautus tuohon tekstiisi: Viagraa ei ole tarkoitettu lisäämään seksihaluja, eikä siitä siihen edes ole. Se, kuten muutkin erektiolääkkeet, vaatii halun toimiakseen.


      • Somebodywhoknows
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Sehän noilla seksistä keskustelijoilla näkyy olevan jatkuva harminpaikka, kun ihan sitätehen ovat napsineet kalliita estrogeenejä naamaansa, että halut säilyisivät ja onhan ne säilyneet liioitellustikin, mutta kun eivät saa ketään miestä enää kiinnostumaan seksipartnerikseen, edes omaa miestään, elähtäneellä ulkonäöllään. Saavat vain miehet raivostumaan ja nimittelemään huoraksi esittäessään intiimiä kanssakäymistä.
        Puutteessaan ne vikisee ja natisee.

        Ihan vain tiedoksesi: estrogeenihoito ei tule kalliiksi, eikä sillä juurikaan voi vaikuttaa seksihalujen lisäämiseen (naisellakin testosteroni on se, joka halua vahvistaa), vaan sen käyttöindikaatio on vaihdevuosioireiden lievittäminen.


    • Fiksu 60 pitää seksiäkin luonnollisenä osana elämää eikä hänelle ole tarpeellista puhua siitä yleisellä palstalla. Kyllä minä ainakin kokisin myörähäpeää jos joku alkaisi seksijuttujaan kertoa kahvipöydässä. Jottain pitää jättää itelleenki, kaikkea ei tarvitse jakaa ja pitää ottaa huomioon myös toiset, jotka voivat kokea jatkuvat alpäähöpinät kiusallisina. Sitä paitsi estottomuuden lisääntyminen puheissa ja kirjoituksisa voi olla alkavan dementian oireita.

      • ikäisensä

        siililieroilua, Fiksu alle 60-vuotias pitää suun supussa ja menee ikäistensä palstalle.


      • de-meter

        Ei kai seksin halu ketään raivostuta ? Jotkut vain katsovat, että aihe on intiimi ja vierastavat sitä, että halusta tai kokemuksista puhutaan yleisellä foorumilla tai vieraitten kesken.

        Ei kai sen tarvitse ketään pahentaa, mutta joskus näissä aloituksessa on vähän retostelun ja oman kuntoisuuden vakuuttelua: ollaan täydessä iskussa ja oletetaan, että muut eivät ole, kun eivät itseään mainosta..))

        Vaikka maahanmuuttajista ei ollut tarkoitus puhua, olen miettinyt, miten ison ristiriidan he joutuvat kohtaamaan pohjoismaissa: seksi hyppää silmille joka puolella, naiset pukeutuvat yliseksikkäästi ja kuitenkin heille annetaan ohjeistus: "katsoa saa, mutta ei koskea"...
        Aika iso vaatimus, nuorelle viriilille miehelle "kaukana kotoa", jossa oli toiset tavat... Eipä olla itse valmiita tarkastalemaan sitä, onko omassa kulttuurissa jotakin sellaista, mikä vaikuttaa näiden raiskaustapaukstenkin kohdalla.


      • ikäisensä kirjoitti:

        siililieroilua, Fiksu alle 60-vuotias pitää suun supussa ja menee ikäistensä palstalle.

        Ahaa, ootkos sitä mieltä et tää seksivouhkaaminen on erityisesti 60 ikioma juttu? Sanoohan joku viisaasti et kun teot vähenee, puheet lissäntyy.


      • de-meter kirjoitti:

        Ei kai seksin halu ketään raivostuta ? Jotkut vain katsovat, että aihe on intiimi ja vierastavat sitä, että halusta tai kokemuksista puhutaan yleisellä foorumilla tai vieraitten kesken.

        Ei kai sen tarvitse ketään pahentaa, mutta joskus näissä aloituksessa on vähän retostelun ja oman kuntoisuuden vakuuttelua: ollaan täydessä iskussa ja oletetaan, että muut eivät ole, kun eivät itseään mainosta..))

