Pitäkää auton ovet lukossa!

MamuUkko

Eilen illalla autoni eteen hyppäsi metsäisellä paikalla mamu ukko! Se tuli juuri, kun käännyin mutkasta ja auton vauhti oli silloin muutenkin hidas!
Ukko kaarsi kuskin puolelle ja yritti alkaa repimään ovea auki!
Luuli varmaan,että jään sitä odottelemaan mitä aikoo tehdä!
Painoin vaan kaasua ja huristelin lujaa pois!
Tästälähtien autoilen vain auton ovet lukossa!
Käyvät kimppuun jo liikenteessäkin!
Ei enää missään ole näköjään turvassa!

15

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mamumamumamumamu

      Siksi nykyautoissa ovet menevät automaattisesti lukkoon kun lähtee liikkeelle.

    • Sinne_vaan_lisukkeeksi

      Kirjoitahan tuo juttusi mvlehteen. Saat varmasti runsaasti kiitosta...
      Sehän on jo muutenkin runsaasti samantapaisia ja pahempiakin tarinoita. Et tuntisi oloasi yksinäiseksi...

    • matulukko

      Tämä on siis syy, että uudessa autossa menee ovet itsestään lukkoon kun lähtee liikkeelle! Luulin jo, että autossa on joku vika.

    • epätietoinenko

      miten sen voi kokeilla.en oikein usko.lähden ajamaan ja joskus aukaisen oven ajaessa.Kyllä se on auennut.

      • ehheheehee

        Ookkona hidas vai tyhymä ja kokeilit avata ulkokahvasta ikkunan kautta...


    • Lakupellejäkaikki

      Ei kun vaan päälle ja matuista yli jos tiellä kekkuloivat, saatanan lakut kun niitä ei edes pimeässä huomaakkaan!

      • RikollistaToimintaa

        Hah hah hah! Olen samaa mieltä sun kanssa! Viimesen kerran meikän auton eteen hyppeli paskavarvas!


    • cbret

      Suomalaiset ovat uskomattoman sivistymättömiä. Suomi24 keskustelu pitäisi lopettaa. Se olisis ainoa oikea ratkaisu. Ja nimittelijät käytöskursseille.

      • valinnanvapaus

        Mikä saa sinut tulemaan,näille sivuille?Luulisi löytyvän sivistynyttä
        seuraa ehkä kotooltasi tai ystävistä.Itse pidän näistä sivuista,kun ihmiset ovat aitoja,eivätkä yritä esitää liian hienoa.Toisin sanoen
        tavallisia Suomalaisia ihmisiä.


      • Valinnan_paikka
        valinnanvapaus kirjoitti:

        Mikä saa sinut tulemaan,näille sivuille?Luulisi löytyvän sivistynyttä
        seuraa ehkä kotooltasi tai ystävistä.Itse pidän näistä sivuista,kun ihmiset ovat aitoja,eivätkä yritä esitää liian hienoa.Toisin sanoen
        tavallisia Suomalaisia ihmisiä.

        Tai ehkä monien täällä kirjoittavan rasistin tai vihanlietsojan pitäisi varmasn siirtyä hommafoorumeille, mvlehteen tai vastaaviin heille paremmin sopiville sivustoille. Siellä ei kukaan aseta vihajulistusta kyseenalaiseksi kiusallisilla faktoilla, päinvastoin tulee ylistystä ja yhteistä paatoshymistelyä tuutin täydeltä.


      • allah.on.Saatana

        Niinpä. Ethän sinäkään anna faktojen pilata mielestäsi hyvää ja oikeata mielikuvaa.


      • 3plus7
        allah.on.Saatana kirjoitti:

        Niinpä. Ethän sinäkään anna faktojen pilata mielestäsi hyvää ja oikeata mielikuvaa.

        Keskityhän vain mitävittua-porukoiden 'totuusjulistuksiin' ja pysyttele noiden keskustelupalstoilla. Niiden joukossa olet sankari.
        Sivistyneiden joukossa taas onneton luuseri.


    • nääs

      Kyllä kyytiä olisi pitänyt tarjota ja kumarrella perse pystyssä.
      Muutenhan olet rasisti.

    • Hanaavaan

      Mä tein taannoin vähän saman kaltaisesti. Joku fiinisti tälläytynyt porvariseukko oli mersuineen tienposkessa hätävilkut päällä ja viittilöi kauheasti. Näytin keskisormea mokomalle kermaperseelle ja painoin kohdalla kaasua. Olenhan samanlainen rehti suomalainen jässikkä kuin sinä. Huolehtikoon jokainen vain omista asioistaan.

    • jättiläis.python

      Se on syksy nyt. Mutta kun ei ole vielä lisännyt videoita. Auta minua neiti linkittämään. Auta minua neiti linkittämään. Auta minua neiti linkittämään. Auta minua neiti linkittämään. Perustava ehdottomasti paras ja halvin hinta on noin kolme miljoonaa euroa. Lisäksi olen ollut mukana myös seuraavat asiat ovat kunnossa ja sen aiheena on ollut jo pitkään. Penikseni on suuri. Jättimäinen eli joka haluaa tunkeutua teiden älyvapaiden idioottien peräsuoleen. Ottakaa yhteyttä elimen omistajaan. Olen se mitä tarvitsette.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      267
      2927
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      23
      2334
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      127
      1765
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      20
      1683
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      99
      1475
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1300
    7. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      23
      1210
    8. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1053
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1043
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      1008
    Aihe