        Vaikka maahanmuuttajista ei ollut tarkoitus puhua, olen miettinyt, miten ison ristiriidan he joutuvat kohtaamaan pohjoismaissa: seksi hyppää silmille joka puolella, naiset pukeutuvat yliseksikkäästi ja kuitenkin heille annetaan ohjeistus: "katsoa saa, mutta ei koskea"...
        Aika iso vaatimus, nuorelle viriilille miehelle "kaukana kotoa", jossa oli toiset tavat... Eipä olla itse valmiita tarkastalemaan sitä, onko omassa kulttuurissa jotakin sellaista, mikä vaikuttaa näiden raiskaustapaukstenkin kohdalla.

        "ollaan täydessä iskussa ja oletetaan, että muut eivät ole, kun eivät itseään mainosta..))"

        Just. Sehän siitä kirjoittelusta tekee mielestäni sen kornin. Ei muuta kuin vehkeet riviin ja vertailuun :)).

        Maahanmuttajista sen verran et heidän kulttuurissaan silmiin katsominen tarkoittaa "kyllä". Tai että lyhyt hame tai napapaita tarkoittaa et on yleistä riistaa ja saa käydä käsiksi. Pitäisikö koulutusta olla puolin ja toisin.


      • ikäisensä
        siilimuori2 kirjoitti:

        Ahaa, ootkos sitä mieltä et tää seksivouhkaaminen on erityisesti 60 ikioma juttu? Sanoohan joku viisaasti et kun teot vähenee, puheet lissäntyy.

        Sinun käytöksesi on törkeää! Tulet tänne yli 60-vuotiaiden palstalle tekemään diagnoosejasi dementiasta. Pidä huoli vain omasta dementiastasi!
        En näe tällä palstalle seksivouhkaamista. Seksi on kaikenikäisten. Ei ole minkään ikäisten ikioma, mistä tuollaisen vetaisit "tää seksivouhkaaminen on erityisesti 60 ikioma juttu"
        Jos jotkut haluavat keskustella seksistä, niin suotakoon se heille. Toisilta samanikäisiltä voi saada kokemuksia ja tietoja, jotka auttavat omassa ongelmassa. Esim. minä olen saanut polven natinaan vanhasta 60 palstan keskustelusta vihjeitä hivenaineista, joista voi olla apua. On ollut apua minullekin. Kun tuli sellaista natinaa, niin muistin täällä kauan sitten keskustellun aiheesta.


      • ikäisensä kirjoitti:

        Sinun käytöksesi on törkeää! Tulet tänne yli 60-vuotiaiden palstalle tekemään diagnoosejasi dementiasta. Pidä huoli vain omasta dementiastasi!
        En näe tällä palstalle seksivouhkaamista. Seksi on kaikenikäisten. Ei ole minkään ikäisten ikioma, mistä tuollaisen vetaisit "tää seksivouhkaaminen on erityisesti 60 ikioma juttu"
        Jos jotkut haluavat keskustella seksistä, niin suotakoon se heille. Toisilta samanikäisiltä voi saada kokemuksia ja tietoja, jotka auttavat omassa ongelmassa. Esim. minä olen saanut polven natinaan vanhasta 60 palstan keskustelusta vihjeitä hivenaineista, joista voi olla apua. On ollut apua minullekin. Kun tuli sellaista natinaa, niin muistin täällä kauan sitten keskustellun aiheesta.

        :DDDD Hyvänen aka sentäs. Nyt tais joku seksivouhkaaja vetää herneet nenuun viimosen pälle.


      • ikäisensä
        siilimuori2 kirjoitti:

        :DDDD Hyvänen aka sentäs. Nyt tais joku seksivouhkaaja vetää herneet nenuun viimosen pälle.

        Aseksuaali siililieroilee.


      • ikäisensä kirjoitti:

        Aseksuaali siililieroilee.

        Ahaa, nuolaiset jotakin käyttämällä keksimänsä verbiä. Aatteletkos et sillä heruu jatkossa.seksiäkin :DDDDD


      • haastatkovainriitaa
        siilimuori2 kirjoitti:

        :DDDD Hyvänen aka sentäs. Nyt tais joku seksivouhkaaja vetää herneet nenuun viimosen pälle.

        Siilimuori, miksi tulet mukaan ketjuun jonka otsikossa jo näkyy aihe mistä et halua täällä keskusteltavan? sama kysymys myös siivojaraukalle.


      • haastatkovainriitaa kirjoitti:

        Siilimuori, miksi tulet mukaan ketjuun jonka otsikossa jo näkyy aihe mistä et halua täällä keskusteltavan? sama kysymys myös siivojaraukalle.

        Keskustelen otsikon aiheesta, perustelen miksi en niin välitä. Mistä sinä keskustelet, siilimuoristako, et aonakaan aloituksen aiheesta. Haastatko riitaa vai mikä on intressisi?


      • de-meter
        siilimuori2 kirjoitti:

        "ollaan täydessä iskussa ja oletetaan, että muut eivät ole, kun eivät itseään mainosta..))"

        Just. Sehän siitä kirjoittelusta tekee mielestäni sen kornin. Ei muuta kuin vehkeet riviin ja vertailuun :)).

        Maahanmuttajista sen verran et heidän kulttuurissaan silmiin katsominen tarkoittaa "kyllä". Tai että lyhyt hame tai napapaita tarkoittaa et on yleistä riistaa ja saa käydä käsiksi. Pitäisikö koulutusta olla puolin ja toisin.

        Noin minäkin olen asiat ymmärtänyt (kulttuurierot), siilimuori ja toivoisin kritiikkiä myös meidän omaa kulttuuria kohtaan.
        Ketä se seksin ylikorostaminen nyt voisi palvella ? Kaupallisuutta tietenkin, mutta noin syvemmin...


      • ikäisensä
        siilimuori2 kirjoitti:

        Keskustelen otsikon aiheesta, perustelen miksi en niin välitä. Mistä sinä keskustelet, siilimuoristako, et aonakaan aloituksen aiheesta. Haastatko riitaa vai mikä on intressisi?

        Siilimuori "perustelen miksi en niin välitä."
        Siilimuori "Sitä paitsi estottomuuden lisääntyminen puheissa ja kirjoituksisa voi olla alkavan dementian oireita."
        Jaa. Et halua keskustella, jottet paljastaisi dementian oireita.


      • Tiesitkös myös etä ilkeyden lisääntyminen vieraita ihmisiä kohtaab voi olla dementian oire?


      • ällöttävää
        ikäisensä kirjoitti:

        Siilimuori "perustelen miksi en niin välitä."
        Siilimuori "Sitä paitsi estottomuuden lisääntyminen puheissa ja kirjoituksisa voi olla alkavan dementian oireita."
        Jaa. Et halua keskustella, jottet paljastaisi dementian oireita.

        Lopeta jo vouhotus seksistäsi. Koko ketju sinun uhoamista haluistasi, hpeäisit vanha ihminen.


      • de-meter kirjoitti:

        Noin minäkin olen asiat ymmärtänyt (kulttuurierot), siilimuori ja toivoisin kritiikkiä myös meidän omaa kulttuuria kohtaan.
        Ketä se seksin ylikorostaminen nyt voisi palvella ? Kaupallisuutta tietenkin, mutta noin syvemmin...

        Aivan. Kohta alkaa kukkia sekin ylikorostuneisuudessa joku uusi suuntaus, mikä se lienee, jäänee nähtäväksi. Aletaan varmaankin siirtyä toiseen äärilaitaan josta muistan joksu lukeneeni. Oiksos ollut kininalaisten tai japanilaisten nuorten kohdalla, liittyen tietokoneisiin tai ylipäätään tietokennen käyttöön normielämän korvaajana. Jopa parisuhteiden?


      • ikäisensä
        siilimuori2 kirjoitti:

        Tiesitkös myös etä ilkeyden lisääntyminen vieraita ihmisiä kohtaab voi olla dementian oire?

        Siinä tapauksessa sinun on syytä mennä lääkäriin.


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori2 kirjoitti:

        "ollaan täydessä iskussa ja oletetaan, että muut eivät ole, kun eivät itseään mainosta..))"

        Just. Sehän siitä kirjoittelusta tekee mielestäni sen kornin. Ei muuta kuin vehkeet riviin ja vertailuun :)).

        Maahanmuttajista sen verran et heidän kulttuurissaan silmiin katsominen tarkoittaa "kyllä". Tai että lyhyt hame tai napapaita tarkoittaa et on yleistä riistaa ja saa käydä käsiksi. Pitäisikö koulutusta olla puolin ja toisin.

        Nyt tekisi mieli antaa siilimuorille raippaa.
        Ok. Heidän kulttuurissaan silmiin katsominen tarkoittaa "kyllä". Totta. Mutta nyt ollaan ihan eri kulttuurissa ja se muista kulttuureista tulleitten on opittava ja hyväksyttävä tai häivyttävä.
        Et kai tarkoita, että meidän pitäisi alkaa luimistelemaan sivuillepäin aina nähdessämme muista kulttuureista tulevia miehiä taikka hyväksyä raiskatuksi joutuminen? Et edes sinä voi olla noin tyhmä!!!!
        Heidän kulttuurissaan myös jokainen hiukset näkyvillä kulkeva nainen on huora. Nytkö huivi päähän tai saa syyttää itseään, jos tulee raiskatuksi?
        En hyväksy!!!!!


      • ikäisensä
        ällöttävää kirjoitti:

        Lopeta jo vouhotus seksistäsi. Koko ketju sinun uhoamista haluistasi, hpeäisit vanha ihminen.

        Puolustan oikeutta keskustella tästäkin aiheesta.
        Ketju ei ole minun.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Nyt tekisi mieli antaa siilimuorille raippaa.
        Ok. Heidän kulttuurissaan silmiin katsominen tarkoittaa "kyllä". Totta. Mutta nyt ollaan ihan eri kulttuurissa ja se muista kulttuureista tulleitten on opittava ja hyväksyttävä tai häivyttävä.
        Et kai tarkoita, että meidän pitäisi alkaa luimistelemaan sivuillepäin aina nähdessämme muista kulttuureista tulevia miehiä taikka hyväksyä raiskatuksi joutuminen? Et edes sinä voi olla noin tyhmä!!!!
        Heidän kulttuurissaan myös jokainen hiukset näkyvillä kulkeva nainen on huora. Nytkö huivi päähän tai saa syyttää itseään, jos tulee raiskatuksi?
        En hyväksy!!!!!

        Käsitätkös tahallasi väärin?
        En tietenkään tarkoita mutta se että esimerkiksi sinä et hyväksy ei estä heitä tai ylipäätää ketään raiskaajaa raiskaamasta, et kai itse ole noin naivi. Että luulet et jos paheksut ja et hyväksy, raiskaukset loppuu siihen? Jo raiskattua ei yhtään lämmitä tieto et raiskaaja teki väärin. Eikä tehtyä saa tekemättömäksi.Koska näyttä että tällaisia tapahtuu nyt, en päästäisi omaa lastani yksin pimeässä kaupungin aamuyöhön ja se että en päästäisi ei tarkoita et hyväksyisin ja alistuisin heidän teolleen vaan suojelisin lastani siltä hirvitykseltä.


      • siilimuori2 kirjoitti:

        Käsitätkös tahallasi väärin?
        En tietenkään tarkoita mutta se että esimerkiksi sinä et hyväksy ei estä heitä tai ylipäätää ketään raiskaajaa raiskaamasta, et kai itse ole noin naivi. Että luulet et jos paheksut ja et hyväksy, raiskaukset loppuu siihen? Jo raiskattua ei yhtään lämmitä tieto et raiskaaja teki väärin. Eikä tehtyä saa tekemättömäksi.Koska näyttä että tällaisia tapahtuu nyt, en päästäisi omaa lastani yksin pimeässä kaupungin aamuyöhön ja se että en päästäisi ei tarkoita et hyväksyisin ja alistuisin heidän teolleen vaan suojelisin lastani siltä hirvitykseltä.

        "hyväksyttävä tai häivyttävä."
        Niinkö ruotissa kävi? Hyväksyivätkös vai häipyivätkö?


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori2 kirjoitti:

        Käsitätkös tahallasi väärin?
        En tietenkään tarkoita mutta se että esimerkiksi sinä et hyväksy ei estä heitä tai ylipäätää ketään raiskaajaa raiskaamasta, et kai itse ole noin naivi. Että luulet et jos paheksut ja et hyväksy, raiskaukset loppuu siihen? Jo raiskattua ei yhtään lämmitä tieto et raiskaaja teki väärin. Eikä tehtyä saa tekemättömäksi.Koska näyttä että tällaisia tapahtuu nyt, en päästäisi omaa lastani yksin pimeässä kaupungin aamuyöhön ja se että en päästäisi ei tarkoita et hyväksyisin ja alistuisin heidän teolleen vaan suojelisin lastani siltä hirvitykseltä.

        Jaha. Lämmittääkö raiskattua alaikäistä ehkä enemmän tietous siitä, että raiskatuksi tulemista pidetään hänen omana syynään, koska oli pukeutunut oman kulttuurinsa mukaisesti, mutta vieraasta kulttuurista tulevan mielestä huoramaisesti?
        Kyllä heidän on hyväksyttävä tämän kulttuurin tavat, eikä niin, että meidän pitäisi nöyristellä heidän kulttuuritapojensa edessä.
        Minä katson jatkossakin ihmistä suoraan silmiin, enkä peitä hiuksiani (jos ei korvia palele) eikä se tarkoita "kyllä", koska ole suomalainen enkä Lähi-Idästä. Vaikka alasti juoksisin, niin kenelläkään ei ole oikeutta iskeä kusinäppiään minuun (kuin ehkä poliisilla).
        Hyväksyvät, tai minulta terävällä kyynärpäällä tai nyrkillä palleaan, potkun munilleen tai pölyhuiskun silmiinsä. Pahempaakin voi tapahtua. Eikä siihen auta vaikka minua ympättäisiin estrogeenillä.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Jaha. Lämmittääkö raiskattua alaikäistä ehkä enemmän tietous siitä, että raiskatuksi tulemista pidetään hänen omana syynään, koska oli pukeutunut oman kulttuurinsa mukaisesti, mutta vieraasta kulttuurista tulevan mielestä huoramaisesti?
        Kyllä heidän on hyväksyttävä tämän kulttuurin tavat, eikä niin, että meidän pitäisi nöyristellä heidän kulttuuritapojensa edessä.
        Minä katson jatkossakin ihmistä suoraan silmiin, enkä peitä hiuksiani (jos ei korvia palele) eikä se tarkoita "kyllä", koska ole suomalainen enkä Lähi-Idästä. Vaikka alasti juoksisin, niin kenelläkään ei ole oikeutta iskeä kusinäppiään minuun (kuin ehkä poliisilla).
        Hyväksyvät, tai minulta terävällä kyynärpäällä tai nyrkillä palleaan, potkun munilleen tai pölyhuiskun silmiinsä. Pahempaakin voi tapahtua. Eikä siihen auta vaikka minua ympättäisiin estrogeenillä.

        Jälleen kerrn puhumma eri asiasta. Nostan kädet pystyyn:
        https://www.youtube.com/watch?v=NR2qjvsqNSk


      • de-meter
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Nyt tekisi mieli antaa siilimuorille raippaa.
        Ok. Heidän kulttuurissaan silmiin katsominen tarkoittaa "kyllä". Totta. Mutta nyt ollaan ihan eri kulttuurissa ja se muista kulttuureista tulleitten on opittava ja hyväksyttävä tai häivyttävä.
        Et kai tarkoita, että meidän pitäisi alkaa luimistelemaan sivuillepäin aina nähdessämme muista kulttuureista tulevia miehiä taikka hyväksyä raiskatuksi joutuminen? Et edes sinä voi olla noin tyhmä!!!!
        Heidän kulttuurissaan myös jokainen hiukset näkyvillä kulkeva nainen on huora. Nytkö huivi päähän tai saa syyttää itseään, jos tulee raiskatuksi?
        En hyväksy!!!!!

        Anna sitten raippaa minullekin, siivooja..))
        Minä ymmärsin, että nyt keskustellaan taas näistä uusista tulokkaista, jotka silmät pyöreinä tarkastelevat kaikkea täällä. Heiltä ei mielestäni pidä odottaa, että meidän tavat olisivat heillä tiedossa valmiina, Kun ne ovat, heiltä tietysti tulee odottaa Suomen lakien mukaista käytöstä.

        J


      • ent.siivoojaparka
        de-meter kirjoitti:

        Anna sitten raippaa minullekin, siivooja..))
        Minä ymmärsin, että nyt keskustellaan taas näistä uusista tulokkaista, jotka silmät pyöreinä tarkastelevat kaikkea täällä. Heiltä ei mielestäni pidä odottaa, että meidän tavat olisivat heillä tiedossa valmiina, Kun ne ovat, heiltä tietysti tulee odottaa Suomen lakien mukaista käytöstä.

        J

        Huomasin myös, että rökityksen tarpeessa olet sinäkin Brutukseni. En olisi ikinä uskonut, että tähän joudun menemään. Viisaana kun olen sinua aina pitänyt. Maailmani on romahtanut.
        Ihan vaan, niin heitä ei pitäisi päästää irralleen (ulkoilutus hihnassa) lainkaan niistä vastaanottokeskuksista ennenkuin ovat ymmärtäneet ja hyväksyneet sen, että meidän kulttuurissamme ei saa raiskata naisia vaikka he kulkevat ilman huivia, mustaa kaapua (yksin ja iltamyöhälläkin) ja katsovat toista ihmistä suoraan silmiin.
        Ei ole meidän asiamme mukautua heidän kulttuuriinsa vaan heidän on mukauduttava meidän kulttuuriimme vaikka kuinkakin olisivat tulleet sitä rikastuttamaan.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Huomasin myös, että rökityksen tarpeessa olet sinäkin Brutukseni. En olisi ikinä uskonut, että tähän joudun menemään. Viisaana kun olen sinua aina pitänyt. Maailmani on romahtanut.
        Ihan vaan, niin heitä ei pitäisi päästää irralleen (ulkoilutus hihnassa) lainkaan niistä vastaanottokeskuksista ennenkuin ovat ymmärtäneet ja hyväksyneet sen, että meidän kulttuurissamme ei saa raiskata naisia vaikka he kulkevat ilman huivia, mustaa kaapua (yksin ja iltamyöhälläkin) ja katsovat toista ihmistä suoraan silmiin.
        Ei ole meidän asiamme mukautua heidän kulttuuriinsa vaan heidän on mukauduttava meidän kulttuuriimme vaikka kuinkakin olisivat tulleet sitä rikastuttamaan.

        Olemme samaa mieltä tuosta että meidän ei tarvitse mukautua mutta pitänee ottaa huomioon se että heidänkään mukautumisensa ei käy tuosta vaan sormia napsauttamalla.Ja tässä siirtymävaiheessa jokaisen pitää pitää huolta itsestään parhaalla mahdollisella tavala. En kulkisi Helsingissäkän yksi pimeällä kantaväestön keskuudessa.


      • de-meter
        siilimuori2 kirjoitti:

        Olemme samaa mieltä tuosta että meidän ei tarvitse mukautua mutta pitänee ottaa huomioon se että heidänkään mukautumisensa ei käy tuosta vaan sormia napsauttamalla.Ja tässä siirtymävaiheessa jokaisen pitää pitää huolta itsestään parhaalla mahdollisella tavala. En kulkisi Helsingissäkän yksi pimeällä kantaväestön keskuudessa.

        Tämä nyt menee komppaamiseksi, siilimuori. Just pääsin myötäilemästä sinua tuolla raiskausketjussa..))

        Pahoittelen, että tuotin pettymyksen sinulle siivooja..)) Uskon, että sinä olet maahanmuuttoon liittyvissä kysymyksissä pitemmällä kuin itse olen, mehän vasta harjoitellaan täällä Suomessa. Siksi itselläni on vielä etsikkovaihe päällä. Maahanmuuttovastaisuudesta on nyt vain päästävä sen tosiasian edessä, että omaan naapuriini on tulossa 30 hengen asumisyksikkö iranilaisille ja afgaaneille, Kaikki nuoria miehiä...

        Katson, ettei ole kovin hyvä sekään, että viljelee ennakkoluuloja, asennoituu niiden pohjalta, mutta varautunut tietysti olen - siis varautunut siihenkin, ettei kaikki mene meidän toiveittemme mukaisesti.


      • de-meter kirjoitti:

        Tämä nyt menee komppaamiseksi, siilimuori. Just pääsin myötäilemästä sinua tuolla raiskausketjussa..))

        Pahoittelen, että tuotin pettymyksen sinulle siivooja..)) Uskon, että sinä olet maahanmuuttoon liittyvissä kysymyksissä pitemmällä kuin itse olen, mehän vasta harjoitellaan täällä Suomessa. Siksi itselläni on vielä etsikkovaihe päällä. Maahanmuuttovastaisuudesta on nyt vain päästävä sen tosiasian edessä, että omaan naapuriini on tulossa 30 hengen asumisyksikkö iranilaisille ja afgaaneille, Kaikki nuoria miehiä...

        Katson, ettei ole kovin hyvä sekään, että viljelee ennakkoluuloja, asennoituu niiden pohjalta, mutta varautunut tietysti olen - siis varautunut siihenkin, ettei kaikki mene meidän toiveittemme mukaisesti.

        Komppaan komppaamista :D.


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori2 kirjoitti:

        Olemme samaa mieltä tuosta että meidän ei tarvitse mukautua mutta pitänee ottaa huomioon se että heidänkään mukautumisensa ei käy tuosta vaan sormia napsauttamalla.Ja tässä siirtymävaiheessa jokaisen pitää pitää huolta itsestään parhaalla mahdollisella tavala. En kulkisi Helsingissäkän yksi pimeällä kantaväestön keskuudessa.

        Minä kyllä kuljen yksin sekä kaupungilla että täällä kotikylällä, olipa sitten yö tai päivä. Minulla on oikeus siihen ilman, että kenelläkään on oikeus käydä minuun käsiksi.
        Samoin tekevät tyttäreni ja heidän kaverinsa. Kyllä me sitten aina lähetetään tekstari toisillemme, että "kotona ollaan", kun päästään kotiovesta sisälle.
        Ei se ole ihmisen elämää, jos ei uskalla mennä iltaisin ulos ja pitää koko ajan olla varuillaan ja vilkuilla olkapäänsä yli. Ei niin saa olla.
        Entisellä työmaallani minulla tosin oli kaikki aistit valppaana aina silloin, kun kuljin jossain yksinäisissä paikoissa, kellarikäytävissä ja sellaisissa. Ja hyvä niin. Tarpeen se joskus olikin. En koskaan silti pelännyt mennä niihin vaikka minulle oli sanottu, että ei niihin ole pakko välttämättä mennä yksin.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Minä kyllä kuljen yksin sekä kaupungilla että täällä kotikylällä, olipa sitten yö tai päivä. Minulla on oikeus siihen ilman, että kenelläkään on oikeus käydä minuun käsiksi.
        Samoin tekevät tyttäreni ja heidän kaverinsa. Kyllä me sitten aina lähetetään tekstari toisillemme, että "kotona ollaan", kun päästään kotiovesta sisälle.
        Ei se ole ihmisen elämää, jos ei uskalla mennä iltaisin ulos ja pitää koko ajan olla varuillaan ja vilkuilla olkapäänsä yli. Ei niin saa olla.
        Entisellä työmaallani minulla tosin oli kaikki aistit valppaana aina silloin, kun kuljin jossain yksinäisissä paikoissa, kellarikäytävissä ja sellaisissa. Ja hyvä niin. Tarpeen se joskus olikin. En koskaan silti pelännyt mennä niihin vaikka minulle oli sanottu, että ei niihin ole pakko välttämättä mennä yksin.

        Avaaa ilmäsi, maailma on muuttumassa ja niin se vaan on. Suomikaan ei enää ole mikään lintukoto, ruotsista en tiedä.


      • tytytyyt
        siilimuori2 kirjoitti:

        Tiesitkös myös etä ilkeyden lisääntyminen vieraita ihmisiä kohtaab voi olla dementian oire?

        ja myös läheisiä kohtaan!


    • vanhasanonta

      Haluja olis, muttei kykyä, sano entinen mies.

      • sanoentinennuori

        ja toisilla taas: silmät ja suu söis, mutta heikot jalat ei kanna


    • Kolumbialainen sananparsi: "Jumala antaa herkkuaterian niille joilta puuttuu hampaat"
      Epäreilua tää elämä eiks vaan.

    • on.se.hirveetä

      Voi mummu ja pappa kullat teitä.

      Mummu ja vaari olivat aamukahvilla ja vaari luki kuolinilmoituksia lehdestä.
      Vaari sanoi:
      - Nyt se Römppäsen Hilmakin on sitte kuollu, ilmotus on lehdessä
      - Oivoi, mihinkäs se kuoli? kysyi mummu
      - Ei oo pantu
      - Voi hirveetä, kyllä se kuolema taitaa mullekin sitten ihan kohta tulla

      • nuormieli

        - No mulla sen toki ois pitänyt sit jo tulla, onkohan se kiinni päivistä kuukausista vaiko ihan vuosista.


    • karhumamma

      Niinpä niin
      - mhinkään ei raadollisuudestaan, tautisuudesta j kuolemastakaan immeiset
      pääse - ei liioin tunteistaan, nekin on vaan kestettävä- ihmisen osa.
      Valtaisa bisneshän myös pyörii noitten teemojen ympärill maailmassa vaikka silleen p ussientyhjentä-automaatteja kaik oliskaan. Suurin niistä on silti rakkaus - sama sanoma lienee kaikissa uskonnoissakin.

    • jossepuuttuu

      .....niin suurin niistä on Rakkaus..........

    • Vain.elämää.ei.enempää

      Aloittaja teki ihan normaalin aloituksen. Siinä ei ole mitään provosoivaa.
      Nyt se on poikinut raivokkaan keskustelun maahanmuuttajien raiskausinnosta, alaikäisistä tyttäristä, käytöstapojen oppimisesta, syytökset sinkoavat, jopa raipalla uhataan.
      Kuinka ahdistuneita ikäihmiset ovatkaan. Onko syynä lapsuus ja koulu, jotka eivät puoli vuosisataa sitten vielä suoneet kasvaville lapsille mitään opastusta seksuaalisuuteen, ja kaikki siihen päin viittaavakin tuomittiin synniksi ja häpeälliseksi.
      Kuinka paljon täysin ymmärtämättömiä nuoria silloin olikaan, ehkäisystä ei voinut edes puhua, kondomit sai apteekista. Pakkoavioliitot olivat yleiset. Tyttöjen jatkuva pelko ei-toivotusta raskaudesta vääristi koko seksuaalisuuden.
      Tänäkin päivänä se ahdistus ja torjunta ilmeisesti velloo ikäihmisten asenteissa, sen tämäkin ketju osoittaa.

      • "Vain.elämää.ei.enempää"

        MInäkin jankutan koska sinäkin:


        Petteri Orpo kertoo, huhujen mukaan, että Vanhukset ja muutkin maalla asuvat majoitetaan Poliisimme naapuriin.
        Ambulanssit ja muut sairas-ajoneuvot siirretään myöskin Poliisin tuntumaan.
        Eli, koko Suomi tulee hyötymään maahan-muuttajista.
        Nuori neito voi rauhassa kehuskella hameellaan.
        Kauneilla kintuillaan.
        Yksinäisen vanhuksen pelko katoaa.
        Eikä hänen loppuun kulunut, kipeä lonkkansa enää pakota häntä kauppa-
        reissullekaan.
        Huhuilevat sanovat Päivi Nerginkin olevan siellä ohjaajana.

        Tiettävästi asian tulee vanhusten osalta hoitamaan muodostettavan Iso-
        Veikkauksen Lotto- ja Laukka-johtaja.
        Ehkäpä LL, Lasse Lehtinen ?
        Hän lunastaa samalla vanhusten ja eläkeläisten asunnot/talot huitsin
        nevadastakin käypään hintaan.
        Niihin taloihin majoitetaan vain nuoria, kalliiksi käyviä, Stadilaisia

        Kanta-Suomalaisia, tyhmä-kultturellisia-päihde-ongelmaisia kerjääjiä.
        Sekä typerät, leikko-suku-puoli-poliittisten uutisten linkittäjät.

        H.


      • ent.siivoojaparka

        Kyllä sinulla on ollut ankea nuoruus. Onnittelen seksuaalisesta vapautumisestasi vaikkakin se on tapahtunut sinulle vähän myöhäjunassa ikäsi huomioonottaen. Tarvitsetko muuten seksuaalista opetusta nyt, kun et sitä nuorena saanut? Mitä sinä siitä haluaisit tietää?
        Se seksuaalinen vapautuminen ei tarkoita sitä, että kulttuurinrikastuttajien tekemät raiskaukset olisivat OK. Nyt, kun olet vapautunut nuoruutesi (ja koko menneen elämäsi) aikaisesta ahdistuksestasi, niin älä anna sen mennä yli äyräitten, vaan opettele vaikkapa Suomen lakikirja kädessä tietämään missä rajat kulkee, sillä seksuaalisella vapaudellakin on rajansa.


    • vilkaisuvain

      näkee ketä eniten raivostuttaa kun katsoo ketkä ovat ketjuun eniten osallistuneet

      • ent.siivoojaparka

        Luultavasti sinä eri nimimerkeillä? Arvasinko oikein?


      • LöysitItsesi
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Luultavasti sinä eri nimimerkeillä? Arvasinko oikein?

        BINGO!


    • Muut.rietastelkoot

      Itse en välitä seksistä enää pätkääkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    3. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    4. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    5. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